Multimedia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(17)
Autor
Musioł Marcin
(2)
Babiarz Mirosław (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidziński Karol
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Canuel Brigitte
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Giddings Seth
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goban-|Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grant Iain Hamilton
(1)
Górska Monika (1964- )
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hyla Marek
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kluszczyński Ryszard Waldemar
(1)
Kron Friedrich W
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lobin Henning
(1)
Lorek Marta
(1)
Musiał Łukasz (1976- )
(1)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(1)
Rulka Janusz (1936- )
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sofos Alivisos
(1)
Sztobryn-Giercuszkiewicz Joanna
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tarnowska Barbara (nauki historyczne)
(1)
Tisseron Serge
(1)
Walat Wojciech
(1)
Wilkoszewska Krystyna Red
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
Temat
Kobieta
(5231)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3844)
Miłość
(3263)
Tajemnica
(2967)
Multimedia
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2942)
Relacje międzyludzkie
(2526)
Zabójstwo
(2178)
Życie codzienne
(1913)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1595)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1369)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(942)
Sekrety rodzinne
(935)
Policjanci
(910)
Żydzi
(897)
Relacja romantyczna
(884)
Osoby zaginione
(879)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(780)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(683)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(638)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(446)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(425)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Monografia składa się z trzech części: pierwsza koncentruje się wokół warunków socjalizacji dzieci i młodzieży w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematykę zagrożeń w przestrzeni wirtualnej oraz działań profilaktycznych w tym zakresie; trzecia poświęcona jest tematyce dotyczącej przestrzeni informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji oraz nowych wyzwań dla nauczycieli i uczniów z tym związanych.Z recenzji dr hab. Jolanty Zielińskiej, prof. UP im. KEN w Krakowie[.] monografia wpisuje się w dyskurs społeczno-medialno-naukowy nad postrzeganiem i zaspokajaniem specjalnych potrzeb edukacyjnych w zmieniającej się dynamicznie na skutek rozwoju nowoczesnych technologii rzeczywistości edukacyjnej. [.] Należy podkreślić, że zbiór wszystkich tekstów posiada zarówno dużą wartość teoretyczną, jak i praktyczną. Na pewno zaś pragmatyczną, pokazuje bowiem dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako pełnoprawnych członków rzeczywistości szkolnej. Lektura [.] książki uwidacznia, jak mogą spojrzeć na ten problem zarówno osoby pełno-, jak i niepełnosprawne, praktycy i teoretycy, humaniści i inżynierowie. Tworzy tym samym przestrzeń i pozytywny klimat do podejmowania zmian edukacyjnych w polskiej szkole, co jest niezmiernie istotne, zwłaszcza w kontekście postępującej inkluzji osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 381-409. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Jana van Dijka jest uznanym na świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych, oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
Rozdział 1. WPROWADZENIE * Nowa infrastruktura społeczeństwa * Druga rewolucja komunikacyjna * Cechy nowych mediów * Zdolności komunikacyjne nowych mediów * Charakter i układ książki * Rozdział 2. SIECI: UKŁAD NERWOWY SPOŁECZEŁSTWA * Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje * Krótka historia ludzkiej sieci * Sieci na wszystkich poziomach * Przyczyny powstawania sieci * Od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci * Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci * Rozdział 3. TECHNOLOGIA * Wprowadzenie * Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci * Sieci telekomunikacyjne * Sieci wymiany danych * Sieci komunikacji masowej * Sieci zintegrowane * Sieci multimedialne i szerokopasmowe * Przyszłe trendy * Rozdział 4. GOSPODARKA * Wprowadzenie * Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej * Gospodarka przepływów * Rynki, hierarchie i sieci * Nowa gospodarka? * Producenci: od infrastruktury do dostawców usług * Producenci infrastruktury * Operatorzy i zarządcy sieci * Dostawcy usług * Koncentracje * Od deregulacji do powtórnej regulacji * Konsumenci: ofensywa producentów i klienci * Rządy i korporacje * Gospodarstwa domowe i jednostki * Wnioski * Rozdział 5. POLITYKA I WŁADZA * Wprowadzenie * Podatność na zagrożenia * Rozproszenie i koncentracja polityki * Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej * Władza w organizacji * Kontrola i władza * Podział pracy i koordynacja * Prywatność i autonomia osobista * Czym jest prywatność? * Zagrożenia prywatności * Obrona prywatności * Autonomia osobista * Wnioski * Rozdział 6. PRAWO * Wprowadzenie * Osłabienie prawa przez sieci * Kto rządzi Internetem? * Prawo do informacji i komunikacji * Prawa własności * Prawo do prywatności * Wnioski * Rozdział 7. STRUKTURA SPOŁECZNA * Wprowadzenie * Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci * Zacieranie granic między sferami życia * Wspólnoty i relacje społeczne * Jedność i fragmentacja: nowa spójność społeczna * Sieci i (nie)równość społeczna * Wykluczenie cyfrowe * Niestabilność społeczeństwa sieci * Wnioski * Rozdział 8. KULTURA * Wprowadzenie * Życie w kulturze cyfrowej * Wstępne zaprogramowanie i kreatywność * Fragmentaryzacja i kolaż * Przyspieszenie * Wizualizacja * Ilość i jakość treści w nowych mediach * Zmiana wykorzystania mediów * Wnioski * Rozdział 9. PSYCHOLOGIA * Wprowadzenie * Percepcja i nowe media * Od bezpośredniego doświadczenia do zapośredniczonej percepcji * Zmiany w trybach komunikacji symbolicznej i potrzebnych kompetencji umysłowych * Poznanie i nowe media * Uczenie się z nowymi mediami * Psychologia społeczna CMC * Uzależnienie od technologii * Zalety i wady komunikacji interpersonalnej * Dynamika grupowa * Partycypacja i podejmowanie decyzji * Standardy i netykieta * Zmiany w ludzkiej osobowości? * Wnioski * Rozdział 10. WNIOSKI I PROPOZYCJE ROZWIĄZAŁ * Wprowadzenie * Wnioski ogólne * Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie * Propozycje rozwiązań * Dostęp * Bezpieczeństwo * Układ * Kontrola * Legalność * Korzyści * Treść
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Indeks.
Wirtualny plac zabaw to książka o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Autor udowadnia w niej, że gry sieciowe stanowią wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Stają się one kontekstem dla wielu innych mediów i rozmaitych kulturowych aktywności a oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec grania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47865 (1 egz.)
Kaucja: 31,50 zł
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. s. 263-267. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja / Toamsz Goban-Klas. - Wyd. 1. - Warszawa : Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne, 2005. - 288 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. s. 263-267.- Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5236, 4257 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Visual storytelling : jak opowiadać językiem video / Monika Górska. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 269, [1] strona : ilustracje (głownie kolorowe) ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 248-[262].
Na naszych oczach język video staje się nowym angielskim. Książka dr Moniki Górskiej uczy jak używać tego uniwersalnego języka, by dotrzeć i porozumieć się z wszystkimi, na których nam zależy. To praktyczny przewodnik po multiplatformowym świecie telewizji, Internetu i filmu, odsłaniający krok po kroku sekrety i techniki narracji filmowej. Rewolucja internetowa na początku XXI wieku sprawiła, że dostaliśmy środek masowego przekazu do użytku bezpośredniego, z pominięciem dystrybutorów filmów, producentów, redakcji, wydawnictw, redaktorów czy dziennikarzy. Jeszcze do niedawna dominował bierny konsument filmowych obrazów. Teraz pojawia się nowy model widza, który z konsumenta staje się producentem. Rośnie pokolenie nowoczesnych reżyserów-reporterów, którzy nie potrzebują sprzętu za kilkadziesiąt tysięcy, żeby zrobić swój film. Wystarczy im prosta kamera, aparat a nawet telefon komórkowy, by nakręcić i opublikować w sieci dowolną treść. Pytanie tylko, jak zrobić, żeby jeszcze ktoś zechciał to oglądać. Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik pokazuje, na czym praktycznie polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać dokładnie taki efekt, na jakim twórcy zależy. A może nawet zmienić świat? By miał się lepiej i był bardziej ludzki.
Dla Ciebie * 1. Kto opowie najlepszą historię, wygrywa * Sztuka przetrwania * Początek i koniec kina * Narodziny reportażu * Powrót kina * Opowieść w chmurze * Sens w bezsensie * Subiektywnie czy obiektywnie, rzecz ujmując? * 2. Powiedz mi, jaką wybierasz rolę, a powiem ci, jak opowiadać. Osiem ról reportera * Reportaż wydarzeniowy - reporter: świadek bezpośredni * Reportaż interwencyjny - reporter: obrońca, adwokat * Reportaż śledczy - reporter: detektyw, prokurator * Reportaż problemowy - reporter: diagnostyk, przewodnik * Reportaż portret - reporter: artysta * Reportaż podróżniczy - reporter: odkrywca * Duży reportaż - reporter: tłumacz rzeczywistości * Reportaż wydarzeniowy * Reportaż interwencyjny * Reportaż śledczy * Reportaż problemowy * Reportaż portret * Reportaż podróżniczy - travellogue * Duży reportaż {grand reportage) * Ósma rola. Reżyser * 3. CO? Skrzynka z narzędziami * Temat: esencja reportażu * Radar i lupa, czyli gdzie znaleźć temat * Media społecznościowe * Skorowidz reportera * Wstępna dokumentacja * Drugi etap dokumentacji * Reportaż: "wypowiedź na temat" * Kurs i ster * Bohater i "co go boli" * Bohater-opowieść i bohater-metafora * Protagonista * Antagonista * Rozmowa dokumentacyjna - sztuka słuchania * Anatomia wywiadu reportażowego * Sztuka pytania * Wstępny montaż wywiadu * Akcja w reportażu * Akcja: prosta, zawikłana, epizodyczna * Akcja dynamiczna i statyczna * Rola konfliktu * JA kontra JA, JA kontra ON, JA kontra ONI. JA kontra ŻYWIOŁ, * JA kontra LOS * 4. KTO? Pozwól, że opowiem, czyli o narratorze reportażu * Narracja autorska * Narrator bezpośredni - JA * Narrator pośredni * Narracja postaciowa * 5. KOMU? Po obu stronach ekranu * Pokaż mi twój świat, a powiem kim jesteś * Zobaczyć, zrozumieć, przeżyć... * Poczuć więź * 6. JAK? Język video od kuchni * Przez oczy do serca. Kompozycja obrazu * Kontury i bryły * Światło: wyzwalacz głębi * Kontrast światłocienia * Kolor i kąt padania światła * Perspektywa w przestrzeni * Perspektywa w ruchu * Nakładające się plany * Proporcje * Odbicia i cienie * Głębia ostrości * Spojrzenie z lotu ptaka * Perspektywa żabia * Od kadru do sekwencji, czyli gramatyka języka filmowego * Kadr jak litera * Kamera na poziomie oczu * Kamera poniżej poziomu oczu * Kamera powyżej poziomu oczu * Kamera skierowana na część człowieka * Ujęcie jak słowo * Plany od "detalu" do "totalu" * Sekwencja ujęć jak zdanie * Panorama pozioma i pionowa * Scena jak akapit * Sekwencja scen jak rozdział * Dźwięk w roli głównej * Wielomówna cisza * Dopowiadająca muzyka * Słowo o słowie * Z wizjonera rewizor, czyli montaż: sztuka wyboru * Montaż narracyjny: pewnego razu... * Montaż skojarzeniowy: fabryka emocji * Montaż mozaikowy: muzyka oczu * 7. JAK TO SIĘ ROBI * Struktura opowieści SyKoMoR * SYtuacja * Komplikacje * MOment przełomu * Rozwiązanie * Jak to działa: SYtuacja * Jak to działa: Komplikacje * Dak to działa: MOment przełomu * Jak to działa: Rozwiązanie * Cztery magnetyczne początki * Zaczynaj z wizją końca * 8. Z jakim skutkiem * Styl: "charakter pisma" storytellera * Od elipsy do hiperboli * Reguła klepsydry * Opowieść na pożegnanie: Trzy sita Sokratesa * Podziękowania * Bibliografia * Publikacje książkowe * Artykuły w tomach zbiorowych i czasopismach * Strony internetowe * Spis reportaży i filmów dokumentalnych omawianych w pracy * Spis ilustracji * Kim jest dr Monika Górska? * Nagrody i wyróżnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46916 (1 egz.)
Kaucja: 56,28 zł
Książka
W koszyku
(Z Prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Indeks.
Tekst częśc. tł. z ang., fr., niem., wł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8446 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(HR)
(Szkolenia)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 56,25 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51582 (1 egz.)
Kaucja: 30,36 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3373, 3372 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Wychodząc naprzeciw potrzebom edukacyjnym, w tej książce zebrane zostały teksty rozszerzające wiedzę na temat zastosowania mediów w edukacji. Teksty te ujęto w czterech obszarach tematycznych: - Nowe technologie w kształceniu, - Nowe technologie w edukacji akademickiej, - O przygotowaniu do korzystania z TI, - Wybrane media w edukacji.
http://www.marszalek.com.pl/internalfiles/file/spisy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Bibliografia na stronach 344-366.
My, ludzie, nie jesteśmy już dzisiaj jedynymi, którzy piszą i czytają. Komputery też to umieją. Po tysiącleciach monopolu na pisanie zmuszeni jesteśmy ten bastion ludzkości poddać. Książka pokazuje jak zmienił się proces czytania i pisania w dobie komputerów. Książki, biblioteki i wydawnictwa, szkoły i uniwersytety, prasa i cenzura - próbują odnaleźć się wobec głębokiego przełomu. Henning Lobin z pasją opowiada o skutkach skomputeryzowania, zaglądając do instytucji, przyglądając się codziennemu życiu i oceniając cyfrową kulturę przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliografia przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów", poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52774 (1 egz.)
Kaucja: 47,85 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
Bibliogr. s. 197-206.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Kaucja: 26,08 zł
Książka
W koszyku
Media w procesie wychowania / Marcin Musioł. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, copyright 2007. - 206 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka "The New Educational Review")
Bibliografia strony 197-206.
DR MARCIN MUSIOŁ jest adiunktem w Zakładzie Pedagogiki Mediów Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Naukowo zajmuje się dydaktyką informatyki, edukacyjnym zastosowaniem mediów oraz dydaktycznymi aspektami rozwijania twórczego myślenia technicznego. Jest m.in. współautorem książki Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej. Pracę dydaktyczną prowadzi w zakresie informatyki i technologii informacyjnej, dydaktyki informatyki, dydaktyki techniki oraz mediów w edukacji. Media elektroniczne wkroczyły zdecydowanie w nasze życie i są wykorzystywane na co dzień. Można do nich zaliczyć także wideo (magnetowid), aparat cyfrowy i kamerę cyfrową oraz telefon komórkowy. Częste wykorzystywanie mediów elektronicznych spowodowało, że coraz częściej uzależniamy się od nich. Największy wpływ mediów obserwowany jest w procesie wychowania. Z tego powodu podjęcie przez dra Marcina Musioła analizy problematyki wpływu mediów na proces wychowania jest przedsięwzięciem ze wszech miar godnym zainteresowania, ponieważ jest ważny pod względem zarówno poznawczym, jak i praktycznym. Pro! zw. dr hab. Stanisław]uszczyk Marcin Musioł w swojej książce Media a wychowanie zwrócił uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów oraz różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie oraz mediów prostych, np. układanek i klocków. Autor dokonał charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. W skazał na znaczenie reklamy w mediach, wyszczególnił też różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy wychowania. Pro! zw. dr hab. Bronisław Siemieniecki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21097, 5124 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej