Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(8)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Duda Aneta
(1)
Filip Grażyna
(1)
Hartley Kate
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Leigh Rich
(1)
Oruba Norbert
(1)
Stepan Laura
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Surendra Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5245)
Rodzina
(4041)
Przyjaźń
(3862)
Miłość
(3270)
Tajemnica
(2989)
Marka (ekonomia)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2960)
Relacje międzyludzkie
(2542)
Zabójstwo
(2192)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1742)
Zwierzęta
(1613)
Dzieci
(1605)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1416)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1360)
Język polski
(1353)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1015)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(952)
Sekrety rodzinne
(940)
Policjanci
(922)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(882)
Psy
(867)
Władcy
(866)
Historia
(849)
Kultura
(825)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(773)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(746)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Krainy i światy fikcyjne
(685)
Koty
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(672)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Uprowadzenie
(643)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(591)
Sztuka
(579)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(505)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(498)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(482)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(474)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [227]-255.
Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne * 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska * 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki * 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu * 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki * 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu * 1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań * 1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne * 1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu * 1.2.3. Problemy i techniki badawcze * Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem * 2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce? * 2.2. "PR-izacja" treści medialnych? * 2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy * 2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania * 2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór * Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu * 3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach * 3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu? * 3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów * 3.4. Przypadek dwóch blogów modowych * 3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie? * Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu * 4.1 CRM - "narzędzie" pomocy potrzebującym? * 4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove * 4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove * 4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove * Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki * 5.1. "Społeczności" marki - czy społeczności? * 5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne * 5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell * 5.4. SM a lojalność konsumencka * 5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości * 5.6. Przypadek "Klubu Moja Nivea" * 5.6.1. Czynniki sukcesu "Klubu Moja Nivea" * 5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea * Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji * 6.1. Proces komercjalizacji gier * 6.2. Specyfika gier a lokowanie marki * 6.2.1. Interaktywność czy reaktywność? * 6.2.2. Responsywność i grywalizacja * 6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki * 6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji * 6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment * 6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier * 6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji * 6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier * Zakończenie * Bibliografia * Aneks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 34,44 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-218.
Streszczenie w języku angielskim.
Monograficzna książka Grażyny Filip stanowi przykład bardzo dobrego pisarstwa naukowego. W pełni respektuje wysokie standardy stylu naukowego, ale to nie wszystko: mamy do czynienia z Badaczką, którą określiłabym jako tworzącą teksty naukowe z pełną świadomością istoty piśmiennictwa tego typu - jego zadań, celów i funkcji. Wyraźnie interesuje ją płaszczyzna meta tworzonego tekstu. Znakomitym pomysłem warsztatowym i wyrazem szacunku dla odbiorcy jest przywołanie przemyśleń Stevena Pinkera, amerykańskiego psychologa, kognitywisty i popularyzatora nauki (wydaje się, że z rad Pinkera w tym ostatnim zakresie korzysta jego kolega uniwersytecki, profesor ikonografii z Uniwersytetu Harvarda - "pociągający profesor" - Robert Langdon, stworzony przez Dana Browna), odnoszących się do stylistyki tekstu naukowego. Potwierdzeniem kompetencji Pinkera w tym obszarze jest to, że ma na swoim koncie kilka bestsellerów naukowych, kilka doktoratów honoris causa i wiele tytułów Myśliciela Roku. Autorka w toku swojego wykładu w pełni realizuje ustalenia i zalecenia z książki o wymownym tytule Piękny styl. Przewodnik człowieka myślącego po sztuce pisania XXI wieku (The Sense of Style: The Thinking Person??s Guide to Writing in the 21st Century), wyd. pol. 2015, co przyczynia się w dużej mierze do tego, że jej książkę przeczyta z pożytkiem i przyjemnością nie tylko specjalista, lecz także humanista zainteresowany językiem w działaniu, jak i możliwościami różnych dyscyplin czy obszarów wiedzy w zakresie opisu działań językowych i komunikacyjnych. Naukowa monografia Grażyny Filip jest bowiem ciekawą lekturą, którą warto przeczytać, jeśli się jest "człowiekiem myślącym". Naukowość jest tu zachętą do autentycznego dialogu z Autorką, nie zaś stereotypowym odstraszaczem, zniechęcającym hermetycznością myślenia i języka. Prostota zamiast zawiłości to prymarny atut książki. Kognitywista akcentuje z przekonaniem: mózg ceni prostotę! Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Kity
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego * Wprowadzenie do Motion & Emotion * Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki * Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej * Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA * Rozdział 4. "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej * Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena * Rozdział 6. "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu * Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu * Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych * Na zakończenie * Bibliografia * Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją. Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week’s Crisiss Comms czy Social Media Today’s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57619 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Książka
W koszyku
Trzy filary biznesu w internecie : kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych / Ryszard Jellinek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Jelinek Agencja Interaktywna, 2017. - 222 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 21 cm.
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21073 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Dostępne również jako e-book.
Streszczenie w języku angielskim.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Wstęp * Rozdział 1. Istota kapitału marki z perspektywy konsumenta * Wprowadzenie * 1.1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje * 1.2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału * 1.3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką * 1.4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego * Podsumowanie * Rozdział 2. Specyfika komunikacji marek w mediach społecznościowych * Wprowadzenie * 2.1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne * 2.2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) * 2.3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych * Podsumowanie * Rozdział 3. Kapitał marki jako rezultat i jako czynnik mediujący efekty komunikacji * Wprowadzenie * 3.1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) * 3.2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna * 3.3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) * Podsumowanie * Zakończenie * Wykaz cytowanej literatury * Wykaz cytowanych filmów i materiałów graficznych pochodzących ze źródeł internetowych * Aneks * Summary * Spis tabel i rysunków * O autorce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57607 (1 egz.)
Kaucja: 26,18 zł
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2019. - XVII, [1] strona, 316 stron ; 21 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Nad pytaniem: "Czym jest PR?" zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy. Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych - zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce. Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (...) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: "Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili"." Ze wstępu autora "Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką." Bartosz MilczarczykWiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR
O Autorze * Podziękowania * Wprowadzenie * Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa * Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć * Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili * Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody * Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości * Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych * nie przychodzą za darmo * Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy * Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy * Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko * Mit 10. PR to branża dla ekstrawertyków * Mit 11. PR to lek na całe zło * Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują * Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług * Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu * Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami * Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza * Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami * Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst na skrzydełkach.
Na okładce: blog firmowy ; Google Ads, e-commerce ; influencer marketing ; marka osobista ; social media.
Bibliografia na stronach 209-217.
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby Marketing w twojej firmie odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne, uwzględniające także sytuację pandemiczną. Dowiesz się z niej m.in., jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami, korzystać z systemu reklamowego Google Ads - i wielu innych rzeczy, które sprawią, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Wiele nowo powstałych firm mierzy się z problemem rozpoczęcia działań promocyjnych, które pozytywnie wpłyną na ich wizerunek i zwiększą sprzedaż. Nie wiedzą, od czego zacząć, wahają się, ile wydać pieniędzy i na co. Rozważają, czy lepiej zatrudnić specjalistę, czy samemu pozyskać chociaż podstawową wiedzę o reklamie na Facebooku i w Google, pisaniu tekstów na stronę www czy współpracy z influencerami. W efekcie ambitne plany rozwoju są hamowane brakiem wiedzy, przez co marki nie podejmują żadnych działań i tracą swoją szansę. Napisana prostym językiem, bez naukowej i branżowej terminologii, książka Marketing w twojej firmie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na polskim rynku i stanowi praktyczną instrukcję poruszania się po poszczególnych obszarach marketingu. Norbert Oruba, praktyk, wykładowca i szkoleniowiec, zebrał w niej ponad 200 narzędzi, wskazówek i zasad pomocnych m.in. przy prowadzeniu bloga firmowego, komunikacji w social mediach, korzystaniu z systemu reklamowego Google Ads, współpracy z influencerami, budowaniu marki osobistej czy zarządzaniu sytuacją kryzysową. Treści merytoryczne uzupełnione są wieloma rynkowymi case sudies, jak choćby przykład wykorzystania real-time komunikacji przez Oreo podczas finału Super Bowl, viralowej kampanii Reserved czy zarządzania kryzysowego w przypadku gry Cyberpunk 2077. Autor pokazuje, od czego zacząć i co zrobić, aby te różnorodne działania tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu. Podaje też konkretne wtyczki i aplikacje (często bezpłatne), które mogą ułatwić pracę nie tylko marketerom. Od programów pomocnych w copywritingu, narzędzi do planowania i prowadzenia komunikacji w social mediach, poprzez programy do samodzielnego tworzenia grafik i wideo, aż po narzędzia do analityki stron internetowych i monitoringu prowadzonych działań. A co więcej, cała ta mieszanka gałęzi marketingowych została dostosowana do otaczającej nas rzeczywistości - świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Kolejnym plusem tej książki są wypowiedzi 15 największych światowych ekspertów, takich jak m.in. Seth Godin czy Brian Solis, z prognozami przyszłości marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sport to pieniądz. To stwierdzenie (a zarazem tytuł książki Laury Stepan )oddaje istotę tych szczególnych praktyk kulturowych, które zwykliśmy do dziś (pomni odleglejszych czasów) otaczać aurą romantyzmu, heroizmu i bohaterstwa. Tymczasem sport współczesny, jak dowodzi autorka, jest jedną z najważniejszych idochodowych obecnie gałęzi przemysłu i rozrywki. Laura Stepan pokazuje różneaspekty biznesowego funkcjonowania sportu (zajmuje się kwestiami marketingu,sponsoringu, marki, ale też takim zawodem, jakim jest bycie agentem sportowym), zaś teoretyczne uwagi ubarwia pouczającymi wywiadami etnograficznymi. Tym samym ,,Sport to pieniądz" jest lekturą z pewnością pouczającą, a dla wielu, którzy interesują się tą problematyką, publikacją wartościową i godną refleksji. prof. Mariusz Czubaj
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58250 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwin biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : mt biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [279]-280.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: od czego zacząć ; jak wybrać odpowiedni temat, jakiego sprzętu użyć ; na co zwracać uwagę ; jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy ; jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej