Środa Jacek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(6)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(4)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(4)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(2)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Środa Jacek
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(18)
Luksemburg
(1)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura belgijska
(1)
Temat
Borowiec, Andrew (1928- )
(3)
Batalion "Zośka" (Armia Krajowa)
(2)
Dzieci
(2)
Generałowie
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(2)
Marketing
(2)
Patton, George Smith (1885-1945)
(2)
Powstanie warszawskie (1944)
(2)
Wojsko
(2)
Zabójstwo polityczne
(2)
300 Dywizjon Bombowy Ziemi Mazowieckiej (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(1)
301 Dywizjon Bombowy Ziemi Pomorskiej (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(1)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(1)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Bitwa o Anglię (1940)
(1)
Budowa zespołu
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja
(1)
Empatia
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Innowacje
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Lotnicy wojskowi
(1)
Matematyka
(1)
Nauka
(1)
Ofiary wojny
(1)
Operacja 1944-1945 r. mazowiecko-mazurska
(1)
Organizacja pracy
(1)
Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(1)
Ruch oporu
(1)
Ruch oproru
(1)
Sprzedaż
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Współczucie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zamach na Georga Smitha Pattona (1945)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie biznesem
(1)
Zarządzanie personelem
(1)
Temat: czas
1901-2000
(6)
1939-1945
(6)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Prusy Wschodnie
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Autobiografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Psychologia
(2)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Historia)
Bibliogr. s. [428].
Powstanie warszawskie oczami szesnastoletniego żołnierza. Jesienią 1944 Andrzej Borowiec, w dwóch lewych butach i lamowanym aksamitem smokingu, kulejąc, wmaszerował do niemieckiego obozu jenieckiego. Trzy tygodnie wcześniej został dwukrotnie ranny. W obozie opatrzył go wzięty do niewoli brytyjski lekarz. Andrzej, który właśnie skończył szesnaście lat, ocalał z powstania warszawskiego. Ubrany jak wielu powstańców w zdobyczną "panterkę" SS, przez dwa miesiące brał udział w krwawych walkach ulicznych w stolicy Polski. Walczył w Batalionie "Zośka", przeżył koszmar kanałów. Wspomnienia Andrzeja Borowca nie ograniczająją się wyłącznie do okresu powstania warszawskiego. Urodzony w 1928 roku, syn pułkownika Wojska Polskiego opisuje barwne dzieciństwo w latach trzydziestych, pierwsze dni wojny w oblężonym Lwowie, wstapienie w szeregi konspiracji, udział w powstaniu i wreszcie krótki powojenny epizod tajnego emisariusza. Dzięki tej niezwykłej relacji możemy wraz z Autorem przeżyć historię, poznać smak zwycięstw i gorycz klęski. Chłopak z Warszawy to niezrównana opowieść o przetrwaniu i oporze podczas jednego z najbardziej wstrząsających wydarzeń drugiej wojny światowej, przywołana przez człowieka należącego do nielicznej już grupy żyjących weteranów heroicznego polskiego lata. Andrzej Borowiec dedykuje swoją książkę wszystkim chłopakom z Warszawy - "szczególnie tym, którym nie dane było dorosnąć".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia)
Bibliografia na stronie [428].
Jesienią 1944 r. Andrzej Borowiec, w dwóch lewych butach i lamowanym aksamitem smokingu, kulejąc, wmaszerował do niemieckiego obozu jenieckiego. Trzy tygodnie wcześniej został dwukrotnie ranny. W obozie opatrzył go wzięty do niewoli brytyjski lekarz. Andrzej, który właśnie skończył 16 lat, ocalał z powstania warszawskiego. Ubrany jak wielu powstańców w zdobyczną "panterkę" SS, przez dwa miesiące brał udział w krwawych walkach ulicznych w stolicy Polski. Wspomnienia Andrzeja Borowca nie ograniczają się wyłącznie do okresu powstania warszawskiego. Urodzony w 1928 r, syn pułkownika Wojska Polskiego opisuje barwne dzieciństwo w latach 30-tych, pierwsze dni wojny w oblężonym Lwowie, wstapienie w szeregi konspiracji, udział w powstaniu i wreszcie krótki powojenny epizod tajnego emisariusza. Dzięki tej niezwykłej relacji, możemy wraz z autorem przeżyć historię, poznać smak zwycięstw i gorycz klęski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia)
Bibliografia na stronie [428].
Jesienią 1944 Andrzej Borowiec, w dwóch lewych butach i lamowanym aksamitem smokingu, kulejąc, wmaszerował do niemieckiego obozu jenieckiego. Trzy tygodnie wcześniej został dwukrotnie ranny. W obozie opatrzył go wzięty do niewoli brytyjski lekarz.Andrzej, który właśnie skończył szesnaście lat, ocalał z powstania warszawskiego. Ubrany jak wielu powstańców w zdobyczną "panterkę" SS, przez dwa miesiące brał udział w krwawych walkach ulicznych w stolicy Polski. Walczył w Batalionie "Zośka", przeżył koszmar kanałów.Wspomnienia Andrzeja Borowca nie ograniczająją się wyłącznie do okresu powstania warszawskiego. Urodzony w 1928 roku, syn pułkownika Wojska Polskiego opisuje barwne dzieciństwo w latach trzydziestych, pierwsze dni wojny w oblężonym Lwowie, wstapienie w szeregi konspiracji, udział w powstaniu i wreszcie krótki powojenny epizod tajnego emisariusza.Dzięki tej niezwykłej relacji możemy wraz z Autorem przeżyć historię, poznać smak zwycięstw i gorycz klęski.Chłopak z Warszawy to niezrównana opowieść o przetrwaniu i oporze podczas jednego z najbardziej wstrząsających wydarzeń drugiej wojny światowej, przywołana przez człowieka należącego do nielicznej już grupy żyjących weteranów heroicznego polskiego lata. Andrzej Borowiec dedykuje swoją książkę wszystkim chłopakom z Warszawy - "szczególnie tym, którym nie dane było dorosnąć".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 Warszawa (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia)
Bibliografia strony [661]-662. Indeks.
We wrześniu 1944 roku Armia Czerwona wkroczyła do Prus. Niemiecka armia stawiała zacięty opór radzieckim wojskom, prezentując wszystkie swoje walory w defensywie. Do walki na śmierć i życie, toczonej w obronie ziem uznawanych za militarne serce Rzeszy, rzucono setki tysięcy żołnierzy i bezbronnych cywilów. Były to nie tylko walki lądowe, ale także największa w historii morska ewakuacja i mające wówczas miejsce trzy z pięciu najtragiczniejszych katastrof morskich. Obie zmagające się potęgi miały świadomość, że wynik tego starcia wpłynie na rezultat wojny i ukształtuje przyszłość Europy. Strasznych miesięcy od przybycia Armii Czerwonej na niemiecką ziemię do ostatecznego upadku reżimu Hitlera nie da się porównać z niczym innym w czasie drugiej wojny światowej. Chęć wzięcia odwetu przez Armię Czerwoną za straszliwy los, jaki naziści zgotowali ich narodowi, zrodziła w efekcie konflikt cechujący się bezlitosnym okrucieństwem, w którym zginęły miliony ludzi. Od wielkich bitew, które znaczyły radziecki podbój Prus Wschodnich i Zachodnich, po ostateczną kapitulację u ujścia Wisły i na Helu, książka ta opowiada z mrożącymi krew w żyłach szczegółami rozpaczliwą walkę zarówno żołnierzy, jak i cywilów. Te brutalne kampanie zostały żywo przywołane dzięki wcześniej nieznanym świadectwom i przenikliwej analizie strategicznej, zebranym przez autora w ciągu siedmiu lat drobiazgowych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
SKUTECZNA SPRZEDAŻ czyli techniki najlepszych handlowcówKsiążka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie.Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasieW książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski.Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?- udziela odpowiedzi na najbardziej nurtujące sprzedawców pytanie: jak zarobić więcej mniejszym kosztem?- doradza, jak wykorzystując podstawowe techniki skutecznej perswazji, oddziaływać na potencjalnych nabywców i klientów tak, by wciąż korzystali z twoich usług- prezentuje sprawdzone metody stosowane przez najlepszych handlowców- przejrzyście podsumowuje wiedzę i pozwala ją lepiej przyswoić- zawiera ćwiczenia i przykłady z życia wzięte, które pokazują jak zastosować teorię w praktyceSkorzystaj z opinii i wskazówek ponad 200 świetnych handlowców. Poznaj sprawdzone sposoby na efektywną sprzedaż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia / Saundra K. Ciccarelli, J. Noland White ; wydanie pod redakcją Waldemara Domachowskiego ; przekład Adam Bukowski i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie Psychology (3rd edition) (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. - 609 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 29 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego trzeciego wydania oryginału.
Na stronie tytułowej również nazwa oryginalnego wydawnictwa: Pearson.
Bibliogrtafia na stronach BB-1-BB-44. Indeks.
Podręcznik dla studentów psychologii.
Najnowocześniejszy i najbardziej wszechstronny podręcznik psychologii na świecie! "Psychologia" jest nowoczesnym i obejmującym najważniejsze zagadnienia tej dyscypliny podręcznikiem, który od pierwszego amerykańskiego wydania w 2009 r. wciąż jest aktualizowany. Niniejsze pierwsze wydanie polskie oparte jest na trzecim amerykańskim. Tematyka, która została ujęta w tym podręczniku, obejmuje: biologiczne podstawy procesów psychicznych, wrażenia i spostrzeganie, świadomość, proces uczenia się, pamięć, świadomość, poznanie, motywacje i emocje, seksualność, płeć kulturową, stresy i ich wpływ na funkcjonowanie człowieka, teorie osobowości, zagadnienia psychologii społecznej, zaburzeń psychicznych i psychoterapii. Podręcznik uzupełniają dodatki: jeden obejmujący zastosowanie statystyki w psychologii i drugi poświęcony obszarom, na których pracują psychologowie. Materiał ułożony jest w sposób sprzyjający zapamiętywaniu i umożliwiający sprawdzanie opanowanej wiedzy przez samego studenta - służą temu podsumowania, mapy pojęć oraz testy zamieszczone w podrozdziałach i na zakończenie każdego rozdziału - uzupełniony licznymi odwołaniami do badań naukowych, diagramami, wykresami, tabelami i przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta omawia definicje coachingu i jego różne modele w odniesieniu do rozmaitych typów zespołów w organizacjach biznesowych. Obejmuje szeroki zakres zagadnień szkoleniowych: osobistych, zespołowych, strategicznych i operacyjnych. Autor pomaga zrozumieć istotę efektywnego coachingu, podaje wiele przykładów i analizuje konkretne przypadki, popierając to wnikliwymi badaniami. Uczy, jak skupiać się na priorytetach, kreatywnie rozwiązywać problemy oraz osiągać równowagę między wykonywaniem obowiązków, uczeniem się i odpowiednim zachowaniem członków zespołu.David Clutterbuck jest uznawany za ideologicznego guru coachingu i mentoringu. Wykłada na Sheffield Hallam University. Jest współzałożycielem Europejskiej Rady Mentoringu i Coachingu oraz dyrektorem firmy konsultingowej Clutterbuck Associates. Do jej klientów należą m.in. Nokia, Shell i Bank Światowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19923 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.03.2024)
Książka
W koszyku
Indeks.
W oparciu o bogactwo gier i szarad (a także za pomocą przykładów - od gry w klasy po postać Wayne’a Rooneya) Marcus du Sautoy ukazuje, że matematyka jest sercem wszystkiego, co robimy, i jak bardzo przydaje się w codziennym życiu. Książka podzielona jest na pięć rozdziałów: o liczbach pierwszych, o geometrii, o zagadkach i grach liczbowym, o wykorzystaniu matematyki w komunikacji i opracowywaniu szyfrów i o prawdopodobieństwie. Marcus du Sautoy niezwykle zrozumiale tłumaczy w nich m.in. tajniki przewidywania przyszłości - od toru lotu asteroidów po nadchodzącą burzę, wyniki loterii kierunek ruchu podkręconej piłki Beckhama czy wzrost liczby ludności. Pokazuje nam, że kształty należy postrzegać w czterech wymiarach. Uczy, w jaki sposób matematyka może uczynić z nas lepszych graczy na loteriach i w karty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. "Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pytajniki)
Świetnie przyjęta przez czytelników seria Pytajniki w niebanalny sposób wyjaśnia świat, w którym żyjemy. Ukazały się w niej m.in. Śniadanie z Sokratesem, Mózg incognito i Potyczki z Freudem.W czym przeszkadza nam inteligencja?Skoro Wszechświat powstał z wybuchu, to jaki będzie jego koniec?W jaki sposób zięby przyczyniły się do powstania teorii ewolucji?Jak sprawdzić, czy ma się "gen łatwej randki"?Czy o czarnych dziurach, Wielkim Zderzaczu Hadronów, obcych cywilizacjach, planetach, teorii ewolucji i innych "najsmaczniejszych kąskach" nauki można pisać w sposób niezwykle zabawny, a jednocześnie wyjątkowo przystępny? Ben Miller, fizyk specjalista od cząstek elementarnych i popularny brytyjski komik, umie to robić doskonale. Obiecuje czytelnikom czystą rozrywkę i wciąga w zabawę z nauką. Okazuje się, że jeśli komik bierze na warsztat fizykę, matematykę czy chemię, nabierają one zupełnie nowego znaczenia. Ta książka nawet z humanisty zrobi pasjonata nauk ścisłych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabić Pattona : niezwykła śmierć najzuchwalszego generała drugiej wojny światowej / Bill O'Reilly i Martin Dugard ; przełożyli Adam Bukowski i Jacek Środa. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2023. - 387 stron, [24] strony tablic : faksymilia, fotografie, mapy, portrety ; 24 cm.
(Historia)
Bibliografia na stronach [371]-375. Indeks.
Kto stał za śmiercią generała Pattona w grudniu 1945 roku? George S. Patton junior, agresywny, zdeterminowany, jeden z najbardziej kontrowersyjnych dowódców II wojny światowej. Wieczny wojownik, błyskotliwy strateg, bezwzględnie szczery, często obcesowy. Stał się niewygodny dla polityków, gdy 8 maja 1945 roku, w dniu zakończenia wojny w Europie, zaszokował słuchaczy na konferencji prasowej, ogłaszając, że: „Będziemy potrzebowali nieustającej pomocy Wszechmogącego, jeśli mamy żyć na jednym świecie ze Stalinem i jego morderczymi zbirami (…) Pokonaliśmy jednego wroga ludzkości, ale umocniliśmy drugiego, znacznie gorszego”. Kilka miesięcy później, tuż przed powrotem do Stanów Zjednoczonych, Patton zginął na skutek tajemniczego wypadku samochodowego. Przez ponad 70 lat podejrzewano, że jego śmierć nie była przypadkowa. Na kartach Zabić Pattona autorzy opisują potężnych wrogów, którzy mogli usunąć niewygodnego generała. Bill O’Reilly, wielka gwiazda telewizji Fox News, i historyk Martin Dugard opisują wkład generała George’a S. Pattona juniora w zwycięstwo aliantów i rolę, jaką jego 3. Armia odegrała w pokonaniu III Rzeszy. Pokazują też, że na polu polityki Patton musiał stawić czoło przeciwnikom znacznie groźniejszym i bezwzględnym niż na polach bitew. Śmierć Pattona, zaciekłego wroga komunizmu i imperialnych ambicji Rosji, zyskuje obecnie niebezpiecznie aktualne znaczenie. Słowa z maja 1945 roku: „Dzisiaj powinniśmy powiedzieć Rosjanom, że mają iść w cholerę, zamiast ich słuchać, kiedy nam mówią, że mamy się cofnąć”, są niestety znów na czasie. Tym bardziej warto poznać kulisy tajemniczej śmierci generała Pattona. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(7) Stany Zjednoczone A.P. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia)
U góry okładki: Wielotygodniowy nr 1 na liście bestsellerów "New York Timesa"!!!
U góry okładki: Prawie 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy w USA!!!
Indeks.
Kto stał za śmiercią generała Pattona w grudniu 1945 roku? George S. Patton junior, agresywny, zdeterminowany, jeden z najbardziej kontrowersyjnych dowódców II wojny światowej. Wieczny wojownik, błyskotliwy strateg, bezwzględnie szczery, często obcesowy. Stał się niewygodny dla polityków, gdy 8 maja 1945 roku, w dniu zakończenia wojny w Europie, zaszokował słuchaczy na konferencji prasowej, ogłaszając, że: "Będziemy potrzebowali nieustającej pomocy Wszechmogącego, jeśli mamy żyć na jednym świecie ze Stalinem i jego morderczymi zbirami (...). Pokonaliśmy jednego wroga ludzkości, ale umocniliśmy drugiego, znacznie gorszego". Kilka miesięcy później, tuż przed powrotem do Stanów Zjednoczonych, Patton zginął na skutek tajemniczego wypadku samochodowego. Przez ponad 70 lat podejrzewano, że jego śmierć nie była przypadkowa. Na kartach Zabić Pattona autorzy opisują potężnych wrogów, którzy mogli usunąć niewygodnego generała. Bill O’Reilly, wielka gwiazda telewizji Fox News, i historyk Martin Dugard opisują wkład generała George’a S. Pattona juniora w zwycięstwo aliantów i rolę, jaką jego 3. Armia odegrała w pokonaniu III Rzeszy. Pokazują też, że na polu polityki Patton musiał stawić czoło przeciwnikom znacznie groźniejszym i bezwzględnym niż na polach bitew. Śmierć Pattona, zaciekłego wroga komunizmu i imperialnych ambicji Rosji, zyskuje obecnie niebezpiecznie aktualne znaczenie. Słowa z maja 1945 roku: "Dzisiaj powinniśmy powiedzieć Rosjanom, że mają iść w cholerę, zamiast ich słuchać, kiedy nam mówią, że mamy się cofnąć", są niestety znów na czasie. Tym bardziej warto poznać kulisy tajemniczej śmierci generała Pattona.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(7) Stany Zjednoczone A.P. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(7) Stany Zjednoczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego dziewiętnastego wydania oryginału.
Indeks.
Najnowsze, uaktualnione i zmienione wydanie najlepszego podręcznika ekonomii wszech czasów. EKONOMIA Samuelsona i Nordhausa jest podręcznikiem akademickim na najwyższym światowym poziomie. Swoją popularność zawdzięcza sposobowi ujęcia i prezentacji tych wszystkich problemów w sferze gospodarowania, z którymi styka się współczesny człowiek. To także lektura godna uwagi nie tylko studentów i nauczycieli akademickich, ale również wszystkich, którzy aspirują do dumnego miana homo oeconomicus. prof. dr hab. Wacław Jarmołowicz,prof. zw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Niniejsze, zaktualizowane i diametralnie zmienione wydanie ukazuje nowe spojrzenie na całą teorię ekonomii w kontekście zmian zachodzących nieustannie, szczególnie w ostatnich latach, w światowym systemie gospodarczym. Uwzględnia m.in. takie elementy jak: - rozchwianie rynków finansowych i jego wpływ na teorię cykli koniunkturalnych, - polityka publiczna skierowana przeciwko praktykom monopolistycznym, - globalizacja gospodarki oraz rynków finansowych, - powiązania między handlem międzynarodowym a gospodarkami narodowymi, - istnienie globalnych dóbr publicznych, - rola ekonomii w rozwiązywaniu problemów ochrony środowiska, - zjawisko niewspółmiernego wzrostu wynagrodzeń kadr zarządzających, - koszty wojen prowadzonych poza granicami państw. Szczególnie wnikliwej analizie poddano mechanizm wzrostu gospodarczego oraz funkcjonowanie gospodarki rynkowej. W ich kontekście prześledzono najważniejsze koncepcje, jakie obecnie wyznaczają reguły i kierunki rozwoju ekonomicznego.
CZĘŚĆ PIERWSZA PODSTAWY * Rozdział 1 Podstawowe pojęcia ekonomii * Załącznik 1 Jak czytać wykresy * Rozdział 2 Współczesna gospodarka mieszana * Rozdział 3 Podstawowe elementy analizy podaży i popytu * CZĘŚĆ DRUGA MIKROEKONOMIA: PODAŻ, POPYT I RYNKI PRODUKTOWE * Rozdział 4 Podaż i popyt: elastyczność i zastosowanie * Rozdział 5 Popyt i zachowanie konsumenta * Załącznik 5 Analiza geometryczna równowagi konsumenta * Rozdział 6 Produkcja i organizacja * Rozdział 7 Analiza kosztów * Załącznik 7 Produkcja, teoria kosztów i decyzje w przedsiębiorstwie * Rozdział 8 Analiza rynków doskonale konkurencyjnych * Rozdział 9 Konkurencja niedoskonała i monopol * Rozdział 10 Konkurencja niedoskonała i oligopol * Rozdział 11 Ekonomia niepewności * CZĘŚĆ TRZECIA RYNKI CZYNNIKÓW PRODUKCJI: PRACY, ZIEMI I KAPITAŁU * Rozdział 12 Jak rynki określają dochody * Rozdział 13 * Rynek pracy * Rozdział 14 * Ziemia, zasoby naturalne i środowisko * Rozdział 15 * Kapitał, stopa procentowa i zyski * CZĘŚĆ CZWARTA * EKONOMIA W PRAKTYCE * Rozdział 16 * Opodatkowanie i wydatki rządowe * Rozdział 17 * Efektywność a sprawiedliwość: trudny wybór * Rozdział 18 * Handel międzynarodowy * CZĘŚĆ PIĄTA * MAKROEKONOMIA: WZROST GOSPODARCZY I CYKLE KONIUNKTURALNE * Rozdział 19 * Przegląd teorii makroekonomicznych * Załącznik 19 * Dane makroekonomiczne dla Stanów Zjednoczonych * Rozdział 20 * Pomiar aktywności gospodarczej * Rozdział 21 * Konsumpcja i inwestycje * Rozdział 22 * Cykle koniunkturalne i popyt globalny * Rozdział 23 * Pieniądz i system finansowy * Rozdział 24 * Polityka pieniężna a gospodarka * CZĘŚĆ SZÓSTA * WZROST, ROZWÓJ I GOSPODARKA ŚWIATOWA * Rozdział 25 * Wzrost gospodarczy * Rozdział 26 * Wyzwania rozwoju gospodarczego * Rozdział 27 * Kursy walutowe i międzynarodowy system finansowy * Rozdział 28 * Makroekonomia w gospodarce otwartej * CZĘŚĆ SIÓDMA * BEZROBOCIE, INFLACJA I POLITYKA GOSPODARCZA * Rozdział 29 * Bezrobocie i uwarunkowania globalnej podaży * Rozdział 30 * Inflacja * Rozdział 31 * Granice makroekonomii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 33 (1 egz.)
Kaucja: 79,00 zł
Książka
W koszyku
U dołu okładki: "Nie sądzę, by wynik tej bitwy był taki sam, gdyby nie wspaniałe polskie dywizjony i ich niezrównana waleczność". gen. Hugh Dowding
Indeks.
Przybyli, by walczyć za wolność Anglii i swojej ojczyzny. Przybyli, by walczyć z Niemcami. Członkowie Polskich Sił Powietrznych, którzy przedostali się do Wielkiej Brytanii, by latać ramię w ramię z pilotami Royal Air Force, gdy Fighter Command stanęło w obliczu największego ze wszystkich wyzwań - bitwy o Anglię. Wielu polskich lotników dołączyło do istniejących jednostek RAF-u. Utworzyli również własne dywizjony, lecz tylko cztery z nich odbywały loty bojowe podczas bitwy o Anglię: dywizjony bombowe o numerach 300 i 301 oraz dywizjony myśliwskie o numerach 302 i 303. Dywizjony 302 i 303 weszły do czynnej służby w połowie sierpnia 1940 roku w kulminacyjnym momencie bitwy, gdy brytyjskie siły były już niemal na wyczerpaniu. Gwiazda polskich dywizjonów, zaprawionych w boju z Luftwaffe podczas kampanii wrześniowej oraz wojny we Francji, szybko rozbłysła. W bitwie o Anglię wzięło udział 145 polskich pilotów, największa wówczas grupa obcokrajowców w brytyjskim lotnictwie myśliwskim. Sam Winston Churchill pochwalił dokonania "tych niewielu" - pochodzących z wielu krajów lotników, którzy bronili Wielkiej Brytanii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 7-10 lat.
Książeczka pt. „Dziewczynka, która miała oczy szeroko otwarte” opowiada historię małej Ukrainki Sofii, która w nowej szkole w Polsce poznaje wyjątkowo spostrzegawczą koleżankę Alinę, nazywaną przez swoich bliskich Bystre Oczko. Autorzy książki poprzez relację dziewczynek pokazują, jak ważne jest, by zwracać uwagę na innych, oferować im wsparcie i wykazywać chęć zrozumienia ich problemów. Sofia, bohaterka opowiadania, takiego wsparcia bardzo potrzebowała, gdy po ucieczce przed wojną podjęła próbę integracji w nowym kraju
Publikacja skierowana jest do dzieci w wieku od siedmiu do dziesięciu lat, a także rodziców i wychowawców. Niesie potężne i uniwersalne przesłanie o potrzebie empatii i uważności, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć jak istotne jest współczucie, solidarność i wsparcie. Alina, a wraz z nią inne dzieci w klasie, próbują zrozumieć, z jakimi emocjami zmaga się ich nowa koleżanka i w jaki sposób mogą jej pomóc. Książeczka jest nieocenionym narzędziem do omawiania z najmłodszymi zmagań i trudności dzieci dotkniętych wojną, pozbawionych domów i zmuszonych do budowania nowego życia w obcym kraju. [portal.librus.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 28.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 05.06.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22676 D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model "od A do F" pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu. Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat. - Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie. - Carlos Losada, ESADE Business School
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Na okładce: Stwórz szczęśliwą rodzinę! Skorzystaj z doświadczeń rodziców i ekspertów.
Bibliografia na stronach [285]-286.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? - radzi, w jaki sposób okazywać dzieciom wsparcie i jak do nich mówić, żeby chciały się dzielić swoimi problemami; - daje praktyczne wskazówki, jak unikać nieporozumień oraz jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe; - pokazuje konkretne sytuacje z życia innych rodzin i uczy, jak wychować dziecko, które będzie świadome własnych uczuć, odpowiedzialne i pewne siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu."Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky`ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów"./Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu /"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach"./Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do "New York Timesa", "Time`a", "Fortune" i "Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu "Fortune 500".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej