Cymanow-Sosin Klaudia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Cymanow-Sosin Klaudia
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Reklama
(2)
Badania ilościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Metodologia
(1)
Neuromarketing
(1)
Perswazja
(1)
YouTube
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [341]-360.
Podstawowy cel niniejszej pracy to poszukiwanie idei zawartych we współczesnych reklamach oraz wyjaśnienie teleologii wykorzystania takich, a nie innych nośników znaczeń i wartości. Reklama jest tu traktowana jako zjawisko społeczne w nawiązaniu do teorii dotyczących nie tyle samego odbioru przekazu, ale jego zawartości w kontekście celu. Niniejsza praca to próba spojrzenia na zmiany i trendy, z jakimi mamy do czynienia w ostatnich latach, czyli od kiedy prowadzone i powszechnie dostępne są comiesięczne rankingi i publikowane zestawienia najbardziej popularnych kreacji w ramach YouTube Ads Leaderboard Top 5 najchętniej oglądanych spotow reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami video opracowywany jest globalnie, ale również ze względu na mutacje krajoweNaukowy namysł nad lokowaniem idei w reklamie był związany z luką, jaką niniejsza publikacja mogłaby zapełnić dzięki prezentacji autorskiej kategoryzacji dziesięciu najważniejszych modusów, poprzez które przekaz ten oddziałuje na użytkowników współczenych mediów.
Wstęp * WPROWADZENIE METODOLOGICZNE * 1. Konteksty naukowe badania reklamy * 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach * 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych * 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych * 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy * 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze * 2.2. Hipotezy gtówne i pomocnicze * 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze * 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów * 3.2. Kryteria ocen eksperckich * 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych * 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych * 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych * 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych * 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań * 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych * 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym * 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym * 4.4. Teleologia podjętych badań * ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI * 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie * 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych * 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej * 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski * 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy * 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe * 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii * 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej * 3.4. Zjawisko idea placement * ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB`A * 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych * 2. Potencjał YouTube??a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych * 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym * 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów * 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców * 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce * 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube * 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube * ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA * PRZEKAZU I RECEPCJI * 1. Prezentacja korpusu badań własnych * 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych * 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji * 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej * 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników * 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube * 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych * 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych * 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych * 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube * 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji * 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube * 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy * 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych * 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych * 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń * 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 * 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel * 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube * 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną * 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie * 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead * 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana * 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa * 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera * 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża * 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie * 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" * 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu * 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube * ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI * 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii * 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm * 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie * 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień * 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem * 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum * 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii * 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing * 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm * 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie * ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM * 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie * 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej * 1.2. Perswazyjność narracji * 1.3. Teleologia analizy narracyjnej * 2. Badania neuromarketingowe-specyfika i metodologia analizy reklam * 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych * 2.2. Badania eyetrackingowe * 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych * 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji * 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy * 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: * Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") * 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz * cennego | Czego szukasz?") * 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") * 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") * 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") * 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań * Zakończenie * Bibliografia * Spis fotografii * Spis rycin * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Forma i typ
Tytuł serii: Oblicza Mediów
Bibliogr. s. [195]-205.
Wprowadzenie * 1. Miejsce przekazu reklamowego w komunikacji społecznej * 2. Motywy podjęcia tematu * 3. Cel badań * 4. Obszar badań. Metafora reklamowa w przestrzeni multimedialnej * 5. Materiał badawczy * 6. Struktura pracy * Rozdział I. Metafora wizualna w aspekcie komunikacji reklamowej * 1. Tworzywo metafory * 2. Spór o metaforę wizualną na gruncie humanistyki * 3. Metafora wizualna w badaniach psychologii sztuki i reklamy * 4. Wizualna retoryka * 5. Ukryte techniki nakłaniania * Rozdział II. Funkcje metafory w przekazie reklamowym. Wposzukiwaniu metody badań * 1. Kategoria funkcji w ujęciu komunikacyjnym. Problem technologii * 2. Komunikacja w epoce wizualizacji * 3. Badanie odbioru przekazu reklamowego. Aspekt psychologiczny * 4. Uniwersalne aspekty poznania. W stronę kognitywizmu * 5. Założenia teorii stapiania Marka Turnera i Gillesa Fauconniera * Rozdział III. * Cz. I. Analiza reklamowych metafor w ujęciu kognitywnym * 1. Rodzaje reklamowych metafor * 2. Hierarchia potrzeb * 3. Wnioski * Cz. II. Mechanizmy metaforyzacji w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * 1. Fotografia reklamowa jako przekaz z kodem * 2. Metaforyka w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * Metaforyczne fotoreportaże Horowitza jako połączenie niemożliwości * 4. Metafora jako reklamowe "punctum" * Zakończenie * 1. Podsumowanie i wnioski końcowe * 2. Reklama jako część paradygmatu współczesności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53643 (1 egz.)
Kaucja: 27,41 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej