Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(3)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(5)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(5)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Studenci
(2)
Mężczyźni
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Uczenie się
(6)
Motywacja
(5)
Pamięć
(5)
Psychologia
(5)
Mózg
(4)
Stres
(4)
Uczucia
(4)
Dzieci
(3)
Internet
(3)
Młodzież
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Kultura
(2)
Myślenie
(2)
Neuropsychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samopoznanie
(2)
Smartfon
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Bezradność
(1)
Bierność społeczna
(1)
Chłopcy
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberseks
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Empatia
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fonoholizm
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Intuicja
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie
(1)
Kuchnia włoska
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Lęk
(1)
Małżeństwo
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nawyki
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Neurony
(1)
Neurony lustrzane
(1)
Niepewność
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odwaga
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychofizjologia
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje mędzyludzkie
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój psychofizyczny
(1)
Samoleczenie
(1)
Społeczeństwo
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres szkolny
(1)
Stres zawodowy
(1)
Sukces
(1)
Szczęście
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Więź społeczna
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie uczniowskie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zachowanie moralne
(1)
Zmęczenie
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(6)
Podręczniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Wydawnictw popularne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Medycyna i zdrowie
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak uczy się mózg / Manfred Spitzer ; przełożyła Małgorzata Guzowska-Dąbrowska. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 350 stron : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia strony 335-[342]. Indeks.
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc).Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i kontrowersje)
Tytuł oryginału: Die Smartphone-Epidemie. Gefahren für Gesundheit, Bildung und Gesellschaft.
Bibliografia, netografia na stronach 285-[333].
"KSIĄŻKA AUTORA BESTSELLEROWEJ ""CYFROWEJ DEMENCJI"! W ciągu minionej dekady smartfon podbijał świat w oszałamiającym tempie, zmieniając codzienność użytkowników w stopniu, w jakim nie udało się to dotąd żadnej technicznej nowince. Towarzyszy nam od rana do wieczora, w pracy i w życiu prywatnym - wygląda na to, że nie możemy się bez niego obyć. Wielu dostrzega pozytywne strony korzystania z tego urządzenia, nieliczni zastanawiają się nad jego negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie. Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58170 (1 egz.)
Kaucja: 30,31 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21224 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
8 godz. 10 min.
Tytuł oryginału: Die Smartphone-Epidemie. Gefahren für Gesundheit, Bildung und Gesellschaft.
Data wydania wg: https://www.empik.com/epidemia-smartfonow-czy-jest-zagrozeniem-dla-zdrowia-edukacji-i-spoleczenstwa-spitzer-manfred,p1278020945,ksiazka-p?fromSearchQuery=9788366473591.
Czyta: Jacek Dragun.
Dostępna również w wersji drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
W ciągu minionej dekady smartfony podbijały świat w oszałamiającym tempie, zmieniając codzienność użytkowników w stopniu, w jakim nie udało się to dotąd żadnej technicznej nowince. Towarzyszą nam od rana do wieczora w pracy i w życiu prywatnym - wygląda na to, że nie możemy się bez nich obyć. Wielu ludzi dostrzega pozytywne strony korzystania z tych urządzeń, nieliczni zastanawiają się nad ich negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie. Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 257-259. Indeks.
Przez ostatnie lata zgromadzono fascynującą wiedzę naukową na temat wzajemnych relacji między partnerami. Są to przełomowe prace w obszarze neuronauki i neurobiologii, psychofizjologii i psychologii. Dowody naukowe pokazują, że z biologicznego punktu widzenia zostaliśmy w większym stopniu stworzeni do walki niż do miłości. I to jest zła wiadomość. Ale jest też dobra wiadomość - nowe badania wskazują, że możemy te predyspozycje odwrócić i zapewnić sobie oprogramowanie służące miłości.Publikacja ta jest czymś więcej niż błyskotliwą integracją najnowszych badań nad mózgiem z wglądem, jakiego dostarczyła teoria więzi. To przedstawienie nowego paradygmatu związku dwojga ludzi i wskazanie jak można ulepszać wzajemne kontakty. Książka pomoże parom ponownie rozkwitnąć w swoich związkach i będzie wsparciem dla profesjonalistów, którzy chcą jeszcze skuteczniej pomagać parom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy mianem "słabej płci" na pewno powinniśmy określać dziś kobiety? System edukacji promuje uczennice, kryzys rodziny i psychiczna nieobecność ojców pozbawia chłopców ważnego wzorca. Wirtualna rzeczywistość jest dla młodych mężczyzn substytutem relacji, pornografia nieudolnie zastępuje edukację seksualną. Czy kobiety, coraz śmielej realizujące swoje cele i osiągające sukcesy w wielu sferach życia, znajdują w dzisiejszych mężczyznach godnych siebie partnerów? Czy matki, ojcowie, partnerki, nauczyciele, i wreszcie sami mężczyźni, mogą przeciwdziałać upadkowi męskości? "Gdzie ci mężczyźni" to książka, którą Philip Zimbardo i Nikita Coulombe przygotowali specjalnie na rynek polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 231-260. Indeks.
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Co nas motywuje? Jakie procesy sterują naszymi emocjami? Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? W jaki sposób powstają wspomnienia? Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22452 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
MOTYWACJA I UCZENIE SIĘ to omówienie trzech wielkich tematów w psychologii: emocji i motywacji, uczenia się oraz pamięci.Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe. Jedna motywy w dużym stopniu zależą od procesów uczenia się, natomiast u podstaw innych leżą przede wszystkim czynniki biologiczne. Co więcej, motywy różnią się między sobą wrażliwością na bodźce środowiskowe, na wzmocnienia i na wpływy społeczno-kulturowe. Zarówno emocje, jak i procesy motywacyjne są niezwykle istotne w zdobywaniu, przetwarzaniu i stosowaniu informacji - na równi z inteligencją, dobrą pamięcią i zdolnością uczenia się. W niniejszym tomie wszystkie te relacje zostały szczegółowo omówione.W książce Czytelnik znajdzie wiele praktycznych wskazówek oraz odpowiedzi na ważne pytania. W jaki sposób kontrolować emocje? Skąd się bierze motywacja i jak ją wzmacniać? Czy należy karać i nagradzać dzieci? Jak się uczyć i jak rozumieć wybryki pamięci?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-281. Indeks.
Psychologia : klasyczne koncepcje to nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki, zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz metodach badawczych stosowanych w różnych gałęziach psychologii. Autorzy, pod wodzą słynnego Philipa Zimbardo, w kolejnych, bogato ilustrowanych tomach, wyjaśniają zagadnienia psychologiczne w swobodnym przyjaznym stylu. W pięciu tomach opisują eksperymenty, odwołują się do przykładów, prowadzą z czytelnikiem prawdziwy dialog, a nawet rodzaj zabawy, odnosząc się do jego bezpośredniego doświadczenia. Struktura tekstu wraz z układem graficznym ułatwiają zapamiętywanie i wyszukiwanie informacji.
1. Wrażenia zmysłowe i spostrzeżenia * 1.1. Jak stymulacja staje się wrażeniem * 1.2. Co łączy zmysły? Co je różni? * 1.3. Na czym polega związek między doznawaniem wrażeń a spostrzeganiem * 2. Myślenie i inteligencja * 2.1. Jakie są komponenty myśelnia? * 2.2. Jakie umiejętności posiadają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? * 2.3. Jak dokonujemy pomiaru inteligencji? * 2.4. Czy inteligencja jest jedną zdolnością, czy też skłąda się z wielu zdolności? * 2.5. W jaki sposób psycholodzy wyjaśniają różnice w IQ występujące między grupami * 3. Stany świadomości * 3.1. Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? * 3.2. Jakie cykle występują w świadomości na co dzień? * 3.3. Jakie inne formy może przyjmować świadomość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 C (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 794-842. Indeksy.
Najlepszy podręcznik wprowadzający w problematykę współczesnej psychologii!Prezentuje wiedzę z całego zakresu psychologii - od biologicznych podstaw zachowania przez analizę motywacji i inteligencji po zagadnienia psychologii społecznej. Jest znany na całym świecie - przetłumaczony na 10 języków, w tym chiński, japoński, rosyjski, hiszpański, niemiecki. Bogato ilustrowany, w ciekawej szacie edytorskiej, udoskonalony i unowocześniony pozostaje wzorem podręcznika akademickiego: wszechstronnego, ciekawego i przystępnego.Nowe, zmienione wydanie książki powstało we współpracy Philipa G. Zimbardo z młodszym kolegą Richardem J. Gerrigiem.Niezwykle szybki rozwój badań i teorii w ramach dziedziny skłonił autorów do wprowadzenia w nowym wydaniu, wielu zmian i uzupełnień. Omówione zostały najnowsze badania dotyczące uprzedzeń, kodowania i wydobywania informacji z pamięci, powiązań między inteligencją emocjonalną a dobrym samopoczuciem, percepcji zdarzeń emocjonalnych, odrzucenia i przemocy oraz zespołu stresu pourazowego.Autorzy dodali także nowe treści na temat perspektywy kognitywnej i behawioralnej w nauce o układzie nerwowym: Projektu Ludzkiego Genomu, zaburzeń w uczeniu się, teorii inteligencji i możliwości ich zastosowania w klasie szkolnej, przywiązania, psychologicznych zaburzeń w dzieciństwie, w tym zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i autyzmu oraz uprzedzeń.Znacząco rozszerzona została także część związana z psychologią społeczną. Obejmuje ona takie zjawiska jak: różnice kulturowe, altruizm i zachowania prospołeczne, agresja, psychologia konfliktu oraz problematyka wojen i pokoju. Czytelnik nabywa wiedzę nie tylko o charakterystyce psychologicznej ludzi, lecz także o ich funkcjonowaniu społecznym.Publikacja nowego wydania uznanego podręcznika ułatwia zapoznanie się z najnowszymi trendami współczesnej psychologii oraz stanowi nowoczesne narzędzie w procesie dydaktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18367 (1 egz.)
Kaucja: 100,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej