Networking
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Barker Alan (1956- )
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Moskal Maria
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sánchez Raúl (1977- )
(1)
Sánchez Rod
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Networking
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Na okładce: Światowy bestesller.
Praktyczny poradnik na temat skutecznej komunikacji w biznesie. Książka zawiera istotne porady, jak poprawiać jakość rozmów, przeprowadzać efektywne prezentacje, pisać perfekcyjne e-maile i sprawozdania, a także skutecznie nawiązywać kontakty biznesowe. Poradniki "Droga do sukcesu" pomogą zdobyć kluczowe umiejętności i podnieść efektywność pracy; błyskawicznie osiągnąć mierzalne postępy i rozwinąć swoją karierę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy / Marzena Fryczyńska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 257, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [225]-246.
Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi branżowe. Znaczenie kompetencji sieciowej rośnie wśród pracowników wiedzy, gdyż to oni napędzają innowacyjność i rozwój organizacji i społeczeństw. Pracownicy wiedzy posiadający wysoką kompetencję sieciową zwiększają przepływ wiedzy oraz współtworzą nową wiedzę, potrzebną organizacjom i im osobiście do osiągania sukcesów zawodowych również w przyszłości. Książka to rezultat prac badawczych realizowanych w grancie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.
Podziękowania * Wstęp * Rozdział 1. Sieciowość w zarządzaniu organizacjami * 1.1. Źródła badania zjawiska sieciowości w zarządzaniu * 1.2. Teoretyczne podstawy sieciowości w zarządzaniu * 1.3. Poziomy analizowania sieciowości w zarządzaniu * 1.4. Sieci organizacji * 1.5. Organizacje sieciowe * 1.6. Kompetencja sieciowa organizacji * 1.7. Relacje i podmioty sieci relacji organizacyjnych * Rozdział 2. Od networkingu do kompetencji sieciowej pracowników * 2.1. Przegląd i analiza definicji networkingu * 2.2. Składowe networkingu oraz systemy jego pomiaru * 2.3. Zmienność networkingu z uwagi na zmienne osobiste, zawodowe i organizacyjne * 2.4. Wpływ networkingu i zaangażowania pracowników w sieci relacji na ich sytuację zawodową * 2.4.1. Rozwój kariery * 2.4.2. Efekty pracy * 2.4.3. Satysfakcja z pracy * 2.4.4. Mobilność pracowników * 2.5. Typologia kompetencji * 2.6. Kompetencje jako atrybuty pracownika * 2.7. Konceptualizacja pojęcia kompetencji sieciowej pracowników * Rozdział 3. Od sukcesu kariery do zatrudnialności * 3.1. Pojęcie kariery * 3.2. Współczesne modele karier * 3.3. Pojęcie i pomiar sukcesu kariery w badaniach * 3.4. Konceptualizacja pojęcia sukcesu kariery * 3.5. Pomiędzy sukcesem kariery a zatrudnialnością * 3.6. Pojęcie i pomiar zatrudnialności w badaniach * 3.7. Konceptualizacja pojęcia zatrudnialności * Rozdział 4. Pracownicy wiedzy wobec wzrostu znaczenia sieciowości i zmian modeli karier * 4.1. Analiza pojęcia pracownika wiedzy * 4.2. Pracownicy wiedzy i ich zasoby wiedzy * 4.3. Praca wiedzy wykonywana przez pracowników wiedzy * 4.4. Konceptualizacja pojęć pracownika wiedzy i pracy wiedzy * 4.5. Sieciowość pracowników wiedzy * 4.6. Sukces kariery i zatrudnialność pracowników wiedzy * Rozdział 5. Metodyka empirycznych badań własnych * 5.1. Przesłanki i cele pracy badawczej * 5.2. Model badawczy i hipotezy * 5.3. Procedura badawcza * 5.4. Przygotowanie zogniskowanych wywiadów grupowych * 5.5. Przygotowanie narzędzi do badań ilościowych * 5.5.1. Badana populacja * 5.5.2. Dobór próby * 5.5.3. Charakterystyka osiągniętej próby badawczej * Rozdział 6. Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy w świetle badań własnych * 6.1. Analiza wyników przeprowadzonych zogniskowanych wywiadów grupowych * 6.2. Opracowanie skal dla zmiennych latentnych * 6.3. Zmienne demograficzne, zatrudnieniowe i organizacyjne jako czynniki różnicujące kompetencję sieciową i inne współzależne zmienne latentne * 6.4. Zróżnicowanie kompetencji sieciowej z uwagi na zmienne demograficzne, zatrudnieniowe i organizacyjne * 6.5. Testowanie modelu zależności kompetencji sieciowej * 6.5.1. Predykatory kompetencji sieciowej * 6.5.2 Predykatory kompetencji sieciowej wśród lekarzy, informatyków i nauczycieli jako przedstawicieli pracowników wiedzy * 6.5.3. Kompetencja sieciowa jako predykator sukcesu kariery i zatrudnialności * 6.5.4. Predykatory sukcesu kariery i zatrudnialności * 6.5.5. Modelowanie równań strukturalnych modelu zależności kompetencji sieciowej * Podsumowanie * Bibliografia * Załączniki * Spis tabel * Spis rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 41,40 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [291]-296.
Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne - kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim. W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach: skutecznej korespondencji elektronicznej, wystąpień publicznych na arenie światowej, międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami, networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów. Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22572 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej