Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(53)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(28)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(14)
Autor
Wojcik Krystyna
(6)
Olędzki Jerzy
(3)
Smektała Tymon (1977- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Davis Anthony
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Ociepka Beata
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Seitel Fraser P
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Święch Andrzej
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Adamus-|Matuszyńska Anna
(1)
Adamus|-Matuszyńska Anna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Biniszewski Bogdan
(1)
Black Sam
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlewińska Iwona Tł
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
D`Vari Marisa (1969- )
(1)
Davis Antony
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Hartley Kate
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Janiszewska Barbara (komunikacja społeczna)
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Ménard Jean-Denis
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niecko Adriana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Scott David Meerman
(1)
Siezieniewski Sławomir (1974- )
(1)
Smektała Tymon
(1)
Szajowska Hanna
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walczak Anna
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Waśko-Bongiraud Angelina
(1)
Weisberger Lauren (1977- )
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Ewelina
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Studenci
(2)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2953)
Public relations
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2173)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(861)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Ruda Śląska (woj. śląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(4)
Podręczniki
(2)
Film edukacyjny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 34,58 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52571 (1 egz.)
Kaucja: 39,87 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44806 (1 egz.)
Kaucja: 32,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. - Wyd. 2. - Warszawa : "ABC", 1999. - 210 s. : il., ; 23 cm.
(Strategie Sukcesu))
Bibliografia s.204. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych * 1.1. Istota nowoczesnego public relations * 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją * 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu * na otoczenie * 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe * 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania * 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku * Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności * 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu * 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku * 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności * 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności * Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations * 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej * 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych * 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku * 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów * Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations * 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M * 4.2. Określenie misji i celów działania * 4.3. Identyfikacja grup docelowych * 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations * 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania * skuteczności * Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations * 5.1. Elementy programu public relations * 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania * 5.3. Kompleksowy program kształtowania * wizerunku * Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu * 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością * 6.2. System identyfikacji wizualnej * 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu * Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą * 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami * 7.2. System informacji bieżącej do prasy * 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe * 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej * Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym * 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations * 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej * 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego * 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza * Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie * 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć * 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami * 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW * 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe * 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR * Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne * 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych * 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne * 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych * Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych * 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji * 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw * 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne * 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym * Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej * 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego * 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich * 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych * Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej * 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników * 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej * 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej * Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki * 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich * 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich * 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce * Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej * 15.1. Zasady zarządzania kryzysami * wizerunkowymi * 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych * 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej * Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations * 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego * 16.2. Istota wizerunku równoległego * 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku * 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu * Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45586 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : pierwszy kontakt z mediami, formy obecności w mediach, zachowanie przed kamerą i mikrofonem, konkretne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-186. Indeks.
Książka jest przystępnym i zwięźle napisanym poradnikiem przeznaczonym dla osób, które chciałyby zbudować pozytywny wizerunek siebie i swojej firmy. Zastosowanie opisanych w niej technik ułatwi zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów, rozpowszechnianie informacji o oferowanych im produktach i usługach oraz uzyskanie mocnej pozycji w swojej branży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Mastering Public Relations" 2004.
Bibliogr. s. 282-284.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN .
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16963 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46406 (1 egz.)
Kaucja: 33,75 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Bibliogr. s. 31, 119.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją. Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week’s Crisiss Comms czy Social Media Today’s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57619 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteka Public Relations)
Nazwy aut. na s. [3-4].
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47266 (1 egz.)
Kaucja: 37,60 zł
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 179, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 172-176. - Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49086 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie C.H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228.-Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 351/354 (1 egz.)
Kaucja: 35,10 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej