Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(54)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Bauman Zygmunt (1925- )
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Jachnis Anna
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Świtała Marcin
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Baudrillard Jean (1929- )
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Brown Stanley A. (1946- )
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Capiga Mirosław
(1)
Czech Tomasz (radca prawny)
(1)
Dobiegała-|Korona Barbara
(1)
Durand Barbara
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Friedman David D. (1945- )
(1)
Futrell Charles
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gradoń Witold
(1)
Grzegorczyk Filip
(1)
Gulińska Edyta
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Janoś-|Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołłajtis-Dołowy Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Kłaczyńska Małgorzata Danuta
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Małysa-Kaleta Agata Barbara
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Mącik Dorota
(1)
Nowacki Marek (żeglarstwo)
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pająk Agnieszka
(1)
Pecyna Marlena
(1)
Pigłowski Marcin
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rutkowska Edyta
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Storbacka Kaj
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szustak Grażyna
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Trela Mariusz S. Mateusz
(1)
Turnau Paweł
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zieliński Marcin
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Prawnicy
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1989-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50027 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43353 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-157.
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.dr hab., prof. UW, Dominika MaisonDzięki książkom takim jak ta możliwy jest - choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron - konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak
ROZDZIAŁ 1 * ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY * 1.1. Nowe technologie i nowe media * 1.2. Zmiany na rynku zabawek * 1.3. Rola dorosłych * ROZDZIAŁ 2 * MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY * 2.1. Rynek pierwotny * 2.2. Rynek wpływowy * 2.3. Rynek przyszły * ROZDZIAŁ 3 * ROZWÓJ KONSUMENTÓW, CZYLI O ZMIANACH POSTĘPUJĄCYCH Z WIEKIEM * 3.1. Prawidłowości rozwoju dzieci * 3.2. Rozwój współczesnych nastolatków * ROZDZIAŁ 4 * SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIĆ ZAKUPY * 4.1. Wpływ rodziny * 4.2. Rola rówieśników * 4.3. Oddziaływania mass mediów * 4.4. Rodzice, rówieśnicy, media i...-zasada synergii * ROZDZIAŁ 5 * REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA * 5.1. Podstawy marketingu mix * 5.2. Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym * 5.2.1. Marketing szeptany * 5.2.2. Peer-to-peerpromotions * 5.2.3. Marketing wirusowy * 5.2.4. Trendsetting * 5.2.5. Kluby nastolatków * 5.2.6. Wirtualne społeczności * 5.2.7. Reklamorozrywka * 5.2.8. Productplacement w filmach i grach komputerowych * 5.2.9. Marketing zintegrowany i sieciowy * 5.3. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne * ROZDZIAŁ 6 * REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH * 6.1. Dzieci jako odbiorcy reklam * 6.2. Młodzież jako odbiorcy reklam * 6.3. Dzieci w reklamie * ROZDZIAŁ 7 * SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM * 7.1. Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy * 7.1.1. Dostarczanie rozrywki * 7.1.2. Wspieranie twóczości * 7.1.3. Inspiracja folkloru dziecięcego * 7.1.4. Edukacja konsumencka i nie tylko * 7.1.5. Promowanie zdrowego stylu życia * 7.1.6. Rozumienie zachowań i norm społecznych * 7.1.7. Źródło wartości estetycznych * 7.2. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy * 7.2.1. Postawa materialistyczna * 7.2.2. Prokonsumpcyjny model życia * 7.2.3. Konflikt z rozdzicami * 7.2.4. Zagrożenie samooceny * 7.2.5. Niezdrowe nawyki żywieniowe * 7.2.6. Poczucie bycia oszukanym * 7.2.7. Deprecjacja języka * 7.2.8. Utrwalanie stereotypów * 7.2.9. Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu * 7.2.10. Modelowanie zachowań anty socjalnych * 7.2.11. Wzorce zachowań autodestruktywnych * ROZDZIAŁ 8 * CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ * 8.1. Marketerzy * 8.2. Organizacje rządowe i pożytku publicznego * 8.3. Środowisko szkolne * 8.4. Rodzice i opiekunowie * ROZDZIAŁ 9 * INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ * 9.1. Prawo * 9.2. Branża * 9.3. Społeczeństwo * 9.4. Szkoła * 9.5. Rodzina
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53033 (1 egz.)
Kaucja: 23,49 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ruch konsumentów / Aldona Jawłowska. - Warszawa : "Wiedza Powszechna", 1981. - 247, [1] s. ; 18 cm.
(Omega : biblioteka wiedzy współczesnej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35674 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47190 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [291]-294.
W polskiej tradycji kobieta zawsze odgrywała szczególną rolę, przy czym za jej główne zadanie uznawano opiekowanie się ogniskiem domowym, wychowywanie dzieci, wykonywanie prac domowych. Jednak ten czas już minął. Procesy feministyczne sprawiły, że zacierają się różnice między aspiracjami współczesnych kobiet a dążeniami mężczyzn, w wyniku czego polskie kobiety coraz odważniej walczą nie tylko o swoje prawa, ale również o zmianę dotychczasowego światopoglądu i stereotypu w kwestiach podziału ról kobiet i mężczyzn. Rosnąca aktywność zawodowa, coraz lepsze wykształcenie, próby godzenia roli matek i pań domu z karierą zawodową, mniejsza ilość czasu wolnego, a jednocześnie powszechna presja społeczna dotycząca właściwego wyglądu czy zachowania sprawiają, że wśród współczesnych kobiet kształtuje się zupełnie nowy styl życia. Wszystko to znajduje swe odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich kobiet, zarówno tych rynkowych, jak i w gospodarstwie domowym. Kobiety w coraz większym stopniu decydują o wydatkach, oszczędnościach i biorą udział w podejmowaniu istotnych decyzji finansowych. Uznano więc, że należy zbadać poziom i strukturę konsumpcji, a także zachowania konsumenckie oraz działania adaptacyjne kobiet w realiach współczesnego rynku. Książka nie wyczerpuje wszystkich ważnych problemów i zagadnień dotyczących konsumpcji i zachowań rynkowych kobiet. Pozwala jednak sporządzić ich w miarę pełną identyfikację, uzmysławiając czytelnikowi wagę i rolę jaką pełnią współczesne kobiety na rynku.
Wstęp * Rozdział 1. Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych kobiet na współczesnym rynku * 1.1. Płeć biologiczna i kulturowa jako determinanta zachowań konsumpcyjnych * 1.2. System wartości i jego znaczenie w kształtowaniu zachowań nabywczych kobiet * 1.3. Edukacja konsumencka i jej znaczenie w kształtowaniu zachowań współczesnych kobiet * 1.4. Sytuacja kobiet współczesnych a wyzwania globalizacji * Rozdział 2. Sytuacja społeczno-zawodowa i ekonomiczna kobiet w Polsce * 2.1. Charakterystyka demograficzna kobiet * 2.2. Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet * 2.3. Charakterystyka sytuacji ekonomicznej kobiet * 2.4. Gospodarowanie dobowym budżetem czasu przez kobiety * 2.5. Sytuacja społeczno-ekonomiczna kobiet na Śląsku * Rozdział 3. Kobiety jako segment rynku i ich zachowania konsumpcyjne * 3.1. Zachowania ekonomiczne kobiet i ich determinanty * 3.2. Wybory rynkowe kobiet i ich determinanty na podstawie wyników badań bezpośrednich * Rozdział 4. Zachowania kobiet na rynku usług finansowych * 4.1. Aspiracje dochodowe kobiet * 4.2. Gospodarowanie środkami finansowymi przez kobiety * 4.3.Tworzenie i utrzymywanie zapasów buforowych oraz ubezpieczanie się kobiet * 4.4. Zaciąganie zobowiązań finansowych przez kobiety * 4.5. Wartości oczekiwane a uzyskane przez kobiety na rynku usług finansowych * 4.6. Model zachowań kobiet na rynku usług finansowych * 4.7. Typologia konsumentek w świetle zachowań finansowych * Rozdział 5. Zachowania kobiet na rynku żywności * 5.1. Konsumpcja żywności w polskich gospodarstwach domowych * 5.2. Rola kobiet w procesie podejmowania decyzji o zakupie żywności * 5.3. Zwyczaje zakupowe kobiet na rynku żywności oraz ich determinanty * 5.4. Zachowania konsumentek na rynku żywności ekologicznej * Rozdział 6. Zachowania kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * 6.1. Wydatki na dobra trwałe polskich gospodarstw domowych * 6.2. Zachowania nabywcze kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * 6.3. Rola kobiet w procesach decyzyjnych związanych z zakupem artykułów wyposażenia wnętrz * 6.4. Czynniki kształtujące decyzje nabywcze kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * Rozdział 7. Zachowania kobiet na rynku usług turystycznych * 7.1. Wydatki na usługi turystyczne w polskich gospodarstwach domowych * 7.2. Rola kobiet w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupu usług turystycznych * 7.3. Zachowania kobiet na rynku usług turystycznych * 7.4. Determinanty zachowań konsumentek na rynku usług turystycznych * Rozdział 8. Zachowania kobiet na rynku dóbr luksusowych * 8.1. Istota i specyfika rynku dóbr luksusowych * 8.2. Skojarzenia związane z luksusem i znajomość marek luksusowych * 8.3. Postawy i zachowania nabywcze kobiet na rynku dóbr luksusowych * 8.4. Typologia konsumentek na rynku dóbr luksusowych * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54424 (1 egz.)
Kaucja: 45,68 zł
Książka
W koszyku
Stanowi t. 2 cyklu, t. 1 pt. : Rozmowy o tolerancji.
Po rozważaniach na temat tolerancji nadszedł czas, by Krysia zmierzyła się z problemem konsumpcjonizmu. Zarówno ją, jak i jej przyjaciół czeka wiele trudnych pytań i poważnych wyborów. Na szczęście zawsze mogą liczyć na tatę i dziadka Krysi, dzięki pomocy których - krok po kroku - rozwiążą tajemnicę, jaka łączy kupowanie nowych gadżetów, zabawek, słodyczy czy zbędnych ubrań z wolnością myśli, miłością do natury i odpowiedzialnością za własny rozwój oraz całą naszą planetę. Przyłącz się do nich i zobacz, jak codzienne, małe decyzje wpływają na to, kim jesteś i jak - rozprzestrzeniając się niczym kręgi na wodzie - mogą zmieniać świat: uleczyć go lub dalej niszczyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10527, 10526 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : socjotechnika oddziaływania / Anna Kozłowska. - Wyd. wznowione. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, 2006. - 176, [1] s. : il. ; 24 cm
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48440 (1 egz.)
Kaucja: 24,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [171]-196.
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Wstęp * Rozdział I * PROBLEMATYKA TEMPERAMENTU * 1.1. Temperament w ujęciu historycznym * 1.2. Konstytucjonalne typologie temperamentu * 1.3. Pojęcie temperamentu * 1.4. Temperament i osobowość - wzajemne zależności * 1.5. Temperament w świetle badań empirycznych * 1.6. Regulacyjna teoria temperamentu * 1.7. Temperament i emocje - wzajemne relacje * Rozdział II EMOCJE Z PERSPEKTYWY REGULACJI ZACHOWANIA * 2.1. Regulacyjna funkcja emocji * 2.2. Kontrola i samokontrola emocjonalna * 2.3. Czynności samokontroli: kontrola procesu emocjonalnego * Rozdział III * REKLAMA * 3.1. Podstwawowe zagadnienia dotyczące reklamy * 3.2. Media reklamy * 3.3. Procesy poznawcze i ich rola w odbiorze reklamy * 3.4. Reklama jako proces komunikacji * 3.5. Wizualny aspekt komunikatu reklamowego * 3.6. Wybrane teorie psychologiczne wykorzystywane w działalności reklamowej * 3.7. Modele reklamy * 3.8. Rola emocji w percepcji reklamy * 3.9. Osobowościowe uwarunkowania percepcji reklamy * PODSUMOWANIE CZĘŚCI TEORETYCZNEJ * Rozdział IV * PROGRAM BADAŁ * 4.1. Cele badawcze * 4.2. Problemy i hipotezy badawcze * 4.3. Zmienne i ich operacjonalizacja * 4.4.Prezentacja narzędzi badawczych * 4.5. Dobór próby * 4.6. Przebieg badań * Rozdział V * ANALIZA STATYSTYCZNA WYNIKÓW BADAŁ * 5.1. Zależności pomiędzy cechami temperamentu a odbiorem reklamy * 5.2. Związek pomiędzy cechami temperamentu a preferencjami w wyborach reklam * 5.3. Związek pomiędzy kontrolą emocjonalną i preferencjami * 5.4. Różnice w preferencji reklam u osób różniących się wymiarami kontroli emocjonalnej * 5.5. Wzajemne zależności pomiędzy cechami temperamentu i kontrolą emocjonalną * 5.6. Dodatkowe analizy * Rozdział VI * INTERPRETACJA WYNIKÓW * 6.1. Temperament a odbiór reklamy * 6.2. Preferencja reklam przez osoby różniące się poziomem kontroli emocjonalnej * 6.3. Temperament i kontrola emocjonalna wzajemne zależności * Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44321 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego. W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.
Wprowadzenie * CZĘŚĆ 1. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE * Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce * Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek * Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy * Rafał Śpiewak * Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia * konkurencyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw * Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek * Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi * Dariusz Luboń * Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm świadczących * profesjonalne usługi logistyczne w obszarze logistyki społecznej * Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg * CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŁ GLOBALNEJ GOSPODARKI * Usługi prawnicze - wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego * Marzena Czarnecka * Różnice kulturowe między narodami - stymulator czy bariera świadczenia profesjonalnych usług na rynkach turystycznych? * Barbara Pabian * Przyszłość uczelni wyższych jako podmiotu świadczącego usługi profesjonalne w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego * Edyta Lachowicz-Santos * Public Relations w globalnym sektorze usług profesjonalnych * - przekleństwo czy przyszłość? * Sebastian Chachołek * CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH * Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług * Robert Wolny * Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych * Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola * Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych * Agnieszka Marie * CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH * E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych * Beata Reformat * Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych * Marta Grybś * Komunikacja w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstw oferujących usługi * profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy * Małgorzata Kieżel * Media społecznościowe jako narzędzie do budowania relacji z konsumentami * przez firmy doradztwa finansowego * Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj * Linkedln jako nowoczesne narzędzie networkingowe - wieloaspektowe * możliwości wykorzystania w sektorze usług profesjonalnych * Jakub Wolny *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54892 (1 egz.)
Kaucja: 44,63 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51586 (1 egz.)
Kaucja: 24,36 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48976 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0239-7161 ; nr 389)
Bibliogr. s. 333-361.
Streszcz. ang.
Problem badawczy * Cele i procedury badawcze * Studium pierwsze: charakterystyka atrakcji turystycznych w Polsce * Studium drugie: analiza deteminant aktywności osób zwiedzających atrakcje turystyczne * 1. Atrakcje turystyczne w świetle koncepcji teoretycznych i wyników badań * 2. Zwiedzanie atrakcji jako forma aktywności turystyczno-rekreacyjnej * 3. Zadowolenie ze zwiedzania i jego determinanty * 4. Charakterystyka stanu atrakcji turystycznych w Polsce * 5. Analiza deteminant zadowolenia osób zwiedzjących atrakcje * 6. Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzdaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego implementuje na grunt polskigo porządku prawngo dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1999/44 z dnia 25 maja 1999r. w sprawie określonych aspektów sprzedaży i gwarancji na dobra konsumpcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46182 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: 50 praktycznych przykładów.
Publikacja zawiera także dane teleadresowe wybranych instytucji zajmujących się ochroną konsumentów.
Bibliogr. s. 105-108.
Książka "Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowszekompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacjiwymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania.W pierwszej części książki można znaleźć informacje o:podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji,bezpieczeństwie produktów (ogólnym bezpieczeństwie produktów, oznakowaniu CE i bezpieczeństwie żywności),ochronie konkurencji i konsumentów (m.in.: praktykach naruszających zbiorowe interesy konsumentów, organizację ochrony konkurencji i konsumentów oraz upadłości konsumenckiej),sprzedaży i reklamacji towarów (sprzedaży między przedsiębiorcą a konsumentem, sprzedaży w innych relacjach i bezpieczeństwie danych osobowych),świadczeniu niektórych usług (usług w zakresie handlu elektronicznego, usług finansowych i usług turystycznych).W drugiej części książki znajduje się 50 przykładów praktycznych, opatrzonych komentarzem i podstawą prawną, które mogą być bardzo przydatne na co dzień każdemu konsumentowi, m.in. o tym:jak przedsiębiorcy starają się wprowadzać konsumenta w błąd w reklamie i w sklepie,jakie prawa ma konsument przy zakupie towaru poza siedzibą firmy i na odległość (zamówienie przez telefon, faks, list czy internet),czy i kiedy konsument może oddać (zwrócić) zakupiony towar,jak manipuluje się popularnym znakiem bezpieczeństwa CE,jakie prawa ma konsument przy reklamowaniu towaru w zakresie niezgodności towaru z umową, gwarancji i rękojmi,jakie trudności może napotkać konsument korzystając z niektórych usług finansowych.Publikacja zawiera także dane teleadresowe wybranych instytucji zajmujących się ochroną konsumenta.
Wprowadzenie * Rozdział 1 * Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów i konkurencji * 1.1. Definicja konsumenta i przedsiębiorcy * 12. Podstawowe akty prawne i zakres ochrony konsumentów i konkurencji. * 1J. Definicja produktu, towaru, wyrobu, rzeczy i usługi * 3.4. Umowy zawierane przez konsumenta * Rozdział 2 * Bezpieczeństwo produktów * 2.1. Ogólne bezpieczeństwo produktów * 2.1.1. Obowiązki producentów i dystrybutorów * 2.1.2. Nadzór nad bezpieczeństwem produktów * 2.1.2.1. Kontrola i postępowanie wobec produktów niebezpiecznych * 2.1.2.2. Rejestr produktów niebezpiecznych i system RAPEX * 2.1.3. Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny * 2.1.3.1. Odpowiedzialność producenta * 2.1.3.2. Postępowanie grupowe * 2.2. Dyrektywy nowego podejścia i oznakowanie CE * 2.2.1. Dyrektywy nowego podejścia * 2.2.2. Oznakowanie CE * 2.3. Bezpieczeństwo żywności * 2.3.1. System HACCP * 2.3.2. Organy nadzoru nad żywnością * 2.3.3. Żywność niebezpieczna i system RASFF * Rozdział 3 * Ochrona konkurencji i konsumentów * 3.1. Praktyki ograniczające konkurencję * 3.1.1. Porozumienia ograniczające konkurencję * 3.1.2. Nadużywanie pozycji dominującej * 3.2. Koncentracje przedsiębiorców * 3.3. Praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów * 3.3.1. Niedozwolone postanowienia umowne * 3.3.2. Nieudzielenie właściwej informacji * 3.3.3. Nieuczciwe praktyki rynkowe * 3.3.4. Czyny nieuczciwej konkurencji * 3.4. Organizacja ochrony konkurencji i konsumentów * 3.4.1. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów * 3.4.2. Inspekcja Handlowa * 3.4.3. Rzecznicy w samorządach terytorialnych * 3.4.4. Organizacje konsumenckie * 3.5. Upadłość konsumencka * Rozdział 4 * Sprzedaż i reklamacja towarów * 4.1. Sprzedaż między przedsiębiorcą i konsumentem * 4.1.1. Sprzedaż z jednoczesnym udziałem sprzedawcy i kupującego * 4.1.2. Sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa i sprzedaż na odległość * 4.1.2.1. Sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa * 4.1.2.2. Sprzedaż na odległość * 4.1.3. Niezgodność towaru z umową i gwarancja * 4.1.3.1. Niezgodność towaru z umową * 4.1.3.2. Gwarancja * 4.2. Sprzedaż w innych relacjach * 4.3. Bezpieczeństwo danych osobowych przy dokonywaniu zakupu * Rozdział 5 * Świadczenie niektórych usług * 5.1. Usługi w zakresie handlu elektronicznego * 5.1.1. Usługi związane z dokonaniem zapłaty kartą płatniczą * 5.1.2. Usługi świadczone drogą elektroniczną * 5.2. Usługi finansowe * 5.2.1. Kredyt konsumencki * 5.2.2. Leasing konsumencki * 5.2.3. Usługi finansowe w umowach zawieranych na odległość * - 3. Usługi turystyczne oraz timeshare i długoterminowy produkt wakacyjny * - 5.3.1. Usługi turystyczne * 5.3.2. Timeshare i długoterminowy produkt wakacyjny * Wykaz rysunków, tabel i skrótów. * Bibliografia * Załącznik 1. Przykłady sytuacji z udziałem konsumenta * Przykład 1 (2.1.2, 2.2, 4.1.3.1; Reklamacja niebezpiecznej zabawki) * Przykład 2 (2.2.2; Niepotrzebne i niezgodnie z prawem oznakowanie CE * na paczuszce z cukrem) * Przykład 3 (2.3 - wstęp, 4.1.3.1; Reklamacja zepsutego jogurtu) * Przykład 4 (3.3 - wstęp, 3.3.1, 4.1.2.2; Próba wyłączenia odpowiedzialności * za dane techniczne przy zakupie monitora w sklepie internetowym) * Przykład 5 (3.3 - wstęp, 3.3.1, 4.1.3.1, 4.1.3.2; Skrócony niezgodnie z prawem * czas na złożenie reklamacji fotelika kupionego w sklepie internetowym) * Przykład 6 (3.3 - wstęp, 3.3.1, 4.1.3.1; Niezgodny z prawem termin * na rozpatrzenie reklamacji za zakupione monety) * Przykład 7 (3.3 - wstęp, 3.3.1; Próba obciążenia konsumenta odpowiedzialnością * za szkody wynikające z założenia telewizji satelitarnej) * Przykład 8 (3.3 - wstęp, 3.3.1; Próba wymuszenia na konsumencie potwierdzenia * sprawdzenia funkcjonowania wszystkich układów nowego samochodu) * Przykład 9 (3.3 - wstęp, 3.3.3, 3.3.4; Proponowanie przez przedsiębiorcę * zakupu encyklopedii w systemie konsorcyjnym) * Przykład 10 (3.3 - wstęp, 3.3.3, 4.1.1; Wprowadzanie przez przedsiębiorcę * w błąd przy cenie jednostkowej płynu do mycia naczyń) * Przykład 11 (3.3 - wstęp, 3.3.3; Klocki Lego jako reklama przynęta) * Przykład 12 (3.3 - wstęp, 3.3.3; Manipulacja ceną radia samochodowego * i kosztem dostawy na portalu aukcyjnym) * Przykład 13 (3.3 - wstęp, 3.3.3; Możliwość wprowadzenia konsumenta * w błąd w zakresie pochodzenia ciasta francuskiego) * Przykład 14 (3.3 - wstęp, 3.3.3; Ogłoszenie o możliwości wymiany drzwi * wprowadzające w błąd) * Przykład 15 (3.3 - wstęp, 3.3.3; Sprzedaż płaszcza w cenie promocyjnej * z doborem do niego apaszki w zawyżonej cenie) * Przykład 16 (3.3 -wstęp, 3.3.3; Uciążliwe namawianie konsumenta * w miejscu jego zamieszkania do nabycia odkurzacza) * Przykład 17 (4 - wstęp, 4.2; Reklamacja uszkodzonej części samochodowej * kupionej na portalu aukcyjnym od osoby fizycznej) * Przykład 18 (4.1.1; Pobieranie przez sprzedawcę opłaty za wyniesienie starej * pralki przy kupnie nowej) * Przykład 19 (4.1.1; Próba zwrotu niewykorzystanego materiału zakupionego * w markecie budowlanym) * Przykład 20 (4.1.1; Udzielenie przez sprzedawcę niewłaściwej informacji * na temat gatunku wina) * Przykład 21 (4.1.1; Wymiana paska do spodni w innym sklepie tej samej sieci) * Przykład 22 (4.1.2.1; Próba odstąpienia od umowy w zakresie cyfrowej * telewizji kablowej) * Przykład 23 (4.1.2.1; Próba zwrotu części zamówionych przez internet * produktów spożywczych) * Przykład 24 (4.1.2.1; Rezygnacja z kosmetyków zakupionych na prezentacji * poza lokalem firmy) * Przykład 25 (4.1.2.1; Rezygnacja z założonego internetu) * Przykład 26 (4.1.2.1; Żądanie zwrotu pieniędzy po nieudanym zakupie * w automacie sprzedającym) * Przykład 27 (4.1.2.2, 4.1.3.1; Reklamacja uszkodzonej płyty kupionej * w sklepie internetowym) * Przykład 28 (4.1.2.2; Brak roweru zakupionego w sklepie internetowym) * Przykład 29 (4.1.2.2; Nieodebranie paczki z doliczoną ceną niezamawianej książki) * Przykład 30 (4.1.2.2; Pośrednie zmuszanie konsumenta do dokonania zapłaty * przed otrzymaniem zegarka przy zakupie w sklepie internetowym) * Przykład 31 (4.1.2.2; Próba rezygnacji z prenumeraty) * Przykład 32 (4.1.2.2; Próba zwrotu aparatu fotograficznego wylicytowanego * na portalu aukcyjnym) * Przykład 33 (4.1.2.2; Próba zwrotu kupionego w sklepie internetowym laptopa * po przeinstalowaniu systemu operacyjnego) * Przykład 34 (4.1.3, 4.1.3.2; Naprawa za granicą samochodu na gwarancji) * Przykład 35 (4.1.3.1, 4.1.3.2; Próba reklamowania uszkodzonego zawieszenia * samochodu terenowego na podstawie gwarancji) * Przykład 36 (4.1.3.1, 4.1.3.2; Reklamacja powtarzającego się uszkodzenia butów) * Przykład 37 (4.1.3.1, 4.1.3.2; Reklamacja uszkodzonego telewizora) * Przykład 38 (4.1.3.1; Próba reklamacji nieodpowiednio zainstalowanego * pieca gazowego) * Przykład 39 (4.1.3.1; Reklamacja bez rachunku uszkodzonego atomizera flakonu * z perfumami) * Przykład 40 (4.1.3.1; Reklamacja kurtki nienadającej się do użytkowania) * Przykład 41 (4.1.3.1; Reklamacja torebki nienadającej się do użytkowania) * Przykład 42 (4.2; Dochodzenie roszczeń na podstawie rękojmi po kupnie * samochodu od osoby fizycznej) * Przykład 43 (5 - wstęp, 4.2; Korzystanie z rękojmi po nieudanej * naprawie samochodu) * Przykład 44 (5 - wstęp, 4.2; Reklamacja nieprawidłowo położonych kafelków * w łazience) * Przykład 45 (5.1.1; Brak możliwości zapłaty kartą z powodu dużej ilości transakcji) * Przykład 46 (5.1.1; Brak możliwości zapłaty kartą z uwagi na informację * sprzedawcy o płatności od 20 zł) * Przykład 47 (5.1.1; Zwrot odtwarzacza mp4 z wykorzystaniem karty płatniczej) * Przykład 48 (5.1.2; Próba pozyskania przez usługodawcę danych konsumentki * przy zasileniu telefonu w systemie prepaid) * Przykład 49 (5.2.1; Obciążenie konsumenta odsetkami przy odstąpieniu * od kredytu konsumenckiego udzielonego na zakup lodówki) * Przykład 50 (5.3.1; Reklamacja wycieczki do Tunezji z powodu niższej * niż deklarowana kategorii zakwaterowania) * Załącznik 2. Dane teleadresowe wybranych instytucji zajmujących się * ochroną konsumentów * Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów * Wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej * Rzecznicy oraz polubowne sądy konsumenckie w miastach wojewódzkich * Organizacje konsumenckie *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 346 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43969 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej