Waśko Zbigniew
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Waśko Zbigniew
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Mentoring
(2)
Produktywność pracy
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Adobe Photoshop (oprogramowanie)
(1)
Edytory zdjęć
(1)
Fotografia barwna
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Photoshop
(1)
Programy graficzne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Psychologia
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Walka ze stresem
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fotografia
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Getting things done czyli Sztuka bezstresowej efektywności : bestseller Davida Allena / [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 424 strony : ilustracje ; 21 cm + 1 płyta (CD-MP3) (14 godz. 46 min).
(Onepress Power)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Indeks.
Całkiem nowe wydanie!Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres!Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie!Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać!Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Świat jest bardzo interesujący, ale też wymaga dostosowania się do szalonego tempa i ogarnięcia mnóstwa najrozmaitszych spraw. Współczesny młody człowiek najczęściej uczy się, utrzymuje kontakty z rodziną i przyjaciółmi, uprawia sport, być może angażuje się w działalność społeczną, pierwszy raz się zakochuje i przeżywa miłosne rozterki. Równocześnie cały czas jest on-line, co wiąże się z konsekwencjami. W jednej chwili pojedynczy sygnał w formie komentarza, zdjęcia lub filmiku, odebrany za pomocą telefonu, może całkowicie odmienić jego nastrój i wywrócić priorytety do góry nogami. Młody człowiek musi sobie z tym radzić, a przy tym nie zaniedbać żadnej z tysięcy ważnych spraw, które akurat ma na głowie.Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zaprezentowano tu bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym ograniczanie stresu i koncentracja stają się dużo łatwiejsze. Poszczególne techniki zostały przedstawione w prosty, a przy tym niebanalny i interesujący sposób. Liczne wskazówki i dodatkowe wyjaśnienia sprawiają, że korzystanie z tych technik w praktyce przychodzi niemal niezauważalnie, w bardzo naturalny i oczywisty sposób. W rezultacie zwiększa się kreatywność, odporność na stres, pewność siebie i... radość z każdego nadchodzącego dnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fotografia cyfrowa w podróży : przewodnik / David D. Busch ; tłumaczenie: Zbigniew Waśko. - Gliwice : Helion, copyright 2007. - 247 stron : fotografie kolorowe ; 25 cm.
Na okładce tytuł serii : Książka w Kolorze.
Z każdej, nawet najbliższej podróży przywozimy wspomnienia. Wspomnienia ludzi i miejsc, które aż proszą się o to, by uwiecznić je na zdjęciach. Dzięki fotografii cyfrowej stało się to o wiele prostsze - nie musimy troszczyć się o zapas filmów, obawiać się, że lotniskowe skanery bagażu prześwietlą je podczas kontroli, a co najważniejsze - możemy natychmiast po wykonaniu zdjęcia sprawdzić, czy jest ono dobre. Mimo to wykonanie perfekcyjnych zdjęć wcale nie jest takie proste - musimy wziąć pod uwagę nie tylko zmieniające się warunki oświetleniowe, ale także lokalne zwyczaje i prawo, zakazy korzystania z lampy błyskowej obowiązujące w większości muzeów i galerii oraz wiele innych aspektów. Dzięki książce "Fotografia cyfrowa w podróży" staniesz się ekspertem w dziedzinie fotografii podróżniczej. Dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez aparat cyfrowy, jak dobrać parametry ekspozycji i jak pracować z lampą błyskową. Poznasz techniki fotografowania różnych motywów, nauczysz się korzystać ze światła zastanego i kreatywnie stosować możliwości zmiany ogniskowej obiektywu. Przeczytasz o fotografowaniu przyrody, zjawisk atmosferycznych, postaci i architektury. Znajdziesz tu również informacje o tym, jak archiwizować zdjęcia i publikować je w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce przy nazwie autora: Silicon Valley Product Group.
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59033 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Adobe Photoshop CC / Andrew Faulkner, Conrad Chavez ; tłumaczenie: Zbigniew Waśko. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - VIII, 392 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Indeks.
"Adobe Photoshop CC" jest bez wątpienia klasykiem w dziedzinie fotografii i grafiki cyfrowej. W ciągu trzydziestu lat swojej historii oprogramowanie to stało się potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy grafika, oferującym ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Liczba profesjonalistów, dla których ów sztandarowy produkt "Adobe" jest podstawowym narzędziem pracy, systematycznie rośnie. Złożoność "Photoshopa" wydaje się początkującym użytkownikom sporą barierą, jednak wysiłek, jaki należy włożyć w celu nauczenia się należytego wykorzystywania jego fantastycznych możliwości, bardzo się opłaca! Ta książka należy do serii "Oficjalny podręcznik". Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji "Photoshopa CC 2018". W tym podręczniku między innymi: podstawy: obszar roboczy, menu, paski narzędziowe i panele oraz rozpoczęcie pracy, zasady i techniki edycji obrazu w "Photoshopie", nowe narzędzia "Photoshopa", takie jak "Select and Mask" czy "Face-Aware Liquify", specjalne funkcje dla projektantów stron www i aplikacji, również dla urządzeń mobilnych, bezśladowa naprawa grafik, nowe metody zarządzania i prezentowania zdjęć. "Photoshop": przybornik wirtuoza grafiki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oficjalny Podręcznik)
Na grzbiecie, okładce i stronie tytułowej: skrót Ae i logo Adobe.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10.F (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling oznacza również działania, które w tradycyjnym myśleniu biznesowym są uważane za bezsensowne, a także konieczność podejmowania trudnych decyzji. Alternatywą dla szaleńczego rozwoju jest klęska, gdy konkurencja dokona blitzscalingu szybciej i skuteczniej. Dzięki tej książce poznasz i zrozumiesz techniki skalowania biznesu od zera do wielomiliardowego lidera rynku w ciągu zaledwie paru lat. Okaże się ona szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, potencjalnych inwestorów, a nawet menedżerów czy liderów, którzy chcą szybko rozwinąć swój projekt. Z przedstawionych technik z powodzeniem skorzystają również osoby prowadzące kampanie polityczne czy organizacje non profit. Liczne studia przypadków i spektakularne przykłady rozwoju najsłynniejszych firm technologicznych pozwoliły na sformułowanie szeregu taktyk, dzięki którym blitzscaling okazuje się możliwy. Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób należy przeprowadzać blitzscaling, w jakich okolicznościach i jakie mogą być jego konsekwencje. W tej książce: - czym jest blitzscaling i jakimi technikami się go przeprowadza - sprawdzone wzorce modelu biznesowego - nowatorskie strategie działania i zarządzania - reguły blitzscalingu - obrona przed blitzscalingiem
Część 1. Czym jest blitzscaling? * Oprogramowanie zjada (i ratuje) świat * Typy skalowania * Trzy zasady blitzscalingu * Pięć etapów blitzscalingu * Trzy podstawowe techniki blitzscalingu * Część 2. Nowatorstwo modelu biznesowego * Maksymalizowanie wzrostu - 4 czynniki rozwoju * Maksymalizowanie wzrostu - 2 ograniczenia rozwoju * Sprawdzone wzorce modelu biznesowego * Zasady innowacyjności modelu biznesowego * Analiza kilku wielomiliardowych modeli biznesowych * Masz już mocny, sprawdzony model biznesowy i co dalej? * Część 3. Nowatorstwo strategii działania * Kiedy należy rozpocząć blitzscaling? * Kiedy należy zakończyć blitzscaling? * Czy blitzscaling jest konieczny? * Blitzscaling jako proces iteracyjny * Jak na poszczególnych etapach blitzscalingu zmienia się jego strategia? * Jaka jest rola założyciela firmy na poszczególnych etapach blitzscalingu? * Część 4. Nowatorskie zarządzanie * Osiem kluczowych przejść * Dziewięć nieintuicyjnych reguł blitzscalingu * Ciągła potrzeba zmian * Część 5. Szersze spojrzenie na blitzscaling * Blitzscaling poza branżą technologiczną * Blitzscaling w dużych organizacjach * Blitzscaling poza biznesem * Blitzscaling w większej Dolinie Krzemowej * Inne regiony, w których można obserwować blitzscaling * Chiny krajem blitzscalingu * Obrona przed blitzscalingiem * Część 6. Blitzscaling odpowiedzialny * Blitzscaling w społeczeństwie * Podstawowe zasady odpowiedzialnego blitzscalingu * Spektrum reakcji * Równoważenie odpowiedzialności i szybkości w trakcie rozwoju organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57616 (1 egz.)
Kaucja: 33,27 zł
Książka
W koszyku
Skorowidz.
Twórz grafiki skrojone idealnie na potrzeby WWW! Pragnieniem każdego fotografa jest robienie zdjęć, które przykują uwagę widza. Najlepszymi fotografami portrecistami są ci, którzy odkryli klucz do pełnego i intensywnego życia. Oni wiedzą, że małe tajemnice i chwile, z których składa się życie, można pokazać w powiększeniu. Każdy może to zrobić, jeśli tylko ma aparat i umie się nim odpowiednio posługiwać. Gdy robimy zdjęcia, widzimy wyraźniej, rozumiemy więcej i żyjemy pełn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.05.2021)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej