Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(199)
Forma i typ
Książki
(195)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje naukowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(1)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(236)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD52 (Rembielińska 6a)
(6)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(11)
CN1 (św. Wincentego 85)
(129)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(4)
W64 (Radzymińska 121)
(13)
W72 (Suwalska 11)
(3)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(46)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Kotler Philip
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Gasper Dorota
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(4)
Maison Dominika
(4)
Setiawan Iwan
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Baran Radosław
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Wiśniewski Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bartołd Robert
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Fudała Maria
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kramer Teodor
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Ries Al
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Schröder Harry
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Styś Aniela
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Abel Ralf Bernd
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael John
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Baruk Agnieszka
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białecki Klemens
(1)
Białek Maria
(1)
Białoń Lidia
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta|-Kukułka Krystyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bremner John
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzeźniak Mateusz
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Collin P. H. (1935- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(50)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(199)
Język
polski
(199)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(29)
Studenci
(22)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Marketing
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Poradnik
(24)
Opracowanie
(7)
Podręczniki
(7)
Monografia
(5)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Film edukacyjny
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
199 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 47,85 zł
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka przybliża elementy komunikacji marketingowej: modele, funkcje, struktury i formy. Omawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje np. faktycznie zrealizowane kampanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 50,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - Wyd. 1 (dodr.) - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 308, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 298-306.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16966 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47282 (1 egz.)
Kaucja: 44,91 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Tajniki Gospodarki Rynkowej)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tajniki Gospodarki Rynkowej)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Tajniki Gospodarki Rynkowej)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 P (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Encyklopedyczne podstawy marketingu / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : "Placet", 2009. - 334 s. : rys. , wykr. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49675 (1 egz.)
Kaucja: 39,15 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47182 (1 egz.)
Kaucja: 46,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie w języku angielskim. Rozdział 7 w języku angielskim.
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw. Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56212 (1 egz.)
Kaucja: 40,95 zł
Książka
W koszyku
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu."Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky`ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów"./Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu /"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach"./Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do "New York Timesa", "Time`a", "Fortune" i "Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu "Fortune 500".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [255]-258.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:- systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,- systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,- systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,- systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
O Autorach * Wprowadzenie * Rozdział 1 * Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe * 1.1.Produkty systemowe we współczesnej rynkowej gospodarce wiedzy i społeczeństwie konsumpcyjnym * 1.1.1.Istota i atrybuty produktów systemowych * 1.1.2.Środowisko i sfera/sfery produktów systemowych * 1.1.3.Systematyki i modele badanych produktów * 1.2.Czynniki rozwoju produktów systemowych i ich sfery * 1.2.1.Czynniki rynkowe i w sferze konsumpcji * 1.2.2.Czynniki rozwoju produktów systemowych po stronie producenta/sprzedawcy i jego otoczenia * 1.3.Czy światowy kryzys gospodarczy może spowolnić rozwój sfery produktów systemowych? * Rozdział 2 * Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych * 2.1.Wartość dla klienta w produktach systemowych * 2.1.1.Wartość dla klienta - pojęcie, atrybuty, struktura * 2.1.2.Nowe zjawiska w procesach tworzenia wartości dla klienta * 2.2.Współczesne procesy innowacyjne w budowie przewagi konkurencyjnej * 2.2.1.Ewolucja modelu innowacji * 2.2.2.Współczesne koncepcje innowacji i ich ograniczenia * 2.3.Innowacja i marketing jako podstawa tworzenia wartości * Rozdział 3 * Marketing produktów systemowych na rynku bankowości detalicznej * 3.1.Produkty usługowe banków detalicznych i ich modele * 3.2.Metodyka badań sfery produktów systemowych banków detalicznych * 3.3.Środowisko badanej sfery produktów bankowych a czynniki ich rozwoju * 3.3.1.Otoczenie makroekonomiczne i globalne a rozwój sfery produktów bankowych * 3.3.2.Otoczenie sektorowe/multisektorowe a grupy strategiczne banków detalicznych * 3.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów * 3.4.Badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii i programów marketingu produktów systemowych bankowości detalicznej * 3.5.Tworzenie, komunikowanie i dystrybucja multiproduktów bankowych dla konsumentów * 3.5.1.Konkurencja i współpraca banków detalicznych w tworzeniu multiproduktów bankowych * 3.5.2.Strategie i programy współpracy banków detalicznych z konsumentami w tworzeniu i komunikowaniu multiwartości dla klientów * 3.5.3.Multikanały dystrybucji bankowych produktów systemowych a klienci wielokanałowi * Rozdział 4 * Marketing sieciowy w komercyjnych organizacjach usług medycznych * 4.1.Koncepcje marketingu sieciowego i produktu systemowego w sektorze usług medycznych * 4.2.Informacje o metodyce badań sfery produktów systemowych i marketingu sieciowego w służbie zdrowia * 4.3.Środowisko marketingowe komercyjnych podmiotów usługowych produktów medycznych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań funkcjonowania * 4.3.1.Otoczenie makroekonomiczne i międzynarodowe/globalne * 4.3.2.Otoczenie sektorowe/konkurencyjne i multisektorowe * 4.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów/pacjentów * 4.4.Kształtowanie, promocja i dystrybucja/sprzedaż usługowych produktów systemowych w komercyjnej służbie zdrowia (w świetle wyników badań bezpośrednich) * 4.4.1.Proces kształtowania produktów systemowych w rynkowym sektorze usług medycznych * 4.4.2.Badane podmioty komercyjne usług medycznych i ich oferty produktów systemowych. Studium porównawcze * 4.4.3.Dystrybucja/sprzedaż i promocja sieciowych medycznych produktów usługowych * Rozdział 5 * Marketing produktów usługowych taniej gospodarki * 5.1.Tania gospodarka i jej produkty * 5.1.1.Istota i czynniki rozwoju taniej gospodarki * 5.1.2.Produkty taniej gospodarki: klasyczne/tradycyjne czy innowacyjne produkty konsumpcyjne? * 5.2.Zarys metodyki badań sfery i marketingu produktów taniej gospodarki * 5.3.Środowisko marketingowe podmiotów/oferentów tanich produktów usługowych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań * 5.3.1.Środowisko makro- i megaekonomiczne * 5.3.2.Otoczenie konkurencyjne (sektorowe) * 5.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów tanich produktów usługowych * 5.4.Podstawowe komponenty marketingu tanich produktów usługowych * 5.4.1.Rekonfiguracja struktury "taniego" produktu a aktywizm konsumentów * 5.4.2.Agresywne pozycjonowanie cenowe i polityka trwale niskich cen * 5.4.3.Optymalizacja usług dystrybucyjnych i sprzedażowych * 5.4.4.Partnerstwo w kształtowaniu ofert sieciowych produktów firm taniej gospodarki * Rozdział 6 * Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta * 6.1.Koncepcja marketingu sieciowych organizacji handlowych i jej komponenty * 6.2.Oferty produktowo-usługowe a ich atrakcyjność * 6.3.Zarys metodyki badań marketingu sieciowych organizacji handlowych * 6.4.Środowisko marketingowe badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego * 6.4.1.Środowisko marketingowe międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce * 6.4.2.Środowisko marketingowe polskich sieci handlowych branży FMCG * 6.5.Procesy kształtowania i promocji ofert produktowo-usługowych * 6.5.1.Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych (na wybranych przykładach) * 6.5.2.Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych polskich sieciowych przedsiębiorstw handlowych * Rozdział 7 * Marketing informatycznych produktów systemowych * 7.1.Informatyczne produkty systemowe i ich modele * 7.1.1.Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych * 7.1.2.Modele teoretyczne informatycznych produktów systemowych * 7.2.Zarys metodyki badań * 7.3.Środowisko sektorowe informatycznych produktów systemowych * 7.3.1.Inter- i subsektorowy ekosystem biznesu * 7.3.2.Podmioty relacji sieciowych w sektorze produktów informatycznych * 7.4.Węzłowe procesy marketingu informatycznych produktów systemowych * 7.4.1.Oferta systemowa sieci i jej tworzenie * 7.4.2.Strategie i programy promocji informatycznych produktów systemowych * 7.4.3.Rola i udział konsumentów/użytkowników produktów informatycznych w programach marketingowych producentów/dostawców tych produktów * Rozdział 8 * Marketing wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.1.Wybieralne konsumpcyjne produkty systemowe * 8.1.1.Pojęcie i cechy wybieralnych produktów konsumpcyjnych * 8.1.2.Modele teoretyczne badanych produktów * 8.2.Zarys metodyki badań sfery i marketingu konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.3.Środowiska marketingowe organizacji sieciowych producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.3.1.Środowisko makroekonomiczne i globalne * 8.3.2.Otoczenie sektorowe i multisektorowe * 8.3.3.Otoczenie rynkowe * 8.3.4.Związki sieciowe producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.4.Podmioty i procesy marketingu wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.4.1.Procesy i strategie kreowania multiwartości dla konsumentów badanych produktów systemowych przez ich producentów/dostawców * 8.4.2.Komunikowanie i dostarczanie wybieralnych trwałych produktów systemowych * 8.4.3.Udział konsumentów badanych produktów w kreowaniu i promocji wybieralnych produktów konsumpcyjnych * Rozdział 9 * Sfera i marketing innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.1.Innowacyjne produkty odzieżowe i ich charakterystyka * 9.1.1.Klasyczne a innowacyjne produkty odzieżowe * 9.1.2.Model teoretyczny procesów tworzenia i dostarczania innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.1.3.Czynniki rozwoju sfery innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.2.Metodyka badań sfery i marketingu innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.3.Otoczenie i modele biznesu podmiotów środowiska konkurencyjno-kooperacyjnego * 9.3.1.Otoczenie makro- i megaekonomiczne * 9.3.2.Środowisko konkurencyjne i kooperacyjne przedsiębiorstw odzieżowych a modele biznesu w branży * 9.3.3.Rynki konsumentów innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.4.Zaangażowanie konsumenta odzieży w węzłowe procesy kształtowania i komunikacji innowacyjnych produktów odzieżowych * Podsumowanie * Abstact * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54227 (1 egz.)
Kaucja: 37,05 zł
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48163 (1 egz.)
Kaucja: 44,80 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej