Mowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(261)
Forma i typ
Książki
(261)
Publikacje dydaktyczne
(36)
Poradniki i przewodniki
(24)
Proza
(12)
Poezja
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(283)
wypożyczone
(32)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(9)
BD40 (Suwalska 11)
(19)
BD52 (Rembielińska 6a)
(12)
BD53 (Bazyliańska 6)
(9)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(10)
CN1 (św. Wincentego 85)
(29)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(5)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(4)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(4)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(3)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(199)
Autor
Kot Marcin
(10)
Senkowska Bożena
(10)
Klimkiewicz Danuta
(9)
Siennicka-Szadkowska Elżbieta
(9)
Galewska-Kustra Marta
(8)
Błeszyński Jacek (1963- )
(6)
Kłos Joanna (ilustracje)
(6)
Sprawka Romana
(6)
Szoplik Katarzyna
(6)
Balejko Antoni (1935- )
(5)
Chrzanowska Anna (logopedia)
(5)
Dawczak Beata
(5)
Spychał Izabela
(5)
Spychał Krzysztof
(5)
Wianecka Elżbieta
(5)
Galewska-Kustra Marta. Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać
(4)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(4)
Kołudzka Janina
(4)
Kłodnicka Olga
(4)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(4)
Piaget Jean (1896-1980)
(4)
Sroka-Mucha Bogna
(4)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(3)
Demel Genowefa
(3)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(3)
Dudek Sandra
(3)
Fuks Agata
(3)
Mikosza Lucyna
(3)
Milewski Stanisław (1956- )
(3)
Mystkowska Halina
(3)
Paluch Anna
(3)
Stecko Elżbieta
(3)
Szwajkowska Elżbieta
(3)
Szwajkowski Witold
(3)
Baczała Ditta
(2)
Bijak Elżbieta
(2)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Chęciek Mieczysław
(2)
Domagała Aneta
(2)
Dryżałowska Grażyna
(2)
Grabias Stanisław (1942- )
(2)
Grell Barbara
(2)
Gunia Grażyna
(2)
Hernik Mikołaj
(2)
Jastrzębowska Grażyna
(2)
Jauer-Niworowska Olga (1965- )
(2)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(2)
Kamińska Dorota (logopedia)
(2)
Kozłowska Kinga (1941- )
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Krupa Dorota
(2)
Leonard Laurence B
(2)
Orłowska-Popek Zdzisława
(2)
Pańkowski Tomasz
(2)
Porayski-Pomsta Józef
(2)
Pszczółka Jolanta
(2)
Rodak Hanna (1946-2005)
(2)
Sachajska Elżbieta
(2)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Smereka Tomasz
(2)
Sołtys-Chmielowicz Anna
(2)
Toczyska Bogumiła
(2)
Vygotskij Lev Semenovič (1896-1934)
(2)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(2)
Wrzesińska Maria
(2)
Węsierska Katarzyna
(2)
Zaleski Tomasz
(2)
Abiński Michał
(1)
Agarwal Rajeev
(1)
Atys Paulina
(1)
Baczyńska Halina
(1)
Barska-Antos Danuta
(1)
Baxter Richard (stomatolog)
(1)
Bekus-Richane Marzena
(1)
Benni Tytus (1877-1935)
(1)
Billewicz Grażyna
(1)
Blau Melinda (1943- )
(1)
Bober-Pełzowska Maria
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bogdańska Teresa
(1)
Bouvet Danielle
(1)
Brodacki Michał
(1)
Buchta Magdalena (1982- )
(1)
Chaińska-Dylowicz Dorota
(1)
Chilińska-Karpowicz Elżbieta
(1)
Chmiel Sylwia
(1)
Chmielewska Elżbieta
(1)
Chmura Joanna (logopeda)
(1)
Chrzanowska Anna (logopedia). (1940- )
(1)
Cichy Ludwik
(1)
Cieszyńska Jadwiga
(1)
Claparéde Edouard (1873-1940)
(1)
Cooper Pamela J
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Czarnik Barbara
(1)
Czekański Marek (1948- )
(1)
Datkun-Czerniak Krystyna
(1)
Dembiniok Ewa
(1)
Deslex A
(1)
Diener Krystyna Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(79)
1990 - 1999
(32)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(2)
1920 - 1929
(1)
1890 - 1899
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
1901-2000
(7)
1989-2000
(4)
1918-1939
(2)
Kraj wydania
Polska
(261)
Język
polski
(260)
Odbiorca
Dzieci
(31)
Logopedzi
(23)
Rodzice
(22)
0-5 lat
(21)
6-8 lat
(10)
Nauczyciele
(7)
Pedagodzy
(7)
Studenci
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Dzieci dwujęzyczne
(3)
Dzieci niedosłyszące
(3)
Dzieci z afazją i alalią
(3)
Dzieci z niezakończonym rozwojem mowy
(3)
Dzieci z wadami wymowy
(3)
Dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i genetycznymi
(3)
Dzieci z zaburzoną komunikacją językową
(3)
9-13 lat
(2)
Chorzy
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(19)
Temat
Kobieta
(5221)
Rodzina
(4020)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2961)
Mowa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(4)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(38)
Ćwiczenia logopedyczne
(31)
Poradnik
(29)
Podręcznik
(15)
Wydawnictwa popularne
(13)
Opowiadania i nowele
(12)
Książki do kolorowania
(10)
Wiersze
(9)
Książka obrazkowa
(7)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(6)
Książki dla przedszkolaków
(5)
Podręczniki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Scenariusze zajęć
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Rymowanki
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Arkusz obserwacji
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy nauczania
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(40)
Medycyna i zdrowie
(8)
Językoznawstwo
(7)
Psychologia
(5)
Biologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
261 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sekrety Przyrody)
U dołu okładki: Ciekawy quiz na końcu.
Ilustrowany zeszyt odkrywa jeden z sekretów przyrody - mowę zwierząt. Potrafią one komunikować się na wiele sposobów: za pomocą głosu, zapachu, koloru, dotyku. Ich system znaków jest imponujący.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41884 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11144 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.07.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 93-95.
Dla logopedów.
Wstęp i spis treści również w języku angielskim.
Jest to pierwsza w Polsce publikacja służąca do terapii zaburzeń płynności mówienia według Zmodyfikowanego Programu Psychofizjologicznej Terapii Jąkających się autorstwa dr. Mieczysława Chęćka, która została przygotowana z myślą o wykorzystaniu jej przede wszystkim przez logopedów, neurologopedów oraz terapeutów mowy w kompleksowej terapii indywidualnej oraz grupowej osób jąkających się lub z mową bezładną. Zawarty w publikacji materiał teoretyczny oraz obszerny materiał praktyczny opiera się na Zmodyfikowanym Programie Psychofizjologicznej Terapii Jąkających się, który uwzględnia dwie ważne metody terapeutyczne i podejścia do terapii jąkania: Technikę Przedłużonego Mówienia (TPM) oraz Technikę Delikatnego Startu Mowy (TDSM). Publikacja ta jest obszernym zbiorem doskonale opracowanych metodycznie tekstów do terapeutycznego czytania oraz materiałów obrazkowo-wyrazowych, które zachęcą pacjentów jąkających się do ćwiczeń i ułatwią trening płynnego mówienia, a terapię uczynią skuteczniejszą. Poziom opracowanych materiałów (gotowych do kopiowania i wielokrotnego wykorzystania) został odpowiednio dostosowany do poszczególnych grup wiekowych pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla logopedów.
Wstęp i spis treści także w języku angielskim.
Jest to pierwsza w Polsce publikacja służąca do terapii zaburzeń płynności mówienia według Zmodyfikowanego Programu Psychofizjologicznej Terapii Jąkających się autorstwa dr. Mieczysława Chęćka, która została przygotowana z myślą o wykorzystaniu jej przede wszystkim przez logopedów, neurologopedów oraz terapeutów mowy w kompleksowej terapii indywidualnej oraz grupowej osób jąkających się lub z mową bezładną.Zawarty w publikacji materiał teoretyczny oraz obszerny materiał praktyczny opiera się na Zmodyfikowanym Programie Psychofizjologicznej Terapii Jąkających się, który uwzględnia dwie ważne metody terapeutyczne i podejścia do terapii jąkania: Technikę Przedłużonego Mówienia (TPM) oraz Technikę Delikatnego Startu Mowy (TDSM).Publikacja ta jest obszernym zbiorem doskonale opracowanych metodycznie tekstów do terapeutycznego czytania oraz materiałów obrazkowo-wyrazowych, które zachęcą pacjentów jąkających się do ćwiczeń i ułatwią trening płynnego mówienia, a terapię uczynią skuteczniejszą. Poziom opracowanych materiałów (gotowych do kopiowania i wielokrotnego wykorzystania) został odpowiednio dostosowany do poszczególnych grup wiekowych pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: "Program terapeutyczno-stymulacyjny dla dzieci z problemami w mówieniu".
Bibliogr. s. 86.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4668, 2982 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7597, 11801 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? : obserwacja / Joanna Chmura. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2022. - 62, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronie [63].
Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział. [Opis pochodzi ze strony taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolorowy alfabet / Ludwik Cichy ; zilustrował Piotr Parda. - Warszawa : Wydawnictwo Wilga, 2011. - 53, [3] strony : fotografie kolorowe, mapy ; 30 cm.
Książka powstała z myślą o dzieciach, które dopiero poznają głoski i litery. Muszą się nauczyć łączenia dźwięku z jego zapisem graficznym. To niełatwe zadanie przestaje być dla dziecka problemem, gdy sięgniemy po środki, które więcej mają w sobie zabawy, niż zwykłej nauki. W naszej książce rodzice i dzieci znajdą: niezwykłe ilustracje, pozwalające połączyć głoskę i literę z wyrazem; króciutkie i wesołe rymowanki; zabawy słowem i obrazem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 292)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona dla logopedów, nauczycieli przedszkola, studentów i rodziców dzieci z wadami wymowy i niezakończonym rozwojem mowy.Sposoby wywoływania prawidłowego brzmienia głosek prezentowane są w przystępnej formie przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską. Dwudziestoośmioletnie doświadczenie Autorki, w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi pozwala rekomendować tę pozycję jako niezbędną dla wszystkich zajmujących się kształtowaniem mowy dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18461, 16184 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zebrane w tomie artykuły dotyczą zagadnień niezwykle istotnych dla środowisk zainteresowanych problemami diagnozy i terapii logopedycznej oraz funkcjonowania psychospołecznego osób dotkniętych zaburzeniami mowy. Treści skupiają się wokół trzech bloków tematycznych: bilingwizmu, problematyki dysleksji i innych zaburzeń mowy. Publikacja z pewnością spotka się z zainteresowaniem logopedów, pedagogów oraz psychologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15892 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Opis wg okładki.
Wykrzyknienia i wyrażenie dźwiękonaśladowcze pojawiają się pod koniec pierwszego roku życia dziecka. Pełnią bardzo ważną rolę w rozwoju mowy i komunikacji. Dla wielu dzieci jeszcze przez kolejne dwa lata pozostają jedynym sposobem przekazywania znaczeń.Onomatopeje w naturalny sposób umożliwiają dziecku ćwiczenie kompetencji komunikacyjnej (umiejętności porozumiewania się) i artykulacji. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze i wykrzyknienia zbudowane są najczęściej z sylaby otwartej, najłatwiejszej artykulacyjnie, ale pojawiają się tu niemal wszystkie spółgłoski z systemu języka. Dzięki temu dziecko ma możliwość ćwiczenia wymowy także trudnych spółgłosek, ale w ułatwionej sytuacji komunikacyjnej.Wyrażenia dźwiękonaśladowcze nazywają nie tylko zwierzęta, ale także przedmioty i zjawiska dziejące się wokół dziecka. Pełnią tym samym rolę rzeczownika, czasownika, przymiotnika i przysłówka. Budują w ten sposób system językowy dziecka, pozwalający mu opowiadać o otaczającym świecie.Dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz z zaburzeniami komunikacji językowej opanowanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych i wykrzyknień jest niezwykle ważne ponieważ buduje pewność skutecznej komunikacji.Ćwiczenia powinny odbywać się codziennie przez 6 minut, czas ten może zostać podzielony na dwie sesje. Warunkiem koniecznym jest użycie słuchawek. Takie postępowanie jest uzasadnione badaniami klinicznymi. Podczas słuchania dziecko musi być odgrodzone od innych bodźców dźwiękowych oraz mieć bezpośrednią stymulację analizatora słuchu.Pomoc przeznaczona jest dla dzieci:- dwujęzycznych- niedosłyszących- z niezakończonym rozwojem mowy- z wadami wymowy- z afazja i alalią- z zaburzeniem komunikacji językowej- z zaburzeniami rozwojowymi i genetycznymiPraca z książeczką Wyrażenia dźwiękonaśladowcze poprawia koncentrację i uwagę dziecka oraz jest drugim etapem w nauce czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19250 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej