Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(103)
Forma i typ
Książki
(97)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(9)
Audiobooki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(46)
MW123 (św. Wincentego 64)
(6)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(2)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(27)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(19)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(6)
Adair John (1934- ). Anatomia biznesu
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Witkowska Magda
(3)
Adair John Eric (1934-)
(2)
Adair John Eric (1934-). Anatomia biznesu
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Buchwald Paweł
(2)
Cellary Mieczysława
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fox Jeffrey J. (1945- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Mrozek Piotr
(2)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(2)
Abramowski Michał
(1)
Abramowski Michał (bhp)
(1)
Adair John Eric (1934- ). Anatomia biznesu
(1)
Allworth James
(1)
Anusz Jan. Tł
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Atlas Radosław
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Balicki Adam (1976- )
(1)
Barański Robert
(1)
Barker Eric
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Baryło Waldemar
(1)
Białek Maja
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Brown C. Brené
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Butowski Leszek (1965- ) Red
(1)
Cabaj Leszek
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Christiani Alexander (1958- )
(1)
Cyrulska Halina
(1)
Czechowicz Ewa
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dillon Karen (1952- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Dmochowska Anna
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Duke Anne (1965- )
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Durda Angelika
(1)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Erickson Jim
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Filipek Krzysztof
(1)
Francik Anna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Godlewska Niuta
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Grant Adam (1981- )
(1)
Grensing Lin
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Góralczyk Bogdan
(1)
Górski Jerzy (dziennikarz)
(1)
Głatki Michał
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hensel Witold
(1)
Hillkirk John
(1)
Hingston Peter
(1)
Hogan Kevin
(1)
Igielska Dorota
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janik Tomasz
(1)
Kessler David (1959- )
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kisielewska Justyna
(1)
Kitlińska-Król Małgorzata
(1)
Klebahn Perry
(1)
Klein Hans-Michael (1956- )
(1)
Klimek Krzysztof (prawo podatkowe)
(1)
Kolb Christian
(1)
Komasa Bartosz
(1)
Konieczny Tadeusz (1922- )
(1)
Kopyść Anna
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(103)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo
(7)
Samorealizacja
(7)
Sukces
(6)
Kadry
(5)
Innowacje
(4)
Praca
(4)
Decyzje
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Bhp
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Internet
(2)
Menedżerowie
(2)
Myślenie
(2)
Organizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemysł
(2)
Przemysł samochodowy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Rachunkowość budżetowa
(2)
Rozmowa
(2)
Samopoznanie
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Stres zawodowy
(2)
Administracja szkolna
(1)
Alimenty
(1)
Ambicja
(1)
Asertywność
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety miejskie
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dane osobowe
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Drogi
(1)
Drogi publiczne
(1)
Drogi rowerowe
(1)
Dudek, Zenon Waldemar
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dług państwowy
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekorozwój
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Informacja
(1)
Instytucje kultury
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja w organizacjach
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kreatywność
(1)
Logopedia
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja osiągnięć
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie straty
(1)
Policja
(1)
Praca młodocianych
(1)
Praca osób niepełnoletnich
(1)
Pracodawcy
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(28)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Wydawnictwa popularne
(5)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Asertywność
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Psychologia
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
103 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Na okładce: Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski.
Chiny są obecne we wszystkich branżach i sektorach oraz w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą bezprecedensowego wzrostu gospodarczego ostatnich dekad i dokonującej się na naszych oczach rewolucji technologicznej. W Polsce rosnące znaczenie Chin na świecie jest często przyjmowane z niedowierzaniem lub zaskoczeniem, radykalną krytyką albo bezkrytycznym entuzjazmem. Dla przedsiębiorców XXI wieku Azja nie jest już kwestią wyboru, lecz oznacza konieczność wejścia w kontakt z tamtejszym biznesem, co bez poznania i zrozumienia wschodniej kultury, norm i wartości, instytucji, stylu prowadzenia biznesu i wyzwań z nimi związanych jest skazane na fiasko. Można tę wiedzę zdobywać przez własne doświadczenia i uczenie się na błędach, co - jak wiadomo - bywa kosztowne, czasochłonne, a nawet bolesne. Żeby ułatwić przedsiębiorcom realizację biznesowych celów, przeprowadziłem wywiady z 20 ludźmi z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean. Moich rozmówców (Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski) łączy świadomość wielkiego wyzwania, do którego potrzeba głowy, charakteru, a czasem także wiary. Zderzyli się oni z rzeczywistością Państwa Środka i przeszli pozytywnie tę weryfikację, stając się mistrzami w swoich dziedzinach. Teraz chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, odpowiadając na pytania: W jaki sposób rozmawiać z Chińczykami? ; Co wyróżnia chiński styl prowadzenia biznesu? ; Czym różni się chińska etykieta biznesowa od europejskiej? ; Na jakie wyzwania należy się przygotować, wchodząc na rynek chiński? ; Jakie są upodobania chińskich konsumentów? ; Czego spodziewają się w relacjach Polska-Chiny? ; Jaki wpływ wywrą Chiny na świat, Europę, Polskę, poszczególne branże i sektory? Książka Biznes w Chinach jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości. Polecamy ją każdemu, kto prowadzi biznes w Chinach, planuje nawiązać współpracę z Chińczykami albo styka się z nimi w swojej pracy. Książka zainteresuje również wszystkich ciekawych świata, przede wszystkim pozaeuropejskiego - otwierającego zupełnie nowe możliwości i stawiającego nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58502 (1 egz.)
Kaucja: 52,43 zł
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
U dołu okładki i strony przedtytułowej: Ideaflow-liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie.
Ideaflow: liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W "Ideaflow" Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia ; znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach ; oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny ; projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty ; stać się innowacyjnym ; uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes Horyzonty)
Bibliografia na stronach 304-305.
Ta publikacja stanowi dorobek dziesięcioletnich badań Edwarda Lucasa nad bezpieczeństwem w sieci internetowej. To ciekawa, napisana przystępnym językiem, a jednocześnie wyjaśniająca bardzo złożone zgadnienia książka, która już kilka miesięcy po światowej premierze doczekała się entuzjastycznych recenzji ("Wall Street Journal", "Sunday Times"). Lucas snuje opowieść o historii internetu przez pryzmat zagrożeń, które cyfrowa sieć niosła ze sobą już od początku jej istnienia. Niezmiernie łatwo łatwo w dzisiejszych czasach ukraść komuś tożsamość(w sieci). A skoro tak - twierdzi Autor - oznacza to, że zagrożone są fundamenty, na których społeczeństwa budowały swoje systemy polityczne, prawne i gospodarcze. Jednak zadaniem Lucasa wcale nie jest straszenie, tylko dostarczenie Czytelnikowi wiedzy o naturze cyfrowej przestępczości. Po to, byśmy mogli w bezpieczny sposób mogli eksploatować możliwości, które internet stwarza dla współczesnych gospodarek i relacji społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes - Wolters Kluwer Polska)
(Dla Liderów Biznesu)
Bibliogr. s. 243-247. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.A (3 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać w młodym wieku / Eryk Zawisza ; ilustracje Niuta Godlewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : menger.pl, 2022. - 83, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Biznes dla nastolatków)
Eryk Zawisza, autor książki pt. _I_Jak zarabiać w młodym wieku _/I_ jest nastolatkiem. Postanowił podzielić się własnymi doświadczeniami z pracy i zarabiania pieniędzy. Bo w tym, że za pracę otrzymujemy pieniądze, nie ma nic złego. Przeciwnie: zarobek jest nagrodą płaconą nam przez innych ludzi za to, że im w czymś pomogliśmy, że ich nakarmiliśmy, sprawiliśmy im radość czy pomogliśmy przezwyciężyć chwilową słabość. Im więcej tej radości, im bardziej okażemy się pomocni - tym więcej nam zapła
Wstęp * Przedmowa * Zmień mentalność! * Droga edukacji szkolnej * Nauka to potęgi klucz? * Sprzątanie * Montowanie filmów * Tworzenie prostych stron internetowych * Naprawa elektroniki, mebli, rowerów * Tworzenie grafik * Wykorzystuj pandemię, kryzysy: rób innym zakupy! * Copywriting * Prowadzenie social mediów * Korepetycje * Wyprowadzenie psów * Babysitting, czyli opieka nad dziećmi * Handel * Kup taniej, sprzedaj drożej * Sprzedaż wiedzy w Internecie, czyli handel wiedzą * Handel programowaniem i oprogramowaniem * Marketing, czyli wyróżnij się z tłumu * Prawo przyciągania * Jak się rozliczać z dochodu? * Cele * Od Wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Na stronie radakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Bibliografia na stronach 305-309.
Dąż do doskonałości i osiągaj imponujące rezultaty. Niech ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu. Przekonaj się, jak praca nad sobą i stworzenie jasnego obrazu tego, czym chcesz się cieszyć w przyszłości, mogą zmienić twoje życie. To powolny proces. Jeśli jednak będziesz wytrwały i skupisz się na mówieniu i robieniu właściwych rzeczy we właściwy sposób, wkrótce osiągniesz rezultaty znacznie przewyższające włożony wysiłek. Tylko od ciebie zależy, jaki kształt nadasz swojej przyszłości. Przygotuj się na wielką przygodę, jaką będzie reszta twojego życia! Spełnij swoje marzenia! Dowiedz się, jak: - wyznaczać sobie wielkie cele, - postanowić, że będziesz bogaty, - przejąć kontrolę nad swoim życiem, - myśleć jak geniusz, - uwolnić potencjał swojego umysłu, - doładować mocą swoje myślenie, - wykreować swoją przyszłość, - cieszyć się życiem. Niezwykła! Wykorzystaj sprawdzony program „mentalnego oprogramowania” przedstawiony w tej książce, żeby sięgnąć po swoje niezmierzone wewnętrzne zasoby i zamienić w rzeczywistość marzenia o idealnym życiu. dr Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menadżer® i Wiesz, możesz - DZIAŁAJ! Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które sprzedały się w milionach egzemplarzy i które przetłumaczono na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. s. [333]-337. Indeks.
Dla menedżerów, przedsiębiorców i specjalistów.
Świat nie stoi w miejscu. Nie można zatrzymać postępu technologicznego ani globalnych tendencji rozwoju biznesu. Przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome tego, że jeśli chcą utrzymać lub wzmocnić swoją pozycję na rynku, nie mogą ignorować nowoczesnych technologii przyjaznych środowisku. Zielony wzrost, zielony zysk opisuje wszystkie główne nurty ekonomiczne i technologiczne związane z "zieloną" rewolucją. Dzięki lekturze książki czytelnik dowie się m.in.:- jak rozwija się rynek źródeł energii odnawialnej,- jaki wpływ na przemysł motoryzacyjny wywierają samochody napędzane elektrycznie,- jakie są sposoby wydłużania cyklu życia produktu za pomocą technologii ekologicznych,- jakie są potrzeby w zakresie edukacji i działalności badawczo-rozwojowej związanej z nowoczesnymi rozwiązaniami proekologicznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54943 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52435 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
(Seria Biznesowych Poradników)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka Kobiety i ich wpływ na biznes jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym. Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu.Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania:* Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?* Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?* Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?* Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań, zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1. Womenomics, czyli ekonomia kobiet * Czynniki gwarantujące wzrost * Strategiczny aspekt kwestii płci * Koszt utraconych korzyści * Docenienie różnic * Język płci * Klątwa demografii * Siły XXI wieku: klimat, kobiety, Internet * Dalsza lektura * 2. Lwia część talentu * Wojna o talent * Potencjał intelektualny kobiet * Nie w pełni wykorzystany talent * Rola szkół biznesu * Czerpanie z puli * Stworzenie lepszych zarządów * Rozwiązania ustawodawcze - kontrowersyjny system kwot * Dalsza lektura * 3. Większa część rynku * Siła nabywcza - po przekroczeniu parytetu * Finanse kobiet * Płeć a segmentacja * Różne oblicza strategii marketingowej wobec kobiet * Dalsza lektura * 4. Opanowanie języków obu płci: co firmy mogą zrobić w tym względzie * Świeże spojrzenie na przykłady tradycyjnego podejścia * do kwestii płci * Równe, ale różne * Dylematy dotyczące różnorodności * Kto jest najbardziej kompetentny? * Zaskakujące branże * Nowe podejście do kwestii płci * Elementy strategii opartej na umiejętności mówienia językami obu płci * Dalsza lektura * 5. Dwujęzyczność: siedem kroków do sukcesu * Kluczowe składniki sukcesu * Dalsza lektura * 6. Kultura też się liczy: co państwa mogą zrobić w tym względzie * W roli matki i szefowej * W gronie najlepszych i najgorszych: zaskakujące wyniki * Niedoskonała umowa w Ameryce * Kontynenty kontrastu * Czynniki przyciągające pochodzące z sektora publicznego i zachęty stosowane przez sektor prywatny * Dalsza lektura * 7. Rozgryźć kobiety * Co firmy powinny wiedzieć o kobietach? * Poczucie dyskomfortu związane z uprawianiem polityki * Kariery nie przebiegają liniowo * Powab przedsiębiorczości * Alternatywne poglądy na władzę * Płeć, sukces i media * Agenci zmiany na własnych warunkach * Dalsza lektura * 8. Talent jutra kształtuje się... dzisiaj * Nowe modele pracy * Ojcowie też się liczą * Technologia, która pomaga rozwijać umiejętności * Wartość siły intelektu * Pełne wykorzystanie potencjału pokolenia "Ja" * Przyszłość już nadeszła * Dalsza lektura * Zakończenie. Z lepszego biznesu do lepszego świata? * Nowe głosy, nowe wybory * Nowa miara sukcesu * Wyzwanie dla biznesu * Dalsza lektura *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Anatomia biznesu / John Adair)
Bibliogr. s. 272-274. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45687 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja / John Adair ; [przekł. Ewa Czerwińska]. - Warszawa : "Studio Emka", cop. 2000. - 254 s. : 2 il. ; 20 cm.
(Anatomia biznesu / John Adair)
Bibliogr. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45682 (1 egz.)
Kaucja: 00,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja / John Adair ; [przekł. Dariusz Bakalarz]. - Warszawa : "Studio Emka", cop. 2000. - 248 s. : il. ; 20 cm.
(Anatomia biznesu / John Adair)
Tyt. oryg.: "Effective motivation" 1996. - Na okł. podtyt.: w jaki sposób wydobywać z innych to, co najcenniejsze.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Anatomia biznesu / John Adair)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45680 (1 egz.)
Kaucja: 21,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie czasem / John Adair ; [przekł. Dariusz Bakalarz]. - Warszawa : "Studio Emka", cop. 2000. - 197 s. : 2 il. ; 20 cm.
(Anatomia biznesu / John Adair)
Tyt. oryg.: "Effective time management" 1988. - Na okł. podtyt.: jak oszczędzać czas i mądrze nim gospodarować.
Bibliogr. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45681 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43852 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej