Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(8)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Śliwa Anna (1963- )
(2)
Arndt Roland
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Burton Celia
(1)
Całus Edmund. Tł
(1)
Colwill Nina L
(1)
Czak Krystyna
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Domański Piotr
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hall Judith A
(1)
Hudak Marta
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
Kobjoll Klaus
(1)
Michael Norma
(1)
Nienartowicz Artur
(1)
Sieradzki Andrzej (marketing)
(1)
Soames Nicole
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Szymbor Jerzy tł
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vinnicombe Susan
(1)
Witek Ewelina
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Perswazja
(1)
Praca
(1)
Reklama
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Styl życia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kreowanie pozytywnej rzeczywistości : praktyczne zastosowania / Vera F. Birkenbihl. - Wyd. 2, przetworzone. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 174, [2] s. : il. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Czy nasze myśli w każdej chwili mają wpływ na otaczającą rzeczywistość? Jeśli tak, to co możemy zrobić, aby ta kreacja była pozytywna. Co zrobić, aby nasze oczekiwania nie zderzały się z negatywną oceną tego, co się wokół nas dzieje. Jak spowodować abyśmy byli pogodni i uśmiechnięci? I czy to w ogóle możliwe? Vera Birkenbihl autorka książki pt.: "Kreowanie pozytywnej rzeczywistości. Praktyczne zastosowania" twierdzi, że tak.Jeśli jesteśmy optymistami i wierzymy, że spotykać nas będą tylko dobre doświadczenia, to nasz umysł wykreuje takie sytuacje, które wcześniej zobaczyliśmy wewnątrz siebie. Kochając ludzi, ufając im, przyciągamy do siebie osoby dobre, którym można zaufać.Gdy jednak czegoś się boimy, wtedy przyciągamy do siebie osoby rozedrgane, pełne obaw o swoją przyszłość. Kiedy nastawieni do świata jesteśmy pesymistyczne, nie dziwmy się, że będziemy wokół siebie kreować tzw. negatywną rzeczywistość. Stąd kluczem do szczęścia jest umiejętność chwytania pozytywnej energii wokół nas. Umiejętność komunikowania się z osobami pozytywnie zakręconymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05.D (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. - Indeksy.
Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich. Autor zwięźle i przejrzyście omówił w niej istotę komunikacji społecznej, scharakteryzował różne jej modele, przedstawił metodę programowania neurolingwistycznego (NLP), różne style komunikacyjne nauczycieli, komunikację werbalną i niewerbalną w klasie szkolnej itp..
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45105 (1 egz.)
Kaucja: 34,68 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Bibliogr. s. 143-144.
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy / Tymon Smektała. - Wydanie 1. przetworzone na podstawie wydania 1. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 147, [5] stron : ilustracje, 20 cm.
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Bibliografia strony 143-144.
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Forma i typ
Tytuł serii: Kreatywność
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Dla studentów wydziałów komunikacji, kadry zarządzającej oraz pracowników reklamy i marketingu.
Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartofony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Rozdział 1. Reklama jako forma komunikacji * Zwrot komunikacyjny * Czym jest reklama? * Język reklamy * Rola reklamy w procesie komunikacji społecznej * Reklama jako idea * Komunikacja informacyjna * Rozdział 2. Media a reklama * Podział typów reklam ze względu na nośnik * Telewizja * Prasa * Radio * Internet * Reklama zewnętrzna - miejska * Reklama ambientowa * Rozdział 3. Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu * Funkcje promocji * Narzędzia internetowe * Narzędzia multimedialne * Książka jako nośnik reklamy produktu * Rozdział 4. Tożsamość i wizerunek marki * Definicje tożsamości i wizerunku marki * Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica? * Identyfikacja wizualna * Składowe Corporate Identity * Proces komunikacji wizerunkowej * Świadomość marki * Zaufanie do marki * Lokowanie produktu * Emotional branding * Tworzenie Lovemarks * Magia opowieści * Grywalizacja - gra z konsumentem * Brief keratywny * Dizajn w kreowaniu marki * Rozdział 5. Społeczne kreowanie marki * Krótka historia public relations * Istota i cele public relations * Funkcje i cele public relations * Media relations * PR a reklama * PR i marketing * Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem * Benetton - odzież ludzi zszokowanych * Metro ludzi świadomych * Rola ambasadora marki * Rozdział 6. Technologiczne kreowanie marki * Rola e-PR w promocji wizerunku firmy * Rola agencji interaktywnych * Media interaktywne * Podstawowe narzędzia e-PR * Social media * Marketing szeptany
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55578 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Psychologia sukcesu, czyli Przyjaźń w interesach / Roland Arndt ; [tł. Krystyna Czak]. - Wydanie I przetworzone na podstawie wydania 1. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 215, [1] stron ; 20 cm.
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Poprzednie wydanie pt.: Komunikacja międzyludzka : psychologia sukcesu czyli przyjaźń w interesach.
Bazując na konkretnych przykładach z życia zawodowego osób reprezentujących różne profesje, autor książki wskazuje możliwości kontaktów międzyludzkich, nacechowanych uczciwością, zaufaniem i konstruktywnym działaniem. Dzięki temu może dojść do powstania swoistego rodzaju przyjaźni prowadzącej do obustronnych korzyści nie tylko w sferze prywatnej, ale i zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność - Astrum)
Na okł. podtyt. : jak to robić w twojej organizacji.
Bibliogr. s. 157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.F (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Bibliografia przy rozdziałach.
Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tablo-idowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia?W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Czym jest komunikacja? Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym?W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego?Czy język ciała jest umiejętnością nabytą, czy też cechą wrodzoną i instynktowną?Czy prawdą jest, że niektórzy z nas potrafią skuteczniej niż inni komunikować swoje myśli twarzą, tonem głosu i innymi sygnałami płynącymi z ciała?Niniejsza publikacja zawiera materiał teoretyczny i badawczy opracowany przez naukowców pochodzących z różnych środowisk akademickich i reprezentujących wielorakie dyscypliny wiedzy - teorię komunikacji, doradztwo, psychologię, psychiatrię, językoznawstwo, socjologię, zarządzanie i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19157 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywakcja / Klaus Kobjoll ; [tł. Edmund Całus]. - Wrocław : "Astrum", 2000. - 174, [2] s. ; 21 cm.
(Kreatywność - Astrum)
Na okł. podtyt.: jak to robić w twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum managera / Andrzej Sieradzki. - Wydanie I przetworzone na podstawie wydania I. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 202, [1] : ilustracje ; 19 cm.
(Kreatywność)
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa Andrzeja Sieradzkiego - praktycznym poradniku skierowanym zarówno do menedżerów działających w dużych, jak i małych firmach, a także do wszystkich potencjalnych kandydatów do tego zawodu. Zamieszczone tu porady mają bezpośrednie odniesienie do nas, do naszych problemów, do konkretnych sytuacji i do cech naszego charakteru. Sugerowane rozwiązania będą pomocne w doskonaleniu metod zarządzania, podejmowaniu decyzji, radzeniu sobie z konfliktami w firmie, opanowaniu stresu w pracy. Atutem tej książki są dodatkowe testy dla menedżera, które mają na celu lepsze poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz uświadomienie sobie tego, jak nas postrzegają podwładni, współpracownicy i partnerzy zawodowi. Żywimy nadzieję, iż Vademecum managera pomoże przypomnieć i uporządkować wiadomości niezbędne do skutecznego zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji.Z książki dowiesz się:- jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie- jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień- jak z empatią wsłuchać się w innych- czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie- w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i emailDzięki lekturze poradnika staniesz wyrafinowanym graczem we wszystkich sferach życia. Ważne jest też, aby inni bezkonfliktowo zaakceptowali nasz punkt widzenia.Książka należy do serii Inspiracja i kreatywnośćW najbliższym czasie w serii ukażą się:Od myślenia do olśnienia. 60 diagramów: jak wizualnie rozwiązywać problemy, Kevin DuncanEureka! 60 sposobów: jak mieć dobre pomysły, Kevin DuncanNICOLE SOAMES jest znanym coachem i praktykiem inteligencji emocjonalnej. Zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w Unilever i United Biscuits przez 12 lat, zdobywając bogate doświadczenie w tej dziedzinie. W 2009 roku założyła Nicole Diadem, firmę, która szkoli umiejętności handlowe i coachingowe. Od kilkunastu lat skutecznie uczy swoich klientów jak negocjować, zarządzać i wpływać na innych, by odnieść sukces.Autorka książek Postaw na swoim (The Influence Book) i The Negotiation Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Tytuł oryginału: "The essence of women in management" 1995.
Bibliografia przy rozdziałach.
Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19155 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej