Przedsiębiorczość międzynarodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(16)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Jankowska Hanna
(2)
Atlas Radosław
(1)
Baran Michał
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik-|Purgat Małgorzata
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bolesta|-Kukułka Krystyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chowaniec Magdalena
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Góralczyk Bogdan
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janik Tomasz
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kapusta Piotr
(1)
Komasa Bartosz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makieła Zbigniew (1949- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Miszkiewicz Bartosz
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Orzechowski Marek
(1)
Piątkowski Marcin (1975- )
(1)
Porter Michael E
(1)
Pyffel Radosław (1976- )
(1)
Rajca Konrad
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sosnowski Łukasz
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnowski Arkadiusz
(1)
Trocki Michał
(1)
Wielondek Marcin
(1)
Witkowicz Tadeusz (1950- )
(1)
Yip George S
(1)
Zieliński Filip
(1)
Ziółek Bartosz
(1)
Zwoliński Grzegorz
(1)
Żyznowski Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5208)
Rodzina
(4013)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3257)
Tajemnica
(2953)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2936)
Relacje międzyludzkie
(2517)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(998)
Wybory życiowe
(935)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(475)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradnik
(3)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Złoty łuk McDonalda pojawia się w coraz to nowych zakątkach globu... Bojownicy wojen domowych po obu stronach różnych frontów noszą takie same adidasy i słuchają z walkmana tych samych przebojów... Fundamentaliści knują wirtualne spiski w Internecie... Te paradoksy współczesnego świata analizuje Benjamin R. Barber, dyrektor Ośrodka Kultury i Polityki Demokracji im. Walta Whitmana na Rutgers University, doradca prezydenta Clintona. W błyskotliwej, napisanej z polemiczną pasją książce wykazuje, że procesy globalizacji (McŚwiat) i tendencje separatystyczne (Dżihad) oddziaływują na siebie i napędzają się wzajemnie. Prawdziwą bohaterką tej książki jest jednak demokracja, zagrożona zarówno przez wszelkiego rodzaju fundamentalizmy, jak i przez wolny rynek, rządzący się bezwzględną logiką zysku. Czy między Dżihadem a McŚwiatem znajdzie się miejsce dla społeczeństwa obywatelskiego? Benjamin R. Barber mimo wszystko nie traci optymizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47963 (1 egz.)
Kaucja: 29,84 zł
Książka
W koszyku
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: "Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce". W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58606 (1 egz.)
Kaucja: 00,00 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
"Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22602 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48971 (1 egz.)
Kaucja: 31,20 zł
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 299, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Indeks.
Bibliogr. s. 289-294.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz szkół biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 189-193.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49909 (1 egz.)
Kaucja: 31,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Kaucja: 63,46 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 52,50 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Na 4 stronie okładki błędny zapis ISBN 978-83-8128-551-3
Bibliografia, netografia na stronach 349-[368]. Indeks.
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu. Pragnę również zaznaczyć, że realizacja obszernego studium wymagała dużego wysiłku ze strony redaktorów i autorów w celu przygotowania tej interesującej publikacji. [.] Poszczególne rozdziały obejmują: ogólną problematykę przedsiębiorczości i innowacji, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyficzny typ przedsiębiorczości akademickiej, problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa, innowacyjne metody zarządzania, metody i techniki zarządzania innowacjami, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, w tym szczególnie aktualny problem wspierania rozwoju działalności małych i średnich przedsiębiorstw, działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce, rolę informacji w pobudzaniu innowacyjności oraz problematykę przedsiębiorczości uniwersyteckiej. Prof. dr hab. Zbigniew Zioło Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
CZĘŚĆ PIERWSZA. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ * Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność - wprowadzenie (Zbigniew Jan Makieła) * 1.1. Przedsiębiorczość * 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności - analiza pojęciowa * 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość * 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja * Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości (Natalia Dudzińska-Korczak) * 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości * 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej * 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce * 2.4. Studium przypadku - koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego * Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw (Katarzyna Szczepańska-Woszczyna) * 3.1. Systemy wsparcia MSP * 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw * 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE * 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce * 3.5. Studium przypadku - przykłady wsparcia dla MSP * Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości (Jacek Gancarczyk) * 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości * 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów * 4.3. Studium przypadku - Klaster Life Science w Krakowie * Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka (Zbigniew Jan Makieła) * 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji * 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej - analiza pojęciowa * 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej * 5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej * 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej * 5.6. Studium przypadku - przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego * Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu - analiza przypadku polskiej uczelni publicznej (Justyna M. Bugaj) * 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej * 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego - wybrane zagadnienia * 6.3. Studium przypadku - przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza * CZĘŚĆ DRUGA. ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI * Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo (Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio, Barbara Siuta-Tokarska) * 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych * 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo - istota pojęcia * 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa * 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem * 7.5. Studium przypadku - innowacyjne przedsiębiorstwa * Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania (Marek Jarzębiński) * 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) * 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ) * 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC) * 8.4. Studium przypadku - projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD * Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami (Magdalena M. Stuss) * 9.1. Zarządzanie innowacjami - analiza pojęciowa * 9.2. Źródła innowacji * 9.3. Strategie innowacji * 9.4. Modele zarządzania innowacjami * 9.5. Źródła finansowania innowacji * 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji * 9.7. Studium przypadku - plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży motoryzacyjnej * Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem (Zofia Gródek-Szostak) * 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych * 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym * 10.3. Studium przypadku - firma Flukar Sp. z o.o * Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce (Magdalena M. Stuss) * 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji * 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji * 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji * 11.4. Studium przypadku - zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską) * Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności (Michał Baran) * 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności * 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań * 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności * 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności * 12.5. Studium przypadku - innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim * Bibliografia * Informacje o autorach * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 68,31 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka dostępna także jako e-book.
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47082 (1 egz.)
Kaucja: 36,00 zł
Książka
W koszyku
(Biznes)
Na okładce: Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski.
Chiny są obecne we wszystkich branżach i sektorach oraz w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą bezprecedensowego wzrostu gospodarczego ostatnich dekad i dokonującej się na naszych oczach rewolucji technologicznej. W Polsce rosnące znaczenie Chin na świecie jest często przyjmowane z niedowierzaniem lub zaskoczeniem, radykalną krytyką albo bezkrytycznym entuzjazmem. Dla przedsiębiorców XXI wieku Azja nie jest już kwestią wyboru, lecz oznacza konieczność wejścia w kontakt z tamtejszym biznesem, co bez poznania i zrozumienia wschodniej kultury, norm i wartości, instytucji, stylu prowadzenia biznesu i wyzwań z nimi związanych jest skazane na fiasko. Można tę wiedzę zdobywać przez własne doświadczenia i uczenie się na błędach, co - jak wiadomo - bywa kosztowne, czasochłonne, a nawet bolesne. Żeby ułatwić przedsiębiorcom realizację biznesowych celów, przeprowadziłem wywiady z 20 ludźmi z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean. Moich rozmówców (Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski) łączy świadomość wielkiego wyzwania, do którego potrzeba głowy, charakteru, a czasem także wiary. Zderzyli się oni z rzeczywistością Państwa Środka i przeszli pozytywnie tę weryfikację, stając się mistrzami w swoich dziedzinach. Teraz chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, odpowiadając na pytania: W jaki sposób rozmawiać z Chińczykami? ; Co wyróżnia chiński styl prowadzenia biznesu? ; Czym różni się chińska etykieta biznesowa od europejskiej? ; Na jakie wyzwania należy się przygotować, wchodząc na rynek chiński? ; Jakie są upodobania chińskich konsumentów? ; Czego spodziewają się w relacjach Polska-Chiny? ; Jaki wpływ wywrą Chiny na świat, Europę, Polskę, poszczególne branże i sektory? Książka Biznes w Chinach jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości. Polecamy ją każdemu, kto prowadzi biznes w Chinach, planuje nawiązać współpracę z Chińczykami albo styka się z nimi w swojej pracy. Książka zainteresuje również wszystkich ciekawych świata, przede wszystkim pozaeuropejskiego - otwierającego zupełnie nowe możliwości i stawiającego nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58502 (1 egz.)
Kaucja: 52,43 zł
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 171, [1] s. : 1 rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 169-[172].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7972, 8719 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51787 (1 egz.)
Kaucja: 28,00 zł
Książka
W koszyku
Od nędzy do pieniędzy czyli Znad Bugu na Wall Street / Tad Witkowicz, Jan M. Fijor. - Wydanie drugie. - Chicago ; Warszawa : Fijor Publishing, 2016. - 321 stron, [7] stron tablic ; 21 cm.
Już w trzy dni od debiutu nasze akcje poszybowały na 14 dolarów za udział. My wprawdzie dostaniemy za nie tylko po sześć dolarów, ale satysfakcja jest ogromna. Siedzimy z Richem i mnożymy, ile też jesteśmy teraz warci. Wyszło, że po 14 milionów. Każdy! Za głowę się złapałem. Dla faceta, który przyjechał tu kilkanaście lat temu z zabitej dechami Polski, gdzie chodził w połatanych spodniach i podartych butach, który w Ameryce mieszka w tanim apartamencie czynszowym, a za najdroższy garnitur zapłacił kilkanaście dolarów na przecenie - zostać milionerem to szok. Tym bardziej, że od razu stałem się multimilionerem! Miałem trzydzieści trzy lata. Jak na ten wiek całkiem nieźle - myślałem, sycąc się dusznym, choć ożywczym powietrzem Wall Street. (z prologu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 Witkowicz T. (1 egz.)
(dostępność ok. 05.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej