Hotelarstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Proza
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(73)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(6)
CN1 (św. Wincentego 85)
(42)
MW123 (św. Wincentego 64)
(2)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(5)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Witkowski Czesław
(4)
Milewska Mariola
(3)
Mitura Elżbieta
(3)
Turkowski Marek
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Duda Joanna
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Gessler Magda (1953- )
(2)
Górska-|Warsewicz Hanna
(2)
Koniuszewska Elżbieta
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Stefański Adam
(2)
Świstak Ewa
(2)
Świątkowska Monika
(2)
Adamowicz Jakub
(1)
Anan`ev D. V
(1)
Beaton M. C. (1936-2019)
(1)
Beaton M. C. Biedni Krewni
(1)
Bobola Agnieszka
(1)
Bocho Witold
(1)
Bojarska Maria
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bury Katarzyna
(1)
Byra Agata
(1)
Corderoy Tracey (1965- )
(1)
Cymańska-Garbowska Barbara
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Drogoń Witold
(1)
Dziedzic Ewa. Dictionary of tourism and hotel trade
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Górnicki Wiesław (1931-1996)
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gębski Jerzy
(1)
Hajdamowicz Alina
(1)
Harris Peter
(1)
Henel Zuzanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaniewska Barbara
(1)
Knowles Tim
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kotaś Ryszard
(1)
Kowalczuk Iwona (nauki rolnicze)
(1)
Kowalczyk Andrzej
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kozłecka Barbara
(1)
Książek Krystyna
(1)
Kucharczyk Małgorzata
(1)
Kudlińska-Chylak Anna
(1)
Kulykovets Olena
(1)
Maciąg Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Matuszewski Krzysztof
(1)
Medlik Slavoj (1928- )
(1)
Michniewicz Grzegorz
(1)
Mikulska Teresa (nauki ekonomiczne)
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mucha-|Szajek Ewa
(1)
Nawrocka Elżbieta
(1)
Neal Tony
(1)
Niecko Adriana
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Osowska Krystyna
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Prose Nita
(1)
Puciato Daniel
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Pustoła Jacek
(1)
Pustoła-Kozłowska Ewa
(1)
Rottermund Andrzej (1941- )
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sala Józef
(1)
Sancewicz-|Kliś Anna
(1)
Sawicka Beata
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Siezieniewski Sławomir (1974- )
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Sojak Sławomir (1952- )
(1)
Stangierska Dagmara
(1)
Steblik-Wlaźlak Barbara
(1)
Szostak Daniel
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Trubowicz Magdalena (1983- )
(1)
Tul-Krzyszczuk Agnieszka
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wajgner Maria
(1)
Wejman Bartek
(1)
Wejman Bartłomiej
(1)
Wilczyński Jörg
(1)
Wojtkowska-Witala Anna
(1)
Wolak Grzegorz
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Studenci
(5)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wykładowcy wyższych uczelni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Film polski
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Hotelarstwo
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Warszawa
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Felieton polski
(1)
Film edukacyjny
(1)
Informator
(1)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Przewodniki
(1)
Publicystyka polska
(1)
Romans
(1)
Słowniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Hotel Bristol / Ewa Pustoła-Kozłowska, Jacek Pustoła. - Warszawa : Państ. Wydaw. Naukowe, 1985. - 188, [4] s. : il., faks., fot., pl., portr. ; 17 cm.
(Zabytki Warszawy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37714 (1 egz.)
Kaucja: 180,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) Warszawa (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) Warszawa (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotel Europejski / Andrzej Rottermund. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1972. - 91, [5] stron : ilustracje, faksymilia, fotografie ; 17 cm.
(Zabytki Warszawy)
Bibliografia na stronach 87-[88].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72 C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [287]-300.
Dla studentów kierunku turystyka, a także dla menedżerów i pracowników branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku "turystyka i rekreacja". Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu "podstawy hotelarstwa". Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
Wstęp * Rozdział 1. Hotelarstwo i jego rola w obsłudze ruchu turystycznego * 1.1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy * 1.2. Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej * 1.3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych * 1.4. Kryteria klasyfikacji hoteli * 1.5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych * 1.6. Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej * 1.7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego * 1.8. Rozwój hotelarstwa na świecie * 1.9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce * Rozdział 2. Podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej * 2.1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki * 2.2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych * 2.2.1. Hotele kurortowe (resort hotels) * 2.2.2. Hotele biznesowe i konferencyjne * 2.2.3. Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) * 2.2.4. Hotele butikowe * 2.2.5. Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych * 2.2.6. Tanie hotele * 2.2.7. Motele * 2.2.8. Pensjonaty * 2.3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej * 2.3.1. Kempingi * 2.3.2. Hostele * 2.3.3. Gospodarstwa agroturystyczne * 2.3.4. Schroniska młodzieżowe * 2.3.5. Schroniska * Rozdział 3. Usługi zakwaterowania w hotelach * 3.1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach * 3.2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych * 3.2.1. Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu * 3.2.2. Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim * 3.3. Lobby hotelowe i jego funkcje * 3.4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego * 3.5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania * Rozdział 4. Istota, funkcje i rola gastronomii w hotelach * 4.1. Istota i funkcje gastronomii * 4.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych * 4.3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym * 4.4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie * 4.5. Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące * 4.6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) * 4.7. Room service w hotelach i jego organizacja * 4.8. Rola lounge service??u w hotelach * 4.9. Organizacja bankietów i działalności cateringowej * 4.10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej * Rozdział 5. Usługi dodatkowe w hotelach * 5.1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach * 5.2. Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach * 5.2.1. Obsługa turystyki biznesowej * 5.2.2. Usługi wellness & spa * 5.2.3. Usługi animacji czasu wolnego * 5.2.4. Gry hazardowe * 5.2.5. Usługi handlowe * 5.2.6. Usługi salonów piękności i fryzjerskie * 5.2.7. Usługi butlerskie * 5.2.8. Inne usługi dodatkowe * Rozdział 6. Zarządzanie hotelem * 6.1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji * 6.2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie * 6.3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym * 6.4. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego * 6.4.1. Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym * 6.4.2. Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym * 6.4.3. Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym * 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych * 6.5. Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania * 6.6. Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym * 6.7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich * 6.8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym * Rozdział 7. Organizacja i funkcje głównych służb hotelu * 7.1. Główne służby hotelu * 7.2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu * 7.2.1. Służba obsługi pokoi i pomieszczeń * 7.2.2. Recepcja * 7.2.3. Concierge * 7.2.4. Służba rezerwacji * 7.2.5. Służba ochrony hotelu * 7.2.6. Służba pięter (housekeeping) * 7.2.7. Pralnia hotelowa * 7.2.8. Służba inżynieryjno-techniczna * 7.3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii * 7.4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku * Rozdział 8. Procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie * 8.1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie * 8.2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku * 8.3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju * 8.3.1. Istota i cechy konsorcjów hotelowych * 8.3.2. Formy współpracy konsorcjów hotelowych * 8.3.3. Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych * 8.3.4. Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych * 8.4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju * 8.4.1. Pojęcie i cechy korporacji hotelowych * 8.4.2. Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym * 8.4.3. Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim * 8.4.4. Sposoby rozwoju korporacji hotelowych * 8.4.5. Internacjonalizacja i globalizacja korporacji hotelowych * Bibliografa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57294 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Publikacja prezentuje główne zagadnienia dotyczące relacji między turystą seniorem a stroną podażową rynku usług hotelarskich.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 101-107.
"Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty. (.) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat." Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wstęp * 1. Senior na rynku usług turystycznych * 1.1. Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym * 1.2. Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym * 1.3. Aktywność turystyczna seniorów * 1.4. Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych * 2. Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego * 2.1. Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich * 2.2. Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne * 2.2.1. Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów * 2.2.2. Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów * 2.2.3. Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów * 2.3. Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów * 2.3.1. Obiekty hotelarskie "przyjazne dorosłym" * 2.3.2. Obiekty hotelarskie typu "medical SPA" * 3. Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych * 3.1. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie * 3.2. Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów * 3.3. Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów * 3.4. Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów * Zakończenie * Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 64 (1 egz.)
Kaucja: 29,92 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 233-245.
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się sektorem gospodarki, dlatego tak ważne jest śledzenie jego zmian, aktualizowanie informacji z nim związanych oraz dostarczanie wiedzy w tym zakresie osobom, które w danym momencie lub przyszłości będą związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną. Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowej i aktualnej wiedzy dotyczącej hotelarstwa w kontekście szeroko rozumianej ekonomii oraz uświadomienie dynamiki, jaka towarzyszy tej wiedzy.
Część I. Wprowadzenie do hotelarstwa * Rozdział I. Specjalistyczna terminologia hotelarska * Rozdział II. Historia hotelarstwa * 2.1. Hotelarstwo w starożytności i średniowieczu * 2.2. Hotelarstwo nowożytne do XIX wieku * 2.3. Hotelarstwo w XX wieku * Rozdział III. Teoretyczno-praktyczne aspekty branży hotelarskiej * 3.1. Oferta hotelarska i jej cechy * 3.2. Elementy składowe obiektu hotelarskiego * 3.3. Specyfika branży hotelarskiej * Rozdział IV. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich * 4.1. Funkcje klasyfikacji i kategoryzacji na rynku hotelarskim * 4.2. Czynniki wpływające na wykorzystanie klas i kategorii na rynku hotelarskim * 4.3. Instytucje odpowiedzialne za przyznawanie klas i kategorii obiektom noclegowym * 4.4. Klasyfikacja i kategoryzacja usług noclegowych w Polsce * Rozdział V. Hotelarstwo sieciowe * Część II. Wybrane aspekty marketingu w hotelarstwie * Rozdział I. Marketing przedsiębiorstwa hotelarskiego w ujęciu tradycyjnym * 1.1. Podstawy marketingu w hotelarstwie * 1.2. Produkt przedsiębiorstwa hotelarskiego w ujęciu marketingowym * 1.3. Kanały dystrybucji usług hotelarskich * 1.4. Cena usług hotelarskich * 1.5. Promocja usług hotelarskich * 1.6. Czynnik ludzki w przedsiębiorstwie hotelarskim * 1.7. Proces świadczenia usług hotelarskich * 1.8. Świadectwo materialne przedsiębiorstw hotelarskich * Rozdział II. Marketing przedsiębiorstwa hotelarskiego w ujęciu nowoczesnym * 2.1. Wykorzystanie mediów społecznościowych w hotelarstwie * 2.2. Wykorzystanie narzędzia "product placement" w hotelarstwie * 2.3. Stosowanie content marketingu w hotelarstwie * 2.4. Wykorzystanie Corporate Social Responsibility w hotelarstwie * 2.5. Stosowanie marketingu lojalnościowego w hotelarstwie * 2.6. Sprzedaż i promocja usług hotelarskich przy wykorzystaniu platform zakupowych * Część III. Wybrane obszary zarządzania w hotelarstwie * Rozdział I. Struktury organizacyjne w hotelarstwie * 1.1. Podstawowe zagadnienia z zakresu struktur organizacyjnych obiektów hotelarskich * 1.2. Rodzaje struktur organizacyjnych obiektów hotelarskich * Rozdział II. Organizacje hotelarskie w Polsce i na świecie * 2.1. Miejsce organizacji non profit na rynku * 2.2. Pojęcie i funkcje organizacji hotelarskiej * 2.3. Międzynarodowe organizacje hotelarskie * 2.3.1. IH&RA * 2.3.2. Inne organizacje międzynarodowe * 2.4. Organizacje hotelarskie na poziomie krajowym * 2.4.1. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego * 2.4.2. Polska Izba Hotelarstwa * Rozdział III. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelarstwie * 3.1. Zatrudnienie w hotelarstwie * 3.1.1. Cechy sektora hotelarskiego determinujące popyt na zasoby ludzkie * 3.1.2. Charakterystyka zasobów ludzkich w hotelarstwie * 3.1.3. Płace i pozapłacowe korzyści w hotelarstwie * 3.2. Zarys zarządzania personelem w hotelarstwie * Rozdział IV. Koncepcja zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu przedsiębiorstwem hotelarskim * 4.1. Teoria zrównoważonego rozwoju a cel funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego * 4.2. Korzyści aplikacji teorii zrównoważonego rozwoju * 4.3. Problemy związane z asymetrią informacji * Rozdział V. Zarządzanie gastronomią w hotelarstwie * 5.1. Związek gastronomii z branżą hotelarską * 5.2. Wybrane zagadnienia zarządzania w hotelowej gastronomii * Spis studiów przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47421 (1 egz.)
Kaucja: 72,90 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 210.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52269 (1 egz.)
Kaucja: 21,94 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50019 (1 egz.)
Kaucja: 13,17 zł
Książka
W koszyku
Do trzech razy miłość / Magdalena Trubowicz. - Poznań : Czwarta Strona, copyright 2020. - 351, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi część 4. cyklu. Część 1. pt.: Kącik zagubionych serc ; część 2. pt.: Miłość w kolorze bieli ; część 3. pt.: Zakochani w słowach ; część 4. pt.: Do trzech razy miłość.
Na 4. stronie okładki znak graficzny konkursu fotograficznego: Z książką jej do twarzy.
Dostępne także jako e-book.
Czy szczęśliwe zakończenia są możliwe? Marta jest właścicielką pensjonatu, ale nie lubi zarządzać biznesem. Woli za to spędzać czas na wypiekaniu słodkości. W kuchni rządzi jednak Enzo - włoski kucharz, który zamiast pracować czaruje swoimi wdziękami wszystkie kobiety. Kiedy w wyniku pomyłki dwa przyjęcia weselne zostaną zaplanowane na ten sam termin, Marta będzie musiała postawić wszystko na jedną kartę, aby na czas przygotować obie uroczystości. Zaplanowanie idealnego przyjęcia to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza że większy kłopot stanowi nie tyle brak wymarzonej sali, co przystojny kucharz, który wzbudza zainteresowanie panny młodej. Czy śluby dojdą do skutku? I jak bardzo w pensjonacie namiesza obecność Włocha?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : elementy marketingu / Marek Turkowski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1993 (Krak. : DNar.). - 199, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 199-[200].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1997 (Łódź : DWN). - 257, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 257-[258].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1157 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49966 (1 egz.)
Kaucja: 19,58 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 101-102 i przy rozdz., wykaz aktów prawnych s. 103-104.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50421 (1 egz.)
Kaucja: 25,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50588 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Tyt. grzbiet. : Podstawy hotelarstwa.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50380 (1 egz.)
Kaucja: 48,00 zł
Książka
W koszyku
(Hotelarstwo ; 2)
Forma i typ
Temat
Cz. 1 pt.: Hotelarstwo.
Bibliogr. s. 161-172.
Cz. 1 poz. 11269/2002.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50380 (1 egz.)
Kaucja: 44,00 zł
Audiobook
CD
W koszyku
Odnaleźć marzenia [Książka mówiona]/ Anna Wojtkowska-Witala. - [Piaseczno] : Wydawnictwo Storybox.pl, [2022]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Czyta: Lena Schimscheiner.
Nagranie w formacie mp3.
Małżeństwo z Jakubem miało być kolejnym etapem szczęśliwego i uporządkowanego życia Alicji. Nagła śmierć męża sprawiła, że każdy dzień stał się cierpieniem. Nielubiana praca bibliotekarki, powroty do pustego mieszkania i życie wspomnieniami nasilały depresję.
Niespodziewana propozycja przyjaciółki stała się wybawieniem. Dzięki zmianie miejsca zamieszkania i zawodu zaczęła wracać do życia. W jej otoczeniu pojawia się tajemniczy mężczyzna o intrygująco niebieskich oczach. Alicja zostaje wplątana w nieplanowane zdarzenia… Czy można odnaleźć marzenia? Marzenia dawno zapomniane i ukrywane przed światem. Marzenia, o których istnieniu nie miało się nawet pojęcia. Kto oprócz Alicji je odnajdzie? [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej