Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(11)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(3)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W98 (Kondratowicza 20)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(10)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(13)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Gardzińska Anna
(6)
Meyer Beata
(4)
Milewski Dawid
(4)
Pawlicz Adam
(4)
Sawińska Agnieszka
(4)
Dołowy Anna
(3)
Sidorkiewicz Marta
(3)
Tokarz-Kocik Anna
(3)
Zaręba Dominika
(3)
Boruszczak Mirosław
(2)
Fiedler Arkady Paweł (1976- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kowalczyk Andrzej
(2)
Kurek Włodzimierz
(2)
Mańko Kamila
(2)
Mańkowski Tomasz
(2)
Meyer Beata (1963- ). Red
(2)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- ). Red
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Szostak Daniel. Red
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Bogusz Magdalena
(1)
Bogusz Tomasz
(1)
Budzioch Tomasz (1974- )
(1)
Burska Zuzanna
(1)
Cieślik Robert
(1)
Derek Marta (1979- )
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Jakubowski Ryszard
(1)
Janowska Anna
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kaczyńska Izabela
(1)
Kaczyński Tomasz (geografia)
(1)
Kobyłkowa Zofia (1926- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michniewicz Iwona
(1)
Migoń Piotr (1966- )
(1)
Milewski Dawid. Red
(1)
Mliczewska Weronika (1986- )
(1)
Mróz Sylwia (1984- )
(1)
Młynarczyk Zygmunt (geograf). Red
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Orfin Katarzyna Aleksandra
(1)
Owsiany Tomasz (1984- )
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Partyka Józef (1947- )
(1)
Peć Maria
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogala Wojciech
(1)
Sikora Jan
(1)
Szczepanowska Ewa
(1)
Szostak Daniel
(1)
Wajdzik Małgorzata
(1)
Wiejaczka Elżbieta (1982- )
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Zajadacz Alina. Red
(1)
Zgrzebnicki Paweł (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Studenci
(5)
Szkoły średnie
(1)
Wykładowcy wyższych uczelni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Turystyka
(10)
Ekonomika
(2)
Ekoturystyka
(2)
Geoturystyka
(2)
Hotelarstwo
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Turystyka motorowa
(2)
Turystyka zdrowotna
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Biura podróży
(1)
Bogusz, Magda (1983- )
(1)
Fiedler, Arkady Paweł (1976- )
(1)
Gastronomia
(1)
Grupy etniczne
(1)
Internet
(1)
Kolonializm
(1)
Majowie
(1)
Marketing
(1)
Obiekty i urządenia turystyczne
(1)
Ojcowski Park Narodowy
(1)
Papuasi
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka regionalna
(1)
Samochody elektryczne
(1)
Transport
(1)
Turystyka aktywna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka winiarska
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(3)
Meksyk
(2)
Namibia
(2)
Belize
(1)
Botswana
(1)
Burundi
(1)
Filipiny
(1)
Gwatemala
(1)
Honduras
(1)
Kenia
(1)
Kerala (Indie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna
(1)
Madagaskar
(1)
Malawi
(1)
Mozambik
(1)
Niemcy
(1)
Ojcowski Park Narodowy (obszar)
(1)
Oman
(1)
Papua-Nowa Gwinea
(1)
Rwanda
(1)
Sudety
(1)
Tanzania
(1)
Uganda
(1)
Zambia
(1)
Zanzibar (Tanzania)
(1)
Zimbwawe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Reportaż
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Relacja z podróży
(3)
Powieść podróżnicza
(2)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Reportaż polski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(8)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 165-175 i przy rozdz. - Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51468 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 325-334. Indeks.
Podręcznik dla studentów turystyki i rekreacji oraz osób pracujących w branży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52493 (1 egz.)
Kaucja: 27,65 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53375 (1 egz.)
Kaucja: 38,04 zł
Książka
W koszyku
Zagospodarowanie turystyczne / Andrzej Kowalczyk, Marta Derek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 423 s., [8] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 398-414, netogr. s. 414-417.
Podział urządzeń i usług turystycznychPodstawowe koncepcje zagospodarowania turystycznego, uwzględniając przy tym wyniki z najważniejszych opracowań polskich i światowychWybrane problemy planowania zagospodarowania turystycznego wraz z licznymi przykładamiInfrastruktura i usługiZagospodarowanie ze względu na potrzeby poszczególnych form turystyki: wypoczynkowej, przyrodniczej, kulturowej, rekreacyjno-sportowej i biznesowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 34,58 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [509]-[523]. Indeks.
Podstawowe pojęcia i teoretyczne koncepcje badawcze. Historia turystyki w Polsce i na świecie. Międzynarodowy ruch turystyczny i główne regiony turystyczne świata. Społeczne, psychologiczne i ekonomiczne uwarunkowania uczestnictwa w ruchu turystycznym. Formy turystyki. Przemiany przyrodnicze, społeczne, kulturowe i ekonomiczne pod wpływem turystyki w regionach i miejscowościach turystycznych. Usługi turystyczne oraz gospodarcze aspekty rozwoju turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2018)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 509-523. Indeks.
Podręcznik akademicki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / red. nauk. Włodzimierz Kurek ; aut. Włodzimierz Kurek [et al.]. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 540, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 509-523. Indeks.
Dla studentów turystyki i rekreacji oraz kierunków ekonomicznych, humanistycznych i geograficznych ze specjalnością z zakresu gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 234-236 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.A (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 189-193. Indeks.
Podręcznik dla studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Geoturystyka / Piotr Migoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 196, [4] s., [75] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. [184]-190. Indeksy.
Geoturystyka to obecnie dynamicznie rozwijająca się dziedzina turystyki. Stanowi jedną z form turystyki poznawczej, a jej głównym przedmiotem zainteresowania są przede wszystkim różnorodne obiekty i zjawiska przyrody nieożywionej, a także specyficzne krajobrazy (górskie, wulkaniczne, pustynne, krasowe itd.) o dużym natężeniu walorów geologicznych i geomorfologicznych. Dzięki zainteresowaniu obiektami dawnego górnictwa i wykorzystaniu zasobów geologicznych przez ludzi, jest to również rodzaj turystyki stojący na pograniczu turystyki przyrodniczej i kulturowej. Autor prezentuje najważniejsze aspekty geoturystyki - od teoretycznych podstaw przez omówienie przedmiotu zainteresowania, rodzajów oferty geoturystycznej i konkretnych przykładów udostępniania obiektów geoturystycznych - do zagadnień wpływu geoturystyki na rozwój regionalny.
Wstęp * ROZDZIAŁ 1. Istota i zakres geoturystyki * 1.1. Czym jest geoturystyka? * 1.2. Geoturystyka w podziałach turystyki * 1.3. Odbiorcy i autorzy oferty geoturystycznej * 1.4. Geoturystyka a georóżnorodność, dziedzictwo Ziemi i geoochrona * ROZDZIAŁ 2. Dziedzictwo Ziemi jako przedmiot zainteresowań gepturystycznych * 2.1. Skały i struktury tektoniczne * 2.2. Minerały * 2.3. Skamieniałości i inne formy zapisu dawnego życia * 2.4. Wulkany i zjawiska geotermalne * 2.5. Formy ukształtowania terenu * 2.6. Jaskinie * 2.7. Wodospady, źródła i inne obiekty hydrologiczne * 2.8. Lodowce * 2.9. Gleby * 2.10. Dawne i współczesne obiekty górnicze * 2.11. Kamienne zabytki architektury * 2.12. Krajobrazy kulturowe * 2.13. Miejsca związane z historią nauk o Ziemi * ROZDZIAŁ 3. Obiekty geoturystyczne * 3.1. Zasoby i walory geoturystyczne * 3.2. Obiekty geoturystyczne * 3.2.1. Geostanowiska * 3.2.2. Szlaki tematyczne * 3.2.3. Muzea, ekspozycje i parki tematyczne * 3.3. Dostępność obiektów i atrakcji geoturystycznych * ROZDZIAŁ 4. Formy ochrony obiektów dziedzictwa Ziemi w Polsce i na świecie * 4.1. Działania na rzecz ochrony dziedzictwa Ziemi na ziemiach polskich - ujęcie historyczne * 4.2. Obiekty dziedzictwa Ziemi w Ustawie o ochronie przyrody * 4.3. Ochrona obiektów dziedzictwa Ziemi w innych państwach * 4.4. Obiekty chronione a geoturystyka - podsumowanie * 5. Dziedzictwo Ziemi w ramach Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO * 5.1. Światowe Dziedzictwo UNESCO i jego kategorie * 5.2. Kryteria wpisu na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO * 5.3. Klasyfikacja obiektów Światowego Dziedzictwa związanych z dziejami Ziemi * 5.4. Znaczenie geoturystyczne - możliwości i wyzwania * ROZDZIAŁ 6. Geoparki * 6.1. Geneza * 6.2. Struktura organizacyjna sieci geoparków * 6.3. Natura i zasady funkcjonowania geoparków * 6.4. Europejska Sieć Geoparków * 6.5. Światowa Sieć Geoparków - wybrane przykłady * 6.5.1. Geopark Huang Shan * 6.5.2. Geopark Kanawinka * 6.5.3. Miejski geopark Hongkongu * 6.6. Polskie geoparki krajowe * 6.6.1. Łuk Mużakowa * 6.6.2. Góra Świętej Anny * 6.6.3. Karkonosze * 6.6.4. Plany na przyszłość * ROZDZIAŁ 7. Produkt geoturystyczny * 7.1. Pojęcia podstawowe * 7.2. Ocena potencjału geoturystycznego * 7.3. Tworzenie produktu geoturystycznego * 7.3.1. Rodzaje produktów geoturystycznych * 7.3.2. Wybór identyfikatora * 7.3.3. Produkt sieciowy * 7.3.4. Elementy uzupełniające i produkty komplementarne * 7.3.5. Produkt geoturystyczny jako element dodatkowy * 7.4. Udostępnianie i utrzymanie geostanowisk * 7.4.1. Zagrożenia geostanowisk * 7.4.2. Zasady dobrej praktyki w utrzymaniu geostanowisk * 7.5. Formy i sposoby interpretacji * 7.5.1. Formy przekazu informacji w geoturystyce * 7.5.2. Sposób przekazu wiedzy * 7.5.3.Zagrożenia * ROZDZIAŁ 8. Geoturystyka jako szansa rozwoju regionu * 8.1. Wprowadzenie * 8.2. Rozwój funkcji turystycznych Bałtowa po otwarciu JuraParku * 8.3. Kopalnia złota w Złotym Stoku * 8.4. Geopark Skamieniały Las na Lesbos * ROZDZIAŁ 9. Atrakcyjność geoturystyczna Polski * 9.1. Przyczyny zróżnicowania dziedzictwa Ziemi na obszarze Polski * 9.2. Atrakcje geoturystyczne Polski w układzie regionalnym * 9.2.1. Sudety z przedgórzem * 9.2.2. Tatry * 9.2.3. Pieniny i Podhale * 9.2.4. Beskidy i kotliny podkarpackie * 9.2.5. Wyżyny południowopolskie * 9.2.6. Równiny środkowej Polski * 9.2.7. Pojezierza * 9.2.8. Wybrzeże Bałtyku * 9.3. Zabytki dawnego górnictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Indeks.
Bibliogr. s. [201]-206 i przy rozdz.
Podręcznik akademicki kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach 400-409. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i - co ważne - w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym.(Dr hab. Krystyna Żelazna, Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie)Drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku TURYSTYKA I REKREAKCJA.W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.Publikacja skierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Państwowe Wydawnictwo Naukowe)
Rok wydania dodruku wg PWN.
Bibliografia strony 260-267 i przy rozdziałach. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.Autorzy omawiają kolejno:podstawy teoretyczne i terminologię,problemy jakości w gospodarce turystycznej,przewozy turystyczne,hotelarstwo i gastronomię,biura podróży,inne formy obsługi ruchu turystycznego,gospodarkę lokalną i regionalną,jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.Dodatkowymi zaletami podręcznika są:dostosowanie do programów nauczania,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 364-367. Indeks.
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploatacją hoteli.Książka zawiera kompleksową wiedzę na temat hotelarstwa - jednego z najważniejszych elementów infrastruktury i biznesu turystycznego. Autorzy przedstawiają w nim:podstawy teoretyczne i terminologię,rynek usług hotelarskich - współczesne trendy rozwojowe,zagadnienia związanie z eksploatacją hotelu,zarządzanie hotelem - z naciskiem na najnowsze trendy, jakość, standaryzację i innowacyjność świadczonych usług,gastronomię i inne usługi towarzyszące.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
CZĘŚĆ I. Podstawy hotelarstwa * Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce * Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem * Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią * Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego * Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa * CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich * Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa * Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich * Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich * Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt * Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich * Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie * Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo * Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich * Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce * Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa * CZĘŚĆ III. Eksploatacja hotelu * Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu * Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego * Recepcja (wraz z holem hotelowym) * Część mieszkalna * Działalność służb pięter * Gastronomia hotelowa * Zaplecze techniczne obiektu hotelowego * Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) * Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich * Rozdział 18. Personel hotelowy * Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu * Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu * Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu * Rozdział 22. Internet w hotelarstwie * Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży * Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie * Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia * Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe * CZĘŚĆ IV. Zarządzanie hotelem * Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim * Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu * Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi * Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich * Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie * * Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich * Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie * Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu * Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu * CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej * Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie * Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej * Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii * Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej * Rozdział 40. Obsługa konferencji * Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu * hotelarskiego * Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.B (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0, 21.B (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: - podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, - rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, - zachowania klientów na tym rynku, - elementy marketingu-mix (5P), - marketing terytorialny w turystyce, - markowy produkt turystyczny, - nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, - marketing relacji w turystyce i rekreacji, - badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 1.1. Istota, zasady i cele marketingu * 1.2. Obszary badawcze marketingu usług * 1.3. Usługa jako produkt * 1.4. Koncepcje marketingu usług * ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH * I REKREACYJNYCH * 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i * rekreacyjnych * 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji * 2.4. Orientacje rynkowe * ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU * TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM * 3.1. Zachowania klienta – istota, uwarunkowania, etapy * 3.2. Typologia zachowań klientów * 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i * rekreacji * 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji * 4.4. Marketing mix w turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * * 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji * 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji * 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i * rekreacji * 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji * 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego * 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego * ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen * 6.2. Ogólne metody ustalania cen * 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych * 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych * 6.5. Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych * 7.3. Systemy dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji * 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w * turystyce i rekreacji * 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w * turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I * REKREACJI * ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W * TURYSTYCE * 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych * * 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi * konkurencyjnej * 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne * ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY * 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki * 11.2. Determinanty silnej marki * 11.3. Markowe produkty turystyczne * 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego * ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i * rekreacji * ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W * TURYSTYCE I REKREACJI * 13.1. Definicje marketingu relacji * 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji * 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem * 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE * I REKREACJI * 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 14.2. Projektowanie badania marketingowego w * turystyce i rekreacji * 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach * 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W * TURYSTYCE I REKREACJI * 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych * 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji * 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego *
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57479 (1 egz.)
Kaucja: 43,07 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 216-221 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (7 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej