Społeczna odpowiedzialność biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Arszułowicz Marek
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bieć Alfred
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Smith N. Craig (1958- )
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Indie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52100 (1 egz.)
Kaucja: 37,80 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339.7 (1 egz.)
Kaucja: 76,00 zł
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 52,50 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
ROZDZIAŁ 1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu * ROZDZIAŁ 2. Audyt etyczny organizacji * ROZDZIAŁ 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny * ROZDZIAŁ 4. Etos ludzi i instytucji biznesu * ROZDZIAŁ 5. Etyczne aspekty działań marketingowych * ROZDZIAŁ 6. Etyka biznesu * ROZDZIAŁ 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji * ROZDZIAŁ 8. Etyka ekonomii * ROZDZIAŁ 9. Etyka gospodarcza * ROZDZIAŁ 10. Etyka powinności - deontologizm * ROZDZIAŁ 11. Etyka pożytku - utylitaryzm * ROZDZIAŁ 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa * ROZDZIAŁ 13. Etyka w public relations * ROZDZIAŁ 14. Etyka w sferze finansów * ROZDZIAŁ 15. Fuzje i przejęcia - analiza etyczna * ROZDZIAŁ 16. Geneza etyki działalności gospodarczej * ROZDZIAŁ 17. Infrastruktura etyczna biznesu * ROZDZIAŁ 18. Kodeksy i programy etyczne * ROZDZIAŁ 19. Konflikt interesów * ROZDZIAŁ 20. Konsumenci: prawa i obowiązki * ROZDZIAŁ 21. Korupcja * ROZDZIAŁ 22. Ład korporacyjny * ROZDZIAŁ 23. Menedżer - deontologia zawodu * ROZDZIAŁ 24. Oceny i decyzje moralne * ROZDZIAŁ 25. Odpowiedzialność wobec pracowników * ROZDZIAŁ 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności * ROZDZIAŁ 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego * ROZDZIAŁ 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności * ROZDZIAŁ 29. Religia i biznes * ROZDZIAŁ 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu * ROZDZIAŁ 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania * ROZDZIAŁ 32. Teoria cnót * ROZDZIAŁ 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne * ROZDZIAŁ 34. Trwały i zrównoważony rozwój * ROZDZIAŁ 35. Umowa społeczna * ROZDZIAŁ 36. Whistleblowing * ROZDZIAŁ 37. Zasada podwójnego skutku w działalności gospodarczej * ROZDZIAŁ 38. Zaufanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 17 (1 egz.)
Kaucja: 41,51 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Odpowiedzialność biznesu nigdy dotąd nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Menedżerowie, którzy już uświadamiają sobie konieczność podejmowania, w ramach strategii i działalności operacyjnej, coraz bardziej złożonych problemów społecznych i ekologicznych, potrzebują nowej wiedzy, nowych umiejętności i kompetencji. Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka, to jedna z pierwszych książek, które właśnie umożliwiają uczelniom ekonomicznym wyposażanie przyszłych liderów biznesu i menedżerów w wiedzę, umiejętności i kompetencje, dzięki którym sprostają tym wyzwaniom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55048 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej