Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(42)
Forma i typ
Książki
(39)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(6)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Batko Andrzej
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Cialdini Robert B
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Greene Robert (1959- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Hogan Kevin
(2)
Lipa Michał
(2)
Nahai Nathalie
(2)
Allhoff Dieter-W
(1)
Allhoff Waltraud
(1)
Aronson Elliot
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bavister Steve
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Brock Timothy C
(1)
Błaż Agata
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czub Marta
(1)
Dutton Kevin
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fexeus Henrik (1971- )
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gardner Howard
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Horn Sam
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Knap Jacek
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-|Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krzyżanowski Piotr
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Madejski Radosław
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mellibruda Jerzy (1938- )
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Moskal Maria
(1)
Nowak Paweł (1968-)
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Soames Nicole
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vickers Amanda
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Załazińska Aneta (1976- )
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Łamacz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Perswazja
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Podręcznik
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Opracowanie
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Telewizyjny program popularnonaukowy
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Rozwój osobisty
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: proste metody ; gotowe rozwiązania ; (nie)etyczne techniki ; bestseller eksperta światowej sławy.
Tyt. oryg.: The Elements of influence : the art of getting others to follow your lead.
Bibliogr. s. 341-343. Indeksy.
Każdego dnia wywierasz wpływ na kogoś lub ktoś wpływa na ciebie. Żeby odnieść sukces w biznesie lub życiu osobistym, musisz wiedzieć, jak skutecznie wpływać na myślenie, uczucia i działania innych ludzi oraz jak obronić się przed niechcianych wpływem. Pomoże ci w tym niniejsza książka. Autor opisuje w niej różne techniki wywierania wpływu i ich przydatność w różnych sytuacjach. Jeśli chcesz przekonać szefa do swojego zdania, skuteczniej zarządzać podwładnymi, przekonać klienta, by kupił twój produkt lub by twoje dziecko zrobiło to, o co je prosisz - koniecznie przeczytaj Sposób na opornych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54784 (1 egz.)
Kaucja: 34,31 zł
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Na okładce: Światowy bestesller.
Praktyczny poradnik na temat skutecznej komunikacji w biznesie. Książka zawiera istotne porady, jak poprawiać jakość rozmów, przeprowadzać efektywne prezentacje, pisać perfekcyjne e-maile i sprawozdania, a także skutecznie nawiązywać kontakty biznesowe. Poradniki "Droga do sukcesu" pomogą zdobyć kluczowe umiejętności i podnieść efektywność pracy; błyskawicznie osiągnąć mierzalne postępy i rozwinąć swoją karierę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wyd. 2. rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 244 s. ; 22 cm.
(Onepress Power)
Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych.Ci, którzy znają sekrety języka podświadomości, są w stanie przekonać innych niemal do wszystkiego, sprzedać każdy towar i skutecznie wynegocjować warunki każdego kontraktu. Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress ; Helion, copyright 2011. - 244 strony ; 22 cm.
(Power)
Słowa mogą być BRONIĄ,przynieść BOGACTWO,zapewnić WŁADZĘi działać jak AFRODYZJAKSłowa. są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie.Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki.Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji!Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz. hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami.Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?Z kolejnej odsłony tej bestsellerowej książki dowiesz się:w jaki sposób szybko opanować techniki perswazji i z powodzeniem je stosować;czy każdy jest tak samo podatny na hipnozę;jak kotwiczyć stany emocjonalne;kiedy manipulacja staje się nieetyczna;czy techniki perswazji sprawdzają się także w zarządzaniu samym sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21894 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
U dołu okładki: Zmień swoje życie! Skuteczne techniki NLP, ćwiczenia i przykłady.
Książka w przystępny sposób wyjaśnia, czym jest NLP i dlaczego jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi rozwoju osobistego i zawodowego. Uczy najpopularniejszych technik i strategii, które pozwalają efektywnie zarządzać swoim umysłem i emocjami, osiągać wyznaczone cele i świadomie sterować własną karierą. Teorię wzbogacają liczne ćwiczenia i praktyczne przykłady.
1. Czym jest NLP? * Czym jest NLP? * Definicje NLP * Zrozumieć NLP * Co kryje się za literami N, L i P * Model NLP * Historia NLP * Nastawienie i metodologia * NLP teraz * NLP w działaniu * Co ci da nauka NLP * A teraz doświadcz NLP * Jak korzystać z tej książki * Podsumowanie * 2. Założenia NLP * Cztery filary * Presupozycje NLP * Podsumowanie * 3. Systemy reprezentacji * System preferowany * Predykaty * System odniesienia * System wprowadzający * Wzrokowe wskazówki systemu reprezentacji * Dopasowywanie systemów reprezentacji * Rozpoznawanie strategii * Inne rodzaje wskazówek * Nakładanie i synestezja * Wzmacnianie najsłabiej rozwiniętego systemu reprezentacji * Podsumowanie * 4. Submodalności * Jak działają submodalności * Rozpoznawanie submodalności * Submodalności analogowe i cyfrowe * Submodalności a język * Znaczenie submodalności * Wprowadzanie zmian za pomocą submodalności * Ekologia zmiany * Metoda świstu (Swish Pattern) * Metoda świstu skrojona na miarę * Metoda usuwania kompulsji (Compulsion Blowout) * Podsumowanie * 5. Metaprogramy * Zrozumieć metaprogramy * Rozpoznawanie metapogramów * Jak istotne jest rozumienie metaprogramów * Kilka najważniejszych metaprogramów * Wzorzec do i od * Autorytet wewnętrzny i zewnętrzny * Ja lub inni * Opcje i procedury * Ogół i szczegół * Podobieństwa i różnice * Strategia sprawdzania (Convincer) * Metaprogramy a zmiana * Profil Język i Zachowanie * Podsumowanie * 6. Wartości i przekonania * Rozumienie przekonań i wartości * Waga przekonań i wartości w NLP * Potęga przekonań * Język przekonań i wartości * Skąd biorą się przekonania i wartości? * Przekonania się zmieniają * Przekonania ograniczające * Wybieranie przekonań * Rozumienie wartości * Kryteria i równoważność kryterialna * Hierarchie kryteriów * Zmiana wartości i kryteriów * W NLP istnieją przekonania, lecz nie istnieją wartości * Podsumowanie * 7. Dobrze określony cel * Cele i rezultaty * Dobrze określone cele * Konsekwencje osiągnięcia celu * Podsumowanie. * 8. Stany i emocje * Stan, którego doświadczasz * Działanie jest konsekwencją emocji * Świadomość swojego stanu * Modelowanie stanu * Przerwanie stanu emocjonalnego * Ekologiczna zmiana stanu * Stany emocjonalne innych osób * Wywoływanie * Model metastanu * Neurosemantyka * Podsumowanie * 9. Kotwice * Kotwice każdego dnia * Używanie kotwic * Zakładanie kotwicy * Kotwica zasobu * Okrąg Doskonałości * Spiętrzanie zasobów * Kotwiczenie łańcuszkowe * Kotwice suwakowe * Usuwanie kotwic * Zmiana zakotwiczeń * Pomost w Przyszłości * Transformacja, czyli Zmiana Historii Osobistej * Podsumowanie * 10. Wrażliwość sensoryczna i kalibracja * Jak rozwinąć wrażliwość zmysłową * Obserwacja i interpretacja * Kalibracja * Jak kalibrować * Kalibrowanie reakcji innych osób w procesie zmiany * Kalibracja własnych reakcji * Podsumowanie * 11. Budowanie dobrego kontaktu * Czym jest budowanie dobrego kontaktu (rapportu)? * Dopasowanie i odzwierciedlanie * Dopasowanie w praktyce * Dopasowanie skrzyżowane * Psychogeografia * Dopasowanie poprzez język * Dopasowanie poprzez wspólne przekonania i wartości * Głos * Dostrajanie i naprowadzanie * Budowanie dobrego kontaktu emocjonalnego (ustanawianie rapoortu) * Przerywanie kontaktu (rapportu) * Konflikt między komunikatami werbalnymi a niewerbalnymi * Czy techniki budowania kontaktu są manipulacją? * Podsumowanie * 12. Pozycje percepcyjne * Jak ważna jest wielość perspektyw * Pierwsza pozycja * Druga pozycja * Trzecia pozycja * Wzorzec Pozycji Percepcyjnych * Czwarta pozycja * Metazwierciadło * Podsumowanie * 13. Metamodel * Struktura głęboka i powierzchniowa * Elementy metamodelu * Wyzwanie dla zakłóceń metamodelu * Kwestionowanie usunięć * Wyzwanie dla zniekształceń * Kwestionowanie generalizacji * Jednoczesne łączenie wszystkiego * Usuwanie zakłóceń w procesie budowania kontaktu * Rozpoznawanie własnych zakłóceń * Zarządzanie dialogiem wewnętrznym * Podsumowanie * 14. Części, ramy odniesienia, ustalanie ram i przeformułowanie * Co to są ramy * Przeformułowanie * Wzorce Zręczności Językowej * Praca z częściami * Sześciostopniowe przeformułowanie * Negocjacje pomiędzy częściami * Podsumowanie * 15. Inne kluczowe techniki NLP * Generator Nowych Zachowań * Podwójna Dysocjacja * Model S.C.O.R.E. * Podsumowanie * 16. Modelowanie * Zrozumieć modelowanie * Modelowanie naturalne * Modelowanie proste i złożone * Modelowanie intuicyjne i analityczne * Proces modelowania * Wartości, tożsamość i kongruencja * Modelowanie pośrednie * NLP a benchmarking * Podsumowanie * 17. Linie czasu * Odkrywanie swojej linii czasu * Język czasu * Ekologia zmian w liniach czasu * Możliwe zmiany linii czasu * Linie czasu i emocje * Zmiana struktury linii czasu * Podsumowanie * 18. Strategie * Model TOTE * W strategii chodzi o sekwencje. * Strategia notacji NLP * Notacja w praktyce * Wykrywanie strategii * Projektowanie skutecznych strategii * Warunki dobrego sformułowania strategii * Zmiana /Instalacja strategii * Strategia Kreatywności Disneya * Podsumowanie * 19. Model Miltona * Sztuka bycia celowo wieloznacznym * NLP a hipnoza * Znaczenie Modelu Miltona w biznesie * Odwrócone kategorie metamodelu * Inne wzorce Modelu Miltona * Metafora * Podsumowanie * 20. NLP w akcji * NLP a rozwój osobisty * NLP a prezentacje * NLP w sporcie i fitnesie * NLP a zdrowie i dobre samopoczucie. * NLP w relacjach * NLP w terapii * NLP w biznesie * NLP a sprzedaż * NLP a coaching * NLP a negocjacje * NLP a liderowanie * NLP a szkolenia * NLP a edukacja * NLP a duchowość * Podsumowanie * Krok dalej * Korzystanie z Internetu * Inne pozycje * Czasopisma o NLP * Trening NLP * Organizacje NLP * Konferencje NLP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53207 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Kaucja: 00,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50364 (1 egz.)
Kaucja: 42,63 zł
Książka
W koszyku
Na s. red. rok wyd. 2016.
Bibliogr. s. 293-336.
Indeksy.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć?Poznając sekrety nauki perswazji.Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.***To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!Daniel Finkelstein, "The Times"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The little book of yes : how to win friends, boost your confidence and persuade others.
Dodatkowe lektury i źródła na stronach 174-176.
W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo "tak". "Tak" łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć "tak" jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sobie to, by słyszeć je od innych.A przynajmniej bez znajomości określonych aspektów procesu perswazji. Niniejsza książeczka, Świat na TAK!, pełna mądrych, przydatnych informacji oraz praktycznych rad i wskazówek, których udzielają autorzy - mistrzowie sztuki wywierania wpływu i perswazji - jest idealnym poradnikiem dla każdego, kto pragnie dla siebie od świata czegoś więcej. 21 praktycznych rozdziałów, z których każdy omawia sposób, w jaki możesz zwiększyć szanse na to, by dana osoba zgodziła się na twoją prośbę lub spełniła twoje żądanie. Te ponadczasowe zasady możesz wykorzystywać w celu pokonywania mnóstwa różnego rodzaju wyzwań - od naprawy popsutych relacji z drugą osobą do wynegocjowania wyższego wynagrodzenia za pracę, od skutecznego przekonywania niezdecydowanego przyjaciela do budowania własnej marki na rynku. Dzięki niej odkryjesz: - jaka pojedyncza zmiana w doborze słów oraz timingu wypowiedzi może zwiększyć szanse na to, że twoja prośba zostanie spełniona; - znaczenie i pozytywne oddziaływanie "osobistego podejścia"; - jak w porównaniu z innymi zrobić jak najlepsze wrażenie. Ten kieszonkowy poradnik to klucz do pomnożenia twoich szans i zwiększenia twoich możliwości, który sprawi, że świat będzie odtąd mówił "tak" tobie, twoim ideom i prośbom. Opis pochodzi od wydawcy
Wstęp * 1. Dawanie * 2. Wymiana * 3. Prezenty * 4. Współdziałnie * 5. Przerwy * 6. Kompromisy * 7. Wiedza * 8. Przyznawanie się do słabości * 9. Proszenie o pomoc * 10. Rzomowy * 11. Humanizowanie * 12. Lubienie * 13. Komplementy * 14. Etykietowanie * 15. Podawanie powodu * 16. Wypełnianie zobowiązań * 17. Realizowanie zamierzeń * 18. Porównywanie * 19. Podążanie za przykładem * 20. Strata * 21. Kończenie w wielkim stylu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57352 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Na okładce: Jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
U dołu koładki: Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku.
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje. Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Audiotrening - fragment 1. Psychologia na Twoich usługach : - Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?; - Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? ; - Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?; - Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? ; - Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?; - Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?; - Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [341]-360.
Podstawowy cel niniejszej pracy to poszukiwanie idei zawartych we współczesnych reklamach oraz wyjaśnienie teleologii wykorzystania takich, a nie innych nośników znaczeń i wartości. Reklama jest tu traktowana jako zjawisko społeczne w nawiązaniu do teorii dotyczących nie tyle samego odbioru przekazu, ale jego zawartości w kontekście celu. Niniejsza praca to próba spojrzenia na zmiany i trendy, z jakimi mamy do czynienia w ostatnich latach, czyli od kiedy prowadzone i powszechnie dostępne są comiesięczne rankingi i publikowane zestawienia najbardziej popularnych kreacji w ramach YouTube Ads Leaderboard Top 5 najchętniej oglądanych spotow reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami video opracowywany jest globalnie, ale również ze względu na mutacje krajoweNaukowy namysł nad lokowaniem idei w reklamie był związany z luką, jaką niniejsza publikacja mogłaby zapełnić dzięki prezentacji autorskiej kategoryzacji dziesięciu najważniejszych modusów, poprzez które przekaz ten oddziałuje na użytkowników współczenych mediów.
Wstęp * WPROWADZENIE METODOLOGICZNE * 1. Konteksty naukowe badania reklamy * 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach * 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych * 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych * 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy * 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze * 2.2. Hipotezy gtówne i pomocnicze * 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze * 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów * 3.2. Kryteria ocen eksperckich * 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych * 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych * 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych * 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych * 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań * 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych * 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym * 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym * 4.4. Teleologia podjętych badań * ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI * 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie * 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych * 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej * 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski * 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy * 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe * 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii * 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej * 3.4. Zjawisko idea placement * ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB`A * 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych * 2. Potencjał YouTube??a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych * 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym * 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów * 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców * 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce * 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube * 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube * ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA * PRZEKAZU I RECEPCJI * 1. Prezentacja korpusu badań własnych * 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych * 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji * 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej * 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników * 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube * 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych * 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych * 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych * 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube * 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji * 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube * 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy * 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych * 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych * 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń * 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 * 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel * 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube * 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną * 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie * 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead * 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana * 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa * 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera * 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża * 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie * 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" * 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu * 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube * ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI * 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii * 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm * 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie * 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień * 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem * 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum * 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii * 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing * 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm * 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie * ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM * 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie * 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej * 1.2. Perswazyjność narracji * 1.3. Teleologia analizy narracyjnej * 2. Badania neuromarketingowe-specyfika i metodologia analizy reklam * 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych * 2.2. Badania eyetrackingowe * 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych * 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji * 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy * 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: * Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") * 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz * cennego | Czego szukasz?") * 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") * 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") * 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") * 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań * Zakończenie * Bibliografia * Spis fotografii * Spis rycin * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaklinanie umysłu : perswazja w mgnieniu oka / Kevin Dutton ; przełożył Radosław Madejski. - Wydanie I. - Warszawa : Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza, 2018. - 428, [4] strony : ilustracje, fotografie, nuty, wykresy ; 20 cm.
(Spectrum)
Indeks.
Flipnoza jest szczególną odmianą perswazji. Jej okres wylęgania trwa zaledwie kilka sekund, a niezwykła moc pozwala w mgnieniu oka zawładnąć najbardziej przenikliwym umysłem. To psychologiczna tajna broń, która umożliwia przypieczętowanie każdej umowy, ale w niepowołanych rękach jest śmiertelnie niebezpieczna. Flipnoza to mistrzostwo w panowaniu nad umysłami.Bazując na przełomowych odkryciach naukowych i spotkaniach z największymi mistrzami perswazji - od polityków, speców od reklamy i handlowców po mroczne ale fascynujące postacie oszustów, seryjnych morderców i psychopatów - Dutton po raz pierwszy ujawnia psychologiczne DNA oddziaływania na ludzi, a z jego oryginalnej i odkrywczej książki każdy może się nauczyć, jak zwiększyć swoją siłę przekonywania."Dutton odsłania arkana tajemnej sztuki wpływania na ludzi. Nie można mu zarzucić, że przynudza.""The Scientist".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50373 (1 egz.)
Kaucja: 26,10 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2501, 5653 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak zrozumieć innych i wpływać na nich tak, by tego nie zauważyli.
Tytuł oryginału: The Art of Reading Minds.
Bibliografia, netografia na stronach [238]-241.
Nauka czytania w myślach nie jest tak szalonym pomysłem, jak mogłoby się wydawać. Podczas każdej interakcji wysyłamy szereg sygnałów niewerbalnych, często silniejszych niż wypowiadane przez nas słowa. Sztuka czytania w myślach uczy, jak wpływać na innych, przekonując ich do swojego sposobu myślenia. Bazując na psychologii kognitywnej, Henrik Fexeus wyjaśnia, jak czytelnik może się dowiedzieć, co czuje druga osoba - i dzięki temu kontrolować jej myśli i przekonania. Fexeus oferuje praktyczne wskazówki umożliwiające opanowanie sztuki perswazji, co zwiększy twoją pewność siebie zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Proste ćwiczenia zawarte w książce poprawią twoją samoświadomość, ujawniając, jak jesteś postrzegany przez innych. Niezależnie od tego, czy chcesz awansować, negocjować podwyżkę, nawiązywać kontakty jak profesjonalista, znaleźć miłość czy wykryć kłamcę, Sztuka czytania w myślach pokazuje, jak odkryć, co ludzie naprawdę mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia strony 193-210.
Streszczenie angielskie.
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji. Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie I, 7 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-[365].
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej