Uczniowie gimnazjów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Proza
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD40 (Suwalska 11)
(6)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(3)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(16)
Autor
Kosik Rafał (1971- )
(2)
Kosik Rafał (1971- ). Felix, Net i Nika
(2)
Seila Margo
(2)
Seila Margo. Tajemnica bransoletki
(2)
Byjoś Katarzyna
(1)
Byjoś Katarzyna. Ciemna strona światła
(1)
Chęć Magdalena (psychologia)
(1)
Domagała-|Kręcioch Agnieszka
(1)
Eujen Sabine
(1)
Fatyga Barbara
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Iłendo-Milewska Agnieszka
(1)
Kobierski Konrad
(1)
Kołodziejska Elżbieta
(1)
Kubiak-Szymborska Ewa
(1)
Lachowska-Żarska Ewa
(1)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(1)
Mianowska Edyta (pedagogika)
(1)
Michalak Marcin
(1)
Poprawska Urszula
(1)
Przychodzień Kamilla (1971- )
(1)
Remisz Magdalena
(1)
Rogala- |Obłękowska Jolanta
(1)
Seila Margo (1966- )
(1)
Seila Margo Tajemnica bransoletki
(1)
Sikora Dorota (pedagogika)
(1)
Spychalska-Kamińska Jolanta
(1)
Szulski Jarek
(1)
Winogrodzka Lidia
(1)
Zawisza-Masłyk Ewa
(1)
Łazarska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Młodzież
(6)
9-13 lat
(5)
14-17 lat
(4)
Dzieci
(2)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Uczniowie gimnazjów
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Fantasy
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Fantastyka
(1)
Monografia
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Rock
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tunel zagłady / Katarzyna Byjoś. - Kraków : Wydawnictwo Skrzat, 2017. - 378, [6] stron ; 20 cm.
(Ciemna strona światła / Katarzyna Byjoś)
Na 4 stronie okładki: Fantasy.
Mia jest zwyczajną nastolatką, która zamiast uważać na lekcji fizyki, woli rozmyślać o swojej szkolnej sympatii, Emilu z III c. Okazuje się jednak, że siły wyższe mają wobec niej zupełnie inne plany. Zostaje wyznaczona przez moce natury do przywrócenia równowagi energetycznej świata. Wraz z innymi wybrańcami wyrusza na niebezpieczną wyprawę ratującą świat i oba jego wymiary. Ostateczna walka ma się rozegrać u podnóża Kopuły, sferycznej przestrzeni, w której znajduje się Euteum - źródło wszechmocy. Wysłannicy muszą dostać się do jej wnętrza, a jedyna droga prowadzić będzie przez owiany złą sławą Tunel Zagłady, stanowiący ostateczną próbę i najtrudniejszy egzamin w ich życiu...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 538-599.
Publikacja skierowana jest do odbiorców, którzy zainteresowani są różnymi kontekstami psychopatologii ujawnianej przez dorastającego człowieka.
Książka obejmuje tematykę szeroko rozumianej psychopatologii rozwojowej w okresie dorastania. W nowatorski sposób prezentuje obszerny wachlarz uwarunkowań i związków czynników psychospołecznych z zachowaniami ryzykownymi i problemowymi młodzieży, uwzględniając w tych relacjach pośredniczące działanie aktywności wolnoczasowej młodych ludzi, szczególne ich uczestnictwa w zajęciach dodatkowych i dowolnych. W teoretycznej części monografii autorka omawia specyfikę i najważniejsze konteksty rozwoju nastolatków, mechanizmy podejmowania przez nich zachowań ryzykownych oraz emocjonalne problemy, z jakimi się borykają. Część empiryczna książki prezentuje badania własne autorki.Publikacja skierowana jest do odbiorców, którzy zainteresowani są różnymi kontekstami psychopatologii ujawnianej przez dorastającego człowieka. Może stanowić materiał dydaktyczny dla studentów psychologii, socjologii czy pedagogiki, ale też być źródłem wiedzy dla specjalistów i praktyków: psychologów, pedagogów, psychoterapeutów, socjoterapeutów i innych pracowników oświaty oraz służby zdrowia, którzy pracują z młodzieżą. Jest skierowana również do rodziców, którzy chcą lepiej poznać swoje dorastające dzieci i pomóc im rozwijać się prawidłowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52084 (1 egz.)
Kaucja: 17,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Materiały pomocnicze dla nauczycieli pracujących w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. Scenariusze spotkań mają określone cele oraz przykłady ćwiczeń, ankiety, zagadnienia do przemyślenia i przedyskutowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51923 (1 egz.)
Kaucja: 32,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy / Rafał Kosik ; ilustracje autora. - Wydanie drugie. - Warszawa : Powergraph, 2017. - 493, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Felix, Net i Nika / Rafał Kosik ; 12)
"Sekret Czerwonej Hańczy" można czytać niezależnie od innych książek serii.
Co dorośli ukrywają przed gimnazjalistami? Jak godnie przyjąć zagranicznych gości? I co skrywa tajemnica Czerwonej Hańczy? Przeczytaj o szkolnej wycieczce, która zamieniła się w coś zupełnie innego, romansach i niespodziewanych flirtach oraz zagadce kryminalnej, z którą muszą się zmierzyć warszawscy gimnazjaliści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Felix, Net i Nika / Rafał Kosik ; 12)
"Sekret Czerwonej Hańczy" można czytać niezależnie od innych książek serii.
Co dorośli ukrywają przed gimnazjalistami? Jak godnie przyjąć zagranicznych gości? I co skrywa tajemnica Czerwonej Hańczy? Przeczytaj o szkolnej wycieczce, która zamieniła się w coś zupełnie innego, romansach i niespodziewanych flirtach oraz zagadce kryminalnej, z którą muszą się zmierzyć warszawscy gimnazjaliści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-114.
Od wielu lat poszukuje się sposobów przeciwdziałania przemocy szkolnej. Jedną z metod pracy z młodymi ludźmi Autorka przedstawiła właśnie w tej książce, która ma równocześnie wymiar poznawczy i praktyczny. Agnieszka Lewicka-Zelent nie ogranicza się do teoretycznych rozważań na temat lęku i przemocy, ale prezentuje fragment prowadzonego oddziaływania o charakterze wychowawczym. Dzięki ewaluacji programu "Mediacja w szkole" możliwe było empiryczne wskazanie skuteczności warsztatu mediacyjnego realizowanego w grupie młodzieży gimnazjalnej. Pomysł przeprowadzenia zajęć mediacyjnych stanowi rezultat zintegrowania kompetencji mediacyjnych i pedagogicznych autorki, która uważa, że założenia mediacji sądowych można z powodzeniem wykorzystywać do minimalizowania zjawiska przemocy w szkole.
Rozdział I * Przemoc w ujęciu psychopedagogicznym * 1.1.Przemoc. Próba zdefiniowania pojęcia * 1.2.Specyfika przemocy szkolnej. Pierwsze lata funkcjonowania szkół gimnazjalnych * 1.2.1.Formy przemocy szkolnej * 1.2.2.Uwarunkowania przemocy * 1.2.3.Skala zjawiska przemocy szkolnej * 1.3.Działania podejmowane w zakresie obniżania poziomu przemocy wśród młodzieży * Rozdział II * Lęku młodzieży szkolnej * 2.1.Pojęcie lęku * 2.2.Rodzaje lęku * 2.3.Geneza lęku * 2.4.Konsekwencje przeżywania silnego lęku i sposoby jego minimalizowania * 2.5.Lęk szkolny - analiza zjawiska w świetle badań * Rozdział III * Założenia badawcze * 3.1.Cel i problematyka badań * 3.2.Procedura badawcza * 3.3.Miejsce warsztatu mediacyjnego w przebiegu badań * 3.4.Charakterystyka badanej grupy młodzieży * Rozdział IV * Efektywność oddziaływań prowadzonych w ramach warsztatu mediacyjnego dla młodzieży gimnazjalnej * 4.1.Poziom przemocy i lęku w grupie eksperymentalnej i kontrolnej * 4.2.Zmiany w zakresie przemocy i lęku uczestników warsztatu mediacyjnego * 4.2.1.Poziom przemocy mediatorów rówieśników w poszczególnych pomiarach * 4.2.2.Poziom lęku badanej młodzieży w kolejnych pomiarach * 4.3.Dyskusja wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 453)
Na książce błędny 13-cyfrowy .
Bibliogr. s. 123-134.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5723, 6146 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-272.
Problematyka podjęta w książce dotyczy strategii społecznego uczestnictwa młodzieży, czyli zagadnień związanych z kreowaniem przez dorastających swojej społecznej biografii. Przy czym w głównym nurcie rozważań znajdują się strategie społecznej partycypacji przyjmowane przez młodzież gimnazjalną średniego miasta. Celem badań, których wyniki są przedstawione w książce, było sprawdzenie modelu teoretycznego oraz ustalenie czy czynniki (zasoby), których źródłem są społeczne relacje lub indywidualne cechy jednostki, wpływają na przyjmowanie określonej strategii społecznego uczestnictwa. Na podstawie wyników badań scharakteryzowane zostały relacje dorastających z najważniejszymi partnerami społecznymi (rodzicami, nauczycielami i rówieśnikami) w kontekście generowanych przez nie zasobów społecznych. Podjęto również analizy uwarunkowań strategii społecznego uczestnictwa. Wskazano także charakterystyczne dla reprezentantów każdej ze strategii (integracja, asymilacja, indyferencja lub separacja) stanowiska w kwestiach związanych z dalszą edukacją, przyszłą karierą zawodową i aktywnością w roli obywatela. Proponowane w książce podejście do opisu okresu dorastania, pomimo że oparte na klasycznych teoriach rozwoju, jest próbą przyjęcia wieloaspektowej, uwzględniającej przemiany warunków dorastania młodzieży, perspektywy opisu młodości. Zagadnienia podejmowane w pracy mogą zainteresować przede wszystkim badaczy problematyki młodzieżowej, pedagogów i socjologów. Odbiorcami książki mogą być również studenci pedagogiki i socjologii, gdyż książka w części teoretycznej zawiera przegląd ustaleń teoretycznych i analizę wyników różnych badań dotyczących okresu dorastania. Także nauczyciele i rodzice dzięki lekturze książki mogą zyskać nową perspektywę oglądu swoich relacji z dorastającą młodzieżą, a uzyskana wiedza może wspomagać ich wysiłki wychowawcze. Dr Edyta Mianowska - pracownik naukowy Uniwersytetu Zielonogórskiego, adiunkt w Katedrze Zdrowia Publicznego w Zakładzie Metodologii Badań Społecznych. W latach 2000-2003 wzięła udział w polsko-niemieckim projekcie badawczym prowadzonym przez Instytut Pedagogiki Społecznej UZ wraz z Instytutem Pedagogiki Freie Universität w Berlinie, którego tematem była socjalizacja młodzieży w dużym i średnim mieście.
1. Część teoretyczna * 1.1. Socjalizacja i społeczne uczestnictwo * 1.2. Teoretyczne ujęcia społecznego uczestnictwa * 1.2.1. Charakter i formy społecznego uczestnictwa * 1.2.2. Społeczne uczestnictwo w przebiegu życia jednostki * 1.2.3. Społeczne uczestnictwo młodzieży * 1.2.3.1. Tranzycja i moratorium * 1.2.3.2. Strategie społecznego uczestnictwa * 1.2.3.3. Typologia strategii społecznego uczestnictwa a inne propozycje typologiczne * 1.3. Strategie i zasoby * 1.4. Społeczne i indywidualne źródła zasobów * 1.4.1. Rodzina * 1.4.1.1. Rodzina jako miejsce startu w dorosłość * 1.4.1.2. Relacje między dziećmi a rodzicami * 1.4.1.3. Spójność rodziny * 1.4.2. Szkoła * 1.4.2.1. Szkoła jako instytucja w procesie socjalizacji * 1.4.2.2. Partnerzy społeczni ucznia w szkole * 1.4.3. Grupa rówieśnicza * 1.4.4. Samoocena jako indywidualny zasób jednostki * 2. Część metodologiczna * 2.1. Założenia metodologiczne badań * 2.1.1. Cele badań * 2.1.2. Problemy i hipotezy * 2.1.3. Zmienne, kategorie i wskaźniki * 2.1.4. Teoretyczny model badań * 2.2. Przebieg badań i opis badanych * 2.2.1. Opis przebiegu badań * 2.2.2. Charakterystyka badanej próby * 2.2.3. Środowisko rodzinne badanych * 2.2.3.1. Pozycja społeczna rodziców * 2.2.3.2. Struktura wykształcenia rodziców * 2.2.3.3. Sytuacja ekonomiczna rodziny * 2.2.3.4. Struktura zawodowa rodziców * 3. Część empiryczna * 3.1. Typologia uczestnictwa młodzieży w społeczeństwie * 3.1.1. Młodość jako faza przejścia do dorosłości i społeczne moratorium * 3.1.2. Empiryczne sprawdzenie modelu teoretycznego * 3.1.2.1. Tranzycja i moratorium * 3.1.2.2. Nastawienia temporalne gimnazjalistów i ich relacje z dorosłymi * 3.1.2.3. Typologia społecznego uczestnictwa * 3.2. Społeczne i indywidualne zasoby młodzieży * a strategie uczestnictwa w społeczeństwie * 3.2.1. Zasoby społeczne tworzone w szkolnych relacjach * a strategie uczestnictwa w społeczeństwie * 3.2.1.1. Partnerzy społeczni ucznia w szkole * – relacje z nauczycielami * 3.2.1.2. Partnerzy społeczni ucznia w szkole * – relacje z innymi uczniami * 3.2.2. Zasoby społeczne tworzone w rodzinie * a strategie uczestnictwa w społeczeństwie * 3.2.2.1. Kontrola rodziców * 3.2.2.2. Rodzicielskie wsparcie i akceptacja samodzielności * 3.2.2.3. Pozycja rodziny na skalach stratyfikacji społecznej * 3.2.3. Zasoby społeczne tworzone w grupie rówieśniczej * a strategie uczestnictwa w społeczeństwie * 3.2.4. Zasoby indywidualne * a strategie uczestnictwa w społeczeństwie * 3.3. Charakterystyka młodzieży realizującej odmienne strategie * uczestnictwa w społeczeństwie * 3.3.1. Oczekiwania wobec przyszłej pracy * 3.3.2. Aspiracje edukacyjne młodzieży * 3.3.3. Wartościowanie sukcesów * 3.3.4. Aktywność polityczna i obywatelska * 3.4. Najważniejsze ustalenia empiryczne * Bibliografia * Aneks * Spis schematów, wykresów i tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Bibliogr. s. [351]-372.
Streszcz. ang.
Książka porusza problem obecności muzyki rockowej w świadomości współczesnej młodzieży gimnazjalnej ujętej w trzech obserwowalnych wymiarach, takich jak: preferencje muzyczne, percepcja muzyki rockowej oraz wiedza na jej temat. Zawarte w monografii wyniki badań ujawniają dużą skalę zainteresowania rockiem (zwłaszcza jego współczesnymi trendami), a także wielorakie funkcje tej muzyki w życiu młodzieży, które czynią ją istotnym elementem zaspokajania potrzeb rozwojowych i kulturowych. Pozycja stanowi jednocześnie próbę wyłonienia walorów edukacyjnych muzyki popularnej (rockowej). Jest ona skierowana nie tylko do osób zajmujących się edukacją muzyczną na szczeblu teoretycznym i praktycznym, zainteresowanych wdrażaniem do programów nauczania treści dotyczących współczesnej muzyki popularnej...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54129 (1 egz.)
Kaucja: 34,65 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 70.
Uczniowie gimnazjów są zobowiązani do uczestnictwa w wybranym projekcie edukacyjnym. Jest to wciąż zadanie nowe, a właściwe i bezbłędne prowadzenie odpowiedniej dokumentacji nie zawsze jest proste. Książka stanowi poradnik dla dyrektorów szkół i nauczycieli zaangażowanych w projekty. Autorka w przejrzysty sposób wyjaśnia zasady pracy metodą projektu, wymienia dokumenty, jakie należy wytworzyć i przechowywać oraz proponuje konkretne wzory dokumentów i harmonogramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie spotkanie? / Margo Seila. - [Miejsce nieznane : Rozpisani.pl], 2015. - 310, [1] strona ; 21 cm.
(Tajemnica bransoletki / Margo Seila ; 2)
Na stronie tytułowej pseudonim autora, nazwa właściwa: Małgorzata Szczepaniak.
Stanowi tom 2. cyklu pt. Tajemnica bransoletki.
Tajemnica Bransoletki 2 Margo Seila, to kontynuacja pierwszej części książki Tajemnica Bransoletki 1 - Nieoczekiwane spotkanie. Powieść przedstawia dalsze perypetie Patrycji - głównej bohaterki, która jest posiadaczką tytułowej magicznej bransoletki. Dowiaduje się, jakie właściwości skrywa dany jej amulet i jakie czekają ją wyzwania związane z jego posiadaniem.Odkąd spotyka swoje poprzednie wcielenie - Fabiana, jej życie ulega zmianie. To nie jest już ta sama, beztroska Patrycja. Strach przeradza się w coś realnego, a zarazem trudnego do pojęcia. Bohaterka dowiaduje się, że tylko razem z Fabianem mogą stawić czoła śmiertelnemu zagrożeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powrót Patrycji / Margo Seila. - [Miejsce nieznane : Rozpisani.pl], copyright 2018. - 384, [1] strona ; 21 cm.
(Tajemnica bransoletki / Margo Seila ; t. 3)
Na okładce i grzbiecie wyłącznie tytuł cyklu.
"Tajemnica bransoletki. Część 3" - to gwarancja książki, przy której nie będziesz się nudzić. Jak wróciła Patrycja? Dlaczego jej powrót nie kończy problemów nastolatki? Czego tak naprawdę boi się dziewczyna? Odkryj to, czytając najnowszą fantastyczną powieść polskiej pisarki Margo Seili "Powrót Patrycji". To kolejna część cyklu "Tajemnica bransoletki". Jest to książka dla osób, które lubią nieprzewidujące i zaskakujące zwroty akcji. Książka "Tajemnica bransoletki" trzyma w napięciu i z pewnością zapewni Wam dozę tajemniczości, magii i wiele niespodzianek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajemnica bransoletki / Margo Seila. - [Miejsce nieznane : Rozpisani.pl], copyright 2013. - 249, [1] strona ; 21 cm.
(Tajemnica bransoletki / Margo Seila ; 1)
Trudno jest mówić o sobie a co tu dopiero pisać. Zapewne każdy oczekuje jakichś rewelacji a ja, wbrew pozorom, jestem zwykłą osobą, która lubi pisać. Od kiedy sięgam pamięcią, zawsze lubiłam wymyślać jakieś niestworzone historie, być może dlatego, że urodziłam się w roku "Ognistego Konia", czyli w 1966. A jest to znak bardzo tajemniczy a zarazem buntowniczy. Zawsze byłam osóbką, która lubiła coś spsocić a w dodatku - bardzo często przytrafiały mnie się przedziwne i przezabawne historie. Zawsze jednak wychodziłam cało z każdej opresji. Gdy wreszcie się ustatkowałam i założyłam rodzinę, postanowiłam napisać książkę. Być może to nic wielkiego, ale dla mnie to bardzo wiele, gdyż pisałam ją z myślą o mojej córce. Miała ona podbudować jej wiarę w siebie i udało się. Dzisiaj jest osóbką, która zawsze daje sobie radę we wszystkim. Być może i inni przeczytawszy tę książkę też umocnią wiarę we własne możliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej