Certyfikacja zgodności
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Sokołowicz Wieńczysława
(2)
Srzednicki Andrzej
(2)
Góralski Jan M
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(5243)
Rodzina
(4039)
Przyjaźń
(3861)
Miłość
(3269)
Tajemnica
(2985)
Certyfikacja zgodności
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2958)
Relacje międzyludzkie
(2541)
Zabójstwo
(2191)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1741)
Zwierzęta
(1612)
Dzieci
(1603)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1412)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1359)
Język polski
(1354)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1012)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(951)
Sekrety rodzinne
(939)
Policjanci
(921)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(881)
Władcy
(866)
Psy
(865)
Historia
(849)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(772)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(745)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(684)
Krainy i światy fikcyjne
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(671)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Uprowadzenie
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(589)
Sztuka
(577)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(504)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(473)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Poradnik
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52168 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wyd. 1 pt.: ISO - system zapewnienia jakości. Na okł. podtyt.: przydatne dokumenty.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48315 (1 egz.)
Kaucja: 31,50 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych / Monika Dobska, Paweł Dobski. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 184 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [161]-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia:* percepcja jakości usług medycznych,* możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych,* znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych,* system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008,* korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych,Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych jest książką adresowaną do studentów zarządzania (poziom magisterski i podyplomowy), a także do pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego.
Wstęp * Rozdział 1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami * 1.1. Geneza powstania jakości * 1.2. Istota i znaczenie jakości * 1.2.1. Interdyscyplinarny charakter jakości * 1.2.2. Wielowymiarowy charakter jakości * 1.3. Istota koncepcji TQM (total quality management) * Rozdział 2. Percepcja jakości w usługach medycznych * 2.1. Pojęcie jakości w usługach * 2.2. Jakość w produkcji i jej aplikacja do usług * 2.3. Interpretacja pojęcia jakości w usługach medycznych * Rozdział 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych * 3.1. Wpływ marketingu relacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym * 3.2. Uwarunkowania i rola relacji profesjonalista-pacjent * Rozdział 4. System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 w podmiotach leczniczych * 4.1. Ewolucja i przesłanki stosowania norm serii 9000 * 4.2. Charakterystyka norm serii 9000 * 4.3. Dokumentacja w systemie zarządzania jakością * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków * Spis wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54040 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50809 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej