Jakość produktu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(14)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sokołowicz Wieńczysława
(2)
Srzednicki Andrzej
(2)
Zybert Elżbieta Barbara
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Button Tara
(1)
Ciechan-|Kujawa Marlena
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Makowska Anna (farmacja)
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Wiśniewska Natalia
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Jakość produktu
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dziedzina i ujęcie
Styl życia, moda i uroda
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ekologia wyrobów : jakość, cykl życia, projektowanie / Wacław Adamczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 240, [1] s. : rys., tab., wykr. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Bibliogr. s. 236-[241].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. W 502/504, 48551 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50063 (1 egz.)
Kaucja: 33,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [327]-329.
Doktryna Jakości, to książka przedstawaiająca koncepcję kompleksowego zarządzania przez jakość - TQM (Total Quality Management). Jak określa to jej autor "Niniejsza książka jest poświęcona tym menedżerom, którzy dysponują wystarczającą wiedzą w zakresie jakości w swojej branży, chcą natomiast posiąść wiedzę pozabranżową dającą im przewagę nad konkurentami, którzy tej wiedzy jeszcze nie mają, oraz wyrównującą ich szanse wobec tych konkurentów, którzy ową wiedzę już opanowali."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54450 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.
Wstęp * Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania * 1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje * 1.2. TQM a reengineering * 1.3. TQM a zarządzanie wiedzą * 1.4. TQM a kaizen * 1.5. TQM a lean manufacturing * 1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu * 1.7. TQM a Corporate Social Responsibility * 1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania * 1.9. TQM jako koncepcja holistyczna * 1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych * Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM * 2.1. Koncepcja łańcucha jakości * 2.2. Klient wewnętrzny * 2.3. Klient wewnętrzny obywatelem * 2.4. Właściciel procesu * 2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego * 2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny * 2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych * 2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym * 2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji * 2.10. Proponowane możliwości badawcze * Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością * 3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości * 3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości * 3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM * 3.4. Wybrane problemy realizacyjne * 3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM * Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością * 4.1. Znaczenie wartości etycznych * 4.2. Zaangażowanie pracowników * 4.3. Satysfakcja pracowników * 4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością * 4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością * 4.6. Wartości instrumentalne * 4.7. System wartości organizacyjnych * Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość * 5.1. Zespoły jakości * 5.2. Rola zespołów samorządowych * 5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych * 5.4. Empowerment * 5.5. Przywództwo * 5.6. Znaczenie komunikacji * 5.7. System społeczny zarządzania przez jakość * Zakończenie * Literatura * Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 54007 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A life less throwaway : the lost art of buying for life.
Bibliografia na stronach 427-[428].
Książka dostępna także jako e-book.
Kupuj mniej, posiadaj więcej. Czy to możliwe? Ba! Z tą książką to łatwe i przyjemne. Najwyższa pora postawić na jakość, trwałość i klasykę! "Masz wszystko, czego potrzebujesz" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie podejmować przemyślane decyzje dotyczące posiadanych przedmiotów, ograniczyć konsumpcję i zrobić coś dobrego dla środowiska. Tara Button demaskuje praktyki stosowane przez marketingowców, które wzbudzają w nas nieustanne pragnienie nabywania rzeczy. Skrupulatnie ujawnia niemoralne praktyki dużych marek, omawia strategię "planowanego zużycia" i wywierania presji poprzez angażowanie celebrytów w kampanie promocyjne. Kiedy półki sklepowe uginają się od różnorodnych produktów, zewsząd atakują nas reklamy, a woda wyrzuca na brzeg coraz więcej śmieci - należy raz a dobrze wyleczyć się z kompulsywnego kupowania nowych, a jednocześnie zbędnych przedmiotów. To sztuka dokonywania świadomych wyborów, które prowadzą do zdrowszego życia w harmonijnym otoczeniu i dają poczucie, że nasze działania nie szkodzą, a wręcz pomagają środowisku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47242 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47443 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55188 (1 egz.)
Kaucja: 36,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-196.
We współczesnej gospodarce rośnie znaczenie jakości, coraz częściej uznawanej za jedno ze źródeł przewagi konkurencyjnej. Autor przedstawił: czynniki wpływające na kompleksowe zarządzanie jakością; istotę projakościowego zarządzania; organizację jako system otwarty zorientowany na otoczenie; dojrzałość jakościową organizacji i czynniki na nią wpływające; zależności między projakościowym zarządzaniem poziomem dojrzałości a rozwojem organizacji; praktykę projakościowego zarządzania na podstawie badań empirycznych. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych oraz obecnych i przyszłych przedsiębiorców i menedżerów. Może być również wykorzystywana przez słuchaczy studiów doktoranckich i podyplomowych z takich dziedzin, jak zarządzanie, towaroznawstwo, ekonomia, ligistyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart shopping / Doktor Ania. - Warszawa : Burda Książki, copyright 2018. - 259, [5] stron : fotografie ; 22 cm.
U dołu okładki: Kupuj świadomie! Żyj zdrowiej!
Nazwa właściwa autora w copyright: Anna Makowska.
Bibliografia na stronach 258-[260].
Jedzenie to przyjemność, ale jak odnaleźć w gąszczu sklepowych półek wśród tysięcy kolorowych produktów te naprawdę wartościowe? Autorka, farmaceutka z wykształcenia, pokazuje, że robienie zakupów spożywczych nie musi być źródłem stresu, a kluczem do oceny jest skład produktu. "Nasz świat to jedna wielka scena dla wielu aktorów - związków chemicznych. Jedne są lepsze, fajniejsze, a inne mniej korzystne dla naszego zdrowia. To czarne charaktery. Niektórych nie da się uniknąć, ale warto wyeliminować te, które jesteś w stanie odstawić od ręki... Wystarczy wziąć z półki w sklepie opakowanie leżące obok". [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wyd. 1 pt.: ISO - system zapewnienia jakości. Na okł. podtyt.: przydatne dokumenty.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48315 (1 egz.)
Kaucja: 31,50 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43903 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych / Monika Dobska, Paweł Dobski. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 184 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [161]-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia:* percepcja jakości usług medycznych,* możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych,* znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych,* system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008,* korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych,Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych jest książką adresowaną do studentów zarządzania (poziom magisterski i podyplomowy), a także do pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego.
Wstęp * Rozdział 1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami * 1.1. Geneza powstania jakości * 1.2. Istota i znaczenie jakości * 1.2.1. Interdyscyplinarny charakter jakości * 1.2.2. Wielowymiarowy charakter jakości * 1.3. Istota koncepcji TQM (total quality management) * Rozdział 2. Percepcja jakości w usługach medycznych * 2.1. Pojęcie jakości w usługach * 2.2. Jakość w produkcji i jej aplikacja do usług * 2.3. Interpretacja pojęcia jakości w usługach medycznych * Rozdział 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych * 3.1. Wpływ marketingu relacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym * 3.2. Uwarunkowania i rola relacji profesjonalista-pacjent * Rozdział 4. System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 w podmiotach leczniczych * 4.1. Ewolucja i przesłanki stosowania norm serii 9000 * 4.2. Charakterystyka norm serii 9000 * 4.3. Dokumentacja w systemie zarządzania jakością * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków * Spis wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54040 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50293 (1 egz.)
Kaucja: 24,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50809 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej