Radwańska Anna (pedagogika)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Radwańska Anna (pedagogika)
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Pedagodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Czytanie
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Pisanie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczucia
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Poradnik metodyczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia strony 200-202.
Poradnik napisany został z myślą o rodzicach, którzy chcą zdobyć potrzebną i praktyczną wiedzę na temat dysleksji. Autorka omawia zjawisko dysleksji rozwojowej, typy dysleksji, objawy i symptomy wczesnego występowania ryzyka dysleksji. Podkreśla rolę rodziców, nauczycieli, rówieśników w edukacji dziecka z dysleksją.Uzupełnieniem poradnika są szeroko omówione przykłady ćwiczeń usprawniających technikę czytania i pisania (z podziałem na wiek) oraz konspekty zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 191-192.
Książka napisana została z myślą o rodzicach, nauczycielach i terapeutach pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, czyli z dysleksją rozwojową, objawiającą się w postaci dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Treść publikacji jest skierowana do uczniów najstarszych klas szkoły podstawowej (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
Książka napisana została z myślą o rodzicach, nauczycielach i terapeutach pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, czyli z dysleksją rozwojową, objawiającą się w postaci dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Treść publikacji jest skierowana do uczniów najstarszych klas szkoły podstawowej. Poradnik zawiera: ćwiczenia praktyczne do wykorzystania podczas pracy terapeutycznej z uczniem z dysleksją rozwojową, do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz do samodzielnej pracy w domu dla uczniów z 7-8 klasy szkoły podstawowej; informacje dotyczące samooceny, pozycji społecznej i myślenia uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania wraz z kwestionariuszami testów do ich określenia; opis procesu myślenia dyslektyka i trudności, które napotyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 257-258.
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje:- wzrokową,- słuchowo-językową,- koordynację wzrokowo-ruchowąoraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem.W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
Rozdział I. OGÓLNE ZASADY PRACY Z UCZNIEM PODCZAS TERAPII PEDAGOGICZNEJ * Metoda Dobrego Startu * Zastosowanie Metody Dobrego Startu * Rozdział II. POCZĄTKI * Jak rozpocząć naukę czytania? * Scenariusz zajęć dla uczniów przygotowujących się do nauki czytania * Jak przygotować dziecko do nauki pisania? * Scenariusz zajęć - dla dzieci rozpoczynających przygodę z pisaniem * Rozdział III. FUNKCJE WZROKOWE - SCENARIUSZE * Temat: Czego tutaj brakuje? * Temat: Spacer po lesie * Temat: Obrazki * Temat: Zabawa kolorem * Temat: Jaki to wyraz, zdanie? * Temat: Rodzinna wycieczka * Temat: Zabawa słowem * Temat: Jedna litera * Temat: Wiosna, lato, jesień, zima * Temat: Co tutaj nie pasuje? * Rozdział IV. FUNKCJE SŁUCHOWO-JĘZYKOWE * Scenariusze zajęć - usprawnianie funkcji słuchowo-językowych * Temat: Nadaj tytuł * Temat: Dokończ * Temat: Jaka to melodia? * Temat: Pomyśl, zamaluj i odpowiedz * Temat: Głoski * Temat: Co słyszysz? * Temat: Głoska, sylaba, wyraz * Temat: Coraz więcej * Temat: Dźwięki * Temat: Opowiem Ci bajkę * Rozdział V. KOORDYNACJA WZROKOWO-RUCHOWA * Temat: Patrz i pisz * Temat: Przeciwieństwa * Temat: Skojarz mnie! * Temat: Zagadki * Temat: Owoce i warzywa * Temat: Zabawki * Temat: Figury geometryczne * Temat: Ułóż to, co ja * Temat: Jesień * Rozdział VI. SCENARIUSZE ZAJĘĆ * Scenariusz zajęć dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera * Temat: Emocje * Scenariusz zajęć dla uczniów z niedosłuchem lub słabosłyszących * Temat: Posłuchaj i opowiedz * Scenariusz zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim * Temat: Znajdź, powtórz, pogrupuj * Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzoną koncentracją uwagi * Temat: Litery i cyfry * Scenariusz zajęć dla uczniów z zespołem Downa * Temat: Dwuznaki * Scenariusz zajęć dla uczniów słabowidzących * Temat: Ćwiczenia liter mylonych * Scenariusz zajęć dla ucznia z afazją * Temat zajęć: „Opowiedz mi...!" * Rozdział VII. PROGRAMY REWALIDACJI * Program rewalidacji dla ucznia ze stwierdzonym niedosłuchem * Program rewalidacji dla ucznia z autyzmem * Program rewalidacji dla ucznia z afazją * Program rewalidacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim * Rozdział VIII. ZAMIAST ZAKOŁCZENIA * Wzór opinii wystawianej dla rodziców w celu przedłożenia innym specjalistom * Wzór Karty Zajęć Specjalistycznych (np. korekcyjno-kompensacyjne) * Wzór Karty Zajęć Rewalidacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19255 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
Książka jest drugą częścią publikacji na temat terapii pedagogicznej. Poradnik napisany jest z myślą o nauczycielach, terapeutach, pracujących z uczniami szkoły podstawowej (klasy 5–8) ze specyficznymi trudnościami. Dysleksja rozwojowa to specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, spowodowane opóźnieniami i zaburzeniami w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz językowych. Ze względu na wielowymiarowość problemu wymagana jest skuteczna organizacja pracy z uczniami. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22751 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej