Nawyki konsumenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
Autor
Grabiwoda Barbara
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Modrzyk Ariel (1985- )
(1)
Sutherland Rory
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5210)
Rodzina
(4014)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2953)
Nawyki konsumenckie
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2517)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1908)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1589)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(999)
Chłopcy
(998)
Wybory życiowe
(937)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(878)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(475)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia, netografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: - Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? - W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? - Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? - Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? - Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? - Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? - Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? - W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Przedmowa * Wstęp * ROZDZIAŁ 1. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH * 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. * 1.1.1. Pojęcie i znaczenie nowych technologii * 1.1.2. Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji * 1.1.3. Młodzi uzytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych * 1.2. Kryteria wyodrębniania pokoleń * 1.3. Definicje pokolenia Z * 1.3.1. Pokolenia Y i Z - odrębne generacje młodych konsumentów * 1.3.2. Digital Natives * 1.3.3. 9/11 Generation * 1.1.4. iGeneration * 1.4. Pokolenie Z w Polsce * 1.4.1. Demografia pokolenia Z w Polsce * 1.4.2. Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej oraz w USA * 1.4.3. Cecgy behawioralne pokolenia Z w Polsce - przegląd badań wtórnych * ROZDZIAŁ 2. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŁ KONSUMENCKICH * 2.1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich * 2.1.1. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej * 2.1.2. Segmentacja konsumentów * 2.1.3. Definicja zachowań konsumenckich * 2.1.4. Rodzaje zachowań konsumenckich * 2.1.5. Modele zachowań konsumenckich * 2.2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych * 2.2.1. Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy * 2.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych * 2.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji * 2.3.1. E-konsument * 2.3.2. Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych * 2.3.3. Kluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów * ROZDZIAŁ 3. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z * 3.1. Charakterystyka urządzeń mobilnych * 3.1.1. Smartfony * 3.1.2. tablety * 3.1.3. Akcesoria do noszenia - wearables * 3.1.4. Aplikacje mobilne * 3.2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce * 3.2.1. Globalny rynek technologii mobilnych * 3.2.2. Polski rynek technologii mobulnych * 3.2.3. M-commerce na rynku globalnym * 3.2.4. M-commerce na polskim rynku * 3.3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych * 3.3.1. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym * 3.3.2. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim * 3. 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce * 3.4.1. Posiadane urządzenie mobilne * 3.4.2. Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych * 3.5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych * 3.5.1. Wykorzystanie wielu urządzeń - mutisreening * 3.5.2. Krótki czas żywotności i przekazu i live streaming * 3.5.3. Wykorzstanie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych * ROZDZIAŁ 4. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 4.1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych * 4.1.1. Badania jakościowe * 4.1.2. Badania ilościowe * 4.2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów * 4.3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym * 4.3.1. Częstotliwość i okoliczność korzystania z urządzeń mobilnych * 4.3.2. Sosoby korzystania z technologii mobilnych * 4.4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z * 4.4.1. Odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych * 4.4.2. Sosoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych * 4.4.3. metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 4.4.4. Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie * 4.4.5. Wykorzystanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych * 4.5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych * 4.5.1. Oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych * 4.5.2. Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych * 4.5.3. Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych bedące rezultatem wykorzystania przez firmy technologiii moblinych * ROZDZIAŁ 5. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE * 5.1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury * 5.1.1. Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 5.1.2. Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami * 5.1.3. Wpływ działań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z * 5.2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 5.2.1. Kryteria i metoda segmentacji * 5.2.2. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne * 5.2.3. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne * ROZDZIAŁ 6. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY * 6.1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych * 6.1.1. Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku * 6.1.2. Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalizacji * 6.1.3. Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji natywnych * 6.2. Mobilne działania reklamowe * 6.2.1. Wyszukiwanie internetowe * 6.2.3. Działania reklamowe typu push * 6.2.3. Mobilna relkama graficzna * 6.3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej * 6.3.1. Charakterystyka mediów społecznoścjiowych * 6.3.2. Komunikatory mobilne * 6.3.3. Relacjonowanie na żywo - livestreaming * 6.3.4. Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 365-[371].
Streszczenie w języku angielskim.
Marnotrawstwo jest zjawiskiem bezpośrednio związanym z konsumpcją, globalizacją ekonomiczną, usuwaniem odpadów oraz użyciem pestycydów. Jest jednocześnie tak samo szkodliwe, jak i niezbędne do funkcjonowania i reprodukcji życia społecznego oraz systemu kapitalistycznego. Współistnienie tych dwóch przeciwnych wymiarów stanowi niesamowity paradoks, który potęguje rozwój oraz krytykę zjawiska marnotrawstwa w tym samym czasie. Społeczeństwo marnotrawców? to praca dokonująca imponującego wysiłku intelektualnego, aby ten paradoks wyeksponować. Jest to książka, która bada funkcje społeczne marnotrawstwa, a także równoległą proliferację krytyki tego zjawiska. Co więcej, monografia, badając te dwa aspekty, obejmuje w istocie wszystkie wątki związane z tym zjawiskiem. Ariel Modrzyk prowadzi czytelnika w szybkim, ale nienarzucającym się tempie po ścieżkach zazwyczaj pełnych uprzedzeń i normatywnych wskazówek - od tradycyjnych perspektyw filozoficznych na temat marnotrawstwa do współczesnych praktyk dzielenia terytorium w ramach zjawiska freeganizmu. Z recenzji dr hab. Adriany Micy
Wykaz stosowanych skrótów * Wprowadzenie * CZĘŚĆ I MARNOTRAWSTWO ORAZ MARNOTRAWSTWO ŻYWNOŚCI. ZARYS PROBLEMU * Rozdział 1. Ku formalnej definicji marnotrawstwa * 1.1. Esencjalne ujęcia marnotrawstwa * 1.1.1. Systemowe rozumienie marnotrawstwa * 1.1.2. Marnotrawne praktyki * 1.2. Formalne ujęcie marnotrawstwa * 1.2.1. Marnotrawstwo jako nieprawomocna dewaluacja * Rozdział 2. Historyczne i współczesne konteksty niezużywania żywności dla celów konsumpcji ludzkiej * 2.1. Ontologiczny status żywności * 2.2. Historyczne ślady niekonsumowania żywności * 2.3. Marnotrawstwo żywności w raportach badawczych * 2.4. Jakościowe badania marnotrawstwa żywności z perspektywy nauk społecznych * Rozdział 3. Dominujący dyskurs interpretacyjny na temat marnotrawstwa żywności: dekonstrukcja * 3.1. Główne raporty na temat marnotrawstwa żywności: metodologia i podstawowe definicje * 3.2. Przypadek badania Komisji Europejskiej: metodologia * 3.2.1. Przypadek badania Komisji Europejskiej: społeczne funkcjonowanie w Polsce * 3.3. Forma i treść dominującego dyskursu interpretacyjnego na temat marnotrawstwa żywności * 3.4. Modele jednostki i projekty polityczne związane z dominującym dyskursem na temat marnotrawstwa żywności * 3.5. Podsumowanie * CZĘŚĆ II NORMA NIEMARNOWANIAWŻYCIU CODZIENNYM GOSPODARSTW DOMOWYCH I WYBRANYCH INSTYTUCJI * Rozdział 4. Projekt badań i jego metodologia * 4.1. Podstawowe trudności badania marnotrawstwa żywności * 4.2. Metodologia, problem badawczy i cele empiryczne badań * 4.3. Scenariusz wywiadu * 4.4. Kodowanie wywiadów i założenia dotyczące prezentacji wyników badań empirycznych * Rozdział 5. Norma niemarnowania żywności w gospodarstwie domowym * 5.1. Społeczne źródła normy niemarnowania żywności * 5.1.1. Wpajanie małym dzieciom normy niemarnowania * 5.1.2. Dyscyplinowanie marnotrawnych zachowań dzieci w szkole * 5.1.3. Negocjacje między rodzicami a dorosłymi dziećmi * 5.1.4. Pokolenie seniorów - herosów normy niemarnowania żywności * 5.1.5. Wzajemny wpływ w związku intymnym * 5.1.6. Rola mediów i ekspertów * 5.1.7. Podsumowanie * 5.2. Kłopotliwe przygotowywanie posiłków i zjadanie resztek * 5.2.1. Nakładanie sobie na talerz i dojadanie po innych * 5.3. Przechowywanie i praktyki wyrzucania żywności z lodówki * 5.4. Praktyki zapobiegania marnotrawstwu żywności * 5.5. Wyrzucanie żywności w czasie świąt i świętowania * 5.5.1. Wyrzucanie żywności podczas świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy * 5.5.2. Zmaganie się z nadwyżką żywności podczas świąt okolicznościowych * 5.6. Spektakularne przykłady tracenia żywności * 5.7. Marnotrawstwo żywności jako przyczynek do rozmowy o doświadczeniu zmian w życiu codziennym * 5.7.1. Zmiany postrzegania ogródków oraz praktyk uprawy * 5.7.2. Zmiany praktyk przetwarzania i przechowywania żywności * 5.7.3. Zmiany w sferze hodowli zwierząt * 5.7.4. Podsumowanie * 5.8. Dominujące wzory ewaluacji wartości żywności * 5.8.1. Żywność "naturalna" versus "sztuczna" * 5.8.2. Wzory wartościowania wybranych artykułów żywnościowych * 5.8.2.1. Chleb * 5.8.2.2. Mięso * 5.8.2.3. Jabłka, resztki z obiadu oraz podarowany przez znajomych sok własnej roboty * 5.8.3. Zasady klasyfikacji świeżości żywności * 5.8.3.1. "Świeże", "nieświeże", "zepsute" * 5.8.3.2. Pleśń * 5.8.3.3. Data ważności * 5.8.3.4. Podsumowanie * Rozdział 6. Norma niemarnowania w bliskim otoczeniu gospodarstwa domowego * 6.1. Wymiany społeczne jako redukcja nadwyżki żywności * 6.1.1. Specyfika mieszkań studenckich * 6.2. Dokarmianie zwierząt jako sposób na zapobieganie marnotrawstwu * 6.2.1. Podsumowanie * 6.3. Utylizacja i alternatywne sposoby zużycia żywności * 6.3.1. Pozostawianie chleba "na śmietnikach" * 6.4. Zbieractwo żywności * 6.4.1. Śmietniki i zbieractwo jako "wyciąganie" * 6.4.2. Drzewa i krzewy, czyli zbieractwo jako "zrywanie" * Rozdział 7. Norma niemarnowania a etyka dobroczynności * 7.1. Zasady przekazywania żywności w sytuacji bezpośredniego kontaktu z potrzebującym * 7.2. Opinie na temat instytucjonalnych form pomocy żywnościowej oraz marnotrawstwa żywności w organizacjach * 7.3. Rzeczywistość codzienna działalności Banku Żywności * 7.4. Drugi zinstytucjonalizowany obieg z perspektywy odbiorców żywności * Rozdział 8. Norma niemarnowania w organizacjach nastawionych na zysk * 8.1. Interwencje aktorów zewnętrznych w zarządzanie żywnością przez supermarket * 8.1.1. Konsumenci i sprzedawcy: zakupy * 8.1.2. Konsumenci i sprzedawcy: daty ważności i kwestia świeżości * 8.1.3. Kulisty supermarketu: freeganki * 8.1.4. Kulisty supermarketu: zbieracze * 8.1.5. Opinie o freeganach i wyrzucaniu żywności przez supermarkety * 8.2. Wpływ aktorów wewnętrznych na praktyki wyrzucania żywności w świecie organizacji nastawionej na zysk * 8.2.1. Dystrybucja żywności oraz ewidencjonowanie strat w supermarketach * 8.2.2. Wyrzucanie żywności jako element napięć klasowych * 8.3. Wybrane konteksty funkcjonowania normy niemarnowania żywności w lokalach gastronomicznych * 8.3.1. Podsumowanie * Rozdział 9. Społeczne definicje marnotrawstwa żywności * Rozdział 10. Wnioski teoretyczne, empiryczne i praktyczne. Syntetyczne podsumowanie wyników badań * 10.1. Cztery zmienne różnicujące praktyki wyrzucania oraz przekonania na temat marnotrawstwa żywności * 10.2. Wyrzucanie żywności jako przyczynek do szerszych rozważań na temat ontologii porządku społecznego * 10.3. Znaczenie symboliki żywności dla jej zużycia * 10.4. Norma niemarnowania żywności jako instytucja * 10.5. Mapa pograniczy normy niemarnowania * 10.6. Zakaz niemarnowania jako norma średniego zasięgu * 10.7. Teoretyczne postscriptum * Bibliografia * Summary: Wasteful society? Functions and Status of the Norm of not Wasting Food
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57844, 58069 (2 egz.)
Kaucja: 46,86 zł
Audiobook
CD
W koszyku
11 godz.
Czyta: Wiesław Kolbusz.
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
Nagaranie w formacie mp3.
Przewrotna książka zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej kreatywnej intuicji. Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej