Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Armentrout Jennifer L. (1980- )
(1)
Boryszewska Jolanta
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Chrost Marzena
(1)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(1)
Kobierski Konrad
(1)
Syska Weronika
(1)
Szafrańska Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Powieść
(2)
Romans
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "The problem with forever".
Na okładce: Dla niektórych cisza jest bronią...
Dla niektórych cisza jest bronią, ale Mallory "Myszce" Dodge służy ona jako pancerz ochronny. W dzieciństwie nauczyła się, że lepiej jest zachować milczenie. I choć minęły już cztery lata od kiedy jej koszmar się skończył, dziewczyna zaczyna się martwić, że strach będzie ją paraliżował do końca życia. Teraz, po latach indywidualnego nauczania pod troskliwym okiem przybranych rodziców, Mallory musi się zmierzyć z nowym wyzwaniem - ostatnią klasą w publicznej szkole średniej. Żaden ze scenariuszy, które sobie stworzyła, nie zakładał, że pierwszego dnia nauki wpadnie na Ridera Starka, niewidzianego od lat przyjaciela i opiekuna. Dziewczyna uświadamia sobie, że ich więź przetrwała. Okazuje się jednak, że nie tylko Mallory zmaga się z demonami przeszłości. Widząc, że życie wymyka się Riderowi spod kontroli, staje ona w obliczu wyboru pomiędzy dalszym milczeniem, a walką o kogoś, kogo kocha, o życie, jakiego pragnie, i prawdę, która musi zostać ujawniona.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.187-196.
Tematyka książki jest związana z najbardziej aktualnymi pytaniami stawianymi przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie edukacji - Co można zrobić, jakie warunki stworzyć, jakie działania podjąć, aby w pełni wykorzystać potencjał uczniów? Pytanie to zostało uzupełnione o szereg pytań szczegółowych: W jakim stopniu poziom intelektualny i poziom rozwoju emocjonalnego sprzyjają odnoszeniu sukcesu szkolnego? Jakie działania mogą podjąć rodzice uczniów? Jakie działania proponowane przez szkołę są najcenniejsze dla rozwoju możliwości ucznia? Jakie działania związane ze środowiskiem rodzinnym i szkolnym mogą stać się przeszkodą ograniczającą rozwój? Opracowanie to jest oparte na badaniach, które były prowadzone wśród młodzieży licealnej, ich nauczycieli i rodziców. Dzięki temu odpowiedzi na pytania, które stały się asumptem do poszukiwań pochodzą z trzech płaszczyzn - od uczniów, rodziców i nauczycieli. Pozwala to na pełniejszą i bardziej wnikliwą analizę zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [343]-361.
W prezentowanych w tym tomie tekstach analizujemy wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2015 w poznańskich szkołach ponadgimnazjalnych. Uczestnikami badań byli uczniowie z sześciu zespołów szkół zawodowych i trzech liceów ogólnokształcących. Badania przeprowadzono w ramach projektu badawczego pt. ,,Mechanizmy formowania się tożsamości w okresie przejścia z adolescencji do dorosłości: regulacyjna rola emocji samoświadomościowych", flnansowanego przez Narodowe Centrum Nauki (projekt OPUS 2; kierownik projektu: Anna I. Brzezinska). Przedmiotem badań, prowadzonych w trzech kolejnych latach szkolnych (2012/2013, 2013/2014 i 2014/2015), dwukrotnie w ciągu każdego kolejnego roku szkolnego i w każdej wybranej do badań szkole, były wymiary rozwoju tożsamości oraz ich poznawcze, emocjonalne i społeczne korelaty. Prof, dr hab, Anna Izabela Brzezińska i Weronika Syska Podejmowanie zadań okresu wczesnej dorosłości i przyjęcie odpowiedzialności za własne wybory jest procesem niezwykle trudnym, silnie zakorzenionym w rozstrzygnięciach poprzednich stadiów rozwoju i bazującym na doświadczeniach radzenia sobie z kryzysami rozwojowymi na wszystkich wcześniejszych etapach życia. Nie ma jednej drogi do dorosłości, jest wiele różnych scieżek. O tych ścieżkach właśnie jest mowa w prezentowanej monografii. Podjęto w niej problem niełatwy, przed jakim staje nastolatek u progu dorosłości. Proces formowania się tożsamości wymaga od dorastającego podejmowania ryzyka, dokonywania wyborów, które mogą być obarczone różnymi błędami, wreszcie wymaga zaangażowania. Ale stawką jest określenie siebie, odkrycie swych mocnych i słabszych stron, skonfrontowanie własnej wizji siebie z tym, jak jest się postrzeganym przez innych. Monografla ta jest dziełem znakomitym i ma szansę wypełnić lukę w polskiej literaturze psychologicznej dotyczącej niezwykle ważnego etapu w życiu cztowieka, a mianowicie wkraczania w dorostość. Prof, dr hab. Barbara Bokus Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56390 (1 egz.)
Kaucja: 36,90 zł
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Akademia Ignatianum)
Bibliogr. s. 293-312. Indeks.
Streszcz. ang.
Opracowanie tematu w takiej perspektywie teoretyczno-metodologicznej i empirycznej, jaką Autorka rozprawy przyjmuje, nie było analizowane. W związku z tym praca ta niewątpliwie wypełnia lukę w literaturze naukowej i wskazuje na wartości poznawcze tematu i wynikające z jego analizy implikacje praktyczne, edukacyjne. Podjęty temat przedstawiony został samodzielnie, poprawnie pod względem merytorycznym, jest dowodem erudycji, a także umiejętności wykorzystania empirii dla refleksji pedagogicznej.[Z recenzji prof. dr hab. Jadwigi Izdebskiej]
1. Teoretyczne podstawy kompetencji emocjonalnych i społecznych * 1.1. Podstawowe pojęcia * 1.1.1. Pojęcie kompetencji * 1.1.2. Klasyfikacja kompetencji * 1.2. Kompetencje emocjonalne * 1.2.1. Pojęcie kompetencji emocjonalnych * 1.2.2. Komponenty kompetencji emocjonalnych * 1.3. Kompetencje społeczne * 1.3.1. Pojęcie kompetencji społecznych * 1.3.2. Komponenty kompetencji społecznych * 1.4. Podsumowanie * 2. Uwarunkowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.1. Rozwojowe uwarunkowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.1.1. Charakterystyka rozwoju emocjonalnego * 2.1.1.1. Rozwój emocjonalny w poszczególnych okresach życia * 2.1.1.2. Dojrzałość emocjonalna * 2.1.2. Charakterystyka rozwoju społecznego * 2.1.2.1. Rozwój społeczny w poszczególnych okresach życia * 2.1.2.2. Dojrzałość społeczna * 2.2. Środowiskowe uwarunkowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.2.1. Rola rodziny w kształtowaniu kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.2.1.1. Uwarunkowania rodzinne * 2.2.1.2. Rodzice * 2.2.2. Rola szkoły w kształtowaniu kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.2.2.1. Nauczyciel * 2.2.2.2. Społeczność klasowa * 2.2.3. Rola środowiska rówieśniczego w kształtowaniu kompetencji emocjonalnych i społecznych * 2.2.3.1. Grupy rówieśnicze * 2.2.3.2. Grupy przyjacielskie * 2.3. Podsumowanie * 3. Wyznaczniki rozwoju kompetencji emocjonalnych i społecznych * 3.1. Aktywność osoby * 3.1.1. Potrzeby źródłem aktywności człowieka * 3.1.2. Zdobywanie doświadczenia * 3.2. Edukacja emocjonalna i społeczna * 3.2.1. Założenia edukacji emocjonalnej i społecznej * 3.2.1.1. Koncepcja edukacji integralnej * 3.2.1.2. Teoria kształcenia wielostronnego * 3.2.2. Realizacja edukacji emocjonalnej i społecznej * 3.2.2.1. Zadania edukacji emocjonalnej i społecznej * 3.2.2.2. Metody i formy realizacji edukacji emocjonalnej i społecznej * 3.3. Podsumowanie * 4. Metodologiczne podstawy własnych badań empirycznych * 4.1. Cel i problematyka badawcza * 4.1.1. Problemy i hipotezy badawcze * 4.1.2. Zmienne i wskaźniki * 4.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze * 4.2.1. Metody badań * 4.2.2. Techniki badań * 4.2.3. Narzędzia badawcze * 4.3. Organizacja i przebieg badań własnych * 4.4. Charakterystyka badanych grup * 4.5. Podsumowanie * 5. Kompetencje emocjonalne i społeczne – prezentacja wyników własnych badań empirycznych * 5.1. Poziom emocjonalnych i społecznych kompetencji badanej młodzieży * 5.1.1. Poziom kompetencji emocjonalnych badanej młodzieży * 5.1.2. Poziom kompetencji społecznych badanej młodzieży * 5.2. Społeczne determinanty kształtowania emocjonalnych i społecznych kompetencji w badanych środowiskach * 5.2.1. Społeczne determinanty kształtowania kompetencji emocjonalnych badanej młodzieży * 5.2.2. Społeczne determinanty kształtowania kompetencji społecznych badanej młodzieży * 5.3. Kształtowanie emocjonalnych i społecznych kompetencji w badanych społecznościach szkolnych * 5.3.1. Wskazania ogólne dla kształtowania emocjonalnych i społecznych kompetencji w zreformowanej szkole * 5.3.2. Kształtowanie emocjonalnych i społecznych kompetencji w badanych szkołach publicznych i katolickich * 5.3.2.1. Szkoły publiczne * 5.3.2.2. Szkoły katolickie * 5.3.3. Kształtowanie emocjonalnych i społecznych kompetencji w środowisku szkolnym w opinii badanej młodzieży * 5.4. Podsumowanie * 6. Kompetencje emocjonalne i społeczne w praktyce edukacyjnej * 6.1. Dyskusja wyników * 6.1.1. Poziom kompetencji emocjonalnych i społecznych * 6.1.2. Determinanty społeczne a kompetencje emocjonalne i społeczne * 6.1.2.1. Płeć * 6.1.2.2. Struktura rodziny * 6.1.2.3. Rodzeństwo * 6.1.2.4. Wykształcenie rodziców * 6.1.2.5. Miejsce zamieszkania * 6.1.2.6. Typ szkoły * 6.1.3. Środowisko szkolne * 6.1.3.1. Programy wychowawcze * 6.1.3.2. Opinia młodzieży * 6.2. Implikacje dla praktyki kształtowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 6.2.1. Inspirowanie kształtowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 6.2.1.1. Własne kompetencje nauczyciela/wychowawcy * 6.2.1.2. Sylwetka inspirującego nauczyciela/wychowawcy * 6.2.2. Stymulowanie kształtowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 6.2.3. Wspieranie kształtowania kompetencji emocjonalnych i społecznych * 6.2.3.1. Wspieranie jako pomoc w procesie zmiany * 6.2.3.2. Wspieranie jako pomoc w procesie nabywania wprawy * 6.2.3.3. Trening kompetencji * 6.3. Podsumowanie * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17091 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Widmo grzechu / Anna Szafrańska. - Wydanie I. - Radom : Wydawnictwo Lucky, 2016. - 333, [3] strony ; 20 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Nel to kochająca córka i siostra, czuła przyjaciółka, świetna uczennica, gwiazda szkolnego kółka teatralnego i przewodnicząca szkolnego samorządu, o której jej najlepsza przyjaciółka mówi: szlachetna i dobroduszna. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego w jej poukładane życie wkrada się chaos. Poznaje chłopaka, który wydaje się być jej przeciwieństwem. Są jak dzień i noc, a mimo to... zakochują się w sobie. To dopiero początek, ponieważ rodzina zabrania dziewczynie kontaktów z ukochanym. Pojawiają się tajemnice, których nikt nie chce jej wyjaśnić. Nel nie wie, komu może zaufać, kto jaką rolę odgrywa w tym dramacie. Odkrywa, że pozornie czarny charakter ma też jasne strony osobowości.Jaką podejmie decyzję?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-294. Indeksy.
Praca ta stanowi uzupełnienie dotychczasowego piśmiennictwa polskiego z dziedziny wspomagania uczniów w ich rozwoju emocjonalnym i społecznym. Omawiane w niej zagadnienia są niezmiernie ważne z punktu widzenia pracy nauczyciela w odniesieniu do jego oddziaływań wychowawczych.
Rozdział I * Istota kompetencji emocjonalnych * 1. Charakterystyka inteligencji emocjonalnej * 1.1. Koncepcje inteligencji emocjonalnej * 1.1.1. Model zdolności poznawczych * 1.1.2. Modele mieszane * 1.2. Rozwój inteligencji emocjonalnej * 2. Charakterystyka kompetencji emocjonalnych * 2.1. Kompetencje emocjonalne - ustalenia terminologiczne * 2.2. Koncepcje kompetencji emocjonalnych * 2.3. Znaczenie kompetencji emocjonalnych w funkcjonowaniu człowieka * 2.4. Uwarunkowania kompetencji emocjonalnych * 2.5. Kompetencje emocjonalne - przegląd badań * 2.6. Kompetencje emocjonalne - podejście własne * Rozdział II * Wyznaczniki kompetencji emocjonalnych * 1. Empatia jako komponent kompetencji emocjonalnych * 1.1. Funkcje empatii * 1.2. Uwarunkowania empatii * 1.3. Rozwijanie umiejętności empatycznych * 2. Asertywność jako element kompetencji emocjonalnych * 2.1. Zachowanie asertywne jako umiejętność społeczna * 2.2. Rodzaje asertywności * 2.3. Uwarunkowania asertywności * 3. Radzenie sobie ze stresem jako składnik kompetencji emocjonalnych * 3.1. Radzenie sobie ze stresem * 3.2. Metody radzenia sobie ze stresem * 3.3. Uwarunkowania radzenia sobie ze stresem * Rozdział III * Okres dorastania * 1. Adolescencja i jej etapy * 1.1. Wczesna adolescencja - wiek dorastania * 1.2. Późna adolescencja - wiek młodzieńczy * 2. Rozwój tożsamości * 3. Oddziaływania rówieśników * 4. Znaczenie rodziny * 5. Podstawowe formy aktywności * Rozdział IV * Metodologiczne podstawy badań własnych * 1. Cel pracy i problematyka badawcza * 2. Metoda, techniki i narzędzia badawcze * 2.1. Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE * 2.2. Kwestionariusz Rozumienia Empatycznego * 2.3. Skala "Ja i inni" do badania zachowań asertywnych * 2.4. Kwestionariusz Radzenia Sobie w Sytuacjach Stresowych CISS * 2.5. Ankieta własnej konstrukcji dotycząca opinii uczniów o zajęciach * 3. Organizacja badań i osoby badane * 4. Rozwijanie kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych - założenia programu * 4.1. Konwencja zajęć * 4.2. Teoriopoznawcze uwarunkowania warsztatu rozwijania kompetencji * emocjonalnych * 4.3. Metody nauczania zastosowane podczas warsztatów * 4.4. Założenia organizacyjno-programowe warsztatu * Rozdział V * Inteligencja emocjonalna i kompetencje emocjonalne - wyniki badań własnych * 1. Wyniki badań w zakresie inteligencji emocjonalnej badanej młodzieży * 2. Wyniki badań w zakresie kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych * 3. Zależność między inteligencją emocjonalną a poszczególnymi elementami * kompetencji emocjonalnych * 4. Wyniki badań w zakresie homogeniczności porównywanych grup * 5. Efektywność rozwijania kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w wyniku prowadzonego warsztatu * interpersonalno-edukacyjnego * 5.1. Zmiany w zakresie empatii uczniów szkół ponadgimnazjalnych * w świetle badania Kwestionariuszem Rozumienia Empatycznego * 5.2. Zmiany w zakresie gotowości do zachowań asertywnych uczniów * szkół ponadgimnazjalnych * 5.3. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych * 5.3.1. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * zadaniu (SSZ) * 5.3.2. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * emocjach (SSE) * 5.3.3. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * unikaniu (SSU) * 5.3.3.1. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów * szkół ponadgimnazjalnych w obrębie stylu * skoncentrowanego na angażowaniu się w czynności * zastępcze (ACZ) * 5.3.3.2. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów * szkół ponadgimnazjalnych w obrębie stylu * skoncentrowanego na poszukiwaniu kontaktów * towarzyskich (PKT) * 5.4. Zmiany w zakresie inteligencji emocjonalnej uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w świetle badania Kwestionariuszem * Inteligencji Emocjonalnej * 6. Opinia uczniów o zajęciach * 7. Trwałość zmian w zakresie kompetencji emocjonalnych * Zakończenie i wnioski * Bibliografia * Spis rysunków, schematów, tabel i wykresów * Aneks * 1. Warsztat rozwijania kompetencji emocjonalnych przeznaczony * dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych * 2. Współczynnik korelacji liniowej Pearsona * Indeks osobowy * Indeks rzeczowy *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16869 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej