Program nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Naprawa Renata
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Mach Cecylia
(2)
Staszkiewicz Ewa
(2)
Bala Agnieszka
(1)
Franczyk Anna
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Sawicka Teresa (nauczycielka)
(1)
Szczepańska Krystyna
(1)
Szczepańska Krystyna (matematyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły specjalne
(4)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Logopedzi
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(3)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Autyzm
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Historia
(1)
Język polski
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Psychoterapia
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Powieść
(36872)
Opowiadania i nowele
(13368)
Powieść obyczajowa
(7733)
Poradnik
(5547)
Podręcznik
(4810)
Program nauczania
(-)
Wydawnictwa popularne
(4761)
Film fabularny
(4634)
Kryminał
(4212)
Biografia
(3942)
Wiersze
(3434)
Thriller
(3345)
Opracowanie
(2984)
Powieść przygodowa
(2719)
Publikacja bogato ilustrowana
(2538)
Romans
(2395)
Fantastyka
(2389)
Pamiętniki i wspomnienia
(2381)
Materiały pomocnicze
(2371)
Publikacje dydaktyczne
(2338)
Fantasy
(2206)
Antologia
(2185)
Powieść historyczna
(1989)
Książka obrazkowa
(1637)
Sensacja
(1374)
Powieść psychologiczna
(1303)
Przewodnik turystyczny
(1256)
Encyklopedia
(1112)
Reportaż
(1041)
Adaptacja filmowa
(943)
Science fiction
(936)
Adaptacja literacka
(901)
Saga rodzinna
(898)
Wydawnictwa dla dzieci
(897)
Ćwiczenia i zadania
(894)
Monografia
(857)
Szkic literacki
(814)
Film animowany
(782)
Dramat filmowy
(766)
Podręczniki
(748)
Bajki i baśnie
(723)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(647)
Lektura z opracowaniem
(646)
Książka-zabawka
(616)
Komiks
(614)
Książki dla małych dzieci
(586)
Powieść erotyczna
(581)
Pamiętniki polskie
(568)
Literatura dziecięca polska
(548)
Dokumenty dźwiękowe
(547)
Publicystyka
(537)
Praca zbiorowa
(533)
Powieść biograficzna
(516)
Serial filmowy
(492)
Przepisy kulinarne
(486)
Esej
(469)
Publikacje dla dzieci
(463)
Romans historyczny
(447)
Opowiadania i nowele przygodowe
(446)
Horror
(437)
Literatura polska
(436)
Film przygodowy
(432)
Film amerykański
(424)
Publicystyka polska
(409)
Wywiad dziennikarski
(409)
Materiały konferencyjne
(367)
Komedia
(365)
Komiks przygodowy
(365)
Film familijny
(342)
Relacja z podróży
(332)
Gry i zabawy umysłowe
(326)
Poezja polska
(324)
Film dla dzieci i młodzieży
(311)
Encyklopedie
(305)
Materiały pomocnicze dla szkół
(293)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(283)
Film dokumentalny
(256)
Film akcji
(254)
Książka kucharska
(251)
Legendy i podania
(240)
Muzyka rozrywkowa
(237)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(232)
Film biograficzny
(227)
Album
(221)
Dramat (gatunek literacki)
(218)
Przewodniki turystyczne
(209)
Poradniki dla nauczycieli
(194)
Satyra
(194)
Atlas
(189)
Literatura podróżnicza polska
(185)
Wywiad-rzeka
(183)
Film edukacyjny
(182)
Film obyczajowy
(178)
Felieton
(177)
Dramat polski
(175)
Tragedia
(175)
Albumy
(171)
Komiksy
(169)
Literatura
(162)
Komedia kryminalna
(161)
Powieść autobiograficzna
(160)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia strona 40.
Przedstawiony program jest próbą określenia kierunku terapeutycznego i edukacyjnego w przypadku pracy z dzieckiem zagrożonym autyzmem i autystycznym we wczesnym okresie jego rozwoju.Doświadczenie autorki w pracy z tymi dziećmi ukazuje, że jest to możliwe, choć niekoniecznie proste.Z jednej strony dzieci z tym zaburzeniem są nieprzewidywalne, z drugiej jednak powinny mieć możliwość rozwijania umiejętności zgodnie z programem wyznaczonym przez naturę. Wiedza na temat rozwoju dziecka daje możliwość precyzyjnego konstruowania programu terapeutycznego dla dzieciautystycznych. Wiemy, iż osiągniecie kolejnych kamieni milowych w rozwoju, warunkuje dalszy proces terapeutyczny i edukacyjny.Każda pojawiająca się umiejętność jest bazą dla następnego etapu. Metoda krakowska, która jest podstawą tego opracowania, pozwala zaplanować pracę krok po kroku, zgodnie z etapami rozwoju dziecka oraz daje możliwość stosowania szerokiego wachlarza technik terapeutycznych i edukacyjnych.Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznychprzedstawia propozycję pracy w ramach:wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaedukacjiterapii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-162.
Są to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również w zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych. Celem programu jest umożliwienie dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji. Pełna realizacja tego celu da pedagogom możliwość stworzenia optymalnego planu psychostymulacji dzieci niepełnosprawnych i przygotowanie ich do względnie niezależnego funkcjonowania w społeczeństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 190-[194].
Dla nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach:Ľ posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;Ľ posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;Ľ z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;Ľ ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);Ľ ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;Ľ słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem;Ľ przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe);Ľ w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 128-131.
Dla nauczycieli i wychowawców drugiego etapu nauczania, nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach:Ľ posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;Ľ posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;Ľ z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;Ľ ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);Ľ ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;Ľ słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem;Ľ przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe);Ľ w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20226 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 831
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 74-75.
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym zostały przygotowanie z myślą o nauczycielach specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, nauczycielach szkół masowych uczących uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz rodzicach tych uczniów. Programy obejmują treści kształcenia zgodne z podstawą programową zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Ponadto są ściśle skorelowane z publikacjami: Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Jest już jesień, Nadeszła zima, Przyszła wiosna, Nareszcie lato). Umożliwi to efektywne realizowanie i monitorowanie programu edukacyjno-terapeutycznego oraz dokonanie diagnozy rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 112.
Publikacja została przygotowana z myślą o nauczycielach specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, nauczycielach szkół masowych uczących uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz rodzicach tych uczniów. Programy obejmują treści kształcenia zgodne z podstawą programową zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Ponadto są ściśle skorelowane z publikacjami: Podróż przez pory roku z kartami pracy. Karty pracy dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Umożliwi to efektywne realizowanie i monitorowanie programu edukacyjno-terapeutycznego oraz dokonanie diagnozy rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18651 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej