Czernecka Julita
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Czernecka Julita
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Jakość życia
(2)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Osoby samotne
(1)
Samotność
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia miasta
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-251.
Kim są single i jak wygląda ich życie, czy ma coś wspólnego z obrazem przedstawianym w mediach? To pytanie towarzyszy wielu dyskusjom na portalach internetowych, debatom w telewizji, radiu i prasie. Książka pogłębia dotychczasową wiedzę o wielkomiejskich singlach, ich stylu życia oraz przyczynach bycia "solo". Single mówią o swoich wymaganiach wobec potencjalnego partnera i wyobrażeniu idealnej miłości, dzielą się refleksjami dotyczącymi ich związków. Mówią też o znaczeniu kariery zawodowej, pasjach, i w końcu o zaletach i wadach życia w pojedynkę. Książka ujawnia podobieństwa i różnice między polskimi singlami oraz wyjaśnia, czemu jednych nazywa się "bezkompromisowymi", a innych "oswojonymi" lub "romantykami".
1. Życie w pojedynkę jako zjawisko społeczne na świecie i w Polsce * 1.1. Życie w pojedynkę w społeczeństwie przednowoczesnym * 1.2. Życie bez stałego partnera w społeczeństwie nowoczesnym * 1.3. Single w społeczeństwie ponowoczesnym * 1.4. Upowszechnianie się kategorii społecznej singli we współczesnej Polsce * 1.5. Konkluzje * 2. Przegląd badań dotyczących zjawiska życia w pojedynkę * 2.1. Problemy z definicją pojęcia "singiel" * 2.2. Zjawisko życia w pojedynkę w świetle wyników badań światowych * 2.3. Polskie badania życia w pojedynkę jako zjawiska społecznego * 2.4. Konkluzje * 3. Wybór życia w pojedynkę jako wynik tendencji ponowoczesnych * 3.1. Bycie singlem jako konsekwencja realizacji wartości indywidualistycznych * 3.2. Silne zaangażowanie w pracę zawodową * 3.3. Idealizacja miłości oraz oczekiwanie określonych cech i zachowań partnera * 3.4. Zmiana oczekiwań wobec modelu związku * 3.5. Konkluzje * 4. Bycie singlem jako skutek doświadczeń funkcjonowania w rodzinie pochodzenia i w grupach przyjacielskich * 4.1. Nieudane małżeństwo rodziców * 4.2. Negatywny obraz formalnych i nieformalnych związków przyjaciół * 4.3. Idealne małżeństwo rodziców jako niedościgniony wzór * 4.4. Zbyt silne więzi z rodziną pochodzenia * 4.5. Nawyk życia w pojedynkę utrwalony u jedynaków * 4.6. Inne powody bycia singlem w kontekście uwarunkowań rodzinnych * 4.7. Konkluzje * 5. Życie "solo" jako rezultat niepowodzeń w budowaniu życia we dwoje * 5.1. Brak porównywalnego zaangażowania partnerów w budowanie związku * 5.2. Doznanie zdrady lub porzucenia * 5.3. Stawianie wysokich wymagań potencjalnym partnerom * 5.4. Brak gotowości do założenia rodziny * 5.5. Odpoczynek po okresie życia we dwoje * 5.6. Doświadczenie niespełnionej miłości * 5.7. Trudności w nawiązywaniu kontaktów z osobami płci przeciwnej * 5.8. Konkluzje * 6. Praca zawodowa jako główny wyznacznik stylu życia singli * 6.1. Samorealizacja i pasja - praca jako wartość autoteliczna * 6.2. Zarabianie pieniędzy - praca jako wartość instrumentalna * 6.3. Dwa etaty jako połączenie wartości instrumentalnej i autotelicznej pracy * 6.4. Konkluzje * 7. Formy spędzania czasu wolnego przez singli * 7.1. Udział w spotkaniach towarzyskich * 7.2. Robienie zakupów * 7.3. Domowe formy rozrywki * 7.4. Uczestnictwo w życiu kulturalnym * 7.5. Czas na kształcenie i realizowanie oryginalnych pasji * 7.6. Wykonywanie obowiązków domowych * 7.7. Korzystanie z zabiegów upiększających * 7.8. Uprawianie sportu i innych aktywności fizycznych * 7.9. Sposoby spędzania urlopów i świąt * 7.10. Konkluzje * 8. Znaczenie kontaktów społecznych w życiu "solo" * 8.1. Sieć relacji rodzinnych i towarzyskich * 8.2. Wsparcie rodziny i przyjaciół w funkcjonowaniu w pojedynkę * 8.3. Stosunek rodziny i przyjaciół do życia bez stałego partnera * 8.4. Relacje intymne * 8.5. Obawy związane z samotną starością * 8.6. Konkluzje * 9. Stosunek singli do życia w pojedynkę * 9.1. Czynniki skłaniające do bycia singlem * 9.2. Czynniki skłaniające do życia w stałym związku * 9.3. Stopień zadowolenia singli zżycia bez stałego partnera * 9.4. Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielkomiejscy single / Julita Czernecka. - Wyd. w nowej szacie graf. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2014. - 251 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [237]-251.
Kim są single i jak wygląda ich życie, czy ma coś wspólnego z obrazem przedstawianym w mediach? To pytanie towarzyszy wielu dyskusjom na portalach internetowych, debatom w telewizji, radiu i prasie. Książka pogłębia dotychczasową wiedzę o wielkomiejskich singlach, ich stylu życia oraz przyczynach bycia "solo". Single mówią o swoich wymaganiach wobec potencjalnego partnera i wyobrażeniu idealnej miłości, dzielą się refleksjami dotyczącymi ich związków. Mówią też o znaczeniu kariery zawodowej, pasjach, i w końcu o zaletachi wadach życia w pojedynkę. Książka ujawnia podobieństwa i różnice między polskimi singlami oraz wyjaśnia, czemu jednych nazywa się "bezkompromisowymi", a innych "oswojonymi" lub "romantykami".Niemal każdego z nas intryguje, dlaczego część osób jest/pozostaje singlami? Autorka podjęła próbę znalezienia przyczyn życia w pojedynkę. Z uzyskanych danych wyłaniają się trzy przyczyny: praca zawodowa, środowisko rodzinne zarówno z dobrymi, jak i złymi wzorami, osobiste doświadczenia. Ten materiał badawczy jest bardzo rozbudowany, został poddany wnikliwej analizie według przyjętych grup powodów. Część publikacji dotyczy stylu życia singli (.). Praca jest "dominującym elementem ich stylu życia", jest ich pasją, sensem życia, zabiera im wiele czasu - po godzinach jest kontynuowana w domu, trwa w weekendy, zaburza granice między pracą a czasem wolnym. (.) To opracowanie ma swoją niezaprzeczalną wartość, jest ważnym wkładem w socjologiczne rozważania dotyczące przemian życia społecznego. Ta analiza rozwijającego się zjawiska życia w pojedynkę (.) nie zamyka tematu, a raczej pobudza do refleksji.z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Kwak,Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, Uniwersytet Warszawski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17962 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej