Sorting
Source
Katalog centralny
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(11)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(4)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Author
Bucki Piotr
(1)
Chraniuk Anna
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Dmochowski Artur (1959- )
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Fatek Mateusz
(1)
Harczuk Przemysław (1980- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Leduchowska Małgorzata (1982- )
(1)
Reich Tomasz
(1)
Rybiński Krzysztof (1967- )
(1)
Stępowski Robert
(1)
Wójcik Paweł (psycholog)
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Coache
(1)
Superwizorzy
(1)
Telemarketerzy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Gospodarka
(2)
Marketing
(2)
Archetyp (psychologia)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryzys finansowy 2007 r
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mechanizmy obronne (psychologia)
(1)
Motywacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Pracodawcy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sukces
(1)
System wartości
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zysk
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Europa
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych / Tomasz Reich. - Wydanie I. - Warszawa : Słowa i Myśli ; Collegium Civitas, 2016. - 187 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia strony 185-186.
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę."Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci".Dowiesz się z niej:dlaczego i jak należy stosować zasady netykietyczym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)kiedy komentowanie to już hejtowaniedlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnieniejak opowiedzieć historię... snapująci ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz"- - - - - - - - - - -To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.Anna Miotk,ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19265 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów.Z książki dowiesz się: o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje, o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów, o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci, o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny, o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać, o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji.Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19108 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia w przypisie na stronach [255]-264.
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku! Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z "życia korporacji". "Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło. "Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern (Z Przedmowy)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-228.
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy może być gwarantem, że w firmie będą pracować właściwe osoby, które docenią to, co firma już osiągnęła i które będą właściwie wypełniać powierzane im zadania.Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele innych pytań w książce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 37,72 zł
Book
In basket
(Rozmowy o Polsce)
Na okładce: Janusz Szewczak, Krzysztof Rybiński, Cezary Mech, Przemysław Wipler, Paweł Szałamacha, Marian Szołucha, Andrzej Sadowski, Tomasz Teluk, Jerzy Żyżyński, Ryszard Bugaj.
KRYZYS - to słowo, które nie schodzi z ust polityków, dziennikarzy czy przeciętnego Polaka od kilku lat. Stało się już tak "popularne", że wiele osób przestaje traktować na serio kolejne doniesienia o spadku PKB, rosnącej inflacji, zwiększającym się zadłużeniu publicznym. Ale kryzys dopiero nabiera siły, jego skutki odczujemy w najbliższej przyszłości. Autor - Artur Dmochowski - w rozmowach z 10 uznanymi i niezależnymi ekspertami z zakresu ekonomii, stara się ustalić, co jest przyczyną postępującej recesji, poznać opinie rozmówców na temat współczesnej polityki gospodarczej Polski i UE, a przede wszystkim znaleźć rozwiązania, które pomogą złagodzić, a niekiedy uchronić się przed skutkami kryzysu zarówno w skali globalnej, jak w przypadku indywidualnego obywatela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Superwizja w coachingu / Katarzyna Dujanowicz, Anna Chraniuk. - Wydanie I. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. - 93 strony : ilustracje ; 21 cm.
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i Superwizora, w której doświadczony coach wspiera innego w rozwoju oraz pomaga mu sprostać wyzwaniom, na jakie napotyka on w swojej pracy. To pasjonująca podróż w głąb świata coachingu, rozłożenie warsztatu i kompetencji coacha "na części".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19269 (1 egz.)
Book
In basket
Liderzy biznesu o gospodarce / z przedsiębiorcami rozmawia Przemysław Harczuk. - Wydanie I. - Lublin ; Warszawa : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2014. - 165, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
"Liderzy biznesu o gospodarce" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy "na własnej skórze" doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy prezentują szereg rozwiązań, które mogłyby uzdrowić od lat kulejącą polską gospodarkę i pozytywnie wpłynąć na pozycję rodzimych firm. Z książki wyłania się obraz Polski, widziany oczami przedsiębiorców, ich dotychczasowych doświadczeń. Wśród rozmówców autora są najwybitniejsi polscy biznesmeni, m.in.: Grzegorz Bierecki (twórca systemu SKOKów) prezentujący swój punkt widzenia na sektor finansowy, Lech Jeziorny (bohater filmu "Układ zamknięty") na bazie własnych doświadczeń stara się wskazać rozwiązania pomocne w tworzeniu prawa przyjaznego przedsiębiorcom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
Telesprzedaż : nie wciskaj - sprzedawaj / Małgorzata Leduchowska. - Uaktualnione i poprawione wydanie 2. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 181 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Sprzedaż przez telefon : poradnik dobrych praktyk.
Dla początkujących i doświadczonych telesprzedawców.
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center.Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19109 (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomia w matriksie / Krzysztof Rybiński. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2014. - 296 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 167-170, 295-296.
Każdy z nas żyje w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, słabo zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Tracimy kontrolę nad swoim życiem, ekonomiczny matrix decyduje za nas, jak mamy żyć, ile pracować, co kupować, ile mieć dzieci, gdzie i jak mieszkać. Większość ludzi pozostanie zanurzona w tym ekonomicznym matriksie przez całe życie, nie zdając sobie z tego sprawy, nie wiedząc, że mogli żyć inaczej, lepiej, że mogli czerpać z olbrzymiego rezerwuaru swoich nieodkrytych możliwości, które nigdy nie zostały wykorzystane. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z nas, jeśli tylko zrozumiemy podstawowe zasady ekonomii i zaczniemy je stosować w codziennym życiu. Krok po kroku, prostym językiem, są tu wyjaśnione wszystkie ważniejsze zasady i pojęcia obowiązujące w ekonomii. Pokazujemy, jak te zasady wpływają na życie każdego z nas i jak je wykorzystać, żeby podejmować właściwe decyzje, a nie takie, do których zmusza nas ekonomiczny matrix.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Promocja marki : poradnik dobrych praktyk / Robert Stępowski. - Wydanie I. - Warszawa ; Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, copyright 2014. - 239, [1] strona ; 24 cm.
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19267 (1 egz.)
Book
In basket
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 237-240.
Szczegółowa wiedza z zakresu psychografii konsumenta, poparta praktycznymi przykładami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 18867 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again