Socjotechnika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(27)
W2 (Bazyliańska 6)
(5)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(28)
Autor
Cialdini Robert B
(8)
Huxley Aldous (1894-1963)
(6)
Kofta Piotr (1973- )
(4)
Madejski Radosław
(4)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(4)
Baran Bogdan (1952- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Karwat Mirosław (1953- )
(3)
Wojciszke Bogdan
(3)
Beauvois Jean-Léon (1943- )
(2)
Błaż Agata
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Greene Robert (1959- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Joule Robert-Vincent (1948- )
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Urscheler Elżbieta
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Allhoff Dieter-W
(1)
Allhoff Waltraud
(1)
Almeida Fabrice d`
(1)
Auriga Monika
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Barański Janusz
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Chodakiewicz Marek Jan (1962- )
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Clayton Mike
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyoniziak Ryszard
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Ferenc Witold
(1)
Fexeus Henrik (1971- )
(1)
Gawroński Jerzy
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Hartley Gregory
(1)
Hogan Kevin
(1)
Huxley Aldous
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Karinch Maryann
(1)
Kirschner Josef (1931- )
(1)
Konewka Michał
(1)
Leigh Rich
(1)
Martin Steve J
(1)
Murawski Krzysztof
(1)
Niewalda Marcin
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ohme Rafał
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pierzchalski Filip
(1)
Pietrzak Henryk (psychologia)
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Podgórecki Adam
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rudniański Jarosław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tatar Katarzyna
(1)
Trejderowski Tomasz
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wilkos Sylwia
(1)
Wilson Ronald Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Zwoliński Andrzej (1957- )
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Łukaszewski Wiesław (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(9)
1945-1989
(4)
1918-1939
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(7)
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Socjotechnika
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
Psychologia społeczna
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(5)
Publicystyka
(5)
Wydawnictwa popularne
(4)
Dystopia
(3)
Podręcznik
(3)
Powieść
(3)
Science fiction
(2)
Antologia
(1)
Felieton
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50044 (1 egz.)
Kaucja: 12,80 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: proste metody ; gotowe rozwiązania ; (nie)etyczne techniki ; bestseller eksperta światowej sławy.
Tyt. oryg.: The Elements of influence : the art of getting others to follow your lead.
Bibliogr. s. 341-343. Indeksy.
Każdego dnia wywierasz wpływ na kogoś lub ktoś wpływa na ciebie. Żeby odnieść sukces w biznesie lub życiu osobistym, musisz wiedzieć, jak skutecznie wpływać na myślenie, uczucia i działania innych ludzi oraz jak obronić się przed niechcianych wpływem. Pomoże ci w tym niniejsza książka. Autor opisuje w niej różne techniki wywierania wpływu i ich przydatność w różnych sytuacjach. Jeśli chcesz przekonać szefa do swojego zdania, skuteczniej zarządzać podwładnymi, przekonać klienta, by kupił twój produkt lub by twoje dziecko zrobiło to, o co je prosisz - koniecznie przeczytaj Sposób na opornych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54784 (1 egz.)
Kaucja: 34,31 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50176 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
U dołu s. tyt. i okł.: Plus minisłowniczek polsko-angielsko-niemiecki. Słownik polsko-angielsko-niemiecki do książki Jak zorganizować prezentację / Katarzyna Tatar. - 6 s. ; 16 cm.
Na okł. i s tyt. : Wywieraj woływ na innych ; Bądź pewny siebie ; Prezentuj się profesjonalnie i w najlepszym stylu.
Bibliogr. s. 137-138.
Efektywność przekazywania informacji jest kluczem do sukcesu w biznesie. Zarówno w szkoleniu nowych pracowników, jak i nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami umiejętność wywierania wpływu na słuchacza jest sztuką, którą powinien poznać każdy, kto pracuje z ludźmi. Dla wielu jest to sztuka trudna. Bez względu na to, czy jesteś jeszcze początkującym lektorem, czy też zamierzasz rozwijać już zdobyte umiejętności, ten wszechstronny i aktualny przewodnik pełen jest praktycznych porad, jakich szukasz. Odnosząc się do powszechnych problemów, przed którymi staje większość z nas, książka pomoże Ci: * przezwyciężyć tremę; * mówić do rzeczy i na temat; * zrozumieć język ciała; * efektywnie korzystać z pomocy wizualnych. "Jak zorganizować prezentację" sprawi, że zyskasz pewność siebie w procesie komunikacji. Książka jest niezastąpiona do użytku prywatnego, a także jako baza warsztatów i seminariów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O cywilizacji śmierci / Marek Jan Chodakiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : 3S Media, 2019. - 355 stron ; 21 cm.
(Biblioteka Wolności)
Na okładce: Jak zatrzymać antykulturę totalitarnych mniejszości.
Bibliografia na stronach 346-348. Indeks.
Tym razem znany historyk wyszedł z archiwów i opisał to, co widział na własne oczy jako student, a potem naukowiec w San Francisco, Los Angeles i Waszyngtonie, czyli jak cywilizacja śmierci przejęła Stany Zjednoczone. "Napisałem tę książkę, bo ważne jest, by Polacy wiedzieli, co ich czeka, jeśli się nie przeciwstawią cywilizacji śmierci - mówi prof. Chodakiewicz. - A ja widziałem na własne oczy jak LGBT, gender, feminizm wyszły z podziemi i stopniowo przejęły politykę amerykańską, wprowadzając nową odmianę marksizmu, którą ja nazywam marksizmem-lesbianizmem. Jeszcze nie jest za późno, by tę plagę w Polsce zatrzymać. Ale by ją zatrzymać trzeba wiedzieć, z czym ma się do czynienia. Ja tę wiedzę przedstawiam". opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The small big: small changes that spark big influence.
Na okładce: Najnowsza książka mistrza perswazji.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok.
Indeks.
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.
Rozdział 1 * Mała-wielka zmiana, która przekona ludzi do płacenia podatków w terminie * Rozdział 2 * Mała-wielka zmiana, która skłoni ludzi do pójścia pod prąd * Rozdział 3 * Mała zmiana w ujęciu przekazu, która skutkuje wielką różnicą * Rozdział 4 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą wykorzenić zło * Rozdział 5 * Małe zmiany w nazwie, które mogą mieć rewolucyjne konsekwencje * Rozdział 6 * Mała-wielka zmiana, która prowadzi do przełomu w budowaniu dobrych relacji i współpracy * Rozdział 7 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci czerpać mądrość z doświadczenia * Rozdział 8 * Mała-wielka zmiana, która zobowiąże ludzi do dotrzymania słowa * Rozdział 9 * Małe-wielkie zmiany, które zagwarantują skuteczność twoim próbom perswazji * Rozdział 10 * Mała-wielka zmiana, dzięki której twoje próby perswazji nie przyniosą odwrotnych skutków * Rozdział 11 * Mała-wielka zmiana, która poprawi wydajność pracowników * Rozdział 12 * Małe-wielkie sprawy, na które trzeba uważać przy podejmowaniu decyzji * Rozdział 13 * Mała-wielka zmiana, która jest kluczem do planowania wywierania wpływu * Rozdział 14 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci wyegzekwować zobowiązania odroczone w czasie * Rozdział 15 * Małe-wielkie zmiany, które jesteś winien sobie * Rozdział 16 * Małe-wielkie kroki, które pozwolą ci wytrwać w dążeniu do celu * Rozdział 17 * Małe-wielkie zmiany, które zwiększą skuteczność opcji domyślnej * Rozdział 18 * Mała-wielka zmiana, która osłabi twoją skłonność do prokrastynacji * Rozdział 19 * Małe-wielkie zmiany, które pozwolą ci zatrzymać klientów * Rozdział 20 * Mała-wielka zmiana, która urzeczywistni twój potencjał * Rozdział 21 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci usprawnić przebieg zebrań * Rozdział 22 * Małe-wielkie zmiany, dzięki którym twój strój zapewni ci sukces * Rozdział 23 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci przedstawić się jako ekspert * Rozdział 24 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni siłę przekazu niepewnego eksperta * Rozdział 25 * Mała-wielka zmiana, dzięki której nie zostaniesz"najsłabszym ogniwem" * Rozdział 26 * Mała-wielka zmiana, która zachęca do twórczego myślenia * Rozdział 27 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni twoją pozycję podczas negocjacji * Rozdział 28 * Mała-wielka zmiana, która doda ci pewności siebie * Rozdział 29 * Mała-wielka zmiana a miłość * Rozdział 30 * Mały-wielki krok, który pomoże ci wybrać idealny prezent * Rozdział 31 * Mała zmiana, która prowadzi do wielkich korzyści z uczynności w pracy * Rozdział 32 * Mały akt wdzięczności, który prowadzi do zdobycia wielkiego wpływu na innych * Rozdział 33 * Element zaskoczenia - małe ziarenko, które daje wielki plon * Rozdział 34 * Mały-wielki krok zapewniający niezbędną pomoc * Rozdział 35 * Mała-wielka zmiana, która pomoże ci skuteczniej negocjować * Rozdział 36 * Precyzja - mały-wielki czynnik, gdy targujesz się o cenę * Rozdział 37 * Mała zmiana końcówki ceny, która ma wielki wpływ na decyzję o zakupie * Rozdział 38 * Mała zmiana kolejności prezentacji informacji, która da wielki efekt * Rozdział 39 * Mała-wielka zmiana, dzięki której dostaniesz dużo więcej za mniej * Rozdział 40 * Mała zmiana akcentu, która zwiększy odzew na twoją prośbę * Rozdział 41 * Rozpoznawalność - mała-wielka zmiana, która zwiększy skuteczność twojej kampanii * Rozdział 42 * Mała-wielka zmiana, dzięki której podkreślisz alternatywne koszty decyzji * Rozdział 43 * Mała-wielka zmiana motywująca do kończenia rozpoczętych zadań * Rozdział 44 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni lojalność klientów * Rozdział 45 * Mała-wielka zmiana, dzięki której 1 plus 1 da więcej niż 2 * Rozdział 46 * Mały krok w tył, który poprzedza wielki skok naprzód * Rozdział 47 * Małe potknięcia innych, które przełożysz na swój wielki sukces * Rozdział 48 * Od wystrzegania się błędów do zarządzania błędami - mała zmiana prowadząca do wielkiego sukcesu * Rozdział 49 * Mała-wielka zmiana a najlepszy moment na pisanie recenzji w internecie * Rozdział 50 * Mała zmiana w treści e-maila, która bardzo ułatwi ci negocjowanie w biznesie * Rozdział 51 * Małe dotknięcie, które prowadzi do wielkiego wzrostu wartości przedmiotu * Rozdział 52 * Wisienka na torcie: mała-wielka zmiana, która ma największe znaczenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55557 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. rok wyd. 2016.
Bibliogr. s. 293-336.
Indeksy.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s.251-264. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2. (dostępność ok. 02.05.2020)
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. 251-264. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45913 (1 egz.)
Kaucja: 33,25 zł
Książka
DVD
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. [295]-315. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 52398
Kaucja: 35,00 zł
Książka
W koszyku
Oryg. : "Influence : science and practice" 1993.
Bibliogr. s. [295]-315. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-321. Indeksy.
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18269 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Bibliogr. s. 247-262. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie siódme w języku polskim. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018. - 333, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [299]-321. Indeks osobowy i indeks rzeczowy.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem."Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w ponad 2 milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad trzy tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji - Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Prof. Bogdan Wojciszke
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Na okładce: Jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
U dołu koładki: Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku.
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje. Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Audiotrening - fragment 1. Psychologia na Twoich usługach : - Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?; - Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? ; - Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?; - Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? ; - Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?; - Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?; - Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Poradnik uczy praktycznej umiejętności wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej perswazji. W dzisiejszych czasach są one niezbędne, aby osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Wykorzystują je menedżerowie, dziennikarze, politycy, marketingowcy, nauczyciele, a także np. rodzice, którzy chcą przekonać dzieci do swoich racji.Dzięki lekturze książki dowiesz się, jakie są mechanizmy komunikowania się, co świadomie i nieświadomie przekazujemy innym, a także w jaki sposób porozumiewać się skuteczniej. Nauczysz się kilku prostych tricków, które szybko zwiększą twoją siłę przekonywania. Będziesz potrafił wykorzystać mowę ciała i perswazyjne środki językowe, aby osiągnąć zamierzony cel w każdej sytuacji.W poradniku znajdziesz liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!Chcesz zmotywować zespół do działania, wynegocjować wyższą pensję, sprzedać swój produkt czy nakłonić dzieci do wykonania obowiązków domowych? Z tą książką możesz zdziałać wszystko!Dlaczego poradnik trafia w samo sedno:- uczy najważniejszych technik wywierania wpływu oraz skutecznej perswazji- podpowiada, jak prowadzić negocjacje, aby zawsze osiągnąć kompromis, jak budować sieć kontaktów i jak nawiązywać pozytywne relacje- radzi, jak skutecznie komunikować się poprzez analizę tego, CO mówisz, JAK mówisz, i DO KOGO kierujesz swój przekaz- zrozumiale objaśnia, jak w praktyce przekonywać do własnych racji współpracowników i partnerów biznesowych oraz jak zjednywać sobie przyjaciół i wszystkich, na których ci zależy.
Część 1. Podstawy * 1.Kieruj się zdrowym rozsądkiem - podstawy wywierania wpływu * 2.Wygląd ma znaczenie - jak powinien wyglądać człowiek wpływowy? * 3.Decyzje - w jaki sposób je podejmujemy? * 4.Psychologia wywierania wpływu * Część 2. Twoje przesłanie * 5.Znaczenie tego, co mówisz * 6.Znaczenie tego, jak mówisz * Część 3. Strategie * 7.Zasadnicze pytanie: "Co ja będę z tego miał?" * 8.Sztuka prowadzenia negocjacji * 9.Zasady harmonijnej współpracy * 10.Sześć najlepszych technik wywierania wpływu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sto technik wpływu społecznego / Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb. - Wydanie pierwsze. - Sopot : Smak Słowa, 2022. - 411 stron ; 21 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne.
Bibliografia na stronach [393]-403. Indeksy.
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy?Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łączainternetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanychprzez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO?Czy te przykłady brzmią znajomo?A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać?Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania:(1) Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego?(2) Co na ten temat mówią badania?(3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki?Rekomendacje wydawnicze:Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego - nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie.O autorach:Dariusz Doliński - profesor psychologii, ceniony psycholog społeczny i renomowany badacz wpływu społecznego. Autor licznych artykułów naukowych publikowanych w czołowych czasopismach psychologicznych oraz 21 książek.Tomasz Grzyb - dr hab. psychologii, profesor Uniwersytetu SWPS, psycholog społeczny, prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, autor licznych artykułów i książek. Od 2013 roku kształci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wpływu społecznego.Rekomendacje wydawnicze:Nigdy wcześniej nie widziałem książki opisującej tak wiele technik wpływu społecznego. Autorzy to obecnie największe autorytety w tej dziedzinie, więc jeśli mówią, że te sposoby działają, to możesz im zaufać. A jeśli nadal będziesz mieć jakieś wątpliwości, to przy każdej z technik znajdziesz omówienie badań potwierdzających jej skuteczność. - profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois UniversityDariusz Doliński i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynującego przeglądu wielu (tak, aż 100!) technik wpływu społecznego i dokładnie wyjaśnili działanie każdej z nich. Przytoczyli również przykłady eksperymentów, które dowiodły skuteczności tych technik. Czytelnicy, którzy poszukują intrygującego wprowadzenia do sztuki wywierania wpływu społecznego, na pewno nie będą rozczarowani. - profesor Daniel J. O’Keefe, Northwestern UniversityDariusz Doliński i Tomasz Grzyb swoją książką wyświadczyli nam wszystkim wielką przysługę. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wpływu społecznego, lecz także zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiają, że owe techniki działają. Nie ma bardziej użytecznej książki dla kogoś, kto chciałby osiągnąć mistrzostwo w dziedzinie perswazji. - profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor książek "Wywieranie wpływu na ludzi" i "Pre-swazja"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej