Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(106)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(112)
wypożyczone
(4)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(4)
BD53 (Bazyliańska 6)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(12)
WP130 (św. Wincentego 85)
(95)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Dymara Bronisława
(13)
Palomares Susanna
(4)
Grzesiak Ewa (filologia polska)
(3)
Janicka-Szyszko Renata
(3)
Kordziński Jarosław
(3)
Kosowska Renata
(3)
Kołodziej Lidia
(3)
Kropiwnicki Jan (1936- )
(3)
Lipiejko Małgorzata
(3)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913- )
(3)
Schilling Dianne
(3)
Steblecka Magdalena
(3)
Zgondek Elżbieta
(3)
Bartosik Jolanta
(2)
Biedroń-Zdęba Beata
(2)
Błońska Ewelina
(2)
Covan David
(2)
Denek Kazimierz (1932- )
(2)
Goźlińska Elżbieta
(2)
Ippoldt Lidia
(2)
Johnson Roger
(2)
Kędracka-Feldman Ewa
(2)
Masłowski Michał (1944- )
(2)
Michałowski Stanisław (pedagogika)
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Onochin-Mączka Magdalena
(2)
Sawicka Antonina
(2)
Siatrak Magdalena
(2)
Skiba Dorota
(2)
Szlosek Franciszek
(2)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(2)
Węglińska Maria (1936- )
(2)
Adamek Irena
(1)
Akin Terri
(1)
Bartnicka-Kierylak Aneta
(1)
Białołęcka Helena
(1)
Bojadżijewa-Wesołowska Karolina
(1)
Brejnak Andrzej
(1)
Browkin Jerzy (1934- )
(1)
Brzeziński Jerzy (1923-1990)
(1)
Bula Danuta
(1)
Cackowski Zdzisław (1930- )
(1)
Christopher Cindy J
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cybulska Jadwiga
(1)
Derewlana Hanna
(1)
Dmochowska Maria (1926- )
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria ( -2009)
(1)
Dziedzic Agnieszka
(1)
Elsner Danuta
(1)
Fiedler Maria (1904-1991)
(1)
Figarski Władysław (1936- )
(1)
Filip Jan
(1)
Frątczak Emilia
(1)
Frątczak Jan
(1)
Giermakowski Marian
(1)
Gnatek Adrian
(1)
Grodzka-Borowska Aleksandra
(1)
Grondas Marek
(1)
Grucza Franciszek (1937- )
(1)
Gwardys-Bartmańska Marianna (1972- )
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Głodowska Małgorzata
(1)
Hall Carol (1951- )
(1)
Hall Eric (1936- )
(1)
Hornby Garry (1949- )
(1)
Jedlińska Joanna
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Kozioł Renata
(1)
Kozłowska Anna (psycholog)
(1)
Kunkiewicz-Waligóra Czesława
(1)
Kurkowska Alicja
(1)
Kwolek Józefa
(1)
Lipiec Halina
(1)
Marciszewski Witold (1930- )
(1)
Marczak Anna
(1)
Matelska Aleksandra
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Michałowski Stanisław Czesław
(1)
Motylski Janusz (1960- )
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Muszyński Heliodor (1931- )
(1)
Mystkowska Halina
(1)
Należyty Jan Jakub
(1)
Nartowska Hanna
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Oleksyn Anna
(1)
Pajączkowska Joanna
(1)
Pietrasiński Zbigniew (1926-2010)
(1)
Przetacznikowa Maria
(1)
Ratyńska Hanna
(1)
Rittel Stefan Jerzy (1936- )
(1)
Rittel Stefan Jerzy (1936- ). Podręcznik nauczyciela w Unii Europejskiej
(1)
Sadowicz Leszek
(1)
Siatkowski Stanisław (1938- )
(1)
Sip Krystyna
(1)
Stasica Jadwiga
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(34)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(8)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(106)
Język
polski
(106)
Odbiorca
Przedszkola
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(10)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(20)
Nauczanie
(17)
Wychowanie
(14)
Dziecko
(13)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(9)
Godzina wychowawcza
(5)
Języki
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Szkolnictwo zawodowe
(4)
Uczniowie
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Matematyka
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Współdziałanie
(3)
Bajkoterapia
(2)
Dyskusja
(2)
Dziecko trudne
(2)
Ekologia człowieka
(2)
Gimnastyka
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Język polski
(2)
Język rosyjski
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt psychiczny
(2)
Kształcenie
(2)
Metoda projektów
(2)
Myślenie
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Oceny szkolne
(2)
Pedagogika
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Agresywność
(1)
Agresywność u nastolatków
(1)
Algebra
(1)
Asertywność
(1)
Burza mózgów
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dramat polski
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Emocje u dzieci
(1)
Gniew
(1)
Gry dydaktyczne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Inscenizacja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Języki żywe
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mediacja rówieśnicza
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Odrzucenie rówieśnicze
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Pomoce naukowe
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przedszkola
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Przyjaźń
(1)
Przyroda
(1)
Psychodrama
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rada Pedagogiczna
(1)
Rodzice
(1)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(1)
Socjologia
(1)
Szaniawski, Jerzy (1886-1970)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Temat: dzieło
"Most" "Żeglarz"
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Scenariusz zajęć
(10)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Scenariusze zajęć
(3)
Literatura
(2)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Program nauczania
(1)
Programy nauczania
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dziecko w świecie języka / Danuta Bula [et al.]. - Kraków : "Impuls", 2004. - 271, [1] s. : il. kolor., tab. ; 24 cm.
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 13)
Bibliogr. s. 271-[272].
Streszcz. ang. przy pracach.
Książka jest trzynastą już pozycją poczytnej serii "Nauczyciele - Nauczycielom". Koncentruje się ona wokół problemów kompetencji językowej i komunikacyjnej dzieci oraz możliwości kształcenia tej kompetencji w szkole. Autorki opisują w niej takie umiejętności dzieci i młodzieży, jak: sposoby porozumiewania się w różnych sytuacjach, tworzenie tekstów pisanych, posługiwanie się związkami frazeologicznymi i innymi środkami ekspresji językowej i na tym tle przedstawiają możliwości doskonalenia sprawności językowej, rozwijania aktywnej postawy dzieci wobec języka jako narzędzia porozumiewania się i tworzenia tekstów, odzwierciedlających sposób widzenia i wartościowania świata. Dużą zaletą publikacji jest to, że docenione zostały ćwiczenia językowe przygotowujące do odbioru tekstów i do ich tworzenia, a także zapobiegające błędom językowo-stylistycznym. Warto, aby w dobie niechlujstwa językowego troska o poprawność językową u dzieci leżała w gestii nie tylko nauczycieli, ale również rodziców i opiekunów oraz wszystkich tych, którzy z dzieckiem obcują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 14)
Wstęp równol. pol., ang. Streszcz. ang. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 8427 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.01.2026)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 15)
Wstęp równol. pol., ang. Streszcz. ang. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 22)
Bibliogr. s. 231-253.
Streszcz. ang. i niem.
Tom pomyślany jako podsumowanie serii okazał się podwójnym pożegnaniem - zamierzonym pożegnaniem z serią oraz, niestety, pożegnaniem z Autorką. [...] Przychodzi smutne skojarzenie z mądrą myślą wyrażoną przez księdza Jana Twardowskiego - trzeba się śpieszyć, by dzielić dobro. Pozostaje po Bronisławie Dymarze dobra pamięć, pamięć o szlachetnym Człowieku, zaangażowanej Nauczycielce, Autorce oryginalnych prac. Sięgajmy zatem do Jej dzieł i przeżywajmy tę formę - także ważnego - współbycia. [...]Powstała książka niewielka pod względem objętości, ale spełniająca wiele funkcji. Jest to podsumowanie serii, ale również przegląd poglądów, koncepcji i teorii wychowania, a także praktyk edukacyjnych - z XIX i XX wieku. Ponadto jest to oryginalna propozycja teoretycznej refleksji o dziecięcości oraz inspiracja do studiów i badań nad edukacją małych dzieci. Publikacja spełnia też funkcje promocji wartościowych lektur i zapewne będzie wykorzystana jako pewnego rodzaju przewodnik po literaturze, a zatem okaże się przydatna nauczycielom, studentom i w ogóle osobom zainteresowanym edukacją małych dzieci. Sądzę, że przyczyni się również do kształtowania jeszcze większej wrażliwości środowisk akademickich na sprawy współczesnej oświaty. Może wreszcie stać się impulsem do ożywienia społecznych dyskusji o istocie, powinnościach i praktyce edukacji - szczególnie edukacji małych dzieci. Jak na jedną niewielką książkę to bardzo dużo.Z recenzji prof. zw. dr. hab. Tadeusza LewowickiegoTen tom jest jeszcze jednym krokiem ku kreowaniu przestrzeni dialogicznego i egzystencjalno-personalnego współbycia nauczycieli/wychowawców z dziećmi/wychowankami. To nie jest książka o kopernikańskim przewrocie w pedagogice, o inwersji pedagogicznych ról, ale o współtworzeniu przez oba światy (dzieci i dorosłych) wspólnotowych przestrzeni czy środowisk życia, w których każdy zyskuje moc swojego rozwoju i odnajduje sens uspołecznienia. [...] z jednej strony ocala ona od zapomnienia ewolucję poglądów i normatywnych oczekiwań wobec transgresji pedagogiki autorytarnej ku pedagogice humanistycznej, a z drugiej strony stanowi propozycję nowych modeli poznawczych, dzięki którym staje się możliwe odczytywanie wielowymiarowości obu światów: dziecięcego i dorosłego.Całość została napisana mądrze, oparta na bogactwie źródeł i subtelnej wrażliwości ich ponow(n-)ego odczytania, budzi zainteresowanie i chęć do polemik czy konstruowania własnych projektów badawczych. [...] Rozprawa pozwala nam dotknąć słów, które są adresowane do kolejnych pokoleń pedagogów. [...] Nie zamykajmy zatem tej serii, bo - jak pisała ulubiona przez B. Dymarę laureatka Nagrody Nobla - Wisława: "Tego nie robi się dzieciom".Z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54667 (1 egz.)
Kaucja: 28,00 zł
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 22)
Bibliogr. s. 231-253.
Streszcz. ang. i niem.
Tom pomyślany jako podsumowanie serii okazał się podwójnym pożegnaniem - zamierzonym pożegnaniem z serią oraz, niestety, pożegnaniem z Autorką. [...] Przychodzi smutne skojarzenie z mądrą myślą wyrażoną przez księdza Jana Twardowskiego - trzeba się śpieszyć, by dzielić dobro. Pozostaje po Bronisławie Dymarze dobra pamięć, pamięć o szlachetnym Człowieku, zaangażowanej Nauczycielce, Autorce oryginalnych prac. Sięgajmy zatem do Jej dzieł i przeżywajmy tę formę - także ważnego - współbycia. [...]Powstała książka niewielka pod względem objętości, ale spełniająca wiele funkcji. Jest to podsumowanie serii, ale również przegląd poglądów, koncepcji i teorii wychowania, a także praktyk edukacyjnych - z XIX i XX wieku. Ponadto jest to oryginalna propozycja teoretycznej refleksji o dziecięcości oraz inspiracja do studiów i badań nad edukacją małych dzieci. Publikacja spełnia też funkcje promocji wartościowych lektur i zapewne będzie wykorzystana jako pewnego rodzaju przewodnik po literaturze, a zatem okaże się przydatna nauczycielom, studentom i w ogóle osobom zainteresowanym edukacją małych dzieci. Sądzę, że przyczyni się również do kształtowania jeszcze większej wrażliwości środowisk akademickich na sprawy współczesnej oświaty. Może wreszcie stać się impulsem do ożywienia społecznych dyskusji o istocie, powinnościach i praktyce edukacji - szczególnie edukacji małych dzieci. Jak na jedną niewielką książkę to bardzo dużo.Z recenzji prof. zw. dr. hab. Tadeusza LewowickiegoTen tom jest jeszcze jednym krokiem ku kreowaniu przestrzeni dialogicznego i egzystencjalno-personalnego współbycia nauczycieli/wychowawców z dziećmi/wychowankami. To nie jest książka o kopernikańskim przewrocie w pedagogice, o inwersji pedagogicznych ról, ale o współtworzeniu przez oba światy (dzieci i dorosłych) wspólnotowych przestrzeni czy środowisk życia, w których każdy zyskuje moc swojego rozwoju i odnajduje sens uspołecznienia. [...] z jednej strony ocala ona od zapomnienia ewolucję poglądów i normatywnych oczekiwań wobec transgresji pedagogiki autorytarnej ku pedagogice humanistycznej, a z drugiej strony stanowi propozycję nowych modeli poznawczych, dzięki którym staje się możliwe odczytywanie wielowymiarowości obu światów: dziecięcego i dorosłego.Całość została napisana mądrze, oparta na bogactwie źródeł i subtelnej wrażliwości ich ponow(n-)ego odczytania, budzi zainteresowanie i chęć do polemik czy konstruowania własnych projektów badawczych. [...] Rozprawa pozwala nam dotknąć słów, które są adresowane do kolejnych pokoleń pedagogów. [...] Nie zamykajmy zatem tej serii, bo - jak pisała ulubiona przez B. Dymarę laureatka Nagrody Nobla - Wisława: "Tego nie robi się dzieciom".Z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 430 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat marzeń dziecka / Bronisława Dymara. - Kraków : "Impuls", 1996. - 212 s. : tab. ; 23 cm.
(Nauczyciele Nauczycielom)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Aneks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42297 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11446, 5254 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Świat marzeń dziecka / Bronisława Dymara [red.]. - Wyd. 2. - Kraków : "Impuls", 1999. - 212 s. ; 24 cm.
(Nauczyciele - Nauczycielom ; [t. 2]))
Książka zawiera informacje dotyczące istoty marzeń, ich źródeł, cech oraz powiązań z innymi pojęciami, takimi jak: fantazja, wyobraźnia, sny, aluzje, cele. Akcentuje bogactwo i różnorodność marzeń oraz związek marzeń bohaterów literackich z bohaterami rzeczywistymi. Ukazuje strukturę marzeń w kontekście literackim oraz językowe ich aspekty, głównie z punktu widzenia semantyki, metaforyki i instrumentalizacji. Rozdział "Fascynacja światem marzeń" stanowi formę popularyzacji aforyzmów, sentencji, maksym i przysłów. Dołączone aneksy i antologie mogą stanowić podstawę do pracy samodzielnej i do działań kreacyjnych nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele Nauczycielom)
Bibliogr. przy rozdz.
Matematyka to nie tylko zasób gotowej wiedzy, której można się nauczyć, ale przede wszystkim pewien sposób patrzenia na świat, środek ułatwiający jego zrozumienie, sposób myślenia. Prezentowana książka pomoże nauczycielowi rozwinąć matematyczną wyobraźnię dziecka, pobudzać jego aktywność, doskonalić myślenie abstrakcyjne. Służą temu m.in. gry i zabawy matematyczne, ćwiczenia sprawdzające rozwój wyobraźni przestrzennej.Rozdział I poświęcony jest analizie specyficznych cech matematyki jako nauki, odpowiada także na pytanie: dlaczego należy się uczyć matematyki?Rozdział II prezentuje różne formy aktywności matematycznej dzieci i sposoby ich rozwijaniaRozdział III zajmuje się zagadnieniami ułatwienia dziecku dostępu do matematycznych abstrakcji, sposobami uczynienia z nauki matematyki przyjemności.Rozdział IV uczy jak rozwijać wyobraźnię matematyczną dzieci na każdym poziomie nauczania.Rozdział V porusza zagadnienia co może i powinno przeżyć dziecko w świecie liczb.Rozdział VI zajmuje się możliwością wizualizacji w nauczaniu początków geometrii syntetycznej, omawia m.in. czynności ułatwiające interioryzowanie pojęć geometrycznych.Rozdział VII wskazuje różnice między myśleniem deterministycznym a myśleniem probalistycznym, opisuje jak można zorganizować pierwsze spotkania dzieci z kombinatoryką i rachunkiem prawdopodobieństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie problemów przez dzieci / Irena Adamek. - Kraków : "Impuls", 1997. - 103, [1] s. ; 21 cm.
(Metodycy - Nauczycielom ))
Bibliogr. s. 101-102.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6053, 10817 (2 egz.)
(dostępność ok. 26.12.2025)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2959, 2960 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01.A (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik Nauczyciela)
Na stronie redakcyjnej błędny USBN.
Bibliografia na stronie 61.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak tworzyć warsztat pracy? / Jan Kropiwnicki. - [Wyd. 2 rozsz. i popr.]. - Jelenia Góra : Wydaw. Nauczycielskie, 1998. - 59, [1] s. : il. ; 17 cm.
(Przewodnik Nauczyciela)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15555 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej