Psychologowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Charbicka Magdalena
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Veritas-Amare Stella
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(20778)
6-8 lat
(10177)
9-13 lat
(9020)
Młodzież
(8474)
0-5 lat
(6937)
Psychologowie
(-)
14-17 lat
(4614)
Szkoły wyższe
(2034)
Studenci
(1529)
Rodzice
(892)
Szkoły podstawowe
(692)
Szkoły średnie
(599)
Nauczyciele
(468)
Dorośli
(154)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(111)
Psycholodzy
(109)
Psychoterapeuci
(101)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Przedsiębiorcy
(40)
Klasa 6.
(39)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Kobieta
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 7.
(33)
Klasa 8.
(33)
Klasa 5.
(32)
A2
(31)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 1.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
A2 (poziom biegłości językowej)
(27)
Klasa 4.
(27)
A1 (poziom biegłości językowej)
(23)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
B1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Licea
(21)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(15)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
18+
(10)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Job crafting
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Wewnętrzne dziecko
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Integracja sensoryczna przez cały rok / Magdalena Charbicka. - Warszawa : Difin, 2017. - 159 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Zawiera załączniki.
Bibliografia strony 155-158.
Poradnik dla studentów kierunków pedagogicznych, psychologicznych itp., rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego i klas szkolnych, specjalistów prowadzących zajęcia indywidualne oraz terapeutów integracji sensorycznej.
Książka napisana została w formie przewodnika dla osób niezwiązanych z terapią integracji sensorycznej, czyli rodziców, nauczycieli i innych specjalistów, aby przybliżyć im w sposób czytelny te zagadnienia. W publikacji zawarte zostały definicje, podstawy teoretyczne założeń integracji sensorycznej oraz opisy charakteryzujące podstawowe systemy zmysłowe. Dużą część książki stanowią propozycje zabaw, historii, pomysły do wykorzystania zarówno przez rodziców w domu, jak i przez nauczycieli przedszkoli czy profesjonalistów zajmujących się na co dzień terapią. Uzupełnieniem książki są tabelki pomagające określić poziom funkcjonowania naszego dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18643 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [207]-221.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Książka dostępna także jako e-book.
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskała w ostatnich czasach popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii. Autorki pokazują w książce, jak można adaptować sprawdzone już narzędzia job crafting do polskiej kultury i z sukcesem je wdrażać w firmach. W publikacji zaprezentowano m.in.: - zalecane działania sprzyjające tworzeniu kultury przekształcania pracy w organizacji,- wyniki badań prowadzonych przez uznanych na świecie ekspertów w dziedzinie zaangażowania, - przewodnik, jak krok po kroku przeprowadzić warsztaty job craftingowe, - przykłady praktycznego zastosowania narzędzi job crafting w polskich firmach.
* Wstęp * Dlaczego powstało nowe wydanie tej książki? * Rozdział 1 * Job crafting - (r)ewolucja pracy * Job crafting czy przekształcanie pracy? * Dla kogo jest ta książka? * Job crafting jako (r)ewolucja pracy * Rozdział 2 * Fakty i mity na temat pracy * Mity pracy * Rozdział 3 * Historia badań nad przekształcaniem pracy * Od czego to wszystko się zaczęło? * Trzy rodzaje przekształcania pracy * Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? * Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej * przekształcanie? * Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu * o pracy * Nowe oblicze przekształcania pracy - koncepcja * Wymagania-Zasoby Pracy * Wymagania i zasoby pracy w oczach pracowników * Przekształcanie pracy w modelu Wymagania-Zasoby * Pracy * Kto przekształca swoją pracę? * Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach * Rozdział 4 * Przykłady przekształcania pracy * Rozdział 5 * Korzyści z przekształcania pracy * Co mówią badania? * Zaangażowanie * Satysfakcja z pracy * Sens pracy * Zmiana * Efektywność * Wypalenie zawodowe * Rozdział 6 * Warsztat job craftingu - metodologia * Wdrażanie job craftingu * Warsztaty job craftingu * Zasady obowiązujące podczas warsztatów * Sześć podstawowych kroków warsztatu job craftingu * Rozdział 7 * Case study - od teorii poprzez testy po wdrożenia * Case study "Ciekawość jako pierwszy krok * do job craftingu" * Case study "Job crafting w formie e-learningu" * Case study: Uniwersytet SWPS - "Lider (liderka) * jako ambasador (ambasadorka) job craftingu" * Rozdział 8 * Job crafting jako narzędzie w rękach ekspertów i ekspertek * Rozdział 9 * Budowanie relacji - (jeszcze większe) wyzwanie * dla organizacji * Rozdział 10 * Jak budować środowisko przekształcania pracy * w organizacji? * Przekształcanie pracy jako proces * Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników * ma w ogóle sens? * Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? * Spójność wartości * Elastyczność zasobów ludzkich * Autonomia * Pozytywne relacje * Bezpieczeństwo psychologiczne * Akceptacja porażek * Przekazywanie informacji zwrotnej * Rozdział 11 * Krytycznym okiem - pytania do Job Crafting Polska * Rozdział 12 * Narzędzia motywujące do przekształcania pracy * Intro Interview * Błyskawiczny raport * Kontrakt * Piramida partycypacji * Bibliografia * O autorkach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Jest to praca naukowa pod redakcją profesorów Heleny Sęk i Stanisława Kowalika. Zawiera następujące artykuły kadry naukowej UAM w Poznaniu:Stanisław Kowalik: Rozwiązywanie problemów społecznych w zbiorowościach zorganizowanych i spontanicznych;Anna Brzezińska: Edukacja wobec wyzwań społeczności lokalnych;Wojciech Poznaniak: O niektórych przyczynach i mechanizmach bierności społecznej;Michał Stasiakiewicz: Człowiek w świetle reklamy. Źródła psychologicznych zagrożeń;Aleksander Hauziński: Determinanty percepcji przestępczości w środowisku wielkomiejskim;Teresa Chirkowska-Smolak: Interwencja psychologiczna wśród bezrobotnych;Helena Sęk: Teoria wpływu społecznego a promocja zdrowia: problemy i dylematy;Małgorzata Adamczak, Dariusz Godlewski, Małgorzata Stawicka, Joanna Szklarska, Zbigniew Woźniak: Wiedza o nowotworach wśród uczniów szkół ponadpodstawowych;Jolanta Szynkarczuk: Interwencja kryzysowa i pomoc społeczna;Stanisława Kowalik, Marzenna Zakrzewska: Psychospołeczne uwarunkowania ustosunkowania się ludzi do transplantacji narządów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziewczynka zza zasłony : uzdrawianie wewnętrznego dziecka / Stella Veritas-Amare. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Eneteia, 2020. - 184, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Ścieżki Psychoterapii)
W haśle głównym pseudonim autorki.
Książka jest pierwszą częścią cyklu zatytułowanego "Dziewczynka".
"Przeżycia bohaterki książki Dziewczynka zza zasłony mówią o ważnych potrzebach psychicznych. Tą najważniejszą jest poczucie bezpieczeństwa. Gdy dziecko nie jest bezpieczne - otula się w zasłonę. Zasłona przemienia się, przybiera inną postać. Dziecko okrywa się i dusi od narastającego lęku.Głos dziecka wypowiedziany w tej książce to wołanie zranionych dzieci i nieuzdrowionych dorosłych. Aby uniknąć zakrywania prawdy o człowieku, Dziewczynka uchyla swą zasłonę i woła: "Pozwólcie dziecku być dzieckiem!".Ten zapis przeżyć i doświadczeń nie powstał dla potrzeb literackich. Stanowi wynik procesu terapeutycznego i jest prezentowany odbiorcy w swym pierwotnym kształcie. Stella odważnie pokazuje światu swój ból. Nie można udawać, zasłaniać oczu, zamykać serc przed tymi, którzy cierpią. Potrzebują oni naszej uwagi, troski i pomocy, aby poradzić sobie ze swoimi traumatycznymi przeżyciami."Małgorzata Anna GruszkaZ Przedmowy"Książka jest wielkim darem dla tych, którzy spotykają na swojej drodze dzieci. Słowa wypowiedziane z perspektywy dziecka porażająco pokazują, jak słowa i zachowania dorosłych mogą ranić, krzywdzić, być przemocą. Każą się zatrzymać i zastanowić nad własną nieuwagą, niedojrzałością czy po prostu głupotą."Anna CierpkaWydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21189 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej