Góral-Półrola Jolanta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(10)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Góral-Półrola Jolanta
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Klasa 3.
(4)
Logopedzi
(1)
Otorynolaryngolodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(5)
Język polski (przedmiot szkolny)
(4)
Pisownia
(4)
Wymowa
(4)
Gry edukacyjne
(1)
Neurologopedia
(1)
Zaburzenia głosu
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(9)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 447-479. Indeks.
"Wprowadzenie do neurologopedii" stanowi unikatowe opracowanie w skali kraju, ponieważ po raz pierwszy problematyka neurologopedii jest przedstawiana od strony medycznej. Zespół autorów, w skład którego wchodzą lekarze - specjaliści wielu dziedzin medycyny (otolaryngologii, audiologii, foniatrii, neurologii dziecięcej i dorosłych, psychiatrii i medycyny pracy), a także uznani specjaliści z zakresu neurologopedii, logopedii, psychologii, surdopedagogiki, fizjoterapii oraz protetyki słuchu, przedstawił w tym opracowaniu szerokie, wieloaspektowe spojrzenie na problemy zaburzeń mowy. [...] Główną tematykę podręcznika stanowią podłoże anatomiczne i patofizjologiczne oraz aspekty kliniczne i zasady rehabilitacji zaburzeń porozumiewania się człowieka, uwarunkowanych nieprawidłowościami w ośrodkowym i obwodowym układzie nerwowym. [...]Jest to cenny materiał źródłowy, który z pewnością znajdzie pełne wykorzystanie w kształceniu coraz szerszej rzeszy specjalistów z zakresu nie tylko neurologopedii, lecz także logopedii ogólnej, audiologii i foniatrii, psychologii, pedagogiki specjalnej oraz protetyki słuchu.prof. dr hab. med. Mariola Śliwińska-Kowalska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18938 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Książka
W koszyku
(Logopedia)
Koniec tekstu na s. 3 okł.
Bibliogr. na s. 3 okł.
Logopedia. Będę mówić poprawnie to zeszyty ćwiczeń przeznaczone do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia)
Koniec tekstu na s. 3 okł.
Bibliogr. na s. 3 okł.
Logopedia. Będę mówić poprawnie to zeszyty ćwiczeń przeznaczone do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia)
Koniec tekstu na s. 3 okł. Na s. red. błędny .
Bibliogr. na s. 3 okł.
Logopedia. Będę mówić poprawnie to zeszyty ćwiczeń przeznaczone do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia)
Koniec tekstu na s. 3 okł.
Bibliogr. na s. 3 okł.
Logopedia. Będę mówić poprawnie to zeszyty ćwiczeń przeznaczone do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Owocna Edukacja)
Na okładce podtytuł: edukacja wczesnoszkolna : 6-9 lat.
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, r. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18585 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Owocna Edukacja)
Na okładce podtytuł: edukacja wczesnoszkolna : 6-9 lat.
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Owocna Edukacja)
Na okładce podtytuł: edukacja wczesnoszkolna : 6-9 lat.
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: sz, ż, cz, dż. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Owocna Edukacja)
Na okładce podtytuł: edukacja wczesnoszkolna : 6-9 lat.
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: ś, ź, ć, dź. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Chcę Mówić Poprawnie ; z. 3)
Z. 1 pt.: Chcę mówić poprawnie.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6789 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej