Normy ISO 9001
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Hofman Mariusz
(1)
Malinowska Ewa (towaroznawstwo)
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2953)
Normy ISO 9001
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2173)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(861)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych / Monika Dobska, Paweł Dobski. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 184 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [161]-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia:* percepcja jakości usług medycznych,* możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych,* znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych,* system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008,* korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych,Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych jest książką adresowaną do studentów zarządzania (poziom magisterski i podyplomowy), a także do pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego.
Wstęp * Rozdział 1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami * 1.1. Geneza powstania jakości * 1.2. Istota i znaczenie jakości * 1.2.1. Interdyscyplinarny charakter jakości * 1.2.2. Wielowymiarowy charakter jakości * 1.3. Istota koncepcji TQM (total quality management) * Rozdział 2. Percepcja jakości w usługach medycznych * 2.1. Pojęcie jakości w usługach * 2.2. Jakość w produkcji i jej aplikacja do usług * 2.3. Interpretacja pojęcia jakości w usługach medycznych * Rozdział 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych * 3.1. Wpływ marketingu relacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym * 3.2. Uwarunkowania i rola relacji profesjonalista-pacjent * Rozdział 4. System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 w podmiotach leczniczych * 4.1. Ewolucja i przesłanki stosowania norm serii 9000 * 4.2. Charakterystyka norm serii 9000 * 4.3. Dokumentacja w systemie zarządzania jakością * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków * Spis wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54040 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [369]-377.
Niniejsza książka poświęcona jest jakości, w tym bezpieczeństwu żywności, z punktu widzenia problematyki zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego. Oprócz podstaw teoretycznych zawiera wiele przykładów praktycznych, bazujących na koncepcjach, metodach i narzędziach, których wykorzystanie pozwala na osiągnięcie, utrzymanie, a następnie skuteczne doskonalenie wymaganego poziomu jakości i poprawę konkurencyjności danego przedsiębiorstwa.Książka ma charakter podręcznika akademickiego i jest przede wszystkim przeznaczona dla studentów, doktorantów kierunków zarządzania, towaroznawstwa, technologii przemysłu spożywczego i innych kierunków pokrewnych. Może być także stosowana przez szerokie grono menedżerów do spraw jakości, specjalistów i praktyków, przedstawicieli przemysłu spożywczego.
Rozdział 1. Jakość i bezpieczeństwo żywności * 1.1.Pojęcie żywności i terminy pokrewne * 1.2.Pojęcie jakości żywności * 1.2.1.Jakość żywności i jej składowe * 1.2.2.Jakość żywności w ujęciu kompleksowym * 1.3.Pojęcie bezpieczeństwa żywności * 1.3.1.Bezpieczeństwo żywności i zanieczyszczenia występujące w żywności * 1.3.2.Systemy i instrumenty na straży bezpieczeństwa żywności w prawie UE * 1.3.2.1.HACCP, GMP, GHP * 1.3.2.2.RASFF * Rozdział 2. Systemy znormalizowane i programy wspierające jakość i bezpieczeństwo żywności * 2.1.Podejścia normatywne * 2.1.1.Pojęcie normy i normalizacji * 2.1.2.System zarządzania jakością według ISO 9001 * 2.1.3.System zarządzania bezpieczeństwem żywności według ISO 22000 * 2.1.4.Standardy sieci handlowych * 2.1.5.Standard GlobalGAP dla producentów podstawowych * 2.1.6.System bezpieczeństwa pasz GMP+ * 2.1.7.Globalny system certyfikacji żywności FS 22000 * 2.1.7.1.Globalna Inicjatywa na rzecz Bezpieczeństwa Żywności - GFSI * 2.1.7.2.Standardy rekomendowane przez GFSI * 2.1.7.3.Standard FS 22000 * 2.1.8.Norma PN EN 15593 dotycząca opakowań do żywności * 2.1.9.ISO/IEC 17025 - wymagania dotyczące laboratoriów badawczych * 2.2.Wybrane programy na rzecz jakości i bezpieczeństwa żywności * 2.2.1.Wybrane programy powołane w krajach Europy * 2.2.2.Programy polskie * 2.3.System CARVER+Shock * 2.3.1.Istota bioterroryzmu * 2.3.2.Istota systemu CARVER+Shock * 2.3.3.Etapy wdrażania systemu * Rozdział 3. Urzędowy i rynkowy nadzór nad jakością i bezpieczeństwem żywności * 3.1.Europejski Urząd do spraw Bezpieczeństwa Żywności * 3.2.Polskie urzędy na straży jakości i bezpieczeństwa żywności * 3.3.Rola i zadania jednostek certyfikacyjnych * 3.4.Auditowanie systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności zgodnie z normą ISO 19011:2003 * Rozdział 4. Koncepcje wspierające jakość i bezpieczeństwo żywności * 4.1.TQM - Total Quality Management * 4.1.1.Definicja TQM * 4.1.2.Zasady i model TQM * 4.1.3.Modele doskonałości * 4.2.Koncepcja kosztów jakości * 4.2.1.Definicja kosztów jakości * 4.2.2.Modele i klasyfikacja kosztów jakości * 4.2.3.Rachunek kosztów jakości * 4.3.Six Sigma * 4.3.1.Istota podejścia Six Sigma * 4.3.2.Wdrażanie Six Sigma * 4.3.3.Infrastruktura Six Sigma * 4.4.Japońska koncepcja zarządzania jakością - kaizen * 4.4.1.Istota koncepcji kaizen * 4.4.2.Pojęcie straty (muda) * 4.4.3.Podstawowe praktyki towarzyszące kaizen * Rozdział 5. Instrumentarium zarządzania jakością * 5.1.Klasyfikacja narzędzi zarządzania jakością * 5.2.Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością * 5.2.1.Arkusz kontrolny * 5.2.2.Karta kontrolna * 5.2.3.Histogram * 5.2.4.Diagram Ishikawy * 5.2.5.Diagram Pareto * 5.2.6.Diagram rozproszenia * 5.2.7.Schemat blokowy * 5.3.Nowe narzędzia zarządzania jakością * 5.3.1.Diagram pokrewieństwa * 5.3.2.Diagram zależności * 5.3.3.Diagram systematyki * 5.3.4.Diagram macierzowy * 5.3.5.Macierzowa analiza danych * 5.3.6.Plan działania * 5.3.7.Diagram strzałkowy * 5.4.Klasyfikacja metod zarządzania jakością * 5.5.Metody zarządzania jakością * 5.5.1.Metoda Kano * 5.5.2.Metoda QFD * 5.5.3.Metoda FMEA * 5.5.4.Metoda CSI * 5.5.5.Metoda Servqual * 5.5.6.Metoda kryterialnego wzorca jakości * 5.6.Inne instrumenty zarządzania jakością o charakterze wspierającym * 5.6.1.Burza mózgów * 5.6.2.Metoda 5Why * 5.6.3.Metoda Suzuki * 5.6.4.Metoda 8D * 5.6.5.Metoda 5S * Rozdział 6. Przykłady praktycznych zastosowań wybranych instrumentów * 6.1.Zastosowanie diagramu Ishikawy do identyfikacji przyczyn spadku popytu na usługi w zakładzie gastronomicznym * 6.2.Zastosowanie burzy mózgów, diagramu pokrewieństwa, zależności i systematyki do rozwiązania problemów w hurtowni koncentratów spożywczych * 6.3.Zastosowanie metody Kano przez producenta przetworów mleczarskich * 6.4.Zastosowanie metody CSI przez producenta przetworów mleczarskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54006 (1 egz.)
Kaucja: 51,33 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej