Sorting
Source
Katalog centralny
(169)
Form of Work
Książki
(169)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Publikacje naukowe
(20)
Proza
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(167)
unavailable
(7)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(2)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(98)
W29 (Rembielińska 6a)
(6)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(13)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(40)
Author
Fihel Marta
(9)
Komerski Grzegorz
(9)
Monkiewicz Jan (1949- )
(8)
Budzyński Wojciech
(5)
Jaworski Władysław Leopold (1929- )
(5)
Jemielniak Dariusz
(5)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(4)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(4)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Gąsowska Agnieszka
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(3)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(3)
Polak Maciej (grafik)
(3)
Rodzik Izabella
(3)
Belka Marek (1952- )
(2)
Bogutyn Jan
(2)
Bryx Marek (1953- ). Red
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Füchsel Halina
(2)
Golinowska Stanisława
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(2)
Jaworski Władysław Leopold
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Kołodko Grzegorz W
(2)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowakowski Leszek
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rybicki Piotr
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Szablewski Andrzej T
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Trzeciakowski Witold (1926- )
(2)
Wilde Oscar (1854-1900)
(2)
Wojnarski Dariusz
(2)
Zawadzka Zofia
(2)
Święcki Adam (1977- )
(2)
Święcki Adam (1977- ). Opowieści Lasu
(2)
Abell Derek F. (1938- )
(1)
Adamska Agata
(1)
Adamski Andrzej Fotoreportaż jako forma narracji
(1)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Badowski Ireneusz
(1)
Barrie James Matthew (1860-1937)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bijak Wojciech
(1)
Bitz Michael
(1)
Bloom Helen
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Bogołębska Barbara Przekraczanie granic publicystyki i literatury
(1)
Borowiec Bartosz
(1)
Brach Tadeusz
(1)
Bryx Marek Wprowadzenie do rynku nieruchomości
(1)
Bryx Marek. Red
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bywalec Agnieszka
(1)
Bębenista Roman
(1)
Calori Roland (19..-2002)
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czernecka Julita
(1)
Danilewicz Dariusz (ekonomia)
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Diamandis Peter H
(1)
Dobrowolska Anna
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziedzic Ewa. Dictionary of tourism and hotel trade
(1)
Eaton David
(1)
Fedorowicz Zdzisław
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Fesnak Andrzej
(1)
Filar Ewa
(1)
Foryś Iwona
(1)
Furman Wojciech
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawlik Katarzyna (zarządzanie)
(1)
Geest Yuri van
(1)
Gołębiewski Dariusz
(1)
Grabczyńska-Drecka Teresa. Red
(1)
Year
2020 - 2025
(12)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(19)
Time Period of Creation
2001-
(35)
1801-1900
(4)
1901-2000
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
Country
Poland
(168)
Language
Polish
(162)
English
(10)
Spanish
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(14)
Studenci
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Dzieci
(5)
9-13 lat
(4)
6-8 lat
(3)
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B1
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
A1
(1)
A2
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści do spraw logistyki
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(6)
Literatura polska
(3)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura szkocka
(2)
Literatura duńska
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(12)
Banki
(9)
Zarządzanie
(9)
Język angielski
(8)
Ubezpieczenia
(8)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(6)
Kadry
(6)
Marketing
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek ubezpieczeniowy
(4)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(4)
Gospodarka
(3)
Las
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Nieruchomości
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Ania Shirley (postać fikcyjna)
(2)
Dedukcja
(2)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kryminalistyka
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Pieniądz
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przestępstwo
(2)
Przyjaźń
(2)
Rachunkowość
(2)
Ropa naftowa
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Socjologia
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Umowa
(2)
Unia Europejska
(2)
Włosy rude
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Świetlikowate (chrząszcze)
(2)
Adopcja
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza wartości
(1)
Antyglobalizm
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bioinżynieria
(1)
Biologia molekularna
(1)
Biologia syntetyczna
(1)
Biotechnologia
(1)
Biurowość
(1)
Blockchain
(1)
Budownictwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czasownik
(1)
Deep learning
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziewczęta
(1)
Dług publiczny
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Encyklopedie
(1)
Euro
(1)
FinTech
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalne ocieplenie
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gramatyka
(1)
Handel
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hedging
(1)
Hipoteka
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Subject: time
2001-
(10)
1901-2000
(6)
1989-
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Subject: place
Polska
(16)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Avonlea (Kanada ; miasto fikcyjne)
(2)
Kanada
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Niemcy
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(19)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Materiały pomocnicze
(8)
Monografia
(5)
Podręczniki
(5)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Powieść
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Komiks
(2)
Kryminał
(2)
Rozmówki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Encyklopedia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(11)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
169 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 52,11 zł
Book
In basket
Na okł. : Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone.
Bibliogr. s. 331-334.
Celem podręcznika jest przedstawienie podstawowych zasad funkcjonowania systemu bankowego, w tym szczególnie działania banku jako przedsiębiorstwa. W czterech częściach omówione są kolejno:* System bankowy, jego relacje z otoczeniem, elementy określające warunki działania banków, w tym polityka pieniężna banku centralnego i sieć bezpieczeństwa finansowego.* Operacje bankowe krajowe i zagraniczne, operacje o charakterze inwestycyjnym i hipotecznym, bankowość elektroniczna, instrumenty pochodne i sekurytyzacja.* Zarządzanie bankiem * cele, strategie, polityka, kapitał własny, analiza i ocena kondycji banku, fuzje i przejęcia, marketing.* Zarządzanie ryzykiem (płynności, kredytowym, stopy procentowej, walutowym i operacyjnym), metody kwantyfikacji poszczególnych rodzajów ryzyka i sposoby jego ograniczania.W nowym wydaniu wprowadzono istotne zmiany uwzględniające zjawiska, które pojawiły się w związku z wdrażaniem nowych regulacji, w tym zwłaszcza rozwiązań Bazylei II, a także trwającym jeszcze kryzysem finansowym.Podręcznik odpowiada programom wykładu bankowości na studiach licencjackich. Ze względu na szeroki przegląd problematyki związanej z bankowością jako nauką o przedsiębiorstwie bankowym i jego otoczeniu polecamy go również studentom na poziomie magisterskim oraz praktykom bankowym.
Wstęp * Część I * System bankowy i jego otoczenie * 1. Banki i system bankowy (Władysław L. Jaworski) * 1.1. Pojęcie banku * 1.2. Rola banku * 1.2.1. Udział w kreacji pieniądza * 1.2.2. Udział w społecznym podziale pracy * 1.2.3. Dokonywanie alokacji i transformacji środków * 1.3. System bankowy * 1.4. Modele sektora finansowego * 1.5. Prywatyzacja banków * 1.6. Konsolidacja banków * 1.7. Ekspansja kapitału zagranicznego * 1.8. Rodzaje banków * 1.9. Konkurencja między bankami * 1.10. Sieć bezpieczeństwa finansowego * 1.10.1. Bank centralny * 1.10.2. Nadzór bankowy * 1.10.3. System gwarantowania depozytów * 1.11. Ewolucja bankowości na świecie * 1.12. Kryzys subprime 2007-2010 {Małgorzata Iwanicz-Drozdowska).... * 1.13. System bankowy w Polsce * 1.13.1. Dostosowanie systemu bankowego do potrzeb gospodarki * rynkowej * 1.13.2. Kierunki rozwoju polskiego systemu bankowego * 2. Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny * (Władysław L. Jaworski) * 2.1. Cele polityki pieniężnej * 2.2. Instrumenty oddziaływania banku centralnego * 2.3. Mechanizmy transmisji impulsów polityki pieniężnej * 2.4. Rynek pieniężny * 2.5. Europejski Bank Centralny * 2.6. Polityka pieniężna w Polsce * 2.6.1. Instrumenty pieniężne Narodowego Banku Polskiego * 2.6.2. Ogólna charakterystyka polskiej polityki pieniężnej * 3. Nadzór nad działalnością bankową w Polsce * (Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 3.1. Formy instytucjonalne sprawowania nadzoru * nad działalnością bankową * 3.2. Zakres zainteresowań instytucji nadzorującej działalność bankową * 3.3. Regulacje ostrożnościowe * Część II * Operacje bankowe * 1. Operacje kredy to wo-depozy to we (Władysław L. Jaworski) * 1.1. Rodzaje operacji bankowych * 1.2. Usługi finansujące * 1.2.1. Rodzaje usług finansujących i ich elementy * 1.2.2. Operacje udzielania kredytu * 1.2.3. Przyrzeczenie udzielenia kredytu * 1.2.4. Operacje papierami wartościowymi * 1.3. Operacje depozytowe * 1.3.1. Rodzaje operacji depozytowych * 1.3.2. Wkłady klientów * 1.3.3. Emitowanie papierów wartościowych * 1.3.4. Pośrednictwo w operacjach papierami wartościowymi * i innymi walorami * 1.4. Operacje zlecone * 1.4.1. Obrót płatniczy * 1.4.2. -Instrumenty obrotu bezgotówkowego * 1.4.3. Rozliczenia międzybankowe * 2. Operacje zagraniczne (Władysław L. Jaworski) * 3. Operacje bankowości elektronicznej (Władysław L. Jaworski) * 3.1. Elektroniczne przetwarzanie danych * 3.2. Pieniądz elektroniczny i usługi internetowe * 3.2.1. eBanking * 3.2.2. eLending * 3.2.3. eBilling * 3.2.4. eCash * 4. Operacje bankowości inwestycyjnej (Władysław L. Jaworski) * 4.1. Banki i usługi inwestycyjne * 4.2. Usługi brokerskie * 4.3. Przejęcia i fuzje * 4.4. Emisja papierów wartościowych * 5. Sekurytyzacja {Zofia Zawadzka) * 5.1. Istota sekurytyzacji * 5.2. Rodzaje sekurytyzowanych aktywów * 5.3. Przebieg procesu sekurytyzacji * 5.4. Sekurytyzacja w formie "prawdziwej sprzedaży" * 5.5. Zadania spółki celowej w procesie sekurytyzacji * 5.6. Korzyści sekurytyzacji * 6. Operacje instrumentami pochodnymi (Zofia Zawadzka, * Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 6.1. Przyczyny i cele zawierania transakcji instrumentami pochodnymi * 6.2. Rodzaje transakcji i definicje instrumentów pochodnych * 6.3. Transakcje forward * 6.4. Kontrakty futures * 6.5. Transakcje swapowe * 6.5.1. Swapy odsetkowe * 6.5.2. Swapy walutowe * 6.6. Opcje * 6.7. Cap, floor, collar * 6.7.1. Cap * 6.7.2. Floor * 6.7.3. Collar * 6.8. Derywaty kredytowe * 6.9. Rozwój transakcji instrumentami pochodnymi w Polsce * Część III * Zarządzanie bankiem komercyjnym * 1. Cele polityki bankowej {Władysław L. Jaworski) * 1.1. Określenie celów polityki bankowej * 1.2. Osiągnięcie zysku * 1.3. Rozwój czynności bankowych * 1.4. Zwiększenie sumy bilansowej * 1.5. Maksymalizacja wartości akcji banku * 1.6. Zachowanie bezpieczeństwa banku * 2. Kapitał własny banku (Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 3. Strategia marketingowa banków komercyjnych (Władysław L. Jaworski) * 3.1. Marketing bankowy * 3.2. Rozpoznanie środowiska * 3.3. Elementy strategii marketingowej * 3.3.1. Polityka lokalizacji banku * 3.3.2. Produkty oferowane przez banki * 3.3.3. Polityka cenowa banku * 3.3.4. Metody ustalania cen kredytów i oprocentowania depozytów * 3.3.5. Polityka dystrybucji * 3.3.6. Polityka promocji * 4. Ocena działalności banku (Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 4.1. Cel oceny * 4.2. Sprawozdania finansowe * 4.3. Metody oceny * 4.3.1. Analiza wstępna * 4.3.2. Analiza pogłębiona * 4.3.3. Dekompozycja ROE * Część IV * Ryzyko bankowe * 1. Pojęcie i rodzaje ryzyka bankowego {Zofia Zawadzka, * Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 1.1. Pojęcie ryzyka bankowego * 1.2. Przyczyny występowania ryzyka w działalności bankowej * 1.3. Rodzaje ryzyka * 1.4. Zarządzanie ryzykiem bankowym * 2. Ryzyko płynności (Zofia Zawadzka) * 2.1. Istota ryzyka płynności * 2.2. Przyczyny występowania braku płynności * 2.3. Teoretyczne reguły zachowania płynności * 2.4. Metody pomiaru ryzyka płynności * 2.4.1. Luka płynności * 2.4.2. Urealnione zestawienie luki płynności * 2.4.3. Zestawienie przepływów pieniężnych * 2.4.4. Wskaźniki * 2.5. Płynność bieżąca i strukturalna * 2.6. Metody zarządzania płynnością * 3. Ryzyko kredytowe (Zofia Zawadzka, Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 3.1. Istota ryzyka kredytowego * 3.2. Indywidualne ryzyko kredytowe i ryzyko portfela * 3.3. Ocena indywidualnego ryzyka kredytowego * 3.3.1. Badanie zdolności kredytowej przedsiębiorstw * 3.3.2. Badanie zdolności kredytowej osób fizycznych * 3.3.3. Ocena ryzyka w transakcjach międzybankowych * 3.3.4. Zabezpieczenie kredytowe * 3.3.5. Analiza po udzieleniu kredytu * 3.4. Zarządzanie portfelem kredytowym * 4. Ryzyko kraju {Zofia Zawadzka) * 4.1. Istota ryzyka kraju * 4.2. Zarządzanie ryzykiem kraju * 5. Ryzyko stopy procentowej (Zofia Zawadzka) * 5.1. Pojęcie ryzyka stopy procentowej * 5.2. Przyczyny zagrożenia ryzykiem stopy procentowej * 5.3. Metody kwantyfikacji ryzyka stopy procentowej * 5.3.1. Metoda luki * 5.3.2. Analiza okresowa * 5.3.3. Metoda badania elastyczności stopy procentowej * 5.3.4. Modele symulacyjne * 5.4. Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej * 6. Ryzyko walutowe (Zofia Zawadzka) * 6.1. Istota ryzyka walutowego * 6.2. Rodzaje kursów walutowych * 6.3. Kwantyfikacja ryzyka walutowego * 6.4. Strategie zarządzania ryzykiem walutowym * 6.5. Tradycyjne transakcje walutowe * 7. Ryzyko operacyjne (Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Zofia Zawadzka) * 8. Modele VaR (Małgorzata Iwanicz-Drozdowska) * 8.1. Podstawy wartości zagrożonej * 8.2. Szacowanie VaR * 8.3. Sprawdzanie wiarygodności modelu * Bibliografia
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 15419 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 336 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 46588 (1 egz.)
Kaucja: 34,20 zł
There are copies available to loan: sygn. 5312 (1 egz.)
Book
In basket
Patologia transformacji / Witold Kieżun. - Wydanie uzupełnione. - Warszawa : Poltext, copyright 2013. - 433 strony : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: Wydanie uzupełnione zawiera rozmowę Czesława Bieleckiego z Witoldem Kieżunem.
Bibliografia strony [367]-378. Indeks.
W aneksach tekst częściowo angielski.
Całościowe i krytyczne spojrzenie na proces polskiej transformacji po 1989 roku dokonane przez wybitnego uczonego i eksperta do spraw organizacji i zarządzania.Książka jest poświęcona idei pokazania negatywnej, patologicznej strony procesu renesansu kapitalizmu w Polsce na tle światowej agresywnej gry międzynarodowego kapitału ery neoliberalizmu. Część pierwsza to teoretyczne rozważania nad istotą patologii organizacji w świetle światowej literatury. Część druga jest relacją kolejnych form procesu kształtowania się postaw społeczeństwa polskiego w bez mała 45-letnim okresie rządów komunistycznych i światowej sławy fenomenu etosu Solidarności. Część trzecia zawiera opis procesu światowej dekolonizacji i, na jej tle, antypolskiej polityki prezydenta Franklina Delano Roosevelta w czasie II wojny światowej, a następnie okrutnej rekolonizacji na terenie Afryki Centralnej. Kolejna część obejmuje analizę kapitalistycznej neokolonizacji transformującej się Polski ze zbiorem krytycznych ocen tzw. Wielkiego Przełomu. Dla zachowania ich pełnego autentyzmu cytuję ich najistotniejsze fragmenty. Dalsza część poświęcona jest udowadnianiu patologicznego charakteru reform administracyjnych postkomunistycznej Polski. Zakończenie stanowi zarys radykalnych usprawnień zarządzania publicznego. Książka w niektórych fragmentach ma charakter opisu obserwacji uczestniczącej.z Wprowadzenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [173]-180.
Mimo istotnego znaczenia systemu nadzoru dla sprawnego działania zarówno firmy rodzinnej, jak i rodziny właścicieli, nasza wiedza na jego temat w Polsce jest wciąż niewielka. Aktualnie głównym źródłem wiedzy o tworzonych w ramach firm strukturach systemu nadzoru, a szczególnie podsystemu zarządzania rodziną, są głównie konsultanci pracujący z firmami rodzinnymi. Potrzeba zbadania, i tym samym poznania procesów i zjawisk zachodzących w obszarze nadzoru w polskich firmach rodzinnych, coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Decyduje o tym nie tylko ekonomiczny rozwój tych podmiotów, ale też konieczność przejścia przez nie z sukcesem przez pierwszą międzypokoleniową zmianę. Będzie ona pierwszym krokiem do zapewnienia ciągłości ich istnienia i pozostawania w rękach rodziny przez następne pokolenia. Próbę uzupełnienia powyższej luki podejmuje m.in. niniejsza monografia, prezentująca wyniki badań przeprowadzonych w omawianym obszarze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 55393 (1 egz.)
Kaucja: 36,00 zł
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 42603 (1 egz.)
Book
In basket
(Prześwity)
Książka dostępna także jako e-book.
Ta książka to podsycana nadzieją weryfikacja rzeczywistości, oferująca prawdę o klimatologii, której nie znajdziecie nigdzie indziej - co wiemy, czego nie wiemy i co to wszystko oznacza dla naszej przyszłości. Alarmistyczne nagłówki dotyczące katastrof wywoływanych przez zmiany klimatu są nam w mediach przedstawiane jako fakty, jednak według nauki wszystkie te stwierdzenia są głęboko mylące. Dziennikarze, politycy oraz wybitni znawcy stwierdzili, że w temacie zmian klimatu wszystko zostało już naukowo ustalone. W rzeczywistości kluczowe pytania dotyczące sposobu, w jaki klimat reaguje na działalność człowieka, oraz jakie będzie to miało implikacje w przyszłości, pozostają bez odpowiedzi. Klimat ulega zmianie, ale przyczyny oraz manifestacje tego procesu nie są tak jasne, jak do tej pory nam wmawiano. Jeden z najwybitniejszych amerykańskich naukowców wyjaśnia, co tak naprawdę mówi nauka (a co stara się przemilczeć) o zmieniającym się klimacie. Steven Koonin wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie - w tym czołowego doradcy naukowego w administracji prezydenta Obamy - aby przedstawić aktualne spostrzeżenia i ekspertyzy z perspektywy wolnej od programów politycznych. Wyposaża czytelnika w narzędzia umożliwiające zrozumienie kwestii wiążących się z klimatem, jak również pozwalające stać się bardziej świadomym odbiorcą naukowego przekazu. Obala popularne mity i ujawnia mało znaną prawdę: pomimo dramatycznego wzrostu emisji gazów cieplarnianych w latach 1940-1970 globalne temperatury de facto spadły. Co więcej, komputerowe modele, których używamy do przewidywania przyszłości, nie są w stanie dokładnie opisać klimatu minionych lat, co sugeruje, że są głęboko wadliwe. Koonin zajmuje się również reakcją społeczeństwa na zmieniający się klimat, wykorzystując analizę opartą na danych, aby wyjaśnić, dlaczego wiele proponowanych rozwiązań byłoby nieskutecznych, oraz omawia, w jaki sposób alternatywne metody, takie jak adaptacja i - gdyby było to konieczne - geoinżynieria zapewnią ludzkości dalszy rozwój. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce wyrobić sobie własne zdanie w najważniejszych naukowych kwestiach obecnej dekady. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 504 (1 egz.)
(dostępność ok. 19.12.2025)
Book
In basket
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Dla studentów w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Publikacja wydana także jako e-book.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [Opis pochodzi od wydawcy].
SPIS TREŚCI Wprowadzenie Część pierwsza Podstawy decyzji rynkowych Rozdział 1 Istota rynku 1.1. Struktura i działanie rynku 1.2. Sieć relacji między uczestnikami rynku 1.3. Procesy rynkowe 1.4. Kryteria wydzielania rynku 1.5. Fazy rozwojowe rynku Rozdział 2 Analiza zachowań nabywców indywidualnych i instytucjonalnych 2.1. Zachowania nabywców indywidualnych 2.2. Zachowania nabywców instytucjonalnych 2.3. Segmentacja rynku Rozdział 3 Analiza zachowań podmiotów podaży 3.1. Zachowania konkurentów i komplementorów 3.2. Zachowania dostawców i pośredników 3.3. Metody analizy rynku Rozdział 4 Analiza otoczenia rynku 4.1. Obszary analizy otoczenia rynku 4.2. Metody analizy otoczenia rynku Część druga Założenia strategii marketingowej Rozdział 5 Istota strategii marketingowej 5.1. Pojęcie i zasady marketingu 5.2. Strategia marketingowa a wartość dla nabywcy 5.3. Pozyskiwanie i utrzymywanie nabywców jako cele strategii marketingowych 5.4. Zmiana sekwencji działań w strategii marketingowej Rozdział 6 Miejsce strategii marketingowej wśród innych strategii przedsiębiorstwa 6.1. Uwarunkowania znaczenia strategii marketingowej 6.2. Strategia marketingowa jako składnik hierarchii strategii w przedsiębiorstwie 6.3. Strategia marketingowa jako składnik horyzontalnych relacji strategii w przedsiębiorstwie Rozdział 7 Strategia marketingowa jako składnik modelu biznesu 7.1. Istota modelu biznesu 7.2. Rodzaje modeli biznesu 7.3. Rola strategii marketingowej w modelu biznesu Rozdział 8 Struktura strategii marketingowej 8.1. Wybór rynku docelowego 8.2. Pozycjonowanie produktu 8.3. Instrumenty marketingu - tworzenie wartości dla nabywcy Rozdział 9 Badania marketingowe w kształtowaniu strategii marketingowej 9.1. Istota badań marketingowych 9.2. Elementy procesu badawczego 9.3. Metody badań marketingowych 9.4. Przygotowanie narzędzia badawczego 9.5. Etyka w badaniach marketingowych Rozdział 10 Przygotowanie planu marketingowego 10.1. Proces planowania marketingowego 10.2. Istota i zakres planu marketingowego Część trzecia Realizacja strategii marketingowej Rozdział 11 Aspekty funkcjonalne produktu 11.1. Pojęcie produktu 11.2. Rodzaje produktów 11.3. Polityka produktu i decyzje związane z produktem 11.4. Kształtowanie asortymentu 11.5. Rozwój nowych produktów 11.6. Cykl życia produktu Rozdział 12 Aspekty symboliczne produktu 12.1. Pojęcie marki 12.2. Wizerunek marki a jej tożsamość i reputacja 12.3. Rodzaje marek Rozdział 13 Kształtowanie dostępności ekonomicznej 13.1. Istota i funkcje ceny 13.2. Uwarunkowania poziomu cen 13.3. Kształtowanie cen 13.4. Partycypacyjne mechanizmy kształtowania ceny Rozdział 14 Kształtowanie dostępności fizycznej - dystrybucja 14.1. Pojęcie i funkcje kanału dystrybucji 14.2. Rodzaje kanałów dystrybucji 14.4. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw 14.5. Merchandising Rozdział 15 Komunikowanie się z uczestnikami rynku 15.1. Istota i cele komunikacji marketingowej 15.2. Uwarunkowania komunikacji marketingowej 15.3. Instrumenty komunikacji marketingowej 15.4. Kanały komunikacji marketingowej 15.5. Planowanie komunikacji marketingowej Część czwarta Ocena efektów strategii marketingowej Rozdział 16 Skuteczność i efektywność marketingu 16.1. Użyteczność marketingu w działaniach przedsiębiorstwa 16.2. Skuteczność marketingu 16.3. Efektywność marketingu 16.4. Rodzaje wskaźników marketingowych i ich zastosowanie 16.5. Wybrane wskaźniki marketingowe Rozdział 17 Wartość klienta 17.1. Wartość dla klienta i wartość klienta 17.2. Pomiar wartości klienta 17.3. Pozyskiwanie klienta 17.4. Utrzymywanie i rozwój klienta 17.5. Kończenie relacji z klientem Rozdział 18 Audyt marketingowy 18.1. Istota kontroli marketingu 18.2. Istota audytu marketingowego Część piąta Współczesne wyzwania w procesie kreowania strategii marketingowych Rozdział 19 Wykorzystanie marketingu przez organizacje niekomercyjne 19.1. Istota i pola działalności organizacji niekomercyjnych 19.2. Przesłanki stosowania marketingu przez organizacje niekomercyjne 19.3. Cele działań marketingowych organizacji niekomercyjnych 19.4. Uwarunkowania marketingu organizacji niekomercyjnych 19.5. Zróżnicowanie odbiorców usług organizacji niekomercyjnych Rozdział 20 Budowanie marki osobistej i marki pracodawcy 20.1. Pojęcie i proces budowania marki osobistej 20.2. Pojęcie i proces budowania marki pracodawcy Rozdział 21 Etyczny wymiar decyzji marketingowych 21.1. Wizerunek i etyka marketingu 21.2. Sposoby kształtowania etycznych zachowań menedżerów marketingu 21.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing zrównoważony Rozdział 22 Wpływ cyfrowej transformacji na kreowanie strategii marketingowej 22.1. Pojęcie cyfrowej transformacji 22.2. Cyfrowa transformacja marketingu 22.3. Rola danych w cyfrowej transformacji marketingu 22.4. Wpływ technologii na cyfrową transformację marketingu 22.5. Cyfrowa transformacja jako uwarunkowanie strategii marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 59703 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 36 (1 egz.)
Book
In basket
(Ubezpieczenia)
Nazwy aut. na s. 13-14.
Bibliogr.
T. 1 poz. 11427/2000.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 36 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The tale of Peter Rabbit.
Tekst równolegle w języku angielskim i polskim.
Dawno, dawno temu były sobie cztery małe króliczki: Flopsy, Mopsy, Cottontail i Peter. Poznaj Piotrusia - jednego z najbardziej niesfornych i ciekawskich bohaterów uroczej historii. Synek pani Królikowej uwielbia psoty! Sprawdź, jak się skończy jego wizyta w ogrodzie groźnego pana McGregora. Historia Piotrusia Królika w wersji dwujęzycznej umożliwia naukę języka angielskiego dzieciom, które już potrafią czytać. Warto skorzystać z tej atrakcyjnej formy nauki. Książka stanowi znakomitą edukacyjnąpomoc, dając dziecku dobre podstawy do nabycia umiejętności czytania angielskichtekstów ze zrozumieniem. Języka można uczyć się również przez zabawę a w środku znajdziesz: wykreślanki, krzyżówki, zagadki, ciekawostki przyrodnicze. Do książki możesz pobrać bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu The Tale of PeterRabbit dostępne na stronie Wydawnictwa. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. II LO (1 egz.)
Book
In basket
Jak mówimy...? gramatyka angielska - łatwa i przyjemna / Izabella Rodzik-Sambierska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2011. - 243 strony ; 24 cm.
Bibliografia.
Książka jest przeznaczona dla uczących się języka angielskiego od podstaw, zwłaszcza dla młodzieży: gimnazjalistów, licealistów, maturzystów, studentów, a także dla nauczycieli, którzy chcą zmienić metodę nauczania. Punktem wyjścia do omawiania poszczególnych zagadnień nie jest język angielski podzielony na części mowy i konstrukcje gramatyczne według tradycyjnej klasyfikacji stosowanej w lingwistyce, lecz sposób myślenia i struktury typowe dla języka polskiego. W poszczególnych rozdziałach omówiono podobieństwa w gramatyce obu języków, ale szczególnie mocno zaznaczono różnice, stwarzające wiele trudności uczniom.Książka składa się z 39 krótkich rozdziałów i aneksu. Każdy rozdział jest zakończony podsumowaniem, tabelką, zestawieniem, tam gdzie wymagał tego temat. Opracowanie zawiera całościowy wykład gramatyki angielskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 20456 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą konferencji, podobnie jak trzech poprzednich, było umożliwienie doktorantom, przygotowującym swoje dysertacje w różnych krajowych ośrodkach naukowych, przedstawienia ich założeń, podstaw teoretycznych, a w wielu przypadkach również rezultatów badań empirycznych.Teksty ukazują ogromną różnorodność i bogactwo problematyki, którą zajmują się młodzi uczeni w dziedzinie zarządzaniai ekonomii. Silnie zaznacza się oryginalność i innowacyjność tematyki powstających rozpraw doktorskich. Widoczne są również stosunkowo duże możliwości wykorzystania wyników zaprezentowanych badań w praktyce gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 56032 (1 egz.)
Kaucja: 40,44 zł
Book
In basket
(Opowieści Lasu)
Na okładce: Opowieści lasu do nauki języka rosyjskiego.
Plik mp3 do pobrania gratis.
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie rosyjskim.
Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem. Świetlik, mały leśny duszek, gubi się w lesie. Zazwyczaj to on pomaga zbłąkanym. Czy jednak uda mu się samemu wydobyć z tarapatów? W mroku czyha wiele nieznanych stworzeń. Jak znaleźć przyjaciół i nie wpaść w pułapki wrogów? Świetlik, ognik, duszek bagienny to postać z ludowych wierzeń słowiańskich, zamieszkująca lasy i bagna. Świecąc żółtym światłem, wskazywał dobrym ludziom drogę, a złych sprowadzał na manowce. Książka Zagubiony Świetlik w wersji dwujęzycznej umożliwia naukę języka rosyjskiego dzieciom, które już potrafią czytać. Warto skorzystać z tej atrakcyjnej formy nauki. Książka stanowi znakomitą edukacyjną pomoc, dając dziecku dobre podstawy do nabycia umiejętności czytania rosyjskich tekstów ze zrozumieniem. Języka można uczyć się również przez zabawę, a w środku znajdziesz: * wykreślanki, * rebusy, * zagadki. Do książki możesz pobrać bezpłatne nagranie. Historia zagubionego Świetlika w wersji AUDIO została przygotowana w trzech wersjach: * nagranie w wersji dwujęzycznej, * nagranie w wersji rosyjskiej, * nagranie w wersji polskiej. Czytaj, jednocześnie słuchając nagrania, i utrwalaj wymowę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. II (1 egz.)
Book
In basket
(Nieruchomości)
Bibliogr. s. 255-271.
Autor wychodzi naprzeciw potrzebom osób, które w swojej pracy zawodowej napotykają problemy w tym zakresie. Skupia się więc na omówieniu tych aspektów prawa, które w praktyce okazują się trudne, ciekawe lub stwarzają wątpliwości. Analizując regulacje prawne, Autor zwraca uwagę na interpretacje zawarte w literaturze przedmiotu oraz orzeczeniach sądów, które kształtują praktykę postępowania nie tylko organów administracji, ale także reprezentantów wielu zawodów związanych z rynkiem nieruchomości. W książce omówione zostało pojęcie nieruchomości jako rzeczy z uwagi na sposób wykorzystania lub przedmiot własności. Skupiono się na przepisach oraz szczególnych sytuacjach, które mogą ograniczać prawo własności. Istotnym zagadnieniem jest uwłaszczanie zarówno osób fizycznych, prawnych, jak i jednostek samorządu terytorialnego. Wiele zagadnień Autor przedstawia na przykładach zaczerpniętych z praktyki gospodarowania nieruchomościami, udzielając zwięzłych odpowiedzi, których szersze rozwinięcie znajduje się w omówieniu problemu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 55148 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.01.2026)
Kaucja: 00,00 zł
Book
In basket
(Prześwity)
Tytuł oryginału: Tytuł oryginalny: The Genesis Machine Our Quest to Rewrite Life in the Age of Synthetic Biology.
Bibliografia, netografia na stronach 427-444.
Książka dostepna także jako e-book.
Trendy przyszłości. Następna granica, którą przekroczymy dzięki technologii, znajduje się wewnątrz naszych ciał. Biologia syntetyczna zrewolucjonizuje sposób, w jaki będziemy diagnozować choroby, przeciwdziałać starzeniu się organizmów, budować domy, rozmnażać się, a także to, co będziemy jeść. Ta błyskawicznie rozwijająca się dziedzina – wykorzystująca komputery do modyfikowania lub pisania DNA od podstaw – stworzyła przełomowe rozwiązania, takie jak szczepionki mRNA przeciwko COVID-19, zapłodnienie in vitro czy laboratoryjną hodowlę mięsa, które smakuje jak prawdziwe. A w ciągu najbliższej dekady pozwoli nam z łatwością programować najlepszy superkomputer świata – żywą komórkę i nadawać jej nowe zdolności. Dzięki biologii syntetycznej będziemy mogli stawić czoło globalnym problemom i kryzysom m.in.: chorobom cywilizacyjnym, zmianom klimatu, niedoborom żywności czy ograniczonemu dostępowi do paliwa. Projekt Genesis. Jak biologia syntetyczna pomoże nam naprawić nasz świat, uchronić się przed chorobami i rodzić zdrowsze dzieci. Amy Webb i Andrew Hessel dokonują przekrojowej analizy nadchodzącej epoki biologii syntetycznej. Przyglądają się fuzji biologii i komputerów, która ma na celu stworzenie nowego, lepszego kodu genetycznego, który zmieni dotychczasowe reguły gry rządzące naszą rzeczywistością. Skupiają się nie tylko na nadchodzących zagrożeniach i dylematach moralnych wynikających z projektowania życia, ale także na ogromnych możliwościach, jakie mamy w zasięgu ręki: od wyleczenia się z poważnych chorób poprzez personalizowane leki po mięso bez zabijania zwierząt. Rozwiązania biotechnologiczne mogą pomóc poradzić sobie z najbardziej palącymi problemami świata, takimi jak rozprzestrzenianie się plastiku w oceanach, nasilenie ekstremalnych zjawisk pogodowych czy też stale aktualne ryzyko pojawienia się groźnych wirusów i kolejnych pandemii. Czytając ich książkę, dowiesz się m.in.: jak szybko (lata? dekady?) będziesz w stanie kontrolować swoje genetyczne przeznaczenie i edytować swój kod jak arkusz Excela; czy ludzie zaczną żyć dwukrotnie dłużej i jaki to może mieć wpływ na społeczeństwo; jak inwestycje wpłyną na kształt tworzącej się biogospodarki; które firmy mogą wygrać w wyścigu biotechnologicznym; że najświeższe sushi na świecie może być wkrótce hodowane w laboratorium w Nebrasce; że komórki można zaprogramować tak jak komputery; oraz że wirusy niekoniecznie są naszymi wrogami. Poznasz też pięć intrygujących scenariuszy przyszłości: przeczytasz przewodnik gastronomiczny z 2037 roku, dowiesz się, jak FBI zareagowało na wyciek śmiercionośnego patogenu z laboratorium, poznasz 90-latków, którzy nie chcą przejść na emeryturę, i będziesz śledzić przebieg konkursu zorganizowanego przez Elona Muska w ramach przygotowań do kolonizacji Marsa. Przyszłość budujemy codziennie, dokonując wyborów. Biologia syntetyczna umożliwi wielką transformację ludzkości – transformację, która już się rozpoczęła. Wkrótce życie nie będzie tylko dziełem przypadku, lecz wynikiem projektowania, selekcji i wyboru. Jeśli dzisiaj pogłębimy nasze rozumienie biologii syntetycznej i wypracujemy strategię jej wykorzystania, będziemy mogli sprawić, iż nieuchronny postęp w dziedzinie genetyki pomoże ludzkości, zamiast nieodwracalnie jej zaszkodzić. Książka Projekt Genesis dotyczy również ciebie i twojego życia oraz decyzji, które będziesz musiał podjąć. [Opis pochodzi ze strony znak.com.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 58998 (1 egz.)
Book
In basket
Restart kariery : zbuduj swoją przewagę na rynku pracy / Patrycja Załuska. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2019. - 270 stron : ilustracje ; 22 cm.
U dołu okładki: praktyczny plan działania, budowa marki osobistej, rozwój zawodowy.
Bibliografia na stronach [267]-268.
Czasy "pewnego zatrudnienia" minęły i to czego potrzebujemy dzisiaj na rynku pracy to m.in. umiejętność "bycia gotowym na zmianę" oraz świadomość własnej "przewagi konkurencyjnej". Zdobycie obu tych umiejętności jest procesem i wymaga solidnego wewnętrznego fundamentu, który właściwie zbudowany nie pozwala na utratę tego, co jest dla każdego życiowo najważniejsze. Książka jest skierowana do osób chcących znaleźć takie miejsce na rynku pracy, które będzie odpowiadało ich wartościom, kompetencjom, potrzebom i możliwościom. W książce, oprócz wskazówek i praktycznych ćwiczeń, czytelnik znajdzie plan działania oraz prawdziwe historie osób, które mimo przeciwności znalazły rozwiązanie swoich zawodowych sytuacji i dzisiaj ze swojej pracy czerpią satysfakcję i spełnienie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 57348 (1 egz.)
Book
In basket
(Szkoła Treningu Personalnego)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 3721 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again