Kreatywność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Poradniki i przewodniki
(31)
Proza
(14)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
wypożyczone
(24)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(11)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD52 (Rembielińska 6a)
(7)
BD53 (Bazyliańska 6)
(9)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(7)
CN1 (św. Wincentego 85)
(7)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(4)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(4)
WP130 (św. Wincentego 85)
(41)
Autor
Filous Bartłomiej
(6)
Klimkiewicz Danuta
(6)
Reynolds Peter (1961- )
(4)
Raczek Zofia
(3)
Cameron Julia
(2)
Dobrakowska Anetta
(2)
Hansen Anders (1957- )
(2)
Just Monika
(2)
Koziorowska-Jurkevich Bogusława
(2)
Mechło Paulina
(2)
Osho (1931-1990)
(2)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(2)
Stefańczuk Magdalena
(2)
Teperek Agata
(2)
Woźniak Joanna (pedagog)
(2)
Baron-Cohen Simon
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Beck Henning (1983- )
(1)
Besom Mae
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilbao Alvaro
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Bonilla Rocio
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Busch Volker (1971- )
(1)
Buzan Barry (1946- )
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Błaszczak Sylwia
(1)
Carvalho André de
(1)
Cat Camilla (1988- )
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Chybicka Anna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
De Bono Edward (1933- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gałka Dominika
(1)
Gelb Michael (1952- )
(1)
Geppert Olga
(1)
Gilbert Elizabeth (1969- )
(1)
Godula Patrycja
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Grigorenko Elena Leonidovna (1965- )
(1)
Grysińska Anna
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hargreaves Roger (1934-1988)
(1)
Hargreaves Roger (1934-1988). Little Miss (pol.)
(1)
Hazuka-Furgalska Dorota
(1)
Hałucha-Adamko Monika
(1)
Horosiewicz Anna
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jachymek Agnieszka
(1)
Jarvin Linda
(1)
Jarvis Chase (1971- )
(1)
Jorisch Avi (1975- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- ). Siedem szczęśliwych
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Kinney Jeff (1971- )
(1)
Kinney Jeff (1971- ). Diary of a wimpy kid (series) (pol.)
(1)
Klebahn Perry
(1)
Kledzik Zuzanna
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Kmiecik Anna M
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kopka Tomasz
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska Katarzyna (pedagog)
(1)
Kołodziej Monika (1992- )
(1)
Kud Marzena
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kurmańska Magda
(1)
Lerner Betsy
(1)
Ligęza Witold (psychologia)
(1)
Listwan Jerzy Paweł
(1)
Madaliński Michał (tłumacz)
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Malina Dorota
(1)
Marszałek Agnieszka
(1)
Mazurek-Czarnecka Agnieszka
(1)
Mindell Amy
(1)
Mlodinow Leonard (1954- )
(1)
Mączka Iwona (1974- )
(1)
Niedźwiecka Barbara
(1)
Noras Grzegorz
(1)
Nowak-Młynikowa Agnieszka
(1)
Oklejak Marianna
(1)
Osho (1931-1990). Nowa jakość życia
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Palacios Gabriel (1989- )
(1)
Palusiński Robert
(1)
Penizzotto Pedro H
(1)
Pichon Liz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Odbiorca
Dzieci
(26)
6-8 lat
(18)
9-13 lat
(14)
0-5 lat
(9)
Nauczanie początkowe
(6)
Rodzice
(5)
Młodzież
(4)
Nauczyciele
(3)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Przedszkola
(1)
Wychowawcy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura argentyńska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Kreatywność
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Izrael
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(37)
Opowiadania i nowele
(13)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Książka do wypełniania
(5)
Książka obrazkowa
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Gry i zabawy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Relacja z podróży
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(20)
Psychologia
(16)
Rozwój osobisty
(14)
Zarządzanie i marketing
(8)
Historia
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Tytuł oryginału: The Pattern Seekers.
Tekst na skrzydełkach.
Na okładce: Autor: Teorii zła.
Wnikliwe uzasadnienie idei, że kreatywność ma wiele cech wspólnych z autyzmem. (.) Odkrywcza. - "Kirkus"Dlaczego tylko ludzie dokonują wynalazków?Simon Baron-Cohen, psycholog z Uniwersytetu w Cambridge, od kilkudziesięciu lat prowadzi badania autyzmu i zgłębia psychologiczne spektrum ludzkiego myślenia, którego wszyscy doświadczamy. W książce Poszukiwacze wzorów Baron-Cohen przekonuje, że autyzm odegrał równie ważną rolę w historii naszej kreatywności i kultury, jak opanowanie ognia.Baron-Cohen twierdzi, że ludzie z autyzmem odgrywają decydującą rolę w rozwoju ludzkości już od siedemdziesięciu tysięcy lat, od powstania pierwszych narzędzi po rewolucję cyfrową. W jaki sposób? Otóż geny, które wywołują autyzm, umożliwiają również poszukiwanie wzorów będące istotą ludzkiej wynalazczości. Autyści płacą jednak za te zdolności nader wysoką cenę w postaci trudności społecznych, a często również problemów medycznych, dlatego Baron-Cohen apeluje, abyśmy wspierali i honorowali ludzi z autyzmem zarówno w ich ułomnościach, jak i w ich triumfach.Książka Poszukiwacze wzorów nie jest tylko opisem nowej teorii ludzkiej cywilizacji, lecz także wezwaniem do refleksji nad tym, jak społeczeństwo traktuje tych, którzy myślą inaczej.O AUTORZESimon Baron-Cohen jest profesorem psychopatologii rozwojowej na Uniwersytecie w Cambridge i wykładowcą w tamtejszym Trinity College. Kieruje Centrum Badań Autyzmu w Cambridge (autismresearchcentre.com). Ukończył studia w dziedzinie nauk o człowieku w New College na Oxfordzie, a następnie uzyskał tytuł doktora psychologii w University College London oraz tytuł Master of Philosophy w dziedzinie psychologii klinicznej w Instytucie Psychiatrii w Londynie.Jest autorem bestsellerowej książki Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwaRecenzje i rekomendacje:Na podstawie szeroko zakrojonych badań Simon Baron-Cohen twierdzi, że większość ludzi jest wyspecjalizowana, jeśli chodzi o sposób spostrzegania świata. Jedni skupiają się na ludziach, a inni na przedmiotach. Autor przekonująco argumentuje, że ten drugi typ umysłu - poszukiwacz wzorów - leży u podstaw współczesnej ludzkiej cywilizacji. - Frans de Waal, autor książki Ostatni uścisk mamyKsiążka Poszukiwacze wzorów wnosi istotny wkład w literaturę naukową dotyczącą neuroróżnorodności. Simon Baron-Cohen przygląda się neuroróżnorodności przez pryzmat ludzkich cech, a jego podejście jest odświeżająco różne od współczesnych ujęć autyzmu oraz innych zaburzeń rozwojowych. Choć te zaburzenia istnieją naprawdę, Baron-Cohen umieszcza je w kontekście ewolucyjnym, przyglądając się cechom, które są z nimi powiązane. Autor od lat występuje w imieniu osób z autyzmem i jest orędownikiem neuroróżnorodności, a jego skłaniająca do refleksji książka z pewnością wywoła ożywioną dyskusję. - John Robinson, autor książki Look Me in the EyeNader rzadko napotykamy zaskakującą nową ideę, która wyjaśnia ważne zjawisko. Rozważania Simona Barona-Cohena na temat abstrakcyjnego poszukiwania wzorów w rozwoju ludzkości są jedną z takich idei. Ta książka rzuca światło na jedną z najbardziej niezwykłych cech naszego gatunku, celebruje różnorodność poznawczą i niejako wbrew swojej tematyce jest pełna empatii i wglądu. - Steven Pinker, profesor psychologii na Uniwersytecie Harvarda, autor książki Tabula rasa. Spory o naturę ludzkąFascynujące wyjaśnienie mechanizmów leżących u podstaw zdolności wspólnych dla osób z autyzmem i wynalazców. - Brian Josephson, profesor fizyki, Uniwersytet w Cambridge, dyrektor Mind-Matter Unification Project - brytyjskiego projektu unifikacji umysłu i materii.Poszukiwacze wzorów to książka przełomowa, przepustka do świata innowacji i kreatywności. Co najważniejsze, ta książka honoruje ludzi z autyzmem i jest wezwaniem do działania, do docenienia neuroróżnorodności. - David Joseph, prezes Universal Music UKPoszukiwacze wzorów to książka pełna ważnych idei, która z pewnością wywoła intensywne dyskusje i spory, podsycane przez tętniące życiem pisarstwo Barona-Cohena i jego prowokacyjne opowieści. - Daniel J. Povinelli, profesor biologii na Uniwersytecie Stanu Luizjana w Lafayette, autor książki World Without WeightSimon Baron-Cohen, uznany na całym świecie autorytet w dziedzinie ludzkich mózgów, napisał fascynującą książkę, która wyjaśnia spektrum stylów myślenia. Dzięki lekturze tej książki zaczniesz lepiej rozumieć osobowość swoich przyjaciół i współpracowników. - Martin Rees, profesor kosmologii i astrofizyki na Uniwersytecie w Cambridge, autor książki Tylko sześć liczbSimon Baron-Cohen napisał nadzwyczaj twórczą i fascynującą książkę. Zmierzył się z jedną z największych zagadek w nauce o poznaniu, zadając proste pytanie: "Skąd się bierze zdolność Homo sapiens do wynalazczości?" Baron-Cohen łączy naukę o mózgu, biologię ewolucyjną i badania autyzmu, aby stworzyć wyjątkową teorię ludzkiego poznania. To bez wątpienia jedna z najważniejszych i najbardziej odkrywczych książek o ludzkim umyśle, jakie napisano w tym dziesięcioleciu. - Andrew N. Meltzoff, profesor psychologii i dyrektor Instytutu Uczenia się i Nauk o Mózgu na Uniwersytecie Waszyngtońskim, współautor książki Naukowiec w kołysceZawsze wiele lat przed innymi, zawsze bardziej odważny w myśleniu i działaniu, Simon Baron-Cohen tym razem rozwiązuje zagadkę ludzkiej kreatywności zrodzonej z różnic. Tam gdzie inni widzieli ułomność, on zobaczył wyjątkowość. Podobnie jak piękno samej natury, piękno ludzkiego umysłu bierze się z jego różnorodności. - Ami Klin, kierowniczka Katedry Badań Autyzmu na Uniwersytecie Emory’ego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58141 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Przedstawiona współautorska monografia, w odpowiedzi na rosnącą niepewność i nieprzewidywalność dynamiki nakładających się na siebie przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych w nowym, stale zmieniającym się środowisku globalnej gospodarki (cyfrowej) na początku XXI wieku, koncentruje się głównie na dynamice współczesnych przemian w modelu/ach pracy/czasu wolnego work life balance, widocznej w postaci różnych, często sprzecznych dyskursów (aktualnych form opisów rzeczywistości) obecnych w naukach ekonomicznych, społecznych czy humanistycznych. z Przedmowy
PRZEDMOWA * I ROSNĄCE ZNACZENIE KOBIET W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEMIAN NA RYNKU PRACY/CZASU WOLNEGO (DESIGN THINKING) * WPROWADZENIE * 1 OBLICZE WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 1.1 WIELOZADANIOWOŚĆ, POCZUCIE WINY ORAZ SPADEK POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI * U WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 1.2 STEREOTYPY OGRANICZAJĄCE ROZWÓJ KOBIET ORAZ AKTYWNE PRÓBY WALKI Z NIMI * 1.3 ROLE ŻYCIOWE KOBIET I POJAWIENIE SIĘ NOWEJ, SILNEJ KOBIETY * 2 ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 3 PROJEKTOWANIE (DESIGN TNINKING) Z MYŚLĄO POTRZEBACH I ASPIRACJACH WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 3.1 DESIGN THINKING I PRACA WARSZTATOWA PROJEKTOWANIE Z MYŚLĄO ODBIORCY * 3.2 CZYNNIKI POBUDZAJĄCE ZAANGAŻOWANIE I KREATYWNOŚĆ ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH * 3.3 PRZYKŁAD PROCESU PROJEKTOWANIA Z MYŚLĄO WSPÓŁCZESNEJ KOBIECIE * 3.3.1 IDENTYFIKACJA I INTERPRETACJA TRENDU "KOBIETA" * 3.3.2 BADANIE KONSUMENTA - ETNOGRAFIA: OBSERWACJA I ROZMOWY * 3.3.3 PORTRET KONSUMENTA * 3.3.4 INSIGHTY KONSUMENCKIE * 3.3.5 KONCEPCJA MARKI * 3.3.6 KONCEPCJA LOKALU / USŁUGI * 3.3.7 KRYTYCZNA OCENA WYPRACOWANYCH ROZWIĄZAŁ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE * II. ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * WPROWADZENIE * 1 KOBIETY NA RYNKU PRACY * 1.1 PRAWNE UWARUNKOWANIA SYTUACJI KOBIET * 1.2 DYSKRYMINACJA KOBIET NA RYNKU PRACY * 1.3 AKTYWNOŚĆ ZAWODOWA KOBIET I JEJ ZMIANY * 2 METODOLOGIA BADAŁ WŁASNYCH, DOTYCZĄCYCH SYTUACJI KOBIET NA RYNKU PRACY * PO PRZERWIE SPOWODOWANEJ URODZENIEM DZIECKA * 3 ANALIZA IINTERPETACJA WYNIKÓW BADAŁ WŁASNYCH * 4 WNIOSKI Z BADAŁ EMPIRYCZNYCH * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * AKTY PRAWNE * NETOGRAFIA * III. BEZZWROTNE I ZWROTNE FORMY POMOCY PUBLICZNEJ DLA OSÓB (BEZROBOTNYCH) * ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ - SZANSE I ZAGROŻENIA * WPROWADZENIE * 1 BEZROBOCIE, JEGO PRZYCZYNY I SKUTKI * 2 INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ BEZROBOTNYCH * 3 RODZAJE POMOCY PUBLICZNEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ * GOSPODARCZĄ * 4 ŹRÓDŁA FINANSOWANIA DOTACJI ORAZ POŻYCZEK NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI * 5 RÓŻNICE WYSTĘPUJĄCE POMIĘDZY DOTACJAMI ORAZ POŻYCZKAMI PRZYZNAWANYMI * OSOBĄ BEZROBOTNYM NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: dlaczego błędy mózgu są naszą siłą.
Mózg wciąż popełnia błędy - czasem większe, a czasem mniejsze, ale nie ma dnia, żeby nie wpakował nas w jakąś kabałę. Źle szacujemy czas, zapominamy, co przeczytaliśmy przed sekundą, pozwalamy, by od pracy oderwał nas dzwoniący telefon. I tu niespodzianka: właśnie w tym tkwi nasza siła! Bo dzięki tym pozornym słabościom i niedokładnościom ludzki mózg jest tak elastyczny, dynamiczny i twórczy. Owszem, mózg to roztrzepany niezguła, który często się gdzieś zagapi i nie uważa. Nigdy nie można na nim w stu procentach polegać. Wciąż się myli, popełnia błędy i więcej zapomina, niż zapamiętuje. Jednak to właśnie braki perfekcyjności, plejada błędów i pomyłek, cała ta pozorna niewydajność decydują o tym, że jest wyjątkowy i bardzo skuteczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trening kreatywności : jak pobudzić twórcze myślenie / Agnieszka Biela. - Wydanie I. - Warszawa : Edgard, 2015. - 256 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia na stronach 242-246.
Jak stać się bardziej twórczym?- Obudź w sobie ciekawość świata- Stawiaj sobie ciekawe pytania, np. Jak pogłaskać po głowie żyrafę?- Myśl nieszablonowo ? przestań kurczowo trzymać się norm i zasad- Eksploruj, kojarz, przekształcaj, zmieniaj- Odpuść sobie krytykę własnych pomysłów- Twórz z radości samego tworzenia ? nie oczekuj nagrodyNie wiesz, jak przełożyć te wskazówki na działanie?Przeczytaj ten poradnik i zacznij od prostych ćwiczeń w codziennych sytuacjach! Nie czekaj, aż genialny pomysł sam wpadnie ci do głowy! Kreatywność nie jest wrodzonym talentem, który samoistnie się przebudzi. Twórcze myślenie to ciężka praca, otwarty umysł, ciekawość i uważność. Zacznij widzieć świat w innym wymiarze, a wymyślenie bajki dla dziecka, kreatywne rozwiązanie problemu w pracy, a nawet pomysł na życie przyjdą z nieoczekiwaną łatwością.Co ci w tym pomoże:- intensywny trening metodą pięciu kroków- ponad 130 ćwiczeń, które inspirują, zaskakują, denerwują i zmuszają do porzucenia strefy komfortu- podpowiedzi i wskazówki, jak pozbyć się wewnętrznego krytyka i pobudzić swój umysł do eksploracji, dedukcji, transformacji oraz poszukiwania nieoczywistych analogiiAgnieszka Biela ? psycholożka i trenerka umiejętności społecznych. Ukończyła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Studium Pedagogiczne UJ. Od 2011 r. prowadzi w Sosnowcu Ośrodek Twórczego Rozwoju ?Skrzydlata Żyrafa?. Organizuje warsztaty edukacyjne i rozwojowe dla przedszkoli, szkół i organizacji pozarządowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : Pomóż dziecku rozwinąć skrzydła.
W trakcie pierwszych sześciu lat życia dziecięcy mózg dysponuje możliwościami, których nie będzie mieć już nigdy potem. Alvaro Bilbao, doktor psychologii i neuropsycholog, tłumaczy, jak działa mózg małego dziecka i jak wiedza na ten temat może znacząco pomóc w budowaniu głębokich i satysfakcjonujących relacji między rodzicami i dziećmi.Ten praktyczny przewodnik dla rodziców i wychowawców, napisany żywym i przystępnym językiem, podsumowuje współczesną wiedzę psychologiczną, która pomaga wspierać dzieci w ich intelektualnym i emocjonalnym rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18926 (1 egz.)
(dostępność ok. 17.06.2024)
Książka
W koszyku
#mamawdomu czyli Poradnik dla kreatywnych rodziców / Sylwia, Błaszczak. - Gliwice : Sensus, copyright 2019. - 102 strony : fotografie kolorowe ; 22 cm.
Mamo, nudzi mi się! "W co się bawić? W co się bawić? Gdy możliwości wszystkie wyczerpane ciurkiem?" - słowa piosenki Wojciecha Młynarskiego nic a nic nie tracą na aktualności, choć od ich napisania upłynęło dobre kilkadziesiąt lat. Gdy pada deszcz, a dzieci snują się po domu z nosami na kwintę, trzeba szybko znaleźć im (i sobie) jakieś zajęcie. Tylko co by tu wspólnie porobić? Szukasz pomysłu w głowie, przeglądasz elektroniczne zabawki i planszówki, ale dzieci wciąż kręcą głowami z wyrazem twarzy, który mówi: "To już było" czy: "Nie tym razem". Nie poddawaj się tak łatwo! Znajdzie się sposób na nudę! Sylwia Błaszczak jest mamą kreatywną. Ma 1001 pomysłów na spędzenie z dzieckiem czasu w domu i poza nim. Za pośrednictwem tej narzędziowej książki dzieli się swoimi sposobami, podając gotowe instrukcje a to własnoręcznego wykonania ozdób bożonarodzeniowych i wielkanocnych, a to prezentów dla bliskich oraz przyjaciół. Proponuje, by zamiast kupować w sklepie gotowe gry, zrobić je samemu, ręka w rękę z dzieckiem. Podaje sprawdzone, powszechnie dostępne sposoby na zabawy na dworze oraz w domu. Podpowiada, jak zainspirować dziecko, by mały miś-nudzimiś przeistoczył się w młodego i bardzo zaangażowanego artystę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 D (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-[186].
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Międzynarodowy bestseller.
Kolejny raz od nadmiaru zmartwień pęka ci głowa? Nie możesz spać, bo kotłują się w niej chaotyczne myśli, pulsują zadania do natychmiastowego wykonania, nabrzmiewają zaległe terminy? Niekończące się wiadomości przyprawiają cię o palpitacje serca? Nie możesz się skoncentrować? Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś „tak” − ta książka jest dla ciebie. W swoim bestsellerowym poradniku Volker Busch: z humorem radzi, jak posprzątać w głowie, żeby było w niej miejsce tylko na ważne rzeczy i by mieć "wolne przebiegi” na myślenie ; przedstawia sprawdzone sposoby na to, jak poprawić uważność i koncentrację ; podpowiada, jak unikać błędów, i co robić, by wpadać na nowe pomysły ; daje wskazówki, jak zredukować stres w świecie przeładowanym zbędnymi informacjami. Jeśli zastosujesz się do jego rad, nie tylko poprawi się twoja pamięć - nauczysz się także, jak w codziennym zabieganiu odnajdywać spokój. Przekonasz się, że możesz realizować marzenia i być kreatywnym jak nigdy dotąd! Uwolnij głowę, by mieć w niej przestrzeń na to, na czym najbardziej ci zależy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22542 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The mind map book : radiant thinking : the major evolution in human thought.
Bibliografia na stronach 284-289.
Dla studentów i uczniów, biznesmenów i menedżerów, nauczycieli, wykładowców, intstruktorów, uczonych, wynalazców, projektantów, mówców, prezenterów.
Wystarczy spojrzeć na przykłady zapisków genialnych twórców, takich jak Edison, Leonardo da Vinci czy Beethoven, by zrozumieć, jak daleko odbiegają od martwego schematu "linijka pod linijką". Przedstawiona tu koncepcja jest rewolucją w pracy umysłowej! Okazuje się bowiem, że sposób, w jaki zapisujemy myśli, albo ogranicza, albo pobudza naszą kreatywność oraz sprawność pamięci. Mapy twoich myśli należą do najważniejszych książek napisanych na przełomie wieków dla osób, które pragną w pełni wykorzystać potencjał swojego umysłu. Ten wyjątkowy podręcznik wyjaśnia fundamentalne zasady przebiegu procesów myślowych w mózgu oraz ukazuje, jak uwolnić niewykorzystaną potęgę myślenia i nią pokierować. Pozwala na to mindmapping, tj. szczególny rodzaj notowania, który pobudza procesy myślowe. Dzięki użyciu słów kluczowych, symboli, kolorów, rytmu i efektu trójwymiarowości uaktywniają się wszystkie ośrodki mózgu, a nie tylko obszary związane z umiejętnościami językowymi i matematycznymi jak w wypadku tradycyjnego notowania linearnego. W rezultacie zwielokrotniamy efektywność pracy mózgu. Ponadto promienista struktura map myśli, odzwierciedlająca naturalną architekturę mózgu, pozwala na błyskawiczną analizę i syntezę informacji, a także ogromnie skraca tempo notowania oraz przeglądania notatek w poszukiwaniu istotnych danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The artist`s way : a spiritual path to higher creativity.
Miejsce wydania na podstawie BNPol online.
Na okładce: 12 - tygodniowy kurs odkrywania i rozwijania własnej kreatywności.
Bibliografia na stronach 235-[240].
Wszyscy jesteśmy artystami, choć często brakuje nam odwagi, by realizować swoje marzenia. Julia Cameron, była żona reżysera Martina Scorsese, scenarzystka, pisarka, kompozytorka, reżyserka i dziennikarka, od dwudziestu lat uczy ludzi na całym świecie, jak pozbyć się twórczych blokad i robić to, co się naprawdę kocha. Jej autorska metoda, 12-tygodniowy kurs odkrywania własnej kreatywności, pomogła przebudzić twórcze ja nie tylko wielu wątpiącym w siebie artystom, ale również tysiącom niezwiązanych ze sztuką osób, które po prostu chcą żyć z pasją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak być kreatywnym i żyć z pasją po zakończeniu kariery zawodowej.
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawcy.
Jesteś na zasłużonej emeryturze lub niebawem na niej będziesz? Uważasz, że wszystko, co najlepsze, jest już za Tobą, a życie emeryta to nudne siedzenie z pilotem w ręku, w fotelu przed telewizorem? Julia Cameron w książce "Nigdy nie jest za późno na nowy początek. Jak być kreatywnym i żyć z pasją po zakończeniu kariery zawodowej" udowadnia, że jesteś w błędzie.
Autorka pokazuje w swoim poradniku, co zrobić, by na emeryturze wieść życie pełne pasji, radości i satysfakcji. Przekonuje, że koniec kariery zawodowej nie jest końcem udanego i interesującego życia. Emerytura może być okresem powrotu do marzeń z lat młodości albo czasem odkrywania nowych możliwości, pasji i talentów. Wolny czas można wykorzystać w sposób bardzo aktywny i twórczy.
Książka Julii Cameron jest dwunastotygodniowym kursem, w którym pisarka prezentuje sposoby na odkrywanie w sobie motywacji i inspiracji do kreatywnego działania. Namawia do pisania pamiętnika, chodzenia na artystyczne randki czy samotne spacery. Narzędzia, które daje czytelnikowi do ręki, pozwalają oczyścić umysł, znaleźć w sobie spontaniczność i otworzyć się na to, co nowe. Lata spędzone na emeryturze mogą okazać się najbardziej pasjonującym okresem w naszym życiu. [Opis pochodzi ze strony taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pudełko Marzeń / Kamila Stefańska ; 1)
Ilustracje na wyklejkach.
Miejsce i data wydania podane według serwisu e-ISBN.
KRAINA MARZEŁ to miejsce, które każdy z nas ma w sobie - to w nim wyobraźnia oraz chęciprzekształcają najskrytsze pragnienia w rzeczywistość. Marzenia może mieć każdy, nie sązarezerwowane wyłącznie dla dzieci i nie powinny być kojarzone z naiwnością. Niektóre marzenia są małe (np. zakup nowej książki), a inne duże (jak lot na Księżyc) i czasem zdają się nieosiągalne. Pamiętaj jednak, że każde marzenie jest piękne - warto je nie tylkopielęgnować, ale też i spełniać. Mamy nadzieję, że PUDEŁKO MARZEŁ #1 rozbudzi twojąwyobraźnię oraz apetyt na kolejne części. Wypatruj ich co roku 8 września, czyli w Dniu Marzyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej : Ed Catmull prezes studia filmowego Pixar Animation i Sisney Animatiom.
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady "zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Do zastosowania: w pracy z grupą, w coachingu, w biznesie.
Bibliografia na stronach 197-198.
Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem nowe tory? Co pobudza umysł do kreatywności? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał kreatywności? Jak tworzyć, wdrażać i oceniać innowacje?Na te i wiele innych pytań odpowiada dr Aneta Chybicka w książce Outside the box. To poradnik napisany przez praktyka dla praktyków. Zawiera wiele studiów przypadku opisujących realne sytuacje biznesowe, dzięki czemu łatwo jest przełożyć zawartą w nim wiedzę na rzeczywiste potrzeby zawodowe.Książka pomaga rozwinąć jedną z najbardziej potrzebnych współcześnie kompetencji, jaką jest kreatywność. Jest źródłem nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznych umiejętności stosowania technik twórczego myślenia w pracy indywidualnej i grupowej. Pokazuje, jak pobudzać do zmian oraz jak kreować i wdrażać zmiany. Pomoże ci pokierować pracą grupy w taki sposób, aby dojść do nowego i użytecznego rozwiązania problemu. Lektura poradnika przygotuje cię do poprowadzenia pracy twórczej z innymi.Dzięki tej książce poznasz:Ľ reguły kreatywnego myślenia,Ľ narzędzia do wdrożenia reguł twórczego myślenia w zespole,Ľ metody rozwijania kreatywności,Ľ gotowe scenariusze do wykorzystania w pracy,Ľ techniki oceniania pomysłów,Ľ zasady komunikacji pobudzającej innowacyjność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
7 nawyków skutecznego działania / Stephen R. Covey ; przełożyła Iwona Majewska-Opiełka. - Wydanie III poprawione (dodruk). - Poznań : Dom wydawniczy REBIS, Copyright 2003. - 350, [13] stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Tytuł oryginału: The 7 Habits of Highly Effective People
U dołu okładki: Inspirujące lekcje doskonalenia wewnętrznego i twórczych relacji z innymi.
7 nawyków skutecznego działania - biblia współczesnego człowieka, która w Stanach Zjednoczonych sprzedała się w 10 mln egzemplarzy. Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak - kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne - doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu nawyków prowadzi do twórczych zmian wewnętrznych, kształtowania trwałych relacji z innymi, inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim. Swoje tezy autor ilustruje barwnymi, wiarygodnymi przykładami zaczerpniętymi z własnych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [341]-360.
Podstawowy cel niniejszej pracy to poszukiwanie idei zawartych we współczesnych reklamach oraz wyjaśnienie teleologii wykorzystania takich, a nie innych nośników znaczeń i wartości. Reklama jest tu traktowana jako zjawisko społeczne w nawiązaniu do teorii dotyczących nie tyle samego odbioru przekazu, ale jego zawartości w kontekście celu. Niniejsza praca to próba spojrzenia na zmiany i trendy, z jakimi mamy do czynienia w ostatnich latach, czyli od kiedy prowadzone i powszechnie dostępne są comiesięczne rankingi i publikowane zestawienia najbardziej popularnych kreacji w ramach YouTube Ads Leaderboard Top 5 najchętniej oglądanych spotow reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami video opracowywany jest globalnie, ale również ze względu na mutacje krajoweNaukowy namysł nad lokowaniem idei w reklamie był związany z luką, jaką niniejsza publikacja mogłaby zapełnić dzięki prezentacji autorskiej kategoryzacji dziesięciu najważniejszych modusów, poprzez które przekaz ten oddziałuje na użytkowników współczenych mediów.
Wstęp * WPROWADZENIE METODOLOGICZNE * 1. Konteksty naukowe badania reklamy * 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach * 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych * 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych * 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy * 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze * 2.2. Hipotezy gtówne i pomocnicze * 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze * 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów * 3.2. Kryteria ocen eksperckich * 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych * 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych * 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych * 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych * 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań * 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych * 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym * 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym * 4.4. Teleologia podjętych badań * ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI * 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie * 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych * 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej * 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski * 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy * 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe * 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii * 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej * 3.4. Zjawisko idea placement * ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB`A * 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych * 2. Potencjał YouTube??a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych * 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym * 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów * 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców * 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce * 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube * 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube * ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA * PRZEKAZU I RECEPCJI * 1. Prezentacja korpusu badań własnych * 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych * 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji * 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej * 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników * 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube * 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych * 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych * 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych * 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube * 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji * 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube * 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy * 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych * 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych * 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń * 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 * 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel * 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube * 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną * 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie * 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead * 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana * 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa * 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera * 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża * 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie * 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" * 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu * 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube * ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI * 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii * 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm * 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie * 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień * 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem * 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum * 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii * 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing * 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm * 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie * ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM * 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie * 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej * 1.2. Perswazyjność narracji * 1.3. Teleologia analizy narracyjnej * 2. Badania neuromarketingowe-specyfika i metodologia analizy reklam * 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych * 2.2. Badania eyetrackingowe * 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych * 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji * 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy * 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: * Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") * 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz * cennego | Czego szukasz?") * 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") * 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") * 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") * 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań * Zakończenie * Bibliografia * Spis fotografii * Spis rycin * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność / tekst Dominika Gałka ; ilustracje Patrycja Godula. - Wydanie pierwsze. - Bielsko-Biała : Konrad Sobik, 2019. - [20] stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Przygody Fenka. Cechy)
Na okładce: Bezpieczna książka.
Tekst także na 2. i 3. stronie okładki.
Jaka okropna pogoda - przez cały dzień pada! Fenek i Maks bardzo się nudzą. A czy Wy lubicie deszcz? Zerknijcie do książeczki, aby dowiedzieć się, jaki sposób na nudę znaleźli chłopcy i co takiego możecie stworzyć sami w domu, wykorzystując niepotrzebne materiały!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Myśleć jak Leonardo da Vinci : siedem kroków do genialności na co dzień / Michael J. Gelb ; przeł. [z ang.] Piotr Turski. - Wydanie II uzupełnione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2006. - XX, 337, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliogr. s. 326-331.
NIEZWYKŁA KSIĄŻKA!!! Czy wiele różni nas od geniuszy? Autor przekonuje, że nie - może tylko to, w jakim stopniu korzystamy z naszych zdolności. Na podstawie analizy notatek, wynalazków oraz dzieł sztuki Leonarda, Gelb wyróżnia siedem podstawowych elementów geniuszu. Rozwijanie w sobie ciekawości świata, umiłowanie paradoksów nie są z pewnością nam obce, a mogą pomóc lepiej rozwiązywać problemy, myśleć kreatywnie, zharmonizować ciało i umysł, być asertywnym i... cieszyć się światem widzianym oczami geniusza!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej