Wosik-Kawala Danuta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Wosik-Kawala Danuta
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Dziecko
(2)
Uczniowie
(2)
Domy dziecka
(1)
Domy dziecka rodzinne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Nauczyciele
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pogotowie opiekuńcze
(1)
Praca zespołowa
(1)
Rodzina adopcyjna
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Socjoterapia
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczucia
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Poradnik dla pedagogów, psychologów, nauczycieli i wychowawców.
Książka zawiera szczegółowy opis programów socjoterapeutycznych przeznaczonych dla dzieci i młodzieży przejawiających różnego rodzaju trudności, np. nieśmiałość, agresję, niskie poczucie własnej wartości, deficyty w zakresie rozwiązywania konfliktów oraz brak asertywności, a także kwestie związane z eurosieroctwem.
Rozdział 1. Diagnoza w socjoterapii - propozycje narzędzi badawczych * Rozdział 2. Ewaluacja w socjoterapii * Rozdział 3. "Ja wśród innych" - program socjoterapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym * Rozdział 4. "Jestem wartościowym człowiekiem" - autorski program socjoterapeutyczny dotyczący budowania poczucia własnej wartości u dzieci w wieku 11-12 lat * Rozdział 5. "Energetyczna akcja - reakcja" - program socjoterapeutyczny wspomagający rozwój umiejętności radzenia sobie z konfliktami dla młodzieży gimnazjalnej prezentującej zachowania agresywne i autoagresywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17847 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Problematyka wychowawcza wciąż jest niedoceniana w polskim systemie edukacji, a przecież wychowanie, obok kształcenia i opieki, to główne zadania współczesnej szkoły. Oczekuje się od niej, aby była nie tylko instytucją nauczającą, ale także chroniącą indywidualność każdego ucznia, przygotowującą do świadomego i wartościowego uczestnictwa w życiu społecznym oraz do kierowania własnym rozwojem i samorealizacji. Szczególną rolę w procesie wychowania szkolnego odgrywają nauczyciele - wychowawcy klas. Od ich wiedzy, umiejętności, postaw i zaangażowania w dużej mierze zależy stosunek uczniów do obowiązków szkolnych, nastawienie i motywacja do nauki, funkcjonowanie w grupie rówieśniczej, a w konsekwencji jakość życia szkolnego. Bardzo ważne dla skuteczności podejmowanych przez nauczyciela działań wychowawczych jest pozyskanie dla współpracy rodziców. Tym głównym kierunkom refleksji pedagogicznej nad wychowaniem w szkole poświęcone jest niniejsze opracowanie. To książka dla tych, którym zagadnienia związane z wychowaniem dzieci i młodzieży są bliskie, pomagają bowiem w racjonalnej i efektywnej pracy z nimi.
Część I. Szkoła jako środowisko wychowawcze * Współodpowiedzialność rodziców i szkoły za wychowanie młodych pokoleń (w świetle raportów CBOS) * Opiekuńczo-wychowawcza funkcja polskiej szkoły * Wychowanie w szkole w świetle doświadczeń i opinii studentów pedagogiki * Strata czasu czy szansa rozwojowa? Godziny wychowawcze w percepcji uczniów szkół ponadpodstawowych * Obraz szkoły, nauczyciela i kolegi w percepcji uczniów gimnazjum * Atmosfera uczenia się w świadomości absolwentów klas prowadzonych na podstawie założeń pedagogiki Marii Montessori * Indywidualność w kształceniu i wychowaniu. Perspektywa nauczyciela i wychowanka * Część II. Nauczyciel jako wykonawca zadań wychowawczych * Stereotyp nauczyciela w opinii społecznej * Kompetencje wychowawcy klasy w ocenie uczniów i nauczycieli * Przygotowanie uczniów do pracy nad sobą jako zadanie nauczyciela wychowawcy * Kompetencje społeczne pedagogów z różnym poczuciem samoskuteczności * Interakcje nauczyciel-uczeń jako czynnik stresogenny (w świetle badań własnych) * Przygotowanie przyszłych nauczycieli wychowania fizycznego do realizacji zadań wychowawczych * O krok od bezradności, czyli nauczyciel wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi * Możliwości współpracy szkoły z oddziałami integracyjnymi z rodziną dzieci niepełnosprawnych * Możliwości współpracy nauczycieli i rodziców w procesie wychowania i kształcenia uczniów w szkole muzycznej * Część III. Wychowanie w szkole w ujęciu historycznym (w świetle badań polskich i ukraińskich) * Oczekiwania wobec szkoły elementarnej i średniej na przełomie XIX i XX wieku (w świetle wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego) * Refleksje na temat założeń polityki oświatowej i wychowawczej II Rzeczypospolitej * Wychowanie patriotyczne w elementarzach II Rzeczypospolitej * Działalność wychowawcza ukraińskich nauczycieli Galicji w procesie edukacji narodowej uczniów (1867-1939) * The role of the teacher in the formation of senior pupils? creative personality (1950-1980) - Rola nauczyciela w kształtowaniu osobowości twórczej licealistów w latach 1950-1980 * Iwan Franko about the role of a teacher inyouth education - Iwan Franko na temat roli nauczyciela w edukacji uczniów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16935 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 97-100.
Książka wpisuje się w nurt współczesnych koncepcji metodycznych w zakresie rozwijania umiejętności psychospołecznych dzieci i młodzieży. Umiejętności te wydają się być szczególnie istotne w świecie zdominowanym przez przemoc, świecie, w którym zatracane są prawidłowe relacje interpersonalne. Dlatego warto już od najmłodszych lat wyposażać w nie dzieci oraz wzmacniać w nich poczucie własnej wartości. W odpowiedzi na ten postulat, powstała niniejsza książka, której głównym celem jest prezentacja programu zajęć z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, umożliwiającego rozwijanie ich poczucia własnej wartości.Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich przedstawiono zagadnienie poczucia własnej wartości, odwołując się w znacznej mierze do teorii N. Brandena. W przystępny sposób omówiono czynniki mające wpływ na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby oraz opisano zachowania osób o prawidłowym i niewłaściwym poczuciu własnej wartości. W części drugiej Autorki zapoznają czytelnika z warsztatem metodycznym nauczyciela-wychowawcy, prezentując etapy, strategie i zasady pracy z grupą a także zagadnienia dotyczące ewaluacji programów profilaktyczno-wychowawczych. Najbardziej znacząca dla praktyki pedagogicznej jest trzecia część książki, w której przedstawiono autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [303]-325.
W Polsce system opieki nad dzieckiem osieroconym i opuszczonym składa się z form rodzinnych i instytucjonalnych. Obie te formy istnieją obok siebie w zasadzie od początków dziejów opieki nad dzieckiem. Obecnie można jednak zauważyć dążenie ustawodawców do znacznego ograniczania instytucjonalnych form opieki nad dzieckiem na rzecz powstawania form małych, rodzinnych. Dużą wagę przykłada się także do wspomagania rodziny naturalnej, aby pobyt dziecka poza domem był możliwie jak najkrótszy.Książka ukazuje, w sposób wielowymiarowy problematykę opieki nad dzieckiem, które z różnych względów nie może przebywać w domu rodzinnym i musi zostać objęte inną formą opieki. Mimo teoretycznego charakteru, przybliża ona Czytelnika do omawianych zagadnień także poprzez możliwość poznania historii dzieci umieszczanych w zastępczych środowiskach wychowawczych.Prezentowane opracowanie powstało dzięki wielu wspaniałym osobom, które na co dzień pracując z dziećmi i młodzieżą w różnych formach opieki zastępczej (m.in. w domu dziecka, wiosce dziecięcej, Domu Młodzieży czy sprawując opiekę nad dzieckiem jako rodzina zastępcza), zechciały podzielić się z Czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.Książka skierowana jest głównie do studentów pedagogiki, zwłaszcza pedagogiki opiekuńczej i pracy socjalnej, a także do wychowawców, pedagogów, nauczycieli, a być może okaże się pomocna także dla tych osób, które stoją przed decyzją podjęcia się rodzicielstwa zastępczego.Danuta Wosik-Kawala
Rozdział I * ANNA PIECH * Rodzina naturalnym środowiskiem wychowawczym * 1.Wyjaśnienie pojęcia "rodzina" * 2.Typy rodzin * 2.1.Kryterium - więzi rodzinne * 2.2.Kryterium - zdolności wychowawcze * 3.Funkcje rodziny * 4.Postawy rodzicielskie * 5.Fazy życia rodzinnego * 6.Rodzina a czynniki patogenne * Rozdział II * MAGDALENA BARABAS * Opieka nad dzieckiem jako przedmiot zainteresowań pedagogiki opiekuńczej * 1.Rozumienie opieki w świetle literatury przedmiotu * 2.Opieka kompensacyjna (zastępcza) * 3.Rodzaje opieki wychowawczej i zasady jej sprawowania * Rozdział III * RENATA BEDNARZ-GRZYBEK * Zarys historii opieki nad dzieckiem opuszczonym - od starożytności do XIX wieku * 1.Zarys kształtowania się opieki nad dzieckiem opuszczonym w Europie * 2.Formy opieki instytucjonalnej nad dzieckiem opuszczonym w Polsce * Rozdział IV * SYLWIA MOKRZYCKA-SKOWRONEK, MARTA KSIĄDZ * Ośrodek adopcyjno-opiekuńczy * 1.Z historii ośrodków adopcyjno-opiekuńczych * 2.Zadania ośrodków adopcyjno-opiekuńczych * 2.1.Kwalifikowanie dzieci do przysposobienia * 2.2.Poszukiwanie rodziny przysposabiającej * 2.3.Szkolenia kandydatów na rodziców zastępczych * 3.Pracownicy ośrodków adopcyjno-opiekuńczych * 4.Popularyzacja rodzinnej opieki zastępczej * 5.Studium przypadku * Rozdział V * DANUTA WOSIK-KAWALA, EWA CZERNIAK, AGNIESZKA GRYMUZA, AGNIESZKA KOŁODZIEJ * Rodzina zastępcza * 1.Instytucja rodzin zastępczych w Polsce - rys historyczny * 2.Powoływanie i funkcjonowanie rodzin zastępczych * 3.Rodzina zastępcza - prawa i obowiązki * 4.Prawa i obowiązki dzieci w rodzinie zastępczej * 5.Typologia rodzin zastępczych * 6.Problemy prawne rodzicielstwa zastępczego * 7.Finansowanie rodzin zastępczych * 8.Studium przypadku * 8.1.Zawodowa rodzina zastępcza państwa Kowalskich * 8.2.Dzieci * Rozdział VI * DANUTA WOSIK-KAWALA, MARTA KSIĄDZ, BARBARA BURY, BEATA STYK * Rodzina adopcyjna * 1.Geneza zjawiska adopcji * 2.Pojęcie "adopcji" * 3.Rodzaje adopcji * 3.1.Przysposobienie niepełne * 3.2.Przysposobienie pełne * 3.3.Przysposobienie całkowite * 4.Fazy adopcji * 5.Orzekanie adopcji * 6.Kryteria kwalifikowania rodzin adopcyjnych * 7.Tajemnica adopcji * 8.Adopcja zagraniczna * 9.Rozwiązanie adopcji * 10.Adopcja ze wskazaniem * Rozdział VII * ANETA PARCHETA, ALICJA OGRODNIK, DANUTA WOSIK-KAWALA * Rodzinne domy dziecka * 1.Geneza rodzinnych domów dziecka * 2.Organizacja rodzinnych domów dziecka * 3.Wychowawcy w rodzinnych domach dziecka * 4.Struktura rodzinnych domów dziecka * 5.Umieszczanie wychowanków w rodzinnych domach dziecka * 6.Wychowankowie rodzinnych domów dziecka * Rozdział VIII * DANUTA WOSIK-KAWALA, RENATA SOCHA-SZYMAŁSKA, BARBARA DERYLAK * Placówka interwencyjna - pogotowie opiekuńcze * 1.Geneza i rozwój pogotowia opiekuńczego w Polsce * 2.Uwarunkowania prawne umieszczania dzieci w pogotowiu opiekuńczym * 3.Zadania, cele i funkcje pogotowia opiekuńczego * 3.1.Funkcja opiekuńczo-wychowawcza * 3.2.Funkcja diagnostyczna * 3.3.Funkcja wyrównawcza * 4.Organizacja pracy w pogotowiu opiekuńczym * 5.Kadra pedagogiczna pogotowia opiekuńczego * 6.Wychowankowie pogotowia opiekuńczego * 6.1.Przyczyny umieszczania dzieci w pogotowiu opiekuńczym * 6.2.Problemy wychowanków pogotowia opiekuńczego * 6.3.Adaptacja wychowanków do warunków pogotowia opiekuńczego * Rozdział IX * ANNA BABIJ, EWA CZERNIAK * Rodzinne pogotowie opiekuńcze * 1.Wyjaśnienie pojęcia "rodzinne pogotowie opiekuńcze" * 2.Cele i zadania rodzinnego pogotowia opiekuńczego * 3.Wymagania stawiane osobom chcącym założyć rodzinne pogotowie opiekuńcze * 4.Zadania opiekunów rodzinnego pogotowia opiekuńczego * 5.Studium przypadku * 5.1.Dzieci w rodzinnym pogotowiu opiekuńczym państwa Nowaków * Rozdział X * ANNA DYLIK, JERZY KLUKOW, DANUTA WOSIK-KAWALA * Placówka socjalizacyjna - dom dziecka * 1.Prawne podstawy funkcjonowania domu dziecka * 2.Funkcje i zadania domu dziecka * 3.Struktura i funkcjonowanie domu dziecka * 4.Kadra domu dziecka * 5.Rola wychowawcy w domu dziecka * 6.Wychowankowie domu dziecka * Rozdział XI * JERZY LEZIAK, WOJCIECH CZEPCZYŁSKI, DANUTA WOSIK-TCAWALA * Wioski dziecięce w Polsce * 1.Geneza wiosek dziecięcych i Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce * 2.Koncepcja wychowania wg Hermanna Gmeinera * 3.Wioski Dziecięce SOS w Polsce * 3.1.Wychowanie w Wioskach Dziecięcych SOS * 3.1.1.Matka lub rodzice * 3.2.Zadania pracowników psychologiczno-pedagogicznych w Wioskach Dziecięcych SOS * 3.3.Wychowankowie Wiosek Dziecięcych SOS w Polsce * 4.Wioska Dziecięca Fundacji "MAJA" * Rozdział XII * JERZY LEZIAK, DARIUSZ PRAŻMO * Dom Młodzieży SOS, Wspólnota Mieszkaniowa SOS, mieszkanie nadzorowane * 1.Wspólnota mieszkaniowa * 2.Dom Młodzieży SOS * 2.1.Dom Młodzieży SOS w świetle uwarunkowań prawnych * 2.2.Baza lokalowa * 2.3.Struktura opieki i organizacja życia gospodarczego * 2.4.Formy pracy pedagogicznej * 2.5.Zakres czynności wychowawcy * 3.Mieszkania nadzorowane - program opieki ograniczonej SIL (Semi Inde * pendent Living) * 3.1.Program mieszkaniowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-294. Indeksy.
Praca ta stanowi uzupełnienie dotychczasowego piśmiennictwa polskiego z dziedziny wspomagania uczniów w ich rozwoju emocjonalnym i społecznym. Omawiane w niej zagadnienia są niezmiernie ważne z punktu widzenia pracy nauczyciela w odniesieniu do jego oddziaływań wychowawczych.
Rozdział I * Istota kompetencji emocjonalnych * 1. Charakterystyka inteligencji emocjonalnej * 1.1. Koncepcje inteligencji emocjonalnej * 1.1.1. Model zdolności poznawczych * 1.1.2. Modele mieszane * 1.2. Rozwój inteligencji emocjonalnej * 2. Charakterystyka kompetencji emocjonalnych * 2.1. Kompetencje emocjonalne - ustalenia terminologiczne * 2.2. Koncepcje kompetencji emocjonalnych * 2.3. Znaczenie kompetencji emocjonalnych w funkcjonowaniu człowieka * 2.4. Uwarunkowania kompetencji emocjonalnych * 2.5. Kompetencje emocjonalne - przegląd badań * 2.6. Kompetencje emocjonalne - podejście własne * Rozdział II * Wyznaczniki kompetencji emocjonalnych * 1. Empatia jako komponent kompetencji emocjonalnych * 1.1. Funkcje empatii * 1.2. Uwarunkowania empatii * 1.3. Rozwijanie umiejętności empatycznych * 2. Asertywność jako element kompetencji emocjonalnych * 2.1. Zachowanie asertywne jako umiejętność społeczna * 2.2. Rodzaje asertywności * 2.3. Uwarunkowania asertywności * 3. Radzenie sobie ze stresem jako składnik kompetencji emocjonalnych * 3.1. Radzenie sobie ze stresem * 3.2. Metody radzenia sobie ze stresem * 3.3. Uwarunkowania radzenia sobie ze stresem * Rozdział III * Okres dorastania * 1. Adolescencja i jej etapy * 1.1. Wczesna adolescencja - wiek dorastania * 1.2. Późna adolescencja - wiek młodzieńczy * 2. Rozwój tożsamości * 3. Oddziaływania rówieśników * 4. Znaczenie rodziny * 5. Podstawowe formy aktywności * Rozdział IV * Metodologiczne podstawy badań własnych * 1. Cel pracy i problematyka badawcza * 2. Metoda, techniki i narzędzia badawcze * 2.1. Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE * 2.2. Kwestionariusz Rozumienia Empatycznego * 2.3. Skala "Ja i inni" do badania zachowań asertywnych * 2.4. Kwestionariusz Radzenia Sobie w Sytuacjach Stresowych CISS * 2.5. Ankieta własnej konstrukcji dotycząca opinii uczniów o zajęciach * 3. Organizacja badań i osoby badane * 4. Rozwijanie kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych - założenia programu * 4.1. Konwencja zajęć * 4.2. Teoriopoznawcze uwarunkowania warsztatu rozwijania kompetencji * emocjonalnych * 4.3. Metody nauczania zastosowane podczas warsztatów * 4.4. Założenia organizacyjno-programowe warsztatu * Rozdział V * Inteligencja emocjonalna i kompetencje emocjonalne - wyniki badań własnych * 1. Wyniki badań w zakresie inteligencji emocjonalnej badanej młodzieży * 2. Wyniki badań w zakresie kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych * 3. Zależność między inteligencją emocjonalną a poszczególnymi elementami * kompetencji emocjonalnych * 4. Wyniki badań w zakresie homogeniczności porównywanych grup * 5. Efektywność rozwijania kompetencji emocjonalnych uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w wyniku prowadzonego warsztatu * interpersonalno-edukacyjnego * 5.1. Zmiany w zakresie empatii uczniów szkół ponadgimnazjalnych * w świetle badania Kwestionariuszem Rozumienia Empatycznego * 5.2. Zmiany w zakresie gotowości do zachowań asertywnych uczniów * szkół ponadgimnazjalnych * 5.3. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych * 5.3.1. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * zadaniu (SSZ) * 5.3.2. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * emocjach (SSE) * 5.3.3. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w obrębie stylu skoncentrowanego na * unikaniu (SSU) * 5.3.3.1. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów * szkół ponadgimnazjalnych w obrębie stylu * skoncentrowanego na angażowaniu się w czynności * zastępcze (ACZ) * 5.3.3.2. Zmiany w zakresie radzenia sobie ze stresem uczniów * szkół ponadgimnazjalnych w obrębie stylu * skoncentrowanego na poszukiwaniu kontaktów * towarzyskich (PKT) * 5.4. Zmiany w zakresie inteligencji emocjonalnej uczniów szkół * ponadgimnazjalnych w świetle badania Kwestionariuszem * Inteligencji Emocjonalnej * 6. Opinia uczniów o zajęciach * 7. Trwałość zmian w zakresie kompetencji emocjonalnych * Zakończenie i wnioski * Bibliografia * Spis rysunków, schematów, tabel i wykresów * Aneks * 1. Warsztat rozwijania kompetencji emocjonalnych przeznaczony * dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych * 2. Współczynnik korelacji liniowej Pearsona * Indeks osobowy * Indeks rzeczowy *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16869 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02.D (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej