Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(199)
Forma i typ
Książki
(195)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje naukowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(1)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(236)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD52 (Rembielińska 6a)
(6)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(11)
CN1 (św. Wincentego 85)
(129)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(4)
W64 (Radzymińska 121)
(13)
W72 (Suwalska 11)
(3)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(46)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Kotler Philip
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Gasper Dorota
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(4)
Maison Dominika
(4)
Setiawan Iwan
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Baran Radosław
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Wiśniewski Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bartołd Robert
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Fudała Maria
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kramer Teodor
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Ries Al
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Schröder Harry
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Styś Aniela
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Abel Ralf Bernd
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael John
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Baruk Agnieszka
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białecki Klemens
(1)
Białek Maria
(1)
Białoń Lidia
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta|-Kukułka Krystyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bremner John
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzeźniak Mateusz
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Collin P. H. (1935- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(50)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(199)
Język
polski
(199)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(29)
Studenci
(22)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Marketing
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Poradnik
(24)
Opracowanie
(7)
Podręczniki
(7)
Monografia
(5)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Film edukacyjny
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
199 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9528 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [291]-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług * logistycznych * Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw * 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej * 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych * 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy * Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych * 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 2.2. Marketing usług * 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych * 4.3. Procedury segmentacji rynku * 4.4. Wybór rynku docelowego * 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług * 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym * 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych * 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych * 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych * 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych * 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL * Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce * Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym * 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług * 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego * 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego * 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 * 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych * 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych * 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego * 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach * 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych * 8.4. Funkcje cen w marketingu * 8.5. Możliwe strategie cenowe * 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne * 8.7. Różnicowanie cen * Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych * 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji * 9.2. Kanały dystrybucji * 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych * 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix * 10.2. Instrumenty promocji * 10.3. Reklama * 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) * 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) * 10.6. Public relations * 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji * Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym * 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym * 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym * 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym * 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych * 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym * Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych * 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL * 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL * 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego * Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych * Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta * 14.1. Definicja pojęcia * 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta * Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw * 15.1. Definicja pojęcia * 15.2. Ujęcie marketingowe relacji * 15.3. Ujęcie logistyczne relacji * Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych * 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie * 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych * Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych * 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych * 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych * 17.3. Projektowanie strategii marketingowych * 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56016 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - [Warszawa] : CeDeWu, [2008]. - 189 s. : 23 cm.
Forma i typ
Bibliogr. s. [187] - 189.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45157 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia w przypisie na stronach [255]-264.
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku! Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z "życia korporacji". "Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło. "Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern (Z Przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Product placement : niekonwencjonalny sposób promocji / Adam Czarnecki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 191, [1] strona : fotografie, tablice ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliografia strony [189]-191.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45708 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik akademicki.
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
1. Istota i znaczenie marketingu (Roman Niestrój) * 1.1. Podmioty rynku * 1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw i geneza marketingu * 1.2.1. Orientacja produkcyjna * 1.2.2. Orientacja sprzedażowa (dystrybucyjna) * 1.2.3. Orientacja na klienta (marketingowa) * 1.2.4. Strategiczna orientacja marketingu * 1.3. Pojęcie marketingu * 1.3.1. Ujęcie klasyczne * 1.3.2. Ujęcie szerokie * 1.3.3. Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) * 1.4. Ogólne zasady marketingu * 1.5. Sektorowe uwarunkowania marketingu * 1.5.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych * 1.5.2. Marketing dóbr produkcyjnych (przemysłowych) * 1.5.3. Marketing usług * 1.6. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu * 1.6.1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy * 1.6.2. Marketing a konsument * 1.6.3. Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej * 1.7. Kierunki rozwoju marketingu * 1.7.1. Rozwój celów marketingowych * 1.7.2. Technologiczne źródła rozwoju marketingu * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 2. Zachowania rynkowe nabywców (Jan W. Wiktor) * 2.1. Znaczenie wiedzy o zachowaniach rynkowych nabywcy dla marketingu przedsiębiorstwa * 2.2. Proces postępowania nabywcy indywidualnego na rynku * 2.3. Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy indywidualnego * 2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne * 2.3.2. Uwarunkowania zewnętrzne * 2.4. Specyfika zachowań rynkowych nabywców instytucjonalnych * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 3. Segmentacja rynku (Marek Rawski) * 3.1. Pojęcie i znaczenie segmentacji rynku * 3.2. Procedura segmentacji rynku * 3.2.1. Uwarunkowania procesu segmentacji rynku * 3.2.2. Identyfikacja kryteriów segmentacji rynku * 3.2.3. Przeprowadzenie segmentacji rynku * 3.2.4. Określenie profilu każdego segmentu rynku * 3.2.5. Ocena atrakcyjności poszczególnych segmentów rynku * 3.2.6. Wybór rynku docelowego * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 4. Produkt (Tomasz Smoleń) * 4.1. Koncepcja produktu w ujęciu marketingowym * 4.2. Projektowanie nowych produktów w ofercie firmy * 4.3. Cykl życia produktu * 4.4. Proces akceptacji nowych (innowacyjnych) produktów przez konsumentów * 4.5. Marka produktu * 4.6. Pozycjonowanie produktów i marek * 4.7. Opakowanie produktu * 4.8. Polityka asortymentowa — dobór produktów do oferty firmy * 4.9. Analiza pozycji rynkowej produktów firmy — macierz BCG (Boston Consulting Group) * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 5. Cena (Anna Czubała) * 5.1. Cena jako instrument marketingu * 5.2. Cele polityki cen * 5.3. Metody ustalania wyjściowych cen zbytu * 5.3.1. Metody i techniki oparte na kosztach * 5.3.2. Metody kształtowania cen na podstawie popytu * 5.3.3. Ustalanie cen na podstawie cen konkurentów * 5.4. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji * 5.5. Strategie cen * 5.5.1. Strategie cen nowych produktów * 5.5.2. Strategie elastycznego dostosowywania cen wyjściowych do warunków rynkowych * 5.5.3. Strategie kształtowania cen dla asortymentu oferowanych produktów * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 6. Dystrybucja (Anna Czubała) * 6.1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu * 6.2. Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa * 6.3. Kanały dystrybucji * 6.3.1. Istota kanałów dystrybucji * 6.3.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji * 6.4. Logistyka dystrybucji * 6.4.1. Istota logistyki dystrybucji * 6.4.2. Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji * 6.5. Czynniki wpływające na strukturę systemu dystrybucji * 6.6. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji * 6.6.1. Formy współdziałania uczestników kanałów dystrybucji * 6.6.2. Źródła i rodzaje konfliktów w kanale dystrybucji * 6.7. Kryteria i metody oceny skuteczności i efektywności systemów dystrybucji * 6.7.1. Skuteczność systemów dystrybucji * 6.7.2. Efektywność systemów dystrybucji * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 7. Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor) * 7.1. Istota i funkcje komunikacji marketingowej * 7 7.1. Istota komunikacji marketingowej * 7.7.2. Funkcje komunikacji marketingowej * 7.2. Zintegrowany system komunikacji marketingowej (promotion-mix) * 7.3. Promocja osobista * 7.4. Reklama * 7.4.1. Istota i funkcje reklamy * 7.4.2. Rodzaje reklamy * 7.4.3. Zasady konstrukcji przekazu reklamowego * 7.5. Promocja dodatkowa * 7.5.1. Funkcje promocji dodatkowej * 7.5.2. Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej * 7.6. Public relations * 7.6.1. Istota i funkcje public relations * 7.6.2. Grupy odniesienia i instrumenty public relations * 7.7. Formy i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie * 7.7.1. Cechy promocji on-line * 7.7.2. Instrumenty komunikacji on-line * 7.8. Zarządzanie komunikacją marketingową; kształtowanie kampanii promocyjnych * 7.8.1. Formułowanie celów komunikacji marketingowej * 7.8.2. Ustalenie docelowych adresatów działań promocyjnych * 7.8.3. Ustalenie budżetu promocyjnego * 7.8.4. Decyzje dotyczące alokacji budżetu promocyjnego i elementów promotion-mix * 7.8.5. Ocena efektów komunikacji marketingowej * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 8. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (Marek Rawski) * 8.1. Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej * 8.2. Potrzeby informacyjne marketingu * 8.3. System informacji marketingowej * 8.4. Źródła informacji marketingowej * 8.5. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacji marketingowej * Bibliografia * Pytania kontrolne * * * 9. Zarządzanie marketingiem (Roman Niestrój) * 9.1. Proces zarządzania marketingiem * 9.2. Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa * 9.3. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa * 9.3.1. Analiza SWOT * 9.3.2. Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktów . * 9.3.3. Analiza portfelowa * 9.4. Planowanie marketingowe * 9.4.1. Misja i wizerunek przedsiębiorstwa * 9.4.2. Rynkowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa * 9.4.3. Strategia marketingowa jednostki biznesu * 9.4.4. Plan marketingowy * 9.5. Realizacja planów marketingowych * 9.6. Organizacja marketingu * 9.7. Kontrola marketingu * Bibliografia * Pytania kontrolne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 48,00 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Tytuł oeyginału: The Happiness Industry : How Government and Big Business Sold Us Well-Being.
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było przez wieki najdonioślejszym, bo również niezwykle wymagającym moralnie, celem ludzkiego życia, dziś zostało sprowadzone przez światowe koncerny (a nierzadko także przez polityków, którzy zabiegają o kapitał wyborczy) do "well-beingu", dobrego samopoczucia czy dobrostanu. Davies opisuje degenerację tego szlachetnego pojęcia, wskazując, że obecnie mamy do czynienia z parametryzacją szczęścia - próbami ujęcia go w wymierne kategorie, co prowadzi z kolei do niebezpiecznego redukcjonizmu. Celem takiego przemianowania rozumienia szczęścia jest, jak wskazuje autor, zysk ekonomiczny, tymczasem w sprawach najważniejszych dla człowieczeństwa, kategorie prosto rozumianej korzyści nie powinny obowiązywać - zwłaszcza gdy jest to korzyść nie samego człowieka, a prowadzących własne gry polityków czy przedsiębiorców. Książka Daviesa stawia ważne pytania, jednocześnie budząc niepokój, okazuje się bowiem, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu A. Huxleya. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-289.
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie - obok samego unikatowego produktu - sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej, w tym w szczególności kanałów internetowych.W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji, w tym także wykorzystanie rozwoju sprzedaży przez Internet. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji. W przypadku większości producentów produktów regionalnych - z uwagi na mniejszą skalę ich produkcji - pojawia się jednak pytanie o to, czy nie tworzyć alternatywnych,specjalistycznych kanałów dystrybucji - oferujących wyłącznie tę gamę produktów.Trend ten polega w wielu krajach na tworzeniu sieci małych sklepów, także na zasadach franchisingu, zajmujących się dystrybucją tej kategorii produktów według oryginalnej formuły koncepcji sklepu oraz unikatowego merchandisingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54801 (1 egz.)
Kaucja: 32,13 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53348 (1 egz.)
Kaucja: 32,40 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10183, 9551 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 299, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Indeks.
Bibliogr. s. 289-294.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz szkół biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45313 (1 egz.)
Kaucja: 29,70 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7322 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47483 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg. : "Consumer psychology for marketing" 1994.
Bibliogr. s. 263-[285].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43752 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8727 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: Nowe wydanie światowego bestsellera.
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety technik, jakie szef Apple’a stosował, by porwać każdą widownię. Jak tworzyć zapadające w pamięć twitterowe nagłówki? Jakie błędy popełniamy najczęściej przy tworzeniu slajdów? Jak długo powinna trwać idealna prezentacja? Jak się ubrać i do czego może się przydać szklanka wody?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22579 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także średnich ekonomicznych.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez˙ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Część I. ZROZUMIEĆ MARKETING * 1. Istota Marketingu, Lechosław Garbarski * 1.1. Struktura problematyki * 1.2. Kluczowe pojęcia * 1.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 1.3.1. Sposoby definiowania marketingu * 1.3.2. Cele i instrumenty w kluczowych koncepcjach marketingu * 1.3.3. 10 śmiertelnych grzechów marketingu * 1.3.4. Korzyści i koszty w procesie zakupu produktu * 1.3.5. Odzyskiwanie nabywców utraconych * Bibliografia * 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska * 2.1. Struktura problematyki * 2.2. Kluczowe pojęcia * 2.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 2.3.1. Zmiany znaczenia marketingu w przedsiębiorstwach * 2.3.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw * 2.3.3. Kampanie społeczne w Polsce * 2.3.4. Wspólne przedsięwzięcia organizacji niekomercyjnych i przedsiębiorstw w Polsce * Bibliografia * 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska * 3.1. Struktura problematyki * 3.2. Kluczowe pojęcia * 3.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 3.3.1. Sposoby rozwiązywania przez przedsiębiorstwo konfliktu interesów z konkurentami * 3.3.2. Ewolucja koncepcji przewagi konkurencyjnej * 3.3.3. Ekonomia skali, ekonomia zakresu i efekt uczenia się jako źródła przewagi kosztowej * 3.3.4. Współtworzenie wartości z nabywcami * 3.3.5. Tworzenie nowych rynków * Bibliografia * Część II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH * 4. Analiza warunków działania, Teresa Taranko * 4.1. Struktura problematyki * 4.2. Kluczowe pojęcia * 4.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 4.3.1. Analiza tendencji rozwojowych w otoczeniu za pomocą metody PESTEM * 4.3.2. Ocena ogólnego otoczenia przedsiębiorstwa przy użyciu metody scenariuszowej * 4.3.3. Analiza atrakcyjności sektora przy użyciu modelu pięciu sił M.E. Portera * 4.3.4. Podstawowa i zmodyfikowana wersja analizy SWOT * Bibliografia * 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak * 5.1. Struktura problematyki * 5.2. Kluczowe pojęcia * 5.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 5.3.1. Narzędzia i modele analityczne wykorzystywane w systemie informacji marketingowej * 5.3.2. Użyteczne wtórne źródła informacji * 5.3.3. Struktura oferty badawczej * 5.3.4. Struktura raportu badawczego * 5.3.5. Przegląd standaryzowanych metod badawczych dostępnych w Polsce * 5.3.6. Branżowe organizacje badawcze w Polsce - cele i podstawowe inicjatywy * Bibliografia * 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski * 6.1. Struktura problematyki * 6.2. Kluczowe pojęcia * 6.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 6.3.1. Sposoby definiowania zachowania konsumentów * 6.3.2. Modele zachowania konsumentów * 6.3.3. Wpływ czynników ekonomicznych na zachowania konsumentów * 6.3.4. Typy osobowości * 6.3.5. Fazy cyklu życia rodziny * 6.3.6. Struktura budżetu czasu konsumentów * 6.3.7. Wpływy w centrum zakupu * 6.3.8. Typologia konsumentów na rynku usług finansowych * 6.3.9. Style życia i postawy konsumentów a sektor zdrowia * 6.3.10. Metody pomiaru lojalności konsumentów * Bibliografia * 7. Zachowania konkurentów na rynku, Magdalena Krzyżanowska * 7.1. Struktura problematyki * 7.2. Kluczowe pojęcia * 7.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 7.3.1. Wojna standardów Betamax i VHS * 7.3.2. Czynniki sukcesu w wojnach standardów produktów * 7.3.3. Symptomy problemów konkurenta * 7.3.4. Postrzeganie konkurencji przez menedżerów * 7.3.5. Strategie judo * 7.3.6. Procter & Gamble i Unilever na wielu rynkach * 7.3.7. Wprowadzanie w błąd przez konkurentów * Bibliografia * Część III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA * 8. Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski * 8.1. Struktura problematyki * 8.2. Kluczowe pojęcia * 8.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 8.3.1. Sposoby definiowania segmentacji rynku * 8.3.2. ACORN * 8.3.3. Segmentacja według kryterium wartości klienta * 8.3.4. VALS * 8.3.5. "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research * 8.3.6. Segmentacja internautów w Polsce (Gemius) * 8.3.7. Telefony Emporia dla seniorów * Bibliografia * 9. Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski * 9.1. Struktura problematyki * 9.2. Kluczowe pojęcia * 9.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 9.3.1. Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda * 9.3.2. Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta * 9.3.3. Przykład oceny atrakcyjności segmentów rynku * 9.3.4. Działanie w niszach rynkowych * 9.3.5. Masowa indywidualizacja * Bibliografia * 10. Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski * 10.1. Struktura problematyki * 10.2. Kluczowe pojęcia * 10.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 10.3.1. Sposoby definiowania pozycjonowania * 10.3.2. Pozycjonowanie w modelu STP * 10.3.3. Algorytm procesu pozycjonowania * 10.3.4. Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści * 10.3.5. Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania * 10.3.6. Opcje pozycjonowania marki produktu * 10.3.7. Mapa łańcuchów znaczeniowych * 10.3.8. Pozycjonowanie produktów WITTCHEN * 10.3.9. Wybór własnej pozycji na rynku * 10.3.10. Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady * Bibliografia * 11. Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko * 11.1. Struktura problematyki * 11.2. Kluczowe pojęcia * 11.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 11.3.1. Wielopoziomowa koncepcja produktu na przykładach różnych kategorii produktów * 11.3.2. Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków * 11.3.3. Tożsamość marki według wybranych koncepcji * 11.3.4. Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce * 11.3.5. Ocena kapitału marki i wycena jej wartości * 11.3.6. Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya * Bibliografia * 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran * 12.1. Struktura problematyki * 12.2. Kluczowe pojęcia * 12.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 12.3.1. Sposoby ujmowania istoty ceny * 12.3.2. Wpływ czynników prawnych na kształtowanie cen * 12.3.3. Elastyczność cenowa popytu * 12.3.4. Zakres badań marketingowych dotyczących kształtowania cen * 12.3.5. Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów * 12.3.6. Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów * Bibliografia * 13. Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran * 13.1. Struktura problematyki * 13.2. Kluczowe pojęcia * 13.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 13.3.1. Uwarunkowania stosowania bezpośredniego i pośredniego kanału dystrybucji * 13.3.2. Wybór stopnia intensywności dystrybucji * 13.3.3. Kryteria wykorzystywane przy wyborze kanałów dystrybucji * 13.3.4. Rodzaje pośredników handlowych * 13.3.5. Formy sprzedaży detalicznej * Bibliografia * 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki * 14.1. Struktura problematyki * 14.2. Kluczowe pojęcia * 14.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 14.3.1. Udana i nieudana kampania reklamowa * 14.3.2. Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej * 14.3.3. Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu * 14.3.4. Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii * 14.3.5. Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej * 14.3.6. Struktura i zawartość briefu reklamowego * Bibliografia * 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki * 15.1. Struktura problematyki * 15.2. Kluczowe pojęcia * 15.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 15.3.1. Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty * 15.3.2. Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych * 15.3.3. Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics * Bibliografia * Część V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŁ MARKETINGOWYCH * 16. Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran * 16.1. Struktura problematyki * 16.2. Kluczowe pojęcia * 16.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 16.3.1. Istota i rodzaje kosztów działań marketingowych - sposoby ujmowania * 16.3.2. Istota i rodzaje efektów działań marketingowych - sposoby ujmowania * 16.3.3. Miary efektów pośrednich * 16.3.4. Koncepcja zwrotu z inwestycji w marketing * 16.3.5. Zmniejszanie kosztów działań marketingowych * 16.3.6. Zwiększanie efektów działań marketingowych * Bibliografia * 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak * 17.1. Struktura problematyki * 17.2. Kluczowe pojęcia * 17.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 17.3.1. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa * 17.3.2. Sposoby organizowania działalności marketingowej a struktura hierarchiczna stanowisk * 17.3.3. Współczesne rozwiązania w sferze organizowania działalności marketingowej * 17.3.4. Zakres odpowiedzialności stanowisk w sferze marketingu * 17.3.5. Cykl budżetu marketingu * 17.3.6. Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) * 17.3.7. Rodzaje i narzędzia kontroli działalności marketingowej * Bibliografia * 18. Plan marketingowy, Teresa Taranko * 18.1. Struktura problematyki * 18.2. Kluczowe pojęcia * 18.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 18.3.1. Plan marketingowy dla nowego produktu (MotoBoX Zewa) * 18.3.2. Plan marketingowy dla nowej placówki usługowej (przedszkole "Bajkowa Kraina")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15746 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej