Sidor-Rządkowska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Dyrektorzy personalni
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Kadry
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Administracja
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Kariera
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Oceny pracowników
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Praca zdalna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Urzędnicy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współczesność charakteryzują dwa megatrendy: VUCA i Czwarta Rewolucja Przemysłowa. Akronim VUCA został utworzony z pierwszych liter słów: Volatility (zmienność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Termin VUCA został szybko zaadaptowany do świata biznesu, a współczesny świat charakteryzowanyprzez VUCA opisywany jest jako "Nowa Normalność". Zespół naukowy prof. Grażyny Gierszewskiej(głównie, choć nie tylko, z kierowanej przez nią Katedry Procesów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej) opublikował zbiór analiz pod wspólnym tytułem "Co dalej z zarządzaniem?". W przeważającym stopniu tamte teksty nie udzieliły ostatecznej odpowiedzi na tytułowe pytanie, raczej pokazywały stan i miejsce nauk o zarządzaniu w świecie VUCA. W niniejszym zbiorze, nadal w formie felietonów naukowych, autorzy próbują pójść dalej. Z lekka przewrotnie w odniesieniu do pojawiających się ostatnio deskrypcji 2.0 czy 4.0 podpisują się pod sygnaturą zarządzanie N.0, aby podzielić się swymi refleksjami co do wyzwań tej dyscypliny, należącej - co niezmiernie ważne - do nauk stosowanych, empirycznych, choć w samym założeniu dydaktycznej. Podejście przez nich wyartykułowane, diagnozy, a zwłaszcza konkluzje co do wyzwań, są zapewne dyskusyjne i także w ich zamiarze służą sprowokowaniu odzewu. Jeśli się pojawi, niezależnie od zabarwienia - akceptacji czy dezaprobaty - to autorzy osiągną zamierzony cel. Nauka bowiem to wolność, ograniczana tylko odpowiedzialnością badawczą, głównie moralną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57849 (1 egz.)
Kaucja: 38,34 zł
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 193-200.
Dla profesjonalnych coachów, menedżerów, kadry zarządzającej firm, pracowników działów HR, doradców zawodowych, trenerów i konsultantów zarządzania, pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem, psychologią oraz pedagogiką.
Książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją łączącą tematykę coachingu z nowoczesnym doradztwem zawodowym. Przedstawione w niej zostały zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty coachingu kariery. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom takim jak: - specyfika działań składających się na coaching kariery, - podobieństwa i różnice między coachingiem kariery a poradnictwem (doradztwem) zawodowym, - współczesne podejście do zagadnień kariery zawodowej i obecne modele kariery, - pojęcie "zatrudnialności" oraz budowanie marki osobistej (personal branding), - coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami, - charakterystyka narzędzi coachingu kariery, - elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych, - praca z różnymi pokoleniami oraz z wybranymi grupami klientów, w tym m.in. z osobami niepełnosprawnymi. Publikację uzupełniają liczne i zróżnicowane studia przypadków oraz wybrane narzędzia przydatne w coachingu kariery. Zainteresuje ona zarówno profesjonalnych coachów, jak i menedżerów, kadrę zarządzającą firm, pracowników działów HR, doradców zawodowych, trenerów i konsultantów zarządzania. Będzie też cennym źródłem wiedzy dla pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem, psychologią oraz pedagogiką.
Rozdział 1. Coaching kariery - próba charakterystyki pojęcia * Rozdział 2. Kariera zawodowa - centralne pojęcie coachingu kariery * Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) - ważne pojęcia współczesnego rynku pracy * Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery * Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery * Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych * Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery * Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów * Studia przypadków * Załączniki * 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ) * 2. Kwestionariusz "Moja kariera" * 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych * Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56444 (1 egz.)
Kaucja: 59,25 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy / Wydział I Nauk Społecznych PAN. Polityka Społeczna ; z. 1)
Na s. przytyt. odmienna nazwa serii: Rozprawy Wydziału I Nauk Społecznych PAN.
Bibligr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49023 (1 egz.)
Kaucja: 49,60 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronach [157]-160.
Praca zdalna, model hybrydowy czy coworking to jedne z najpopularniejszych obecnie tematów dyskusji podejmowanych w wielu organizacjach. Zmiana miejsca i sposobu świadczenia pracy w dobie epidemii sprawia, że organizacja przestrzeni pracy w nowych warunkach wymaga ponownego przemyślenia koncepcji funkcjonowania jednostek i zespołów. Autorka omawia szczegółowo w książce następujące zagadnienia: - warunki efektywnej i bezpiecznej pracy w biurze; - szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną, w tym kwestie oceny i motywowania pracujących w tym trybie osób; - coworking jako tzw. trzecie miejsce pracy; - wiele koncepcji, których znajomość staje się niezbędna współczesnym menedżerom (np. Activity Based Working, projektowanie partycypacyjne, Paradox Navigator, coworkingowe biura sąsiedzkie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21365 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Bibliografia na stronach [157]-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie personalem w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska - Wyd.2 uakt. i roz. - warszawa : Jak, 2010. - 213 s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. [203]-209, Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
W książce zaprezentowano uwarunkowania prawne oraz aktualny stan wiedzy na temat nowoczesnego HR. Szczegółowo omówiono w niej m.in.:specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej,pojecie służby cywilnej,system ocen okresowych w korpusie służby cywilnej,zagadnienia tworzenia indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ),metody wspierania rozwoju zawodowego, w tym szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learning, coaching, mentoring, samodoskonalenie pracowników,problematykę zarządzania kompetencjami,standardy zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.Ważną częścią książki są studia przypadków - przykłady dobrych praktyk pochodzące z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Wstęp * Rozdział 1. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej * Pojęcie administracji publicznej * Pojęcie służby cywilnej * Tradycyjny model administracji a nowe zarządzanie publiczne * Praca w administracji publicznej a praca w sektorze przedsiębiorstw * Standardy zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej * Rozdział 2. System ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej * Podstawy prawne systemu ocen okresowych * Ocena okresowa w świetle nowoczesnych koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim * Przygotowanie do wdrożenia systemu ocen * Częstotliwość oceny * Kryteria oceny * Metoda oceny * Skala ocen * Rozdział 3. Prowadzenie rozmów oceniających * Przygotowanie do rozmowy * Kwestia samooceny * Rozmowa a wypełnianie formularza oceny * Zasady prowadzenia rozmów oceniających * Przekazywanie informacji pozytywnych * Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych * Rozdział 4. Pojęcie i istota rozwoju zawodowego * Rozwój zawodowy - perspektywa jednostki * Podział życia zawodowego na etapy * Predyspozycje zawodowe jednostki * Miejsce pracy w hierarchii wartości życiowych * Struktura motywów związanych z pracą zawodową * Typologia mechanizmów rozwoju zawodowego * Rozwój zawodowy - perspektywa organizacji * Analiza potencjału zawodowego pracowników * Wspieranie rozwoju wiedzy i umiejętności pracowników * Rekrutacja wewnętrzna jako działanie wspierające rozwój zawodowy pracowników * Rekrutacja wewnętrzna (nabór wewnętrzny) w służbie cywilnej * Rozdział 5. Indywidualne programy rozwoju zawodowego (IPRZ) jako podstawa działań rozwojowych w korpusie służby cywilnej * Procedura tworzenia IPRZ * Podmioty uczestniczące w procesie ustalania i realizacji IPRZ - role i zadania każdego z nich * Pracownik (członek korpusu służby cywilnej) * Bezpośredni przełożony * Dział personalny * Najwyższe kierownictwo * Rozdział 6. Formy rozwoju możliwe do zastosowania w ramach IPRZ * Szkolenia * E-learning * Coaching * Mentoring * Samodoskonalenie * Program szkoleń wewnętrznych * Miniporadnik trenera wewnętrznego * Jak zapanować nad tremą? * Jak się ubrać? * Jak zadbać o tzw. mowę ciała? * Rozdział 7. Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników * Czym są kompetencje? * Pojęcie zarządzania kompetencjami * Wdrożenie systemu zarządzania kompetencjami * Metody oceny kompetencji pracowników * Tradycyjna ocena okresowa * Ocena 360 stopni * Testy * Development Center (centrum rozwoju, ośrodek rozwoju, DC) * STUDIA PRZYPADKÓW * I. Wdrażanie indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ) - doświadczenia Urzędu Komunikacji Elektronicznej * Mariusz Czyżak, Joanna Kencler * II. System szkoleń wewnętrznych - doświadczenia Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie * Kamil Mroczka * III. Model kompetencyjny jako narzędzie integracji procesów HR w urzędzie - doświadczenia Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach * Zuzanna Bartczak, Katarzyna Śliwa-Szajor * IV. Development Center - doświadczenia Głównego Urzędu Statystycznego * Emilia Andrzejczak, Renata Piaskowska * Bibliografia * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 54491 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 230, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach [219]-226. Indeks.
Dla menedżerów oraz dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich, a także osób rozstających się z organizacją.
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość - sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. Autorka skupia się na następujących zagadnieniach: zjawisko redukcji zatrudnienia - przebieg, rozwiązania alternatywne, kryteria wyboru osób do zwolnienia ; wpływ formy zwalniania na wizerunek organizacji ; zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami ; outplacement i związane z nim korzyści ; zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy ; sposoby zapobiegania odchodzeniu wartościowych pracowników ; wykorzystanie informacji zwrotnej od odchodzących pracowników. Rozważania poparte są licznymi wynikami badań oraz przykładami z praktyki. Książka wzbogacona jest także o materiał Pawła Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału Lee Hecht Harrison DBM, który dzieli się niezwykle interesującymi i aktualnymi informacjami na temat procesów restrukturyzacji zatrudnienia w Polsce.
O autorce * Wstęp * CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROCESEM ODCHODZENIA PRACOWNIKÓW Z ORGANIZACJI SPRAWDZIANEM KULTURY ORGANIZACYJNEJ FIRMY * Rozdział 1. Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa * Firma w oczach byłych pracowników - rys historyczny * Trwała (?) zmiana podejścia do redukcji personelu * Jaka będzie "nowa normalność"? Pandemia COVID-19 a problem zwalniania pracowników * Rozdział 2. Przegląd najczęściej występujących przyczyn odchodzenia pracowników z organizacji * Zwolnienia spowodowane przyczynami organizacyjnymi * Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy * Zwolnienia z inicjatywy pracownika * CZĘŚĆ II. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACODAWCA * Rozdział 3. Restrukturyzacja organizacji a redukcja zatrudnienia * Pojęcie restrukturyzacji * Restrukturyzacja zatrudnienia jako nieodzowny element restrukturyzacji przedsiębiorstwa * Przebieg procesu restrukturyzacji zatrudnienia * Znaczenie komunikacji * Pojęcie planu społecznego * Próba podsumowania * Rozdział 4. Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie organizacji * Syndrom "tych, co przeżyli" * Sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom redukcji * Rozdział 5. Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia * Planowanie zatrudnienia * Wprowadzanie elastycznych form zatrudnienia * Praca zdalna - pojęcie i podstawowe warunki efektywności * Rozdział 6. Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia * Zachęcanie do dobrowolnego odejścia z organizacji połączone z systemem odpraw * Zaproponowanie pracownikom urlopów bezpłatnych (lub częściowo płatnych) * Obniżka wynagrodzeń osób zatrudnionych w firmie * Rozdział 7. Podejmowanie decyzji dotyczących wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ratnach redukcji * Kryterium stażu pracy (LIFO i FIFO) * Kryterium społeczne * Kryterium efektywnościowe * Rozdział 8. Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach * Utrata zatrudnienia jako poważny problem psychologiczny * Kto powinien przekazywać informację o zwolnieniu? * Zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami * Rozdział 9. Outplacement * Czym jest outplacement? * Rodzaje outplacementu * Dlaczego organizacje decydują się na zastosowanie outplacementu? Trudności związane z prowadzeniem programów outplacementu w Polsce * Jak mierzyć efektywność outplacementu? * Rozdział 10. Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy * Najczęstsze przyczyny niewłaściwego wykonywania zadań * Zagadnienia, które należy rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji * Informowanie pracownika o zwolnieniu spowodowanym negatywną oceną pracy * CZĘŚĆ III. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACOWNIK * Rozdział 11. Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji * Brak realistycznego obrazu przyszłej pracy * Zatrudnianie osób ze zbyt wysokimi kwalifikacjami * Niewłaściwy przebieg okresu adaptacyjnego * Niesatysfakcjonujący poziom wynagrodzeń * Rozdział 12. Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Program działań długofalowych * Przestrzeganie najważniejszych zasad efektywnego kształtowania systemów motywacyjnych * Właściwe kształtowanie polityki szkoleniowej * Stwarzanie pracownikom możliwości awansu * Programy zarządzania talentami * Rozdział 13. Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej organizacji * Sygnały świadczące o zamiarze odejścia * Czy warto nakłaniać pracownika do pozostania? * Exit intewiew - wywiad z odchodzącym pracownikiem * Zasady prowadzenia rozmów z odchodzącymi pracownikami * Exit interuiew jako element standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej * Rozdział 14. Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników * Rozstanie z pracodawcą jako naturalny etap życia zawodowego * Jak przewidzieć zwolnienie? * Wskazówki dla odchodzących * Aneks. Kontynuacja czy przełom? Praktyki restrukturyzacji zatrudnienia w opinii Pawia Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału Lee Hecht Harrison DBM * Trendy dotyczące restrukturyzacji zatrudnienia przed pandemią * Wyzwania okresu pandemii * Bibliografia * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57831 (1 egz.)
Kaucja: 51,61 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej