Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(42)
Forma i typ
Książki
(39)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(8)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Batko Andrzej
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Cialdini Robert B
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Greene Robert (1959- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Hogan Kevin
(2)
Lipa Michał
(2)
Nahai Nathalie
(2)
Allhoff Dieter-W
(1)
Allhoff Waltraud
(1)
Aronson Elliot
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bavister Steve
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Brock Timothy C
(1)
Błaż Agata
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czub Marta
(1)
Dutton Kevin
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fexeus Henrik (1971- )
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gardner Howard
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Horn Sam
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Knap Jacek
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-|Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krzyżanowski Piotr
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Madejski Radosław
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mellibruda Jerzy (1938- )
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Moskal Maria
(1)
Nowak Paweł (1968-)
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Soames Nicole
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vickers Amanda
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Załazińska Aneta (1976- )
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Łamacz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5245)
Rodzina
(4041)
Przyjaźń
(3862)
Miłość
(3270)
Tajemnica
(2989)
Perswazja
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2960)
Relacje międzyludzkie
(2542)
Zabójstwo
(2192)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1742)
Zwierzęta
(1613)
Dzieci
(1605)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1416)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1360)
Język polski
(1353)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1015)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(952)
Sekrety rodzinne
(940)
Policjanci
(922)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(882)
Psy
(867)
Władcy
(866)
Historia
(849)
Kultura
(825)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(773)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(746)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Krainy i światy fikcyjne
(685)
Koty
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(672)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Uprowadzenie
(643)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(591)
Sztuka
(579)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(505)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(498)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(482)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(474)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Podręcznik
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Opracowanie
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Telewizyjny program popularnonaukowy
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Rozwój osobisty
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Techniki perswazyjne : podstawy / Michał Gajlewicz. - Warszawa : Difin, cop. 2009. - 254 s. : il., tab., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [245]-251.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 34,40 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48447 (1 egz.)
Kaucja: 41,60 zł
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
372 min.
Muzyka : Grzegorz Dondziłło.
Czyta : Jacek Knap.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
48 praw władzy / Robert Greene ; przełożył Krzysztof Drozdowski. - Wydanie III. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2021. - 214, [1] strona ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The concise 48 laws of power.
U dołu okładki: Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.
Niemoralna, pouczająca lektura! Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
48 praw władzy / Robert Greene ; przełożył Krzysztof Drozdowski. - Wydanie IV. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, [2023]. - 214, [1] strona ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The concise 48 laws of power.
U dołu okładki: Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.
Data wydania według serwisu e-ISBN. W książce copyright 2021.
Niemoralna, pouczająca lektura! Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.06.2024)
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22494 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych?Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań?Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji.Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji międzyludzkich. Przygląda się zależnościom, które się pojawiają między szefem a jego podwładnymi. Analizuje subtelną grę toczoną przez sprzedawców z klientami. Pasjonują go małżeńskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Każdy z tych światów rządzi się tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19424 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
W koszyku
Nauka perswazji czyli Jak w 8 minut postawić na swoim / Kevin Hogan ; przekład Joanna Grabiak-Pasiok. - Wydanie II poszerzone, uzupełnione i uaktualnione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 331 stron ; 23 cm.
Tytuł oryginału: The science of influence : how to get anyone to say yes in 8 minutes or less!.
Bibliografia na stronach [323]-328. Indeks.
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci "nie“ rozmówcy zamienić w jego "tak“. Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji - udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci "nie“ rozmówcy zamienić w jego "tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. - praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa - inteligentna i praktyczna - lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia strony 257-261. Indeks.
Ile razy w życiu masz szansę całkowicie odmienić Twoją rzeczywistość? Jak często, bez jakiegokolwiek ryzyka, możesz aktywnie wpływać na myśli, emocje i - co najważniejsze - działania innych? Uwierz, że posiadasz dar, dzięki któremu możesz wpływać na percepcję i zachowanie ludzi tak, aby przyjmowali Twoje idee i pomysły za własne, odczuwali to na czym Tobie zależy i robili to o co ich poprosisz. Przyjemne? Perswazja to nie czary. A może? To wciąganie ludzi w Twoją własną grę, to programowanie waszego wspólnego świata, to osiąganie celów w sposób prostszy i niezawodny. Od swoich pierwszych dni wpływasz na innych, robisz to i teraz - w stosunku do swoich bliskich, współpracowników, klientów. Dlaczego nie zaczniesz biegle władać językiem perswazji?Twoi nauczyciele już czekają, by przekazać Ci wiedzę o tym, jak: - stosować słowa-klucze w negocjacjach, słuchać i słyszeć, czego naprawdę potrzebuje Twój klient, - zarażać innych entuzjazmem wobec własnych projektów, - "nie" przekuwać w "tak", - a porażki w sukcesy.Zastanawiasz się teraz kto może wprowadzić Cię w tajniki ukrytej perswazji? Tylko ten, kto zna ją od podszewki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58845 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5038 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
356 min.
Tyt. oryg.: "Got your attention? : how to create intrigue and connect with anyone".
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Czyta: Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która zaintryguje twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [230]-248.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52368 (1 egz.)
Kaucja: 24,30 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [511]-532.
Podręcznik, adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta.
1. REKLAMA W PROCESIE KOMUNIKOWANIA MARKETINGOWEGO * 1.1. Proces komunikowania: podstawowe zagadnienia * 1.2. Komunikowanie marketingowe: zarys zagadnień * 1.2.1. Komunikowanie marketingowe a promocja: zakres pojęć * 1.2.2. Cele komunikowania marketingowego * 1.3. Rola reklamy w komunikowaniu marketingowym * 1.3.1. Reklama: zakres pojęcia * 1.3.2. Reklama na tle innych instrumentów komunikowania marketingowego * 1.3.3. Znaczenie poszczególnych instrumentów komunikowania marketingowego * 2. BUDOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ * 2.1. Proces planowania kampanii reklamowej * 2.2. Wybór celów kampanii reklamowej * 2.3. Wybór grupy docelowej * 2.4. Metody ustalania budżetu reklamowego * 2.5. Dobór treści reklamowych i sposobu ich prezentacji * 2.6. Wybór mediów reklamowych * 2.7. Metody badania skuteczności i efektywności kampanii reklamowej * 3. PROCES PRZETWARZANIA INFORMACJI REKLAMOWYCH * 3.1. Proces przetwarzania informacji: zagadnienia podstawowe * 3.2. Czynniki decydujące o przetwarzaniu informacji reklamowych * 3.3. Specyfika przetwarzania komunikatu reklamowego * 3.4. Trzy podstawowe poziomy percepcji informacji reklamowych * 3.5. Podstawowe wnioski płynące ze sposobu percepcji informacji reklamowych * 3.6. Spójność kampanii reklamowej * 3.7. Elementy przekazu ułatwiające przetwarzanie informacji reklamowej * 3.8. Rola reklamy w procesie uczenia się zachowań konsumpcyjnych * 3.9. Wpływ reklamy na sposób odtwarzania informacji reklamowej * 3.10. Sposoby oddziaływania reklamy na odbiorcę poza jego świadomością * 4. REKLAMA JAKO KOMUNIKAT SYMBOLICZNY * 4.1. Znak i znaczenie * 4.2. Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego * 4.3. Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia * 4.4. Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych * 4.5. Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego * 5. TRADYCYJNE MEDIA REKLAMOWE: CECHY, TECHNIKI I STRUKTURA PRZEKAZU * 5.1. Reklama telewizyjna: specyfika oddziaływania * 5.1.1. Telewizja jako medium reklamowe * 5.1.2. Podstawowe elementy budowy reklamy telewizyjnej * 5.1.3. Budowanie reklamy telewizyjnej * 5.1.4. Podstawowe rodzaje filmu reklamowego * 5.2. Reklama kinowa: podstawowe zagadnienia * 5.3. Reklama radiowa: cechy, techniki oddziaływania i elementy budowy * 5.3.1. Radio jako medium wyobraźni * 5.3.2. Budowa i rodzaje reklamy radiowej * 5.4. Reklama prasowa: charakterystyka, rodzaje, struktura * 5.4.1. Prasa jako medium reklamowe * 5.4.2. Formy reklamy prasowej * 5.4.3. Podstawowe techniki reklamy prasowej * 5.4.4. Struktura reklamy prasowej * 5.5. Reklama zewnętrzna: charakterystyka oddziaływania * 5.5.1. Specyfika mediów zewnętrznych * 5.5.2. Podstawowe nośniki reklamy zewnętrznej * 5.5.3. Budowa reklamy zewnętrznej * 6. NOWE FORMY KOMUNIKOWANIA MARKETINGOWEGO * 6.1. Czynniki decydujące o zmianie podejścia do komunikowania marketingowego * 6.2. Zmiany w strategiach marketingowych * 6.3. Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa * 6.4. Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej * 6.4.1. Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta * 6.4.2. Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego * 6.5. Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym * 6.6. Ambient media w komunikowaniu marketingowym * 6.7. Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie * 6.8. Flash mob jako nowatorska technika public relations * 7. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY NA POTRZEBY I MOTYWACJE KONSUMENTÓW * 7.1. Potrzeby jako główny motyw ludzkiego zachowania * 7.2. Potrzeby konsumpcyjne: zarys zagadnień * 7.3. Mechanizm oddziaływania reklamy na potrzeby konsumenta * 7.4. Rola reklamy w procesie motywacyjnym * 8. WPŁYW REKLAMY NA POSTAWY I ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE * 8.1. Postawa: zakres pojęcia * 8.2. Oddziaływanie reklamy na postawy (zachowania) konsumpcyjne * 8.3. Kształtowanie czy zmiana postaw wobec produktów * 8.4. Techniki oddziaływania reklamy na postawy konsumpcyjne * 8.5. Postawy a zachowania konsumpcyjne * 9. ZASTOSOWANIE MECHANIZMU DYSONANSU POZNAWCZEGO W REKLAMIE * 9.1. Podstawowe założenia teorii dysonansu poznawczego * 9.2. Wykorzystanie mechanizmu dysonansu poznawczego w oddziaływaniu na postawy konsumpcyjne * 9.2. Wykorzystanie mechanizmu dysonansu pozakupowego w reklamie * 10. REKLAMA W PROCESIE BUDOWANIA WIZERUNKU MARKI * 10.1. Pojęcie marki * 10.2. Tożsamość a wizerunek marki (firmy) * 10.3. Od tożsamości marki do tożsamości konsumenta * 10.4. Rola reklamy w budowaniu wizerunku marki * 11. ROLA CECH NADAWCY-BOHATERA W REKLAMIE * 11.1. Efekt źródła: mechanizm oddziaływania nadawcy na odbiorcę * 11.2. Wykorzystanie cech nadawcy-bohatera w reklamie * 11.2.1. Odwołanie do wiarygodności bohatera w reklamie: mechanizm internalizacji * 11.2.2. Odwołanie do atrakcyjności bohatera w reklamie: mechanizm identyfikacji * 11.2.3. Odwołanie do władzy bohatera w reklamie: mechanizm ulegania * 11.3. Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów * 11.3.1. Celebrity: zakres pojęcia * 11.3.2. Celebrity endorsement: mechanizm oddziaływania osoby sławnej w reklamie * 11.3.3. Podstawowe modele celebrity endorsement * 11.4. Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie * 11.5. Motyw rodziny w komunikacie reklamowym * 11.6. Zwierzęta w przekazie reklamowym * 12. STEREOTYP PŁCIOWY W REKLAMIE * 12.1. Stereotyp płciowy: zakres pojęcia * 12.2. Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie * 12.2.1. Wizerunek kobiety w reklamie * 12.2.2. Wizerunek mężczyzny w reklamie * 12.3. Rola stereotypów w reklamie * 12.4. Przeformułowania wizerunków kobiet i mężczyzn w reklamie * 13. REKLAMA SPOŁECZNA: SOCJOTECHNIKA ODDZIAŁYWANIA * 13.1. Reklama społeczna: problemy definicyjne * 13.2. Obszary oddziaływania reklamy społecznej * 13.3. Cele, funkcje i zadania reklamy społecznej * 13.4. Rodzaje reklamy społecznej * 13.5. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej * 13.6. Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania * 14. REKLAMA POLITYCZNA: SOCJOTECHNIKA ODDZIAŁYWANIA * 14.1. Reklama w procesie komunikowania politycznego * 14.2. Reklama polityczna: zakres pojęcia, podstawowe cele * 14.3. Reklama w procesie kreowania wizerunku polityka * 14.3.1. Budowanie wizerunku polityka: od tożsamości do wizerunku * 14.3.2. Rola reklamy w budowaniu wizerunku polityka * 14.3.3. Rodzaje reklamy politycznej * 15. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY ODDZIAŁYWANIA REKLAMY NA KONSUMENTA * 15.1. Etyczne aspekty funkcjonowania reklamy w Polsce * 15.1.1. Kodeks etyczny dotyczący reklamy * 15.1.2. Dobrowolne branżowe kodeksy postępowania w zakresie reklamy * 15.1.3. Etyczne aspekty reklamy politycznej * 15.2. Prawne aspekty funkcjonowania reklamy w Polsce * 15.2.1. Ogólne prawo reklamy * 15.2.2. Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych * 15.2.3. Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów * 15.2.4. Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 57,42 zł
Książka
W koszyku
("Czerwona Seria" Instytutu Filologii Polskiej UMCS ; 18)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46997 (1 egz.)
Kaucja: 27,20 zł
Książka
W koszyku
Wyd. 1. pod tyt.: Sztuka argumentacji.
Robert Mayer przedstawia skuteczną metodę rozwiązywania konfliktów, prowadzenia dyskusji i wygrywania sporów - umiejętność, którą w starożytności nazywano sztuką. Autor w jasny i czytelny sposób opisuje zasady argumentacji, zwracając szczególną uwagę na cele i sposób konstruowania argumentów. Książka zawiera także liczne opisy przykładowych sytuacji i praktyczne zastosowanie prezentowanej wiedzy. Dzięki tej lekturze: *nauczysz się wygrywać różne spory bez podnoszenia głosu i okazywania zbędnych emocji ; * główną zaletą twojej wypowiedzi stanie się inteligencja, a nie atakowanie przeciwnika ; * poznasz tajniki argumentacji, którą trudno odeprzeć ; * udoskonalisz porozumiewanie się z innymi ludźmi ; * wygrasz każdą wojnę na słowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Siła perswazji sprawia, że możesz i potrafisz: Ľnatychmiast odczytać intencje innych ludzi, Ľskłonić ich do podjęcia szybkiego działania, Ľprzekonać do przyjęcia Twojego punktu widzenia, Ľpokonać przeciwnikówĽodnosić sukcesy w negocjacjach, Ľzdobyć to, na co zasługujeszSprawdź w specjalnie przygotowanym teście, jakie jest IQ Twojej perswazji! Codziennie przekonujesz innych do swojego punktu widzenia - albo ktoś próbuje przekonać Ciebie. Ludzie stosują różne techniki, aby osiągnąć zamierzony cel: zastraszanie, przymus, kontrolę, siłę, a czasem kompromis. Aż chce się zakrzyknąć: "Nie idźcie tą drogą! To przestarzałe metody na zdobycie niewiele wartej akceptacji. Po co tracić na nie czas, skoro można wywierać trwały wpływ?". Perswazja. Krótkie słowo, nieograniczone możliwości. Jeśli wciąż nie możesz zdobyć tego, czego pragniesz, jeśli przeszkody piętrzą się przed Tobą, zamiast pierzchać w panice, nadeszła pora na zdecydowaną zmianę taktyki. Mistrzowie perswazji stosują ją niezauważalnie i przekonują rozmówców do swoich pomysłów w taki sposób, że ci są wdzięczni za udzielone wskazówki! ĽPoznaj 10 przeszkód, które zmniejszają moc Twojej perswazji. ĽPrzekonaj się, jak działa siła automatycznego wzbudzania zaufania. ĽUmiejętnie korzystaj z nowoczesnych metod wpływania na innych. ĽZrozum sposób myślenia Twoich rozmówców. ĽPrzykuwaj uwagę za pomocą władzy i autorytetu. ĽZdobądź zaawansowane umiejętności prezentacji i komunikacji. ĽSprawdź, jak można nieustannie motywować siebie i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci".Jamie BartlettAutor książki The Dark Net"Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"Dr Thomas Chamorro-PremuzicProfessor of Business Psychology UCL i Columbia UniversityWiększość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów."Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19249 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2018. - XV, [2] strony, 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
U góry okładki: "Szalenie przydatne. Zastosuj opisane tu wskazówki, a twoje wysiłki związane z przedstawieniem siebie, marketingiem i designem trwale się poprawią". Rand Fishkin, załozyciel firmy Moz.
Na okładce: Sekretne strategie sprawiające, że klikamy.
Indeksy.
"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci". Jamie Bartlett, autor książki The Dark Net "Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!" Dr Thomas Chamorro-Premuzic, Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. "Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56957 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tyt. oryg.: "Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion" 2001.
Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45897 (1 egz.)
Kaucja: 30,72 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9881, 9882 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zapewne jesteś, Czytelniku, klientem banku albo towarzystwa ubezpieczeniowego. Zanim na nowo zerkniesz w swoją umowę, przeczytaj tę książkę. To zapis rozmów, które Paweł Reszka, jeden z najlepszych polskich dziennikarzy śledczych, przeprowadził z kilkunastoma pracownikami albo byłymi pracownikami największych renomowanych banków, firm doradztwa finansowego i towarzystw ubezpieczeniowych. Z tych rozmów wyłonił się jednoznaczny obraz: w instytucjach finansowych każdego z nas starają się oszukać. To nie są jednostkowe przypadki naciągania klientów - to system. System, który działa od samej góry - prezesów banków i rad nadzorczych, do samego dołu - czyli zwykłych sprzedawców. System jest prosty: żyjemy z prowizji, więc wciskamy klientowi wszystko - począwszy od niepotrzebnego ROR-u, kredytu, którego nigdy nie spłacisz, po polisolokaty, na których można tylko stracić. "Pracownik banku: wszyscy wiedzieliśmy, że to, co oferujemy - polisolokaty, ubezpieczenia, fundusze inwestycyjne itp. - jest toksyczne, że klient na pewno nie zarobi, a najprawdopodobniej straci swoje pieniądze. Od wciskania takich produktów mieliśmy prowizję. Sprzedawaliśmy więc nawet rodzinie i przyjaciołom.“ Paweł Reszka - jeden z najwybitniejszych polskich dziennikarzy śledczych i politycznych, laureat wielu nagród. Pracował w "Rzeczpospolitej“, "Dzienniku“, teraz jest związany z "Tygodnikiem Powszechnym“. Współautor (razem z Michałem Majewskim) bestsellerowych książek Daleko od Wawelu i Daleko od miłości, pokazujących kulisy Pałacu Prezydenckiego za kadencji Lecha Kaczyńskiego i rządów Donalda Tuska.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Książka
DVD
W koszyku
Jak się dogadać czyli Retoryka codzienna / Michał Rusinek, Aneta Załazińska. - Wydanie I (III). - Kraków : Znak, 2018. - 367, [1] strona : ilustracje ; 21 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
Uzupełniona wersja poprzedniej książki pt.: Retoryka codzienna : poradnik nie tylko językowy.
Bibliografia na stronach 365-[368].
Mówisz? To książka dla ciebie! Nigdy nie wiesz, o co jej chodzi? On nigdy cię nie słucha? Nie wiesz, jak poprosić szefa o podwyżkę? Informujesz? Przekonujesz? Proponujesz? Chcesz wiedzieć, jak robić to skutecznie, z klasą i tak, by zawsze być dobrze zrozumianym? "Jak się dogadać" to znakomity poradnik czerpiący przede wszystkim z sytuacji, które mogą zdarzyć się nam każdego dnia, wzbogacony przykładami ze świata mediów i polityki. Autorzy w lekki i zabawny sposób dają konkretne rady i wskazówki, a dzięki załączonym ćwiczeniom i filmom wszystkie je można natychmiast wypróbować w praktyce. Dzięki temu prawdopodobieństwo, że z kimś się nie dogadasz, spadnie do minimum!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji.Z książki dowiesz się:- jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie- jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień- jak z empatią wsłuchać się w innych- czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie- w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i emailDzięki lekturze poradnika staniesz wyrafinowanym graczem we wszystkich sferach życia. Ważne jest też, aby inni bezkonfliktowo zaakceptowali nasz punkt widzenia.Książka należy do serii Inspiracja i kreatywnośćW najbliższym czasie w serii ukażą się:Od myślenia do olśnienia. 60 diagramów: jak wizualnie rozwiązywać problemy, Kevin DuncanEureka! 60 sposobów: jak mieć dobre pomysły, Kevin DuncanNICOLE SOAMES jest znanym coachem i praktykiem inteligencji emocjonalnej. Zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w Unilever i United Biscuits przez 12 lat, zdobywając bogate doświadczenie w tej dziedzinie. W 2009 roku założyła Nicole Diadem, firmę, która szkoli umiejętności handlowe i coachingowe. Od kilkunastu lat skutecznie uczy swoich klientów jak negocjować, zarządzać i wpływać na innych, by odnieść sukces.Autorka książek Postaw na swoim (The Influence Book) i The Negotiation Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20436 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej