Cialdini Robert B
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(6)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Cialdini Robert B
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Stosunki interpersonalne
(9)
Socjotechnika
(8)
Psychologia społeczna
(5)
Perswazja
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Temat: czas
Psychologia społeczna
(1)
Gatunek
Podręczniki
(4)
Podręcznik
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The small big: small changes that spark big influence.
Na okładce: Najnowsza książka mistrza perswazji.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok.
Indeks.
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.
Rozdział 1 * Mała-wielka zmiana, która przekona ludzi do płacenia podatków w terminie * Rozdział 2 * Mała-wielka zmiana, która skłoni ludzi do pójścia pod prąd * Rozdział 3 * Mała zmiana w ujęciu przekazu, która skutkuje wielką różnicą * Rozdział 4 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą wykorzenić zło * Rozdział 5 * Małe zmiany w nazwie, które mogą mieć rewolucyjne konsekwencje * Rozdział 6 * Mała-wielka zmiana, która prowadzi do przełomu w budowaniu dobrych relacji i współpracy * Rozdział 7 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci czerpać mądrość z doświadczenia * Rozdział 8 * Mała-wielka zmiana, która zobowiąże ludzi do dotrzymania słowa * Rozdział 9 * Małe-wielkie zmiany, które zagwarantują skuteczność twoim próbom perswazji * Rozdział 10 * Mała-wielka zmiana, dzięki której twoje próby perswazji nie przyniosą odwrotnych skutków * Rozdział 11 * Mała-wielka zmiana, która poprawi wydajność pracowników * Rozdział 12 * Małe-wielkie sprawy, na które trzeba uważać przy podejmowaniu decyzji * Rozdział 13 * Mała-wielka zmiana, która jest kluczem do planowania wywierania wpływu * Rozdział 14 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci wyegzekwować zobowiązania odroczone w czasie * Rozdział 15 * Małe-wielkie zmiany, które jesteś winien sobie * Rozdział 16 * Małe-wielkie kroki, które pozwolą ci wytrwać w dążeniu do celu * Rozdział 17 * Małe-wielkie zmiany, które zwiększą skuteczność opcji domyślnej * Rozdział 18 * Mała-wielka zmiana, która osłabi twoją skłonność do prokrastynacji * Rozdział 19 * Małe-wielkie zmiany, które pozwolą ci zatrzymać klientów * Rozdział 20 * Mała-wielka zmiana, która urzeczywistni twój potencjał * Rozdział 21 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci usprawnić przebieg zebrań * Rozdział 22 * Małe-wielkie zmiany, dzięki którym twój strój zapewni ci sukces * Rozdział 23 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci przedstawić się jako ekspert * Rozdział 24 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni siłę przekazu niepewnego eksperta * Rozdział 25 * Mała-wielka zmiana, dzięki której nie zostaniesz"najsłabszym ogniwem" * Rozdział 26 * Mała-wielka zmiana, która zachęca do twórczego myślenia * Rozdział 27 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni twoją pozycję podczas negocjacji * Rozdział 28 * Mała-wielka zmiana, która doda ci pewności siebie * Rozdział 29 * Mała-wielka zmiana a miłość * Rozdział 30 * Mały-wielki krok, który pomoże ci wybrać idealny prezent * Rozdział 31 * Mała zmiana, która prowadzi do wielkich korzyści z uczynności w pracy * Rozdział 32 * Mały akt wdzięczności, który prowadzi do zdobycia wielkiego wpływu na innych * Rozdział 33 * Element zaskoczenia - małe ziarenko, które daje wielki plon * Rozdział 34 * Mały-wielki krok zapewniający niezbędną pomoc * Rozdział 35 * Mała-wielka zmiana, która pomoże ci skuteczniej negocjować * Rozdział 36 * Precyzja - mały-wielki czynnik, gdy targujesz się o cenę * Rozdział 37 * Mała zmiana końcówki ceny, która ma wielki wpływ na decyzję o zakupie * Rozdział 38 * Mała zmiana kolejności prezentacji informacji, która da wielki efekt * Rozdział 39 * Mała-wielka zmiana, dzięki której dostaniesz dużo więcej za mniej * Rozdział 40 * Mała zmiana akcentu, która zwiększy odzew na twoją prośbę * Rozdział 41 * Rozpoznawalność - mała-wielka zmiana, która zwiększy skuteczność twojej kampanii * Rozdział 42 * Mała-wielka zmiana, dzięki której podkreślisz alternatywne koszty decyzji * Rozdział 43 * Mała-wielka zmiana motywująca do kończenia rozpoczętych zadań * Rozdział 44 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni lojalność klientów * Rozdział 45 * Mała-wielka zmiana, dzięki której 1 plus 1 da więcej niż 2 * Rozdział 46 * Mały krok w tył, który poprzedza wielki skok naprzód * Rozdział 47 * Małe potknięcia innych, które przełożysz na swój wielki sukces * Rozdział 48 * Od wystrzegania się błędów do zarządzania błędami - mała zmiana prowadząca do wielkiego sukcesu * Rozdział 49 * Mała-wielka zmiana a najlepszy moment na pisanie recenzji w internecie * Rozdział 50 * Mała zmiana w treści e-maila, która bardzo ułatwi ci negocjowanie w biznesie * Rozdział 51 * Małe dotknięcie, które prowadzi do wielkiego wzrostu wartości przedmiotu * Rozdział 52 * Wisienka na torcie: mała-wielka zmiana, która ma największe znaczenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55557 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. rok wyd. 2016.
Bibliogr. s. 293-336.
Indeksy.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć?Poznając sekrety nauki perswazji.Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.***To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!Daniel Finkelstein, "The Times"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s.251-264. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2. (dostępność ok. 02.05.2020)
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. 251-264. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45913 (1 egz.)
Kaucja: 33,25 zł
Książka
DVD
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. [295]-315. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 52398
Kaucja: 35,00 zł
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. [295]-315. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-321. Indeksy.
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18269 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Bibliogr. s. 247-262. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Bibliogr. s. 247-262. - Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.04.2021)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4240, 4239, 803 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Social Psychology. Unraveling the Mystery" 1999.
Bibliogr. s. 733-788. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Psychologia społeczna : rozwiązane tajemnice.
Bibliogr. s. [733]-788.- Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9878, 3143 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej