Terapeuci pedagogiczni
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Błasiak-Tytuła Marzena
(3)
Orłowska-Popek Zdzisława
(3)
Chmura Joanna (logopeda)
(1)
Goetz Małgorzata
(1)
Kiełczewska Anna Katarzyna
(1)
Rucka Jolanta
(1)
Stachowiak Małgorzata
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(20778)
6-8 lat
(10177)
9-13 lat
(9020)
Młodzież
(8474)
0-5 lat
(6937)
Terapeuci pedagogiczni
(-)
14-17 lat
(4614)
Szkoły wyższe
(2034)
Studenci
(1529)
Rodzice
(892)
Szkoły podstawowe
(692)
Szkoły średnie
(599)
Nauczyciele
(468)
Dorośli
(154)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(111)
Psycholodzy
(109)
Psychoterapeuci
(101)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Przedsiębiorcy
(40)
Klasa 6.
(39)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Kobieta
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 7.
(33)
Klasa 8.
(33)
Klasa 5.
(32)
A2
(31)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 1.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
A2 (poziom biegłości językowej)
(27)
Klasa 4.
(27)
A1 (poziom biegłości językowej)
(23)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
B1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Licea
(21)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(15)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
18+
(10)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Temat
Język polski
(3)
Korekcja mowy
(3)
Wymowa
(3)
Afazja
(2)
Agresywność
(1)
Autodestruktywność
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dzieci
(1)
Mowa
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Obserwacja pedagogiczna
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój psychomotoryczny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samookaleczenie
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Arkusz obserwacji
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Afazja : ćwiczenia językowe dla dzieci. 1 / Marzena Błasiak-Tytuła, Zdzisława Orłowska-Popek. - Kraków : WIR, 2022. - 1 teka (1 broszura, [40] kart luzem) : ilustracje ; 31 cm.
Na okładce : specjalne potrzeby edukacyjne
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Część 1 zawiera ćwiczenia usprawniające: rozumienie wyrazów (frekwencyjnie częste rzeczowniki, czasowniki, prymarne przyimki), zdań prostych i rozwiniętych (konstrukcje z dopełniaczem, biernikiem, miejscownikiem, narzędnikiem); trening wskazywania osób, przedmiotów i czynności; zapamiętywanie samogłosek oraz sylab otwartych w paradygmatach, a następnie sylab otwartych ze spółgłoską P w izolacji i w sekwencjach. Do każdego zaproponowanego zadania dołączone są szczegółowe instrukcje dla terapeuty/rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Afazja : ćwiczenia językowe dla dzieci. 2 / Marzena Błasiak-Tytuła, Zdzisława Orłowska-Popek. - Kraków : WIR, 2022. - 1 teka (1 broszura, [52] karty luzem) : ilustracje, 31 cm.
Na okładce: Specjalne potrzeby edukacyjne.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Część 2 zawiera ćwiczenia usprawniające: rozumienie wyrazów (frekwencyjnie częste rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki, prymarne przyimki), zdań prostych i rozwiniętych (konstrukcje z dopełniaczem, biernikiem, miejscownikiem, narzędnikiem); zapamiętywanie zdań prostych i rozwiniętych; zapamiętywanie sylab otwartych w izolacji i sekwencjach; czytanie wyrazów o schemacie: samogłoska i sylaba otwarta (np. APA, AMA, ABA, ALA) i identyfikowanie sylab otwartych; planowanie ruchów ręki (rysowanie po śladzie i według wzoru).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Afazja : ćwiczenia językowe dla dzieci. 4 / Marzena Błasiak-Tytuła, Zdzisława Orłowska-Popek. - Kraków : WiR, 2023. - 1 teka (1 broszura, [64] karty luzem) : ilustracje, 31 cm.
Na okładce: Specjalne potrzeby edukacyjne.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Część 4 zawiera ćwiczenia usprawniające: rozumienie i użycie wyrazów przygotowujących do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej; rozumienie i budowanie zdań z dopełnieniem, przydawką, okolicznikiem miejsca i sposobu; odmianę rzeczowników; zapamiętywanie sylab otwartych w izolacji i w sekwencjach, sekwencji wyrazów i poleceń; czytanie sylab otwartych ze spółgłoskami: D, S, Z, K, G; czytanie wyrazów o schemacie: samogłoska + sylaba otwarta; czytanie wyrazów znaczących złożonych z dwóch lub trzech sylab otwartych; operacje myślowe z materiałem obrazkowym oraz pojęciowym; planowanie ruchów ręki. Do każdego zaproponowanego zadania dołączone są szczegółowe instrukcje dla terapeuty/rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? : obserwacja / Joanna Chmura. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2022. - 62, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronie [63].
Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział. [Opis pochodzi ze strony taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co zawiera publikacja? Wskazówki do pracy z uczniami agresywnymi stosującymi przemoc fizyczną i psychiczną Jak tworzyć szkolny program przeciwdziałania agresji i przemocy Rozpoznawanie zachowań narkotykowych w szkole - Scenariusze zajęć dla uczniów Czym naprawdę są dopalacze wraz z wykazem najbardziej popularnych dopalaczy syntetycznych Młodzież na dopalaczach - studium przypadku Komputer i Internet - zalety oraz zagrożenia. Projekt szkolny Samookaleczenia dzieci i młodzieży - jak reagować, żeby nie zaszkodzić?Dlaczego warto? Dzięki publikacji uzyskasz dostęp do praktycznych rozwiązań dla wychowawców klas oraz pedagogów szkolnych Wyposażysz się w sprawdzone rozwiązania, przetestowane w praktyce w szkołach i konkretnych klasach Zdobędziesz gotowe materiały do pracy oraz scenariusze ułatwiające pracę w ciągu całego roku szkolnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20279 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej