Nauczyciele matematyki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Dąbrowski Mirosław (matematyk)
(1)
Guz Sabina
(1)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(1)
Murawska Halina (mtematyka)
(1)
Natas Elin (1955- )
(1)
Rost Kine
(1)
Skoczko Milena
(1)
Wilińska Elżbieta
(1)
Zaremba Danuta
(1)
Zarzycki Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(20811)
6-8 lat
(10199)
9-13 lat
(9035)
Młodzież
(8501)
0-5 lat
(6963)
Nauczyciele matematyki
(-)
14-17 lat
(4618)
Szkoły wyższe
(2035)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(696)
Szkoły średnie
(600)
Nauczyciele
(469)
Dorośli
(155)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(113)
Psycholodzy
(111)
Psychoterapeuci
(102)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Klasa 6.
(40)
Przedsiębiorcy
(40)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Kobieta
(37)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Klasa 7.
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 8.
(34)
A2 (poziom biegłości językowej)
(33)
Klasa 5.
(33)
A2
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(29)
Klasa 1.
(29)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 4.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
B1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
Licea
(22)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
18+
(11)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(5)
Nauczanie
(3)
Egzamin ósmoklasisty
(1)
Geometria
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
LOGO (język programowania)
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Montessori
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mirosław Dąbrowski, doświadczony pedagog, nauczyciel akademicki, autor wielu książek, od ponad dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla nauczycieli klas 1-3 oraz dla nauczycieli matematyki klas starszych poświęcone wykorzystaniu gier dydaktycznych w matematycznym kształceniu dzieci."Po raz pierwszy zetknąłem się z żywymi liczbami czy raczej - byłem żywą liczbą ponad dwadzieścia pięć lat temu w Londynie podczas warsztatów prowadzonych przez profesora Jana Potworowskiego. Przez ostatnie ćwierć wieku sam wielokrotnie prowadziłem tego typu warsztaty i obserwowałem ich uczestników - nauczycieli nauczania początkowego czy nauczycieli matematyki w klasach 4-6, a ostatnio także nauczycieli przedszkoli. Ich reakcja zazwyczaj jest bardzo podobna do mojej pierwszej reakcji sprzed lat: bardzo ciekawe zabawy, chętnie po nie sięgnę, aby dzieci trochę się poruszały, a przy okazji trochę policzyły - tego nigdy za dużo. Moje podejście do tego typu zabaw ruchowych, podobnie jak do gier dydaktycznych, dość szybko się zmieniło... na znacznie poważniejsze...W każdym rozdziale znajduje się sporo, niekiedy dość różnorodnych, pomysłów pogrupowanych tematycznie. Prezentuję je w postaci serii możliwych poleceń, z elementami hipotetycznej narracji, w nadziei, że dobrze w ten sposób oddaję potencjalny klimat i przebieg zabaw. Materiał ten może być punktem wyjścia do przygotowania wielu zabaw ruchowych uruchamiających pracę dzieci w różnych obszarach związanych z liczbami naturalnymi - doboru i selekcji poleceń oraz zadań i problemów należy jednak zawsze dokonywać samodzielnie, mając na uwadze cele edukacyjne, które zabawa ma realizować".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18891 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 308-313.
W książce ukazano, jak w przedszkolu i szkole dzieci kształcone zgodnie z założeniami pedagogiki Marii Montessori stopniowo odkrywają tajniki geometrii, korzystając pod kierunkiem nauczyciela ze specyficznych dla tego systemu edukacyjnego rozwojowych materiałów dydaktycznych. Są to środki, które, umożliwiając rozpoczynanie kształtowania pojęć geometrycznych od poznania zmysłowego i realnego działania na przedmiotach materialnych, poprzez czynności wyobrażone i abstrakcyjne, ułatwiają dziecku samodzielne konstruowanie wiedzy, tworzenie pojęć, formułowanie reguł postępowania, odkrywanie algorytmów i wzorów matematycznych, a także stosowanie ich z pełnym zrozumieniem w nowych sytuacjach. Zostały one przygotowane z myślą o tym, aby pomagać dziecku we wspinaniu się w procesie uczenia się na coraz wyższe poziomy rozumienia problemów i pojęć matematycznych dzięki własnej aktywności. Pozwalają jednocześnie zmienić sposób poznawania przez nie prawd matematycznych - z pamięciowego przyswajania gotowych (podawanych przez nauczyciela czy podręcznik) definicji, algorytmów i wzorów na samodzielne i aktywne ich poszukiwanie, odkrywanie i formułowanie. Jest to możliwe i wielce rozwijające, ponieważ proces stopniowego dochodzenia przez dziecko do abstrakcyjnej wiedzy matematycznej jest dla niego aktem kreatywnym, a samo przeżycie z tym związane jest emocjonalnym doświadczeniem typu: "Aha! Już wiem! Już rozumiem!" Do prawidłowego przebiegu tego procesu niezbędna jest odpowiednia postawa nauczyciela, który dyskretnie w nim uczestniczy.Książka adresowana jest do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, nauczycieli matematyki w starszych klasach szkoły podstawowej, nauczycieli pracujących w "klasach łączonych", pedagogów specjalnych, rodziców zaangażowanych w domową edukację swoich dzieci, pedagogów kształcących kadrę dla oświaty i wychowania, a także do studentów kierunków i specjalności pedagogicznych.Z "Wprowadzenia"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Skuteczny sposób na dobre wyniki w matematyce.
Bibliografia strony 294-296.
"Łatwa matma" to rewolucyjny przewodnik, dzięki któremu zrozumiecie matematykę. Nie będzie tu żmudnego wkuwania regułek i wzorów! Zrozumiecie podstawowe zasady matematyczne, dzięki czemu będziecie w stanie pomóc dziecku osiągnąć niebywałe postępy. Wszystko opiera się na najnowszych - i wypróbowanych z ogromnym powodzeniem - metodach nauczania, w których kluczową rolę odgrywa pobudzanie do aktywnego myślenia i uczestnictwa, w tym do niezwykle ważnego w procesie nauki dociekania. Nauczanie konceptualne sprawia, że wiedza sama wchodzi do głowy! Wielu uczniów nie potrafi sobie poradzić z zadaniami i wzorami. Z tej książki dowiedziecie się, dlaczego program nauczania stanowi taki problem i jak sobie z nim łatwo i efektywnie poradzić. Co więcej: nie musisz być orłem z matmy, żeby pomóc dziecku! Nauczycielki matematyki nie kryją entuzjazmu: "Książka jest genialna. Po otrzymaniu tak logicznych wskazówek entuzjazm do nauki matematyki pojawia się automatycznie". "Po przeczytaniu książki zupełnie inaczej patrzę na uczniów i wiem, jak im pomóc". "Łatwa matma" napisana jest w przystępny sposób. Przy każdym temacie znajdziecie łatwe do zrozumienia przykłady. Postępujcie zgodnie z instrukcją, a pozbędziecie się problemów z matmą - raz na zawsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od roku 2019 egzamin ośmioklasisty z matematyki ma sprawdzić, w jakim stopniu uczeń VIII klasy szkoły podstawowej spełnia wymagania określone w podstawie programowej. Zbiór zadań, który oddajemy w Państwa ręce jest propozycją zawierającą bogatą gamę zadań zamkniętych, jak i otwartych. Różnorodność tematyczna zadań oraz zróżnicowany poziom trudności sprawia, że może być on pomocą w usystematyzowaniu wiadomości i umiejętności przed egzaminem ośmioklasisty, jak również treningiem przed klasówką. Zbiór zawiera ponad 600 zadań.
Wstęp * I. Liczby naturalne i całkowite. Ułamki zwykłe i dziesiętne * II. Działania na liczbach naturalnych i całkowitych * III. Działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych * IV. Obliczenia praktyczne i zadania tekstowe * V. Obliczenia procentowe * VI. Potęgi o podstawach wymiernych * VII. Pierwiastki * VIII. Wyrażenia algebraiczne * IX. Równania z jedną niewiadomą * X. Proporcjonalność prosta * XI. Figury na płaszczyźnie * XII. Obliczenia w geometrii * XIII. Oś liczbowa. Układ współrzędnych na płaszczyźnie * XIV. Bryły * XV. Wprowadzenie do kombinatoryki i rachunku prawdopodobieństwa * Arkusz I * Arkusz II * Odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona głównie dla studentów matematyki, którzy wybrali specjalność nauczycielską. Powstała w wyniku mojego doświadczenia - zarówno w nauczaniu matematyki w szkole, jak i w prowadzeniu zajęć z metodyki na uniwersytecie. Opowiadając o problemach przy­bliżania uczniom matematyki i podpowiadając, jak można je rozwiązywać, pragnę pomóc przyszłym nauczycielom w przygotowaniu się do pracy w szkole.Z książki mogą skorzystać także już pracujący nauczyciele. Mam nadzieję, że pomoże ona doskonalić ich pracę z uczniami.Książka jest podzielona na dwie części. Część I (rozdziały 1-7) dotyczy matematyki w szkole podstawowej, a część II (rozdziały 8-12) dotyczy matematyki w gimnazjum.Rozdział pierwszy zawiera nieco ogólnych refleksji na temat nauczania matematyki. Następne rozdziały są poświęcone poszczególnym działom matematyki szkolnej i zawierają propozycje takiego ich ujęcia, które jest adekwatne do potrzeb i możliwości ucznia. Są wskazówki, rady i przestrogi dla nauczyciela, są konkretne pomysły do wykorzystania na lekcjach, są szkice scenariuszy lekcyjnych.Ujęcia poszczególnych tematów nie zawsze są tradycyjne. Niektóre pomysły powstały w wyniku moich poszukiwań i przemyśleń. Zrodziły się w trakcie pracy z uczniami, podczas której przekonałam się, jak trudna jest dla nich matematyka i jak bardzo trzeba się starać, aby ją ułatwić.W książce są także zadania dla Czytelnika, w większości bezpośrednio związane z przygotowywaniem się do pracy na lekcjach. Niektóre zadania, oznaczone symbolem *, są trudniejsze i można je wykorzystać w pracy z uczniami zdolniejszymi. Natomiast zadania z symbolem ** zdecydowanie wykraczają poza program szkolny; ich celem jest rozwijanie umiejętności matematycznych przyszłego nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
LOGO : na lekcjach informatyki i matematyki w szkole podstawowej / Piotr Zarzycki. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, copyright 2018. - 62, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Czy żółw mógłby narysować trapez albo zmienić się w biegnącego słonia? Zaprogramuj go, a zrobi, co zechcesz. Po co uczyć programowania? Dzieci, które lubią programować, dobrze radzą sobie z nauką matematyki, są kreatywne, potrafią myśleć logicznie i wyciągać wnioski z własnych błędów, umieją też pracować w zespole. Komu przyda się ta książka? Nauczycielom, którzy chcieliby, żeby ich lekcje były efektywne i efektowne. Rodzicom, którzy już myślą, jak ułatwić dziecku start w dorosłość. Dzieciom (10-12 lat) z tą książką programowanie jest tak proste, że mogą się go uczyć samodzielnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej