Sorting
Source
Katalog centralny
(22)
Form of Work
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Proza
(1)
Status
available
(25)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(20)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Author
Bleach Fiona
(9)
Szostak Anna (tłumacz)
(5)
Niezgoda Ewa
(3)
Świeża Bożena
(3)
Świeża Olga
(3)
Rogers Bill (1947- )
(2)
Waters Gay
(2)
Yellop Carol
(2)
Ashton-Smith Jacqui
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Baum Ewa
(1)
Bogdańska Teresa
(1)
Błońska Ewelina
(1)
Cranmer Kathy
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Gabony Peter
(1)
Glasson Fiona
(1)
Graham Chris
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gryz Przemysław
(1)
Hatton Brenda
(1)
Jackson Luke (1988- )
(1)
Katra Grażyna. Red
(1)
Korfanty Agnieszka
(1)
Lewandowska Marta
(1)
McAndrew Sean
(1)
McEwan Elaine K. (1941- )
(1)
Michael Jack. L. (1926- )
(1)
Michalski Maciej (1970- )
(1)
Niezgoda Ewa (pedagog)
(1)
Oleksyn Anna
(1)
Olszewska Grażyna
(1)
Pentecost David (1959- )
(1)
Roffey Sue
(1)
Sokołowska Ewa. Red
(1)
Stirling Janet
(1)
Sundberg Mark L. Korzyści dla dzieci z autyzmem wynikające z analizy zachowania werbalnego Skinnera
(1)
Taylor Bill (edukacja)
(1)
Werbińska Dorota
(1)
White Abbie Leigh
(1)
Williams Donna. (1963- )
(1)
Zubowski Gabriel
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(9)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Audience Group
Psychoterapeuci
(1)
Subject
Dzieci autystyczne
(10)
Nauczyciele
(2)
Zachowanie
(2)
Autystycy
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dyrektor
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jackson, Luke (1988- )
(1)
Język angielski
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Pamiętniki australijskie
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzice
(1)
Skinner, Burrhus Frederic (1904-1990)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(12)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
22 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15256 (1 egz.)
Book
In basket
Terapia zajęciowa / Ewa Baum. - Warszawa : Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, 2008. - 92 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Form of Work
Bibliogr. s. 91-92
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 51949 (1 egz.)
Kaucja: 20,01 zł
There are copies available to loan: sygn. 2506, 1838 (2 egz.)
Book
In basket
Głoskolandia to cykl 40 opowiadań logopedycznych, służących rozwijaniu i doskonaleniu kompetencji komunikacyjnej i językowej, poprawie artykulacji głosek u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Opowiadania przeznaczone są do głośnego czytania przez osobę dorosłą, logopedę, nauczyciela, pedagoga, rodzica. Teksty inicjują swobodne rozmowy na tematy bliskie dziecku. Odwołują do wyobraźni, fantazji, ukazują prawidłowe relacje zachodzące w rodzinie i innych grupach społecznych. Stanowią materiał do utrwalania wymowy wszystkich głosek języka polskiego. Mogą być pomocne nauczycielowi podczas wprowadzania liter w pierwszej klasie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. I (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. I (1 egz.)
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Tyt. oryg. drugiej pracy: The benefits of Skinner`s analysis of behavior for children with autism.
Bibliografia przy pracach.
W książeczce tej zamieszczone są dwa teksty: artykuł dra Marka Sundberga "Korzyści dla dzieci z autyzmem, wynikające z analizy zachowania werbalnego Skinnera" oraz artykuł "Okiem lekarza i psychoterapeuty" autorstwa Małgorzaty Dąbrowskiej-Kaczorek. B.R.Skinner jest ojcem teorii behawioralnej, rozwiniętej potem w teorię poznawczo-behawioralną, szeroko stosowaną w terapiach różnego typu zaburzeń. Dr Sundberg pokazuje te elementy teorii Skinnera, które okazały się niezwykle przydatne w nauczaniu języka dzieci autystycznych, a także dzieci nie posiadających języka z innych powodów. Dr Małgorzata Dąbrowska-Kaczorek, na podstawie swojej codziennej pracy z dziećmi autystycznymi i z dziećmi z ADHD, dokumentuje, iż prawidłowa diagnoza zaburzeń dziecka (oparta na biologicznych podstawach, a więc wykluczeniu organicznych przyczyn zaburzeń), w połączeniu z terapią poznawczą-behawioralną, przynosi znakomite rezultaty w rozwoju komunikacyjnych i społecznych umiejętności dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19847 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15266 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15262 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15258 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 8792, 4483, 8791 (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 196-198. Indeks.
Naprawa zachowania to w założeniu model uczenia się i wsparcia dla dzieci cierpiących na zaburzenia zachowania. Jest to model bardziej edukacyjny niż terapeutyczny czy doradczy (skupia się na nauczaniu zachowania). Podkreśla umiejętności zachowania się i uczenia się. Skupia się na tym, nad czym możemy z dzieckiem pracować w kontekście szkoły. Nie "wiktymizuje powtórnie" dziecka, skupiając się zbyt otwarcie nad tym,czego zmienić nie możemy, na przykład środowisku domowym, dysfunkcyjnej rodzinie, strukturalnej biedzie i diecie dziecka. Daje dziecku (i jego nauczycielom) planową strukturę, w ramach której przebiega nauczanie, rozwój, zachęcanie i wzmacnianie pozytywnego uczenia się i zachowywania. Jest to model obejmujący całą szkołę, zarówno jeśli chodzi o rozłożenie akcentów,jak i praktykę.Naprawa zachowania uwzględnia liczne wymagania i ograniczenia, przed którymi stoją nauczyciele. W ramach podejścia obejmującego całą szkołę, ten model zmierza do skupienia się na wysiłkach, mających za cel nauczenie zachowania, nie zaś tylko na dyscyplinie, czy nawet zabiegach terapeutycznych.Dzieci z zaburzeniami zachowania mogą pochłonąć bardzo wiele czasu nauczyciela. Dzięki ukierunkowanemu wsparciu kolegów oraz indywidualnemu szkoleniu, jak naprawić swoje zachowanie, nauczyciele są mniej zestresowani i czują się bardziej zawodowo skupieni na wspieraniu uczniów.Program naprawy zachowania jest najbardziej skuteczny wtedy, kiedy w jego realizację włączona jest cała szkoła. Podejście takie daje nauczycielom i rodzicom pracującym z dzieckiem, pewność, że wspólnie mu przewodzą i zapewniają odpowiednie wsparcie, konieczne, by program się udał. W niniejszym wydaniu wgłębiamy się w naturę i praktyczny zakres koleżeńskiej pomocy, koniecznej podczas pracy z destrukcyjnymi, prowokującymi zachowaniami, wynikającymi z EBD (Emotional Behavior Disorders, emocjonalne zaburzenia zachowania).Mimo że program naprawy zachowania został początkowo opracowany dla uczniów na poziomie podstawowym, zasady, ćwiczenia i umiejętności w nim zawarte były stosowane na szeroką skalę w szkołach średnich, zwłaszcza w połowie nauki.Ufam, że to nowe wydanie będzie praktycznym i pożytecznym narzędziem dla nauczycieli, pracujących na co dzień z dziećmi z EBD.Odnośniki w tekście dotyczą zawartych w dodatkach materiałów do kserowania (MK, od strony 167). Są to plany nauczania, stanowiące główny trzon każdego programu naprawiania zachowania, które nauczyciele mogą z łatwością przystosować do pracy w swoich klasach.Dla każdego złożonego problemu istnieje jakieś proste rozwiązanie i jest ono na pewno błędne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 18509 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15254 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15264 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15252 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15268 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 15260 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 4470, 3239 (2 egz.)
Book
In basket
U dołu s. tyt. również nazwa wydawcy oryg.: Jessica Kingsley Publishers.
Zbiór historyjek dla małych dzieci ze spectrum zaburzeń autystycznych (ASD).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 8785, 9604 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 3515 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Klubu Ergo)
Tyt. oryg.: "The new teacher survival guide : behaviour" 2004. U góry okł.: Vademecum nauczyciela.
Bibliogr. s. 133-141. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 3516, 3517 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again