Promocja handlowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(12)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Wiktor Jan W
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drzazga Marek
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Makowska Anna (farmacja)
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Zając Michał (1964- )
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Studenci
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Promocja handlowa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49433 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
Product placement : niekonwencjonalny sposób promocji / Adam Czarnecki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 191, [1] strona : fotografie, tablice ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliografia strony [189]-191.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45708 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21532 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47785 (1 egz.)
Kaucja: 31,20 zł
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Bibliogr. s. 245 - 249.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47697 (1 egz.)
Kaucja: 30,40 zł
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji / Gabriel Łasiński. - Poznań : Oficyna Ekonomiczna Wydawnictwa eMPi2, 2000. - 171, [1] s. : il. kolor. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 166-168.
Na polskim rynku mało jest książek z zakresu komunikowania się, a większość tych dostępnych, to tłumaczenia z bardzo bogatej literatury zagranicznej. (...) Dlatego z takim zadowoleniem witam Sztukę prezentacji Gabriela Łasińskiego, będącą bardzo wartościową pozycją, opartą zarówno na dużej wiedzy, jak i praktyce Autora. Tę książkę powinni poznać nie tylko specjaliści od marketingu, nie tylko szefowie firm, ale też nauczyciele szkolni i akademiccy. Warto także podkreślić dobrą szatę edytorską książki-umiejętnie dobranie ilustracji oraz czytelne wyróżnienia najważniejszych informacji, które pomagają zapamiętać treść. Nie wątpię, że Sztuka prezentacji GabrielaŁasińskiego będzie sukcesem wydawniczym. Nie wątpię również, że przyczyni się do tego, iż coraz powszechniejsze prezentacje, odbywające się w kraju pomiędzy Odrą a Bugiem, staną się bardziej profesjonalne. -Andrzej Wiszniewski (fragment recenzji)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43894 (1 egz.)
Kaucja: 37,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart shopping / Doktor Ania. - Warszawa : Burda Książki, copyright 2018. - 259, [5] stron : fotografie ; 22 cm.
U dołu okładki: Kupuj świadomie! Żyj zdrowiej!
Nazwa właściwa autora w copyright: Anna Makowska.
Bibliografia na stronach 258-[260].
Jedzenie to przyjemność, ale jak odnaleźć w gąszczu sklepowych półek wśród tysięcy kolorowych produktów te naprawdę wartościowe? Autorka, farmaceutka z wykształcenia, pokazuje, że robienie zakupów spożywczych nie musi być źródłem stresu, a kluczem do oceny jest skład produktu. "Nasz świat to jedna wielka scena dla wielu aktorów - związków chemicznych. Jedne są lepsze, fajniejsze, a inne mniej korzystne dla naszego zdrowia. To czarne charaktery. Niektórych nie da się uniknąć, ale warto wyeliminować te, które jesteś w stanie odstawić od ręki... Wystarczy wziąć z półki w sklepie opakowanie leżące obok". [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 155-161.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług * 1.1. Znaczenie usług * 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług * 1.3. Rodzaje usług * 1.4. Specyfika marketingu usług * Rozdział 2. Promocja na rynku usług * 2.1. Specyfika promocji na rynku usług * 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług * 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług * Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach * 3.1. Istota ambient marketingu * 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing) * 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing) * 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing) * 3.5. Trendsetting * 3.6. Marketing Kontrowersyjny * 3.7. E-mail Marketing * 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych * 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług * Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług * 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej * 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej * Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług * 5.1. Usługi bankowe * 5.2. Usługi gastronomiczne * 5.3. Usługi hotelarskie * 5.4. Usługi pośrednictwa * 5.5. Usługi transportowe * 5.6. Usługi ubezpieczeniowe * Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych * 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych * za promocję polskiej turystyki * 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT) * 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT) * 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT) * 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce * 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55751 (1 egz.)
Kaucja: 23,89 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług.Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego.Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Wstęp (Aleksander Panasiuk) * Rozdział 1 Zadania samorządu terytorialnego w gospodarce turystycznej * (Beata Filipiak, DawidMilewski, Aleksander Panasiuk) * 1.1. Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego we współczesnej gospodarce * 1.2. Zakres zadaniowy jednostek samorządu lokalnego a jego finansowanie * 1.3. Rola samorządu terytorialnego w kształtowaniu świadomości i tożsamości lokalnej i regionalnej * 1.4. Samorząd lokalny jako kreator rozwoju turystyki * 1.5. Zadania samorządu w zakresie turystyki * 1.6. Zadania samorządu w zakresie informacji turystycznej * Rozdział 2 Społeczeństwo informacyjne (Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz) * 2.1. Istota i podstawowe cechy społeczeństwa informacyjnego * 2.2. Rodzaje informacji i ich wykorzystanie * 2.3. Znaczenie informacji w rozwoju współczesnej gospodarki * 2.4. Rola nowych mediów w rozwoju społeczeństwa informacyjnego * Rozdział 3 Gospodarka turystyczna (Aleksander Panasiuk) * 3.1. Istota gospodarki turystycznej * 3.2. Struktura gospodarki turystycznej * 3.3. Podmioty gospodarki turystycznej * 3.4. Samorząd jako element gospodarki turystycznej * 3.5. Innowacje w gospodarce turystycznej * Rozdział 4 Informacja w turystyce (Beata Meyer, Adam Pawlicz) * 4.1. Istota i formy informacji turystycznej * 4.2. Znaczenie informacji w procesie obsługi ruchu turystycznego * 4.3. System informacji turystycznej * 4.4. Elektroniczne systemy informacji turystycznej * Rozdział 5. Region jako obszar badań systemu informacji turystycznej * (Anna Gardzińska, Tomasz Mańkowski, Dawid Milewski, * Anna Tokarz) * 5.1. Atrakcyjność turystyczna regionu * 5.1.1. Założenia metodyczne badań * 5.1.2. Analiza atrakcyjności turystycznej gmin z zastosowaniem taksonomicznego miernika rozwoju * 5.2. Podmioty odpowiedzialne za system informacji turystycznej * 5.2.1. Samorząd terytorialny (wojewódzki, powiatowy, gminny) * 5.2.2. Przedsiębiorstwa turystyczne * 5.2.3. Organizacje turystyczne * 5.3. Rola regionalnej i lokalnych organizacji turystycznych w tworzeniu systemu informacji turystycznej * 5.4. Placówki informacji turystycznej (ii) * Rozdział 6. Ocena funkcjonowania systemu informacji turystycznej * (Anna Gardzińska, Tomasz Mańkowski, Adam Pawlicz, * Marta Sidorkiewicz) * 6.1. Metodyka przeprowadzonych badań * 6.2. Ogólne informacje na temat informacji turystycznej w badanych gminach * 6.3. Personel oraz funkcjonowanie placówek informacji turystycznej w opinii samorządu i przedsiębiorców * 6.4. Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych w placówkach informacji turystycznej * 6.5. Współpraca publiczno-prywatna w zakresie informacji turystycznej * 6.6. Regionalny internetowy system informacji turystycznej w opinii samorządu i branży turystycznej * 6.7. Ogólna ocena współpracy publiczno-prywatnej * 6.8. Pozostałe formy informacji turystycznej * 6.8.1. Informacja turystyczna na poziomie powiatowym * 6.8.2. Informacja turystyczna na poziomie wojewódzkim * 6.8.3. Informacja turystyczna prowadzona przez inne organizacje * 6.8.4. Informacja turystyczna prowadzona przez podmioty komercyjne * Rozdział 7. Próba konstrukcji modelu funkcjonowania lokalnego * (regionalnego) systemu informacji turystycznej * (Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz) * 7.1. Model optymalizacji oferty usługowej * 7.2. Model zarządzania zasobami ludzkimi * 7.3. Model finansowania działalności * 7.4. Model wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych * 7.5. Model współpracy publiczno-prywatnej * 7.6. Model oceny efektywności funkcjonowania badanych placówek * 7.7. Model regionalnego (wojewódzkiego) systemu informacji turystycznej * Zakończenie (Aleksander Panasiuk) * Załącznik (Agnieszka Sawińska, Anna Tokarz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 28,37 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50859 (1 egz.)
Kaucja: 24,00 zł
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 165-167.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50627 (1 egz.)
Kaucja: 25,65 zł
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Warszawa : "Placet", 1999. - 223 s. : wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka przybliża elementy komunikacji marketingowej: modele, funkcje, struktury i formy. Omawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje np. faktycznie zrealizowane kampanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 50,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - Wyd. 1 (dodr.) - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 308, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 298-306.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16966 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47282 (1 egz.)
Kaucja: 44,91 zł
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 42)
Tyt. równol.: Children`s book promotion : academic teaching materials.
Bibliogr. i bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5539 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej