Lewicka-Zelent Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przemoc w rodzinie
(2)
Bajkoterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Etyka
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Kuratorzy rodzinni
(1)
Lęk
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rodziny
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Socjoterapia
(1)
Sprawiedliwość naprawcza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczucia
(1)
Wykształcenie
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [123]-133.
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej "być", przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.
Rozdział 1. Kształcenie pedagogów – ujęcie teoretyczne * Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent * 1.1. Kształcenie pedagogów resocjalizacyjnych w ujęciu psychologicznym * 1.2. Psychospołeczne funkcjonowanie studentów w świetle literatury przedmiotu * Rozdział 2. Kompetencje społeczne – wprowadzenie teoretyczne * Ewa Grudziewska * 2.1. Kompetencje społeczne – definicja pojęcia * 2.2. Wybrane klasyfikacje kompetencji społecznych * 2.3. Modele kompetencji społecznych * 2.4. Kompetencje społeczne a umiejętności społeczne – zakres pojęć * 2.5. Umiejętności społeczne w pracy pedagoga * 2.6. Przegląd badań dotyczących kompetencji społecznych * Rozdział 3. Empatia. Podążanie ku drugiemu człowiekowi * Agnieszka Lewicka-Zelant * 3.1. Definicyjne ujęcie empatii * 3.2. W kierunku dojrzałej formy empatii * 3.3. Znaczenie empatii w życiu człowieka * Rozdział 4. Złość – podstawy teoretyczne * Ewa Grudziewska * 4.1. Złość – definicja pojęcia * 4.2. Uwarunkowania złości * 4.3. Radzenie sobie ze złością * Rozdział 5. Moralność jako komponent funkcjonowania jednostki * Ewa Grudziewska * 5.1. Pojęcie moralności w ujęciu literatury psychopedagogicznej * 5.2. Rozwój moralny – przegląd koncepcji teoretycznych * 5.2.1. Teoria rozwoju moralnego w ujęciu J. Piageta * 5.2.2. Rozwój moralny według L. Kohlberga * Rozdział 6. Zachowanie jako odzwierciedlenie postaw jednostki * Agnieszka Lewicka-Zelent * 6.1. Czynniki warunkujące postawy * 6.2. Postawa „być” i „mieć” * 6.3. Integracja postaw i ich znaczenie w życiu człowieka * Rozdział 7. Założenia metodologiczne * Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent * 7.1. Cel i problematyka badań * 7.2. Problem badawczy * 7.3. Zmienne i wskaźniki uwzględnione w badaniu * 7.4. Metoda, technika i narzędzia badawcze * 7.5. Charakterystyka terenu badań i badanych osób * 7.6. Metody analizy statystycznej materiału badawczego * 7.7. Sposoby rozwijania wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego studentów * 7.7.1. Cele rozwijania poszczególnych sfer funkcjonowania studentów * 7.7.2. Techniki służące doskonaleniu funkcjonowania psychospołecznego studentów * Rozdział 8. Psychospołeczne funkcjonowanie studentów pedagogiki resocjalizacyjnej * Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent * 8.1. Kompetencje społeczne studentów z grupy eksperymentalnej i kontrolnej w preteście * 8.2. Poziom empatii studentów z grupy eksperymentalnej i kontrolnej w preteście * 8.3. Złość studentów w grupy eksperymentalnej i kontrolnej w preteście * 8.4. Poziom rygoryzmu moralnego studentów z grupy eksperymentalnej i kontrolnej (pretest) * 8.5. Postawy egzystencjalne studentów z grupy eksperymentalnej i kontrolnej w preteście * 8.6. Związki zależnościowe pomiędzy badanymi sferami funkcjonowania * psychospołecznego badanych studentów * Rozdział 9. Efektywność rozwijania wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego studentów * Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent * 9.1. Zmiany w zakresie postaw egzystencjalnych studentów z grupy eksperymentalnej * 9.2. Zmiany poziomu empatii studentów z grupy eksperymentalnej * 9.3. Zmiany w zakresie typów złości studentów z grupy eksperymentalnej * 9.4. Zmiany poziomu rygoryzmu moralnego studentów z grupy eksperymentalnej * 9.5. Zmiany w zakresie kompetencji społecznych studentów z grupy eksperymentalnej * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel, wykresów i schematów * Aneks * Ewa Grudziewska * Załącznik 1. Inwentarz Typów Złości R.T. Potter-Efron, P.S. Potter-Efron * Załącznik 2. Kwestionariusz Rozumienia Empatycznego Innych Ludzi A. Węglińskiego (KRE-II) * Załącznik 3. Kwestionariusz Umiejętności Prospołecznych A. Goldsteina * Załącznik 4. Skala Postaw Być i Mieć B. Grulkowskiego * Załącznik 5. Kwestionariusz Rygoryzmu Moralnego W. Poznaniaka (PRM) * Załącznik 6. Propozycje ćwiczeń wykorzystanych w trakcie zajęć fakultatywnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 129-134.
Pracownik socjalny powinien legitymować się szerokim wachlarzem kompetencji, od wiedzy począwszy na różnego rodzaju umiejętnościach społecznych skończywszy. Kompetencje mediacyjne jest to jeden z aspektów, który jest niezbędny w profesji pracownika socjalnego, biorąc pod uwagę szeroki wachlarz problemów, z jakimi przychodzą klienci do ośrodków pomocy społecznej. Książka ma na celu pokazanie, jaka jest wiedza pracowników socjalnych nt. mediacji oraz diagnoza kompetencji mediacyjnych w tej grupie zawodowej.
Rozdział 1. Wprowadzenie w zagadnienia dotyczące konfliktu * Agnieszka Lewicka-Zelent * 1.1. Konflikt – próba zdefiniowania pojęcia * 1.2. Walory i mankamenty konfliktów * 1.3. Czynniki eskalujące i osłabiające konflikty * 1.4. Konstruktywne i destruktywne rozwiązywanie konfliktów * Rozdział 2. Mediacja – podstawy teoretyczne * Agnieszka Lewicka-Zelent * 2.1. Sprawiedliwość naprawcza fundamentem mediacji * 2.2. Początki mediacji w Polsce i na świecie * 2.3. Istota mediacji * 2.4. Rodzaje mediacji * 2.5. Pracownik socjalny kompetentnym mediatorem * Rozdział 3. Współczesny obraz pracownika socjalnego * Ewa Grudziewska * 3.1. Profesja pracownika socjalnego * 3.2. Formalne wymogi dotyczące wykonywania zawodu pracownika socjalnego * 3.3. Zadania pracownika socjalnego * 3.4. Kompetencje pracownika socjalnego * Rozdział 4. Etyka w zawodzie pracownika socjalnego, czyli wyznacznik profesjonalizmu? * Ewa Grudziewska * Rozdział 5. Podstawy metodologiczne badań własnych * Ewa Grudziewska * 5.1. Problematyka badawcza * 5.2. Teren i organizacja badań własnych * 5.3. Charakterystyka badanych osób * Rozdział 6. Mediacja w pracy pracownika socjalnego * Ewa Grudziewska * 6.1. Wiedza na temat mediacji badanych osób * 6.2. Stosunek pracowników socjalnych do mediacji * 6.3. Doświadczenie zawodowe badanych osób w zakresie mediacji * 6.4. Rozwijanie kompetencji mediacyjnych przez pracowników socjalnych * Rozdział 7. Poczucie sprawiedliwości naprawczej pracowników socjalnych * Agnieszka Lewicka-Zelent * 7.1. Wartościowanie wskaźników poczucia sprawiedliwości naprawczej przez pracowników socjalnych * 7.2. Wartościowanie pojęcia sprawiedliwości przez pracowników socjalnych z wyższym wykształceniem zawodowym i magisterskim * Rozdział 8. Kompetencje mediacyjne w opinii pracowników socjalnych * Agnieszka Lewicka-Zelent * 8.1. Kompetencje mediacyjne w samoocenie badanych pracowników socjalnych * 8.2. Samoocena pracowników socjalnych w zakresie wybranych umiejętności i cech * 8.3. Związki zależnościowe między wskaźnikami poczucia sprawiedliwości naprawczej a kompetencjami mediacyjnymi pracowników socjalnych * Podsumowanie i wnioski końcowe * Bibliografia * Spis tabel i wykresów * Aneks * Agnieszka Lewicka-Zelent
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka skierowana jest zwłaszcza do rodziców, nauczycieli z przedszkola i szkoły podstawowej. Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat rozwodu w aspekcie dzieci zaangażowanych w niego. Uzyskuje informacje o skutkach rozwodu dla dzieci, wskazówki dotyczące udzielania wsparcia dzieciom i wiedzę prawną dotyczącą rozwodów w Polsce. Następnie może skorzystać z bajek skierowanych do dzieci rozwodzących się rodziców. Bajki dotykają wielu problemów związanych z rozwodem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17663 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-114.
Od wielu lat poszukuje się sposobów przeciwdziałania przemocy szkolnej. Jedną z metod pracy z młodymi ludźmi Autorka przedstawiła właśnie w tej książce, która ma równocześnie wymiar poznawczy i praktyczny. Agnieszka Lewicka-Zelent nie ogranicza się do teoretycznych rozważań na temat lęku i przemocy, ale prezentuje fragment prowadzonego oddziaływania o charakterze wychowawczym. Dzięki ewaluacji programu "Mediacja w szkole" możliwe było empiryczne wskazanie skuteczności warsztatu mediacyjnego realizowanego w grupie młodzieży gimnazjalnej. Pomysł przeprowadzenia zajęć mediacyjnych stanowi rezultat zintegrowania kompetencji mediacyjnych i pedagogicznych autorki, która uważa, że założenia mediacji sądowych można z powodzeniem wykorzystywać do minimalizowania zjawiska przemocy w szkole.
Rozdział I * Przemoc w ujęciu psychopedagogicznym * 1.1.Przemoc. Próba zdefiniowania pojęcia * 1.2.Specyfika przemocy szkolnej. Pierwsze lata funkcjonowania szkół gimnazjalnych * 1.2.1.Formy przemocy szkolnej * 1.2.2.Uwarunkowania przemocy * 1.2.3.Skala zjawiska przemocy szkolnej * 1.3.Działania podejmowane w zakresie obniżania poziomu przemocy wśród młodzieży * Rozdział II * Lęku młodzieży szkolnej * 2.1.Pojęcie lęku * 2.2.Rodzaje lęku * 2.3.Geneza lęku * 2.4.Konsekwencje przeżywania silnego lęku i sposoby jego minimalizowania * 2.5.Lęk szkolny - analiza zjawiska w świetle badań * Rozdział III * Założenia badawcze * 3.1.Cel i problematyka badań * 3.2.Procedura badawcza * 3.3.Miejsce warsztatu mediacyjnego w przebiegu badań * 3.4.Charakterystyka badanej grupy młodzieży * Rozdział IV * Efektywność oddziaływań prowadzonych w ramach warsztatu mediacyjnego dla młodzieży gimnazjalnej * 4.1.Poziom przemocy i lęku w grupie eksperymentalnej i kontrolnej * 4.2.Zmiany w zakresie przemocy i lęku uczestników warsztatu mediacyjnego * 4.2.1.Poziom przemocy mediatorów rówieśników w poszczególnych pomiarach * 4.2.2.Poziom lęku badanej młodzieży w kolejnych pomiarach * 4.3.Dyskusja wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia przy pracach.
W książce zostały przedstawione różnorodne aspekty pracy pomagaczy w sytuacji przemocy w rodzinie. Przedstawiono je z perspektywy pracownika socjalnego, pedagoga, prawnika, kuratora sądowego, mediatora sądowego, policjanta, pracownika służby więziennej, psychologa, terapeuty, członka zespołu interdyscyplinarnego, księdza. Ważne jest wskazanie barier w pracy pomagaczy i możliwości współpracy, aby zwiększyć efektywność wspomagania rodzin.dr hab. Mieczysław Dudek, prof. SAN:(...) książka zawiera propozycje dotyczące działań profilaktycznych i pomocowych na rzecz ofiar i sprawców przemocy. Stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla studentów pedagogiki, psychologii oraz socjologii, jak i dla osób na co dzień zajmujących się działalnością wychowawczą, profilaktyczną i terapeutyczną. Może ona być inspiracją przy planowaniu i tworzeniu programów profilaktycznych w różnorodnych instytucjach, placówkach i organizacjach. Szczególnie pomocna może okazać się dla osób, które z racji pełnienia obowiązków zawodowych stykają się na co dzień z ofiarami przemocy. Należy wyrazić nadzieję, że recenzowana książka stanie się źródłem refleksji ustawodawców do tworzenia bardziej efektywnego prawa i zapewnienia środków pozwalających bardziej efektywnie chronić ofiary przemocy. Wreszcie, że zainspiruje naukowców do podejmowania kolejnych interdyscyplinarnych badań wyjaśniających dynamikę, uwarunkowania, motywy i mechanizmy wpływające na pojawienie się przemocy w rodzinie. Tylko systematyczne, wieloaspektowe badania pozwolą na pełniejsze zrozumienie problemu przemocy w rodzinie, a dzięki temu na tworzenie bardziej skutecznych form pomocy ofiarom przemocy oraz programów korekcyjnych dla sprawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [161]-181.
"Przedstawiona praca wpisuje się bardzo wyraźnie w pilne potrzeby zdynamizowania opracowań i badań w przedmiotowym obszarze. [.] Jakkolwiek bowiem samo zjawisko przemocy w rodzinie ma charakter interdyscyplinarny, to ukazując je, zarówno w kontekście indywidualnych losów i doświadczeń badanych kobiet, jak i rekonstrukcji teoretycznej zagadnień, Autorki zdecydowały się zaakcentować jego wymiar psychologiczny." Z recenzji dr hab. Ewy Jarosz, prof. UŚ
Wstęp * Rozdział I. Przemoc wobec kobiet na tle przemocy w rodzinie * 1.1. Wieloaspektowość pojęcia przemocy * 1.2. Przemoc w rodzinie - charakterystyka zjawiska * 1.3. Przemoc wobec kobiet w rodzinie. Ustalenia definicyjne i statystyczne * Przemoc w relacji partnerskiej/małżeńskiej * Przemoc w relacji dziecko-matka * Przemoc w relacji kobiety niepełnosprawne i chore a inni członkowie rodziny * Przemoc wobec kobiet w starszym wieku w rodzinie * Przemoc wobec kobiet ze strony rodziców w starszym wieku * Rozdział II. Psychologiczne aspekty przemocy wobec kobiet w rodzinie * 2.1. Charakterystyka psychologiczna kobiet doświadczających przemocy w rodzinie * 2.1.1. Konsekwencje doznawania przemocy * Zaburzenie stresu ostrego * Zespół stresu pourazowego * Złożona trauma pourazowa * 2.1.2. Mechanizmy przemocy * Identyfi kacja ze sprawcą przemocy * Wyuczona bezradność * Psychologiczna pułapka * 2.2. Charakterystyka psychologiczna osób stosujących przemoc * Rozdział III. Prawne aspekty przemocy wobec kobiet * 3.1. Przeciwdziałanie przemocy wobec kobiet w świetle międzynarodowych przepisów * 3.2. Przeciwdziałanie przemocy wobec kobiet w świetle polskich przepisów * 3.3. Ochrona osób pokrzywdzonych i świadków przemocy * Rozdział IV. Przemoc w rodzinie wobec kobiet w świetle teorii dotyczącej stereotypów * 4.1. Stereotypy a uprzedzenia i dyskryminacja * 4.2. Mechanizmy przyczyniające się do powstawania stereotypów * 4.3. Funkcje stereotypów * 4.4. Stereotypy płci jako podstawa stereotypów dotyczących przemocy wobec kobiet * 4.5. Stereotypy dotyczące przemocy wobec kobiet w rodzinie * Rozdział V. Pomoc psychologiczna udzielana kobietom doświadczającym przemocy w ujęciu systemowym * 5.1. Cele i formy pomocy psychologicznej udzielanej kobietom doświadczającym przemocy w rodzinie * 5.2. Pomoc psychologiczna dzieciom, których matki doświadczają przemocy w rodzinie * 5.3. Wybrane oddziaływania wobec sprawców przemocy wobec partnerek życiowych * 5.4. Pomoc rodzinom z problemem przemocy * Rozdział VI. Metodologiczne podstawy badań własnych * Rozdział VII. Indywidualne studium przypadku kobiet z wyższym wykształceniem, doświadczających przemocy w rodzinie * 7.1. Studium przypadku nr 1 * 7.2. Studium przypadku nr 2 * 7.3. Studium przypadku nr 3 * 7.4. Studium przypadku nr 4 * Zakończenie * Bibliografia * Notka autorska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57839 (1 egz.)
Kaucja: 34,41 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20720 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej