Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(4)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(23)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Blount Jeb
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borek Paweł (biznes)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gajór Joanna
(1)
Gali Sandra
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Gawlik Remigiusz
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Janoś-|Kresło Mirosława
(1)
Kaczorowska Bogna
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Klecha-Tylec Karolina
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kwaśny Jakub
(1)
Lee Kevin
(1)
Lewestam-Rodziewicz Agnieszka
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Materla Anna
(1)
Mesjasz Lidia
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Molendowski Edward
(1)
Mroczek Arkadiusz
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Norris Mark
(1)
Odrobina Anna (ekonomia)
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pach-Gurgul Agnieszka
(1)
Pera Jacek
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rozmiarek Jan
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seda Catherine
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smaga Marta
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Sojat Anna
(1)
Stanek Piotr (1978- )
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Surendra Sebastian
(1)
Szaran Adam
(1)
Sękowski Maciej
(1)
Ulbrych Marta
(1)
Walczak Tomasz
(1)
West Steve
(1)
Wilma Anna
(1)
Woźniak Monika
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zalisko Marek
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwolińska Aneta
(1)
Łoboda Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Aplikanci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Seniorzy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5247)
Rodzina
(4043)
Przyjaźń
(3863)
Miłość
(3270)
Tajemnica
(2991)
Handel elektroniczny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2964)
Relacje międzyludzkie
(2542)
Zabójstwo
(2194)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1742)
Zwierzęta
(1613)
Dzieci
(1606)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1416)
Nastolatki
(1392)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1361)
Język polski
(1359)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1018)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(953)
Sekrety rodzinne
(940)
Policjanci
(926)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(886)
Osoby zaginione
(884)
Psy
(867)
Władcy
(867)
Historia
(849)
Kultura
(825)
Boże Narodzenie
(787)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(773)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(746)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Krainy i światy fikcyjne
(685)
Koty
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(673)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Uprowadzenie
(643)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(603)
Dziennikarze
(592)
Sztuka
(579)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(505)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(498)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(482)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(477)
Osobowość
(475)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Język angielski
(436)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Politycy
(410)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Kryminał
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść
(2)
Komentarz
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da sie? sprzedawac?? zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos??c??. "A juz˙ pozyskac?? nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac?? sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas??cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w ksia?z˙ce "Techniki sprzedaży zdalnej". Czego moz˙na sie? spodziewac?? po ich książce? Zdobycia umieje?tnos??ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes??li do tej pory byłes?? handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis??cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac?? w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc?? swoje kompetencje i poznac?? wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. Tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58524 (1 egz.)
Kaucja: 37,42 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i na okł. : "Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnieć sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?".
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 53056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49059 (1 egz.)
Kaucja: 38,04 zł
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dostępna również jako e-book.
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ... i wciąż się opiera ... ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 182, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 175-179.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46279 (1 egz.)
Kaucja: 21,17 zł
Książka
W koszyku
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiona i omówiona problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w tematyce omawianej w książce.
2. Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet * 2.1. Jak założyć działalność gospodarczą w Internecie - zagadnienia prawne * 2.2. Szczególne obowiązki sprzedawców w sklepach internetowych * 2.3. Szczegółowe zagadnienia związane z ochroną danych osobowych * 2.4. Regulamin sklepu internetowego * 2.5. Problematyka prawna tzw. "plików cookies" * 2.6. Prawne aspekty spamu * 2.7. Konkursy * 3. Blogi i portale społecznościowe * 3.1. Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności prawnej za treści publikowane na blogach i portalach społecznościowych * 3.2. Aspekty prawne działalności marketingowej na blogach * 3.3. Prawo prasowe a błogi * 3.4. Przestępstwa w Internecie * 3.5. Problematyka prawna vlogów * 4. Prawo autorskie w Internecie * 4.1. Utwór * 4.2. Osobiste a majątkowe prawa autorskie * 4.3. Granice dozwolonego użytku prywatnego i publicznego * 4.4. Wizerunek i jego ochrona * 4.5. Ochrona praw autorskich * 4.6. Linkowanie * 4.7. Ochrona domen internetowych * 4.8. Licencje Creative Commons (CC) * 5. Znaki towarowe - zarys * 5.1. Pojęcie znaku towarowego * 5.2. Udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy * 5.3. Postępowanie sporne * 5.4. Umowy dotyczące znaków towarowych * 5.5. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu cywilnym * 5.6. Znak towarowy a utwór * 6. Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi * Wzory pism * WZÓR A - Regulamin sklepu internetowego * WZÓR B - Regulamin konkursu internetowego * WZÓR C - Pozew o ochronę dóbr osobistych * WZÓR D -Wniosek o udostępnienie danych osobowych * WZÓR E -Wniosek do GIODO o nakazanie udostępnienia danych osobowych * WZÓR F - Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa * WZÓR G -Wezwanie do zaniechania naruszeń dóbr osobistych * WZÓR H - Zgoda na wykorzystanie wizerunku * WZÓR I - Umowa licencyjna * WZÓR J -Wezwanie do ujawnienia informacji z zakresu prawa autorskiego * WZÓR K - Pozew z tytułu naruszenia praw autorskich osobistych i majątkowych * WZÓR L -Wezwanie do zaprzestania naruszania znaku towarowego * WZÓR M - Regulamin dotyczący używania znaku towarowego * WZÓR N - Umowa licencyjna w zakresie korzystania ze znaku towarowego * WZÓR O - Formularz rejestracyjny znaku towarowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 29,18 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej / Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52462 (1 egz.)
Kaucja: 38,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst na skrzydełkach.
Na okładce: blog firmowy ; Google Ads, e-commerce ; influencer marketing ; marka osobista ; social media.
Bibliografia na stronach 209-217.
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby Marketing w twojej firmie odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne, uwzględniające także sytuację pandemiczną. Dowiesz się z niej m.in., jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami, korzystać z systemu reklamowego Google Ads - i wielu innych rzeczy, które sprawią, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Wiele nowo powstałych firm mierzy się z problemem rozpoczęcia działań promocyjnych, które pozytywnie wpłyną na ich wizerunek i zwiększą sprzedaż. Nie wiedzą, od czego zacząć, wahają się, ile wydać pieniędzy i na co. Rozważają, czy lepiej zatrudnić specjalistę, czy samemu pozyskać chociaż podstawową wiedzę o reklamie na Facebooku i w Google, pisaniu tekstów na stronę www czy współpracy z influencerami. W efekcie ambitne plany rozwoju są hamowane brakiem wiedzy, przez co marki nie podejmują żadnych działań i tracą swoją szansę. Napisana prostym językiem, bez naukowej i branżowej terminologii, książka Marketing w twojej firmie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na polskim rynku i stanowi praktyczną instrukcję poruszania się po poszczególnych obszarach marketingu. Norbert Oruba, praktyk, wykładowca i szkoleniowiec, zebrał w niej ponad 200 narzędzi, wskazówek i zasad pomocnych m.in. przy prowadzeniu bloga firmowego, komunikacji w social mediach, korzystaniu z systemu reklamowego Google Ads, współpracy z influencerami, budowaniu marki osobistej czy zarządzaniu sytuacją kryzysową. Treści merytoryczne uzupełnione są wieloma rynkowymi case sudies, jak choćby przykład wykorzystania real-time komunikacji przez Oreo podczas finału Super Bowl, viralowej kampanii Reserved czy zarządzania kryzysowego w przypadku gry Cyberpunk 2077. Autor pokazuje, od czego zacząć i co zrobić, aby te różnorodne działania tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu. Podaje też konkretne wtyczki i aplikacje (często bezpłatne), które mogą ułatwić pracę nie tylko marketerom. Od programów pomocnych w copywritingu, narzędzi do planowania i prowadzenia komunikacji w social mediach, poprzez programy do samodzielnego tworzenia grafik i wideo, aż po narzędzia do analityki stron internetowych i monitoringu prowadzonych działań. A co więcej, cała ta mieszanka gałęzi marketingowych została dostosowana do otaczającej nas rzeczywistości - świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Kolejnym plusem tej książki są wypowiedzi 15 największych światowych ekspertów, takich jak m.in. Seth Godin czy Brian Solis, z prognozami przyszłości marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas na miłość, czas na śmierć / Agnieszka Pietrzyk. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017. - 349, [1] strona ; 20 cm.
Na okładce: Pierwszorzędny, elektryzujący pełnokrwisty kryminał.
Są polowania, w których to człowiek staje się ofiarą. Zora Radke nie miała łatwego życia. Pochodząca z rozbitej rodziny, trafiła do więzienia za kradzież. Zdołała jednak stanąć na nogi, w dużej mierze dzięki przyjaźni z Niedźwiedziem, byłym policjantem. Teraz z powodzeniem prowadzi w Elblągu strzelnicę i internetowy sklep myśliwski, a razem z Niedźwiedziem trudni się pewną nielegalną, niebezpieczną, ale bardzo dochodową działalnością. Na jednym z przyjęć poznaje przystojnego Sebastiana, aktora i muzyka, który robi na niej ogromne wrażenie. Zora czuje, że spotkała mężczyznę swojego życia, ale niebawem okazuje się, że Sebastian również ukrywa mroczne tajemnice. A to, co nielegalne z jednej strony i tajemne z drugiej, prowadzi do zaskakującego i nieprzewidywalnego finału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Audiobook
CD
W koszyku
Czas na miłość, czas na śmierć [Książka mówiona] / Agnieszka Pietrzyk. - [Piaseczno] : Heraclon International - Story Box.pl ; - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
722 min.
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017.
Czyta: Joanna Gajór.
Nagranie w formacie mp3.
Do czego jest zdolna zraniona kobieta? Opowieść o miłości i śmierci, o zdradzie i zemście. Zora Radke zajmuje się organizowaniem rozrywek dla znudzonych i bogatych ludzi, zwykle są one nielegalne i niebezpieczne. Ta praca to jej wybór, Zora lubi dreszczyk emocji i wielkie wyzwania, a z rozterkami moralnymi radzi sobie, tworząc własny kodeks etyczny. Pewnego dnia poznaje na przyjęciu u znajomej Sebastiana Dyzmę, aktora i muzyka, zakochuje się w nim. To moment przełomowy w życiu dziewczyny, nielegalna profesja zaczyna jej ciążyć. Z czasem okazuje się, że również jej ukochany ma niejedno na sumieniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-sklep : biznes na kryzys / Jan Rozmiarek. - Warszawa : Wydawnictwo "Książka i Wiedza", cop. 2010. - 374, [2] s. : il. ; 20 cm.
Forma i typ
Gatunek
Na okł. podtyt.: Własna firma - Twoja szansa.
Bibliogr. s. 373-[375].
1. Czytaj i zarabiaj! * 2. Biznes na kryzys - sklep internetowy * 3. Kariera w Sieci dla każdego! Przykłady z życia * 4. Internet. Ocean, na którym wypłyniesz * Internet story w pigułce - Polska * Dlaczego warto rozpocząć działalność gospodarczą w Internecie? * 5. Allegro, zdobywanie doświadczeń w handlu on-line * Twoja motywacja * Charyzma Allegro * Jak zarabiać na Allegro? * Koszty Allegro * Tworzenie strony aukcji * Tytuł aukcji * Zamieszczanie zdjęć towaru * Darmowa galeria zdjęć * Zmiany w aukcji * Bezpieczeństwo handlowania na Allegro, czyli biskupi i nie tylko * Licytacja * Wiadomości od serwisu Allegro * Podatek od sprzedaży na Allegro * Nieporozumienia aukcyjne * Strona "O mnie" * 6. Twój sklep na Allegro * 7. Niepełnoletni a e-handel, konto Junior na Allegro * 8. Bezrobotni a handel w Internecie * 9. Allegro na wesoło * 10. Etapy organizowania e-sklepu * 11. Pomysł na e-biznes * Biznesplan * Analiza SWOT/87 Ocena siły konkurencji * Skąd pieniądze na e-biznes? * Zarabiać na niszach * Konkret czy mydło i powidło? * Skąd brać towar? * Inspiracje na negocjacje * Lokalizacja sklepu * Wybór firmy kurierskiej * Pytania o jakość Twojej e-firmy * Biznes to nie zabawa * 12. Domena i hosting. Jak wybrać nazwę e-sklepu? * 13. Wybór oprogramowania e-sklepu * Abonamentowe oprogramowanie e-sklepu * Oprogramowanie licencyjne * Oprogramowanie prowizyjne * Oprogramowanie darmowe * 14. Płatności internetowe * 15. Jak fotografować towary do Internetu? * 16. Podatki od sprzedaży w Internecie * Działalność gospodarcza * Podatek VAT od handlu w Sieci * Jak płacić mniejszy ZUS? * Sprzedaż prywatna w Internecie * Jak odróżnić licencję od "zwykłej" rzeczy? * Handel rzeczami używanymi * Jak odróżnić sprzedaż prywatną od działalności gospodarczej? * Hobbyści i artyści * Opodatkowanie handlu zwierzętami i roślinami * Opodatkowanie handlu e-bookami * Domeny - podatki od sprzedaży * Domeny. Jak rozliczyć PIT? * 17. Promocja Twojego e-sklepu * Promowanie przez stronę internetową Elementy witryny e-sklepu * Szybkość e-sklepu * Jak "mówić" do klienta przez Internet? * Szkółka copywritingu * Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych (SEO) * Linkowanie i katalogi branżowe * Reklama płatna w wyszukiwarkach internetowych (SEM) * Programy partnerskie * Inne formy promowania nowego e-sklepu * Public relations jako forma promocji e-sklepu * Skuteczność promocji e-sklepu * 18. Promocja twojego asortymentu * Porównywarki cenowe * Mailing * E-mail marketing * Newslettery * Klubowe programy motywacyjne * Obniżanie cen * Konkursy * Internetowa reklama graficzna * Reklama w wyszukiwarkach internetowych * Viral Marketing * 19. Zarys kampanii reklamowej * 20. Szkic historii reklamy nie tylko internetowej * Reklama prasowa * Reklama radiowa * Reklama telewizyjna * Reklama internetowa * Radio internetowe * Telewizja internetowa * Historyczna typologia reklamy * Reklamy - spam * 21. Tajemnice skutecznej e- sprzedaży - moda, "długi ogon", cross-selling i * up-selling, zasada Vilfreda Pareto * 22. Rady na wady e-handlu * 23. Bezpieczeństwo komputerowe - strzeż się zombie! * 24. Internetowe oszustwa i przestępstwa * Przestępstwa podatkowe * Przestępstwa ścigane z Kodeksu Karnego * "Oszustwo", czyli "List hiszpańskiego więźnia" * Oszustwo domenowe * Fałszywe e-sklepy i muły pieniężne * A kuku! Złap mnie! * Cnota i ksero * Numery gadu-gadu * Imitacje światowych marek * Śmiercionośne farmaceutyki * Zasadzki aukcji internetowych * 25. Prawa klienta w Internecie * 26. Zawieranie umów na odległość w prowadzeniu sklepu internetowego * Zawieranie umów on-line - regulaminy e-sklepów * 27. Cywilnoprawne warunki umów w handlu elektronicznym * 28. Własny serwis internetowy też może zarabiać * 29. Blog, czyli zarabiaj na gadulstwie! * Błogi "zarabiające" * Blog "prywatny" też dochodowy * 30. Zakupoholizm chorobą XXI wieku * 31. Wspaniałe perspektywy e-handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Poznaj sprawdzone sposoby ikomersiaków, jak usprawnić sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż!.
Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online? Książka "E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online" to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków. Autorzy książki - właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży - udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce. W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in.:Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie? ; Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci? ;Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce? ; Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi? ; Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu? ; Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu? ; Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie? ;Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B? ; Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego? ; Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Książka
W koszyku
Sklep online w 30 dni / Agnieszka Skupieńska. - Gliwice: Onepress, copyright 2023. - 219 stron ; 21 cm.
U dołu okładki i strony tytułowej podtytuł: Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać.
Bibliografia na stronie 219.
Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bez problemu złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden - musimy się trzymać dołączonej do mebla instrukcji montażu i upewnić się, że użyliśmy wszystkich zalecanych elementów. Książka "Sklep online w 30 dni" to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę. Jeśli myślisz o tym, by otworzyć e-sklep, z tą instrukcją przejdziesz od myślenia do działania i założysz biznes oparty na solidnych podstawach. Brzmi dobrze? Zatem - do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dostępna również jako e-book.
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline`owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58279 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.07.2024)
Książka
W koszyku
Wszechmocny Amazon : Jeff Bezos i jego globalne imperium / Brad Stone ; z angielskiego przełożyła Maria Gębicka-Frąc. - Wydanie I. - Warszawa : Albatros, 2021. - 511 stron, [8] stron tablic : fotografie kolorowe ; 24 cm.
U góry okładki: Tajemnice najpotężniejszej firmy świata.
Indeks.
Książka dostępna także jako e-book i audiobook.
Nowa książka Brada Stone’a, autora bestsellera "Jeff Bezos i era Amazona", opowiada o zrealizowaniu się najważniejszej wizji biznesowej naszych czasów - zdominowaniu gospodarki przez globalne imperium Jeffa Bezosa. Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną ("The Washington Post"). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki. Stone przygląda się także metamorfozie samego Jeffa Bezosa ??? który zaczynał jako technologiczny geek, całkowicie pochłonięty budowaniem Amazona ??? w zdyscyplinowanego miliardera o globalnych ambicjach, który żelazną ręką rządził Amazonem, nawet gdy jego życie prywatne stało się pożywką dla tabloidów. Oto pozbawiony upiększeń portret barwnego, kontrowersyjnego człowieka, wpływającego na losy świata, i potężnej firmy, bez której nie wyobrażamy już sobie codziennego życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46776 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej