Nauczanie na odległość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(44)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(24)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(3)
Barczak Andrzej (1946- )
(2)
Bednarek Józef
(2)
Hyla Marek
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Clarke Alan
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Gocłowska Barbara (1951- )
(1)
Grzejszczyk Elżbieta
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jurek Michał (bezpieczeństwo narodowe)
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Konieczny Jolanta (pedagogika)
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kwiatkowska Anna Beata
(1)
Leśniewski Zbigniew
(1)
Lubina Ewa
(1)
Morańska Danuta
(1)
Muszyński Damian
(1)
Nowak Andrzej psycholog) (1953-
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pituła Beata
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pluta-|Olearnik Mirosława
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Sroka Henryk (1939- )
(1)
Stanek Stanisław
(1)
Staruch Marcin
(1)
Stunża Grzegorz Dominik
(1)
Sysło Maciej Marek
(1)
Szabłowski Stanisław (pedagogika)
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Winkowska-Nowak Katarzyna
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Zaskórski Piotr (1946- )
(1)
Łojewski Zdzisław (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(5243)
Rodzina
(4041)
Przyjaźń
(3861)
Miłość
(3269)
Tajemnica
(2985)
Nauczanie na odległość
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2958)
Relacje międzyludzkie
(2542)
Zabójstwo
(2191)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1741)
Zwierzęta
(1612)
Dzieci
(1603)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1413)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1360)
Język polski
(1354)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1013)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(952)
Sekrety rodzinne
(939)
Policjanci
(921)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(881)
Władcy
(866)
Psy
(865)
Historia
(849)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(772)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(745)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Krainy i światy fikcyjne
(685)
Koty
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(671)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Uprowadzenie
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(589)
Sztuka
(577)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(504)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(473)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Podręczniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-172.
Technologie cyfrowe zrewolucjonizowały świat oraz stały się narzędziem zmian globalnych. Widać to szczególnie w dobie pandemii, kiedy stały się one skutecznym środkiem powstrzymania kryzysu ekonomicznego. Obszarem szczególnego wykorzystania technologii cyfrowej jest edukacja, która w sytuacji izolacji i konieczności wprowadzenia nauczania zdalnego postawiła z dnia na dzień jej organizatorom i realizatorom nowe wyzwania, niespotykane wcześniej - zwłaszcza na taką skalę. Zagadnienia z tym związane podejmuje zespół Autorów (Danuta Morańska, Marta Ciesielka, Mariusz Z. Jędrzejko) książki zatytułowanej: "Edukacja w cyfrowym świecie. Edukacja 4.0". Warto podkreślić, że Autorzy nie tylko prezentują uwarunkowania, cele i możliwości wykorzystania technologii cyfrowej w nauczaniu, ale też omawiają oryginalne rozwiązania mające bezpośrednie zastosowanie w szkołach. Stoją na stanowisku, że jednym z najistotniejszych zadań jest budowanie bazy cyfrowych materiałów wspomagających edukację, tworzonych w taki sposób, aby nauczyciele mogli je modyfikować i dostosowywać do autorskich programów nauczania. Wiele miejsca poświęcają problematyce cyberzaburzeń oraz prawidłowego modelowania relacji dzieci - technologie cyfrowe. Publikacja została przygotowana przez ekspertów w dziedzinie edukacji medialnej i profilaktyki, wydana w oryginalnej szacie graficznej, z dużą ilością praktycznych wskazówek i propozycji metodycznych dla nauczycieli realizujących zadania dydaktyczne i wychowawcze na wszystkich poziomach i w zakresie różnych przedmiotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2512 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Szkoła w dobie Internetu / redakcja naukowa Andrzej Nowak, Katarzyna Winkowska-Nowak, Ludmiła Rycielska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 247, [1] strona : ilustracje ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Krótkie Wykłady z Pedagogiki)
Bibliografia strony 225-231. Indeksy.
Obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój mediów spowodował ich zwiększającą się obecność w różnych dziedzinach życia. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na współczesnej młodzieży, mediach i edukacji z punktu widzenia socjologii, psychologii i informatyki, co świadczy o jej wyjątkowości na rynku. Zaprezentowano w niej wyniki badań przeprowadzonych w polskich szkołach. Współczesna szkoła działa w warunkach, w których uczniowie mają dostęp do nowoczesnych technologii informacyjnych i powinna być do tego odpowiednio przygotowana. Celem takiego przygotowanie ma być umiejętność wykorzystania mediów do osiągnięcia celów dydaktycznych i wychowawczych. Autorzy starają się wyjaśnić socjologicznie główne problemy związane z mediami w środowisku szkolnym, odnoszą się do zjawiska kształcenia przez Internet oraz podają praktyczne rozwiązania i działania dla nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20727 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Meandry e-learningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172 s. : il. ; 23 cm.
Na s. red. błędny .
Bibliogr. s. 167-172.
E-learning na świecie rozwija się bardzo dynamicznie, przyczyniając się do zmian nie tylko w systemach edukacji poszczególnych krajów, ale także w innych dziedzinach. Dzięki e-learningowi inaczej uczymy się, pracujemy, korzystamy z dóbr kultury.Książkę odróżnia od podobnych pozycji refleksja towarzysząca zarówno definiowaniu pojęć dotyczących edukacji online, jak i ich praktycznej realizacji w pracy nauczyciela akademickiego. Pozycja ta wpisuje się w trend postrzegania sieci jako optymalnego środowiska uczenia się w polskich szkołach wyższych. Środowisko to może realizować wszystkie założone cele danego etapu edukacyjnego (e-learning), uzupełniać formę tradycyjną (blended learning), lub wspomagać klasyczną edukację poprzez sieć.Książka pisana jest z perspektywy praktyka, ale autorka nie uchyla się od rozwijania własnych koncepcji mogących stanowić udział w budowanych teoretycznych podstawach kształcenia zdalnego.
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie * 1.1.Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość * 1.1.1.Kształcenie korespondencyjne * 1.1.2.Nowe technologie w kształceniu na odległość * 1.2.E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego * 1.2.1.Pierwsze studia zdalne * 1.2.2.Internet w kształceniu na odległość * 1.3.E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się * 1.3.1.Dostęp do Internetu w Polsce * 1.3.2.Społeczność sieciowa w e-edukacji * 1.3.3.Wirtualne środowisko edukacyjne * 1.3.4.Budowanie więzi sieciowej w grupie e-learningowej * 2. Różne spojrzenia na e-edukację * 2.1.Definicje e-learningu * 2.1.1.Potoczne rozumienie e-learningu * 2.1.2.Aspekty e-learningu * 2.1.3.E-learning korporacyjny i akademicki * 2.1.4.Zakres zastosowań e-learningu * 2.1.5.Typy kursów zdalnych * 2.1.6.W stronę teorii e-learningu * 2.1.7.Pięć generacji kształcenia na odległość * 2.2.Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych * 2.2.1.Koszt przygotowania kursu e-learningowego * 2.2.2.Korzyści z wprowadzenia kształcenia online w uczelniach * 2.2.3.Czynniki hamujące rozwój e-learningu * 2.3.Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu * 2.3.1.Jakość kursów e-learningowych * 2.3.2.Przemiany współczesnych uniwersytetów * 2.3.3.E-learning w uniwersytecie * 2.3.4.Idea edukacji otwartej * 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji * 3.1.Pedagogiczna perspektywa kształcenia online * 3.1.1.Rozumienie e-kształcenia * 3.1.2.Związek e-learningu z pedagogiką i naukami społecznymi * 3.1.3.Behawiorystyczny i konstruktywistyczny kontekst e-edukacji * 3.1.4.Instrumentalizm Deweya w kształceniu zdalnym * 3.1.5.Teorie Wygotskiego, Piageta i Brunera w e-learningu * 3.2.Rola komunikowania się w e-learningu * 3.2.1.Komunikowanie się zdalne w pracy dydaktycznej * 3.2.2.Kontekst pedagogiczny komunikowania się w e-learningu * 3.2.3.Wybrane modele komunikowania * 3.2.4.Nauczyciel jako odbiorca i nadawca komunikatów medialnych * 3.2.5.Właściwości komunikacji językowej w Internecie * 3.3.Standardy kształcenia zdalnego * 3.3.1.Błędne przekonania dotyczące kształcenia zdalnego * 3.3.2.Standardy kształcenia zdalnego w polskich uczelniach * 3.3.3.Zasady projektowania kursów e-learningowych * 3.3.4.Przygotowanie materiałów edukacyjnych do kształcenia online * 3.3.5.Kryteria oceny kursów e-learningowych * 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych * 4.1.Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii * 4.1.1.E-learning i blended learning * 4.1.2.Kształcenie synchroniczne i asynchroniczne * 4.1.3.Modele wykorzystujące otwarte technologie * 4.1.4.Platformy e-learningowe * 4.2.Model m-learningu * 4.2.1.Środowisko uczenia się a miejsce uczenia się w edukacji zdalnej * 4.2.2.Ergonomia stanowiska uczenia się online * 4.3.Jakość kursów e-learningowych * 4.3.1.Elementy dobrego kursu * 4.3.2.Model ADDIE * 4.4.Motywacja w e-learningu * 4.4.1.Model Gilly Salmon * 4.4.2.Model 3J * 4.5.Model agregowany * 5. E-learning akademicki - badania własne * 5.1.Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej * 5.1.1.Projekt wdrożenia, realizacji i ewaluacji e-learningu * 5.1.2.Kolejne projekty i wnioski z badań * 5.2.Prowadzenie zajęć zdalnych * 5.2.1.Narzędzia stosowane w e-learningu * 5.2.2.Kształcenie zdalne pedagogów * Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53041 (1 egz.)
Kaucja: 32,19 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Światowa pandemia SARS-CoV-2, której doświadczyły społeczeństwa u progu 2020 roku, spowodowała diametralne zmiany dotychczasowego stylu życia, jego realizowanych modeli i wzorców, wywołała nie tylko różnorodne zaburzenia w funkcjonowaniu psychospołecznym na szeroką skalę, ale także potrzebę znalezienia nowych rozwiązań w obszarze organizacji pracy czy edukacji. Implikacje i konsekwencje tych procesów oraz prognozy i projektowane zmiany w obszarze edukacji są przedmiotem naukowych analiz tekstów prezentowanych w niniejszej publikacji. Fragment Wprowadzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58565 (1 egz.)
Kaucja: 31,36 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Q edukacji cyfrowej / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 195 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia.
Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji. Książka odnosi się do całego środowiska szkolnego, obejmującego uczniów, nauczycieli, rodziców, kadrę zarządzającą. Bowiem potrzeby, oczekiwania oraz możliwości środowiska szkolnego kształtują poziom wdrożenia, wykorzystania oraz rozwoju technologii cyfrowych w szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48848 (1 egz.)
Kaucja: 33,60 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48275 (1 egz.)
Kaucja: 16,80 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50024 (1 egz.)
Kaucja: 38,04 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50025 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna : wydanie nowe / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie drugie. - Warszawa : PWN, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 75, 194-195, 301, 334, 351-378. Aneksy. Indeksy.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy do rąk Czytelników poszerzone i zaktualizowane wydanie podręcznika Pedagogika medialna, uwzględniające postęp, jaki w ostatnim czasie dokonał się w teorii i praktyce tej dyscypliny. W podręczniku zrelacjonowano dokonania pedagogiki kognitywistycznej w sferze rozwiązywania problemów wychowawczych oraz w samym procesie kształcenia. Treść podręcznika została uporządkowana według pięciu filarów pedagogiki medialnej: procesy zmian społecznych wynikające z oddziaływania mediów na człowieka i społeczeństwo; podstawy teoretyczne i praktyka edukacyjna tworzące współczesny kształt pedagogiki medialnej; zagrożenia wynikające z kształtowania opinii publicznej i jednostki przez nowe media i opis wynikających z tego skutków zmian kulturowych i społecznych; kształcenie z wykorzystaniem mediów - ze szczególnym naciskiem na edukację na odległość oraz działania twórcze i współpracę; metodyka kształcenia, w ramach której kładzie się nacisk na umiejętności wykorzystania nowych mediów przez nauczycieli.Pedagogika medialna zasługuje na miejsce w kanonie literatury pedagogicznej. Z pewnością znajdzie czytelników wśród szerokiej grupy nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi.Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51942 (1 egz.)
Kaucja: 20,88 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2869, 5715 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2900, 2899 (2 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning w biznesie i edukacji / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009. - 267, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 259-267.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52284 (1 egz.)
Kaucja: 36,54 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Podręcznik do nauki zdalnej przygotowany przez pracowników naukowych Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, na co dzień zajmujących się problematyką analizy i doskonalenia procesów kształcenia.Książka opracowana została w sposób przejrzysty, przystępny i uniwersalny - w dużej mierze ma formę przewodnika po funkcjonalnościach najpopularniejszych platform e-learningowych, zawiera zestaw dobrych praktyk oraz wskazówek.Jest pomocna w realizacji procesów kształcenia na odległość dla różnych grup odbiorców (będących w różnym wieku i odznaczających się różnym poziomem kompetencji cyfrowych). Stanowi przejrzystą odpowiedź na potrzeby polskich szkół w obliczu konieczności zachowania ciągłości kształcenia w warunkach pandemii COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 52,65 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej