Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(15)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(13)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Batko Andrzej
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Blount Jeb
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boćkowski Lesław E
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Fink Klaus J
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Futrell Charles
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leduchowska Małgorzata (1982- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Mattson David
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Pawłowska Bratumiła
(1)
Pink Daniel H
(1)
Rackham Neil (1942- )
(1)
Romański Jacek (tłumacz)
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sandler David H
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skwara Marian
(1)
Soames Nicole
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stutz Elinor
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szaran Adam
(1)
Tracy Michael (1932- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Turopolski Witold
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Wasilewska Joanna
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zelek Mariusz
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menadżerowie sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Studenci
(1)
Telemarketerzy
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Techniki sprzedaży
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(20)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży / Robert Grzybek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 638, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach [617]-622. Indeks.
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera.Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy - wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne - tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka.Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.Jeśli chcesz się dowiedzieć: Ľjak działa perswazja, Ľna ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,Ľczym jest strategia sprzedaży, Ľw jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji, Ľco warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych, Ľkim jest i co robi KAM, Ľna czym polega coaching sprzedawców, Ľjaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży, Ľdlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55392 (1 egz.)
Kaucja: 79,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pod tytulem: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dostępna również jako ebook.
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie ; że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) ; jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy ; jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da sie? sprzedawac?? zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos??c??. "A juz˙ pozyskac?? nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac?? sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas??cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w ksia?z˙ce "Techniki sprzedaży zdalnej". Czego moz˙na sie? spodziewac?? po ich książce? Zdobycia umieje?tnos??ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes??li do tej pory byłes?? handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis??cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac?? w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc?? swoje kompetencje i poznac?? wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. Tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58524 (1 egz.)
Kaucja: 37,42 zł
Książka
W koszyku
(Vadenecum Menedżera)
Bibliogr. s. 175-[178] oraz w przypisach. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telesprzedaż : nie wciskaj - sprzedawaj / Małgorzata Leduchowska. - Uaktualnione i poprawione wydanie 2. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 181 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Sprzedaż przez telefon : poradnik dobrych praktyk.
Dla początkujących i doświadczonych telesprzedawców.
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center.Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Sandler Rules : forty-nine timeless selling principles... and how to apply them.
Indeks.
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48976 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 288-289. Indeks.
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje - często sprzeczne z intuicją - spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę "zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż metodą SPIN / Neil Rackham ; [tłumaczenie Michał Lipa]. - [Warszawa] : Hill Publishing Poland, copyright 2007. - 229 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na okł.: technika sprzedaży opracowana na podstawie badań obejmujących 35 tysięcy rozmów handlowych, wykorzystywana przez najlepszych sprzedawców na świecie.
Co przesądza o sukcesie w sprzedaży na dużą skalę? Dlaczego niektórzy sprzedawcy biją konkurentów na głowę? Dlaczego takie techniki, jak zamykanie są dobre w sprzedaży na małą skalę, ale zawodzą w sprzedaży o większej wartości? W jaki sposób sprzedawca może istotnie zwiększyć przychody w relacjach z największymi klientami? Odpowiedzią na te pytania jest strategia SPIN.Autor wyjaśnia w błyskotliwy i przekonujący sposób, dlaczego tradycyjne modele sprzedaży - opracowane na potrzeby handlowców zawierających transakcje o małej wartości - nie sprawdzają się w sprzedaży na dużą skalę. Pokazuje, w jaki sposób konwencjonalne metody stają się źródłem niepowodzeń handlowców zawierających transakcje o dużej wartości. Co najważniejsze, w niezwykle przejrzysty sposób objaśnia działanie bardzo skutecznej strategii SPIN.Żadna inna metoda nie ma tak solidnego oparcia w niepodważalnych danych naukowych. Być może uznasz techniki Rackhama za kontrowersyjne, często bowiem są wyraźnie sprzeczne z konwencjonalną wiedzą na temat sprzedawania. Jednak w ostatecznym rozrachunku zaprezentowane w tej książce dowody przekonają cię i uczynią z ciebie zwolennika metody SPIN.Metoda SPIN stała się prawdziwym przełomem w sprzedaży. Jej autor - Neil Rackham - od lat pozostaje jednym z najczęściej zapraszanych prelegentów na konferencje sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21917 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.06.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47507 (1 egz.)
Kaucja: 27,65 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
"Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon" to podręcznik przedstawiający skuteczne techniki telesprzedaży. Autor podręcznika -- doświadczony instruktor przedstawicieli handlowych -- opisuje opracowany przez siebie system, którego celem jest doprowadzenie do spotkania z klientem zakończonego sprzedażą produktu lub usługi. System podzielony jest na kroki, których odpowiednia realizacja gwarantuje zakończenie rozmowy sukcesem. Zastosowanie opisanej tu strategii jest niemal gwarancją skutecznej sprzedaży telefonicznej. Wyszukiwanie potencjalnych klientów Sposób rozpoczęcia rozmowy telefonicznej Reakcje na typowe odpowiedzi klienta Powoływanie się na inne osoby Zostawianie wiadomości Nowoczesny proces sprzedaży Jeśli chcesz odnieść sukces w handlu, musisz poznać przedstawione w tej książce reguły prowadzenia rozmów telefonicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17869 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji.Z książki dowiesz się:- jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie- jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień- jak z empatią wsłuchać się w innych- czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie- w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i emailDzięki lekturze poradnika staniesz wyrafinowanym graczem we wszystkich sferach życia. Ważne jest też, aby inni bezkonfliktowo zaakceptowali nasz punkt widzenia.Książka należy do serii Inspiracja i kreatywnośćW najbliższym czasie w serii ukażą się:Od myślenia do olśnienia. 60 diagramów: jak wizualnie rozwiązywać problemy, Kevin DuncanEureka! 60 sposobów: jak mieć dobre pomysły, Kevin DuncanNICOLE SOAMES jest znanym coachem i praktykiem inteligencji emocjonalnej. Zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w Unilever i United Biscuits przez 12 lat, zdobywając bogate doświadczenie w tej dziedzinie. W 2009 roku założyła Nicole Diadem, firmę, która szkoli umiejętności handlowe i coachingowe. Od kilkunastu lat skutecznie uczy swoich klientów jak negocjować, zarządzać i wpływać na innych, by odnieść sukces.Autorka książek Postaw na swoim (The Influence Book) i The Negotiation Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okł. i s. tyt.: Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?
Bibliogr. s. 227-228. Indeks.
My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę. Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu: *sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów, * pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić, *prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki, * dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta), * zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów), * łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : Książka Nieograniczony sukces w sprzedaży zawiera wszelkie wskazówki, narzędzia i techniki niezbędne do tego, aby przenieść swoje wyniki sprzedaży na wyższy poziom. Jeśli tylko z nich skorzystasz, gwarantuje, że odniesiesz sukces. - Tood Duncan, autor bestsellerów z listy "New York Timesa", autor książki Pułapki czasu. Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci. wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia "od pucybuta do milionera" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi: - siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta, - ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania, - jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną, - jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi, - praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż, - skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów, - co mówić, gdy klient narzeka na cenę, - dlaczego "pomyślę o tym" oznacza w języku klienta "żegnam" i jak unikać tych słów, - 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji, - jak uzyskać powtórne zakupy w naszym "społeczeństwie rekomendacji", - prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu, - strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności, - jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągaćz tego korzyści, - i dużo, dużo więcej! Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy - to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki. Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś "sztuczki" czy "sekretne metody", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 24.04.2024)
Audiobook
CD
W koszyku
434 min.
Tyt. oryg.:"Psychology of selling".
Komentarz w jęz. pol.
Czyta Tomasz Kućma.
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie "psychologii sprzedaży". Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, "podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni".W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak:- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców - i zapewnić im jak najlepszy start,- opracować plan działań sprzedażowych,- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,- właściwie motywować ludzi,- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,- okazywać szacunek i uznanie,- prowadzić twórcze dyskusje,- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesamiz różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako "inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. Poszczególne rozdziały bazują na rozwiązaniach prawnych dotyczących sprzedaży w ogólności, wskazując na odmienności związane ze specyfiką sprzedaży za pośrednictwem Internetu.
Wykaz skrótów * Przedmowa * ROZDZIAŁ 1. SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET W PRAWIE EUROPEJSKIM * Grzegorz Kurzyca * 1.1. Źródła prawa sprzedaży internetowej * 1.1.1. Miękkie prawo - soft law * 1.1.2. Autoregulacja * 1.1.3. Koregulacja * 1.1.4. Zwyczaj * 1.1.5. Konwencja międzynarodowa * 1.1.6. Akty organizacji lub organów międzynarodowych * 1.1.7. Internet lex mercatoria * 1.2. Europejskie źródła prawa dotyczące handlu elektronicznego * 1.2.1. Orzecznictwo międzynarodowe * 1.2.2. Netykieta * 1.3. Dyrektywa o handlu elektronicznym * 1.4. Dyrektywa o ochronie konsumentów * 1.5. Dyrektywa w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym gwarancji * 1.6. Nowe europejskie prawo sprzedaży * ROZDZIAŁ 2. SPRZEDAŻ W ŚWIETLE PRAWA POLSKIEGO * Mariusz Zelek * 2.1. Charakterystyka umowy sprzedaży * 2.2. Strony i inni uczestnicy sprzedaży * 2.2.1. Przedsiębiorcy * 2.2.2. Konsumenci * 2.2.3. Internetowe platformy aukcyjne, portale zakupów grupowych i wirtualne galerie handlowe * 2.3. Przedmiot, treść i elementy umowy sprzedaży * 2.3.1. Przedmiot sprzedaży * 2.3.2. Treść i elementy umowy sprzedaży * 2.4. Szczególne rodzaje sprzedaży * 2.4.1. Sprzedaż na raty * 2.4.2. Sprzedaż z zastrzeżeniem własności rzeczy sprzedanej * 2.4.3. Sprzedaż na próbę albo z zastrzeżeniem zbadania rzeczy * 2.4.4. Sprzedaż z zastrzeżeniem prawa odkupu * 2.4.5. Sprzedaż z zastrzeżeniem prawa pierwokupu * 2.4.6. Sprzedaż konsumencka * 2.5. Sprzedaż przez Internet * ROZDZIAŁ 3. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET * Anna Wilińska-Zelek * 3.1. Elektroniczne oświadczenie woli * 3.2. Podpis elektroniczny * 3.3. Sposoby zawarcia umowy * 3.3.1. Oferta i jej przyjęcie * 3.3.2. Negocjacje * 3.3.3. Aukcja i przetarg * 3.3.3.1. Regulacje charakterystyczne dla aukcji * 3.3.3.2. Regulacje charakterystyczne dla przetargu * 3.4. Wzorce umowne * 3.5. Dodatkowe zastrzeżenia umowne * 3.5.1. Zadatek * 3.5.2. Umowne prawo odstąpienia i odstępne * 3.5.3. Kara umowna * ROZDZIAŁ 4. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET ORAZ SKUTKI JEJ NIEWYKONANIA BĄDŹ NIENALEŻYTEGO WYKONANIA * Wiktor Andraszak * 4.1. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet * 4.2. Odpowiedzialność sprzedawcy internetowego * 4.3. Opóźnienie i zwłoka oraz ich następstwa * 4.4. Nadzwyczajna zmiana stosunków (clausula rebus sic stantibus) * 4.5. Rękojmia za wady * 4.6. Gwarancja jakości * 4.7. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową * 4.8. Gwarancja komercjalna (europejska) * ROZDZIAŁ 5. USTANIE STOSUNKU WYNIKAJĄCEGO Z UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET I JEGO SKUTKI * Klaudia Ławniczak * 5.1. Wygaśnięcie umowy wskutek niezawinionej niemożliwości świadczenia * 5.2. Wygaśnięcie umowy wskutek niedostępności przedmiotu świadczenia * 5.3. Odstąpienie od umowy sprzedaży przez Internet * 5.3.1. Odstąpienie od umowy na podstawie art. 395 KC - umowne prawo odstąpienia * 5.3.1.1. Forma oświadczenia o odstąpieniu od umowy * 5.3.1.2. Termin do odstąpienia od umowy * 5.3.1.3. Zastrzeżenie odstępnego * 5.3.1.4. Skutki odstąpienia od umowy * 5.3.2. Odstąpienie od umowy na podstawie art. 491 KC - zwłoka jednej ze stron w wykonaniu umowy * 5.3.2.1. Obowiązek wyznaczenia dodatkowego terminu do wykonania zobowiązania * 5.3.2.2. Forma oświadczenia o odstąpieniu od umowy * 5.3.2.3. Skutki odstąpienia od umowy * 5.3.3. Odstąpienie od umowy na podstawie art. 492 KC - klauzula lex commissoria * 5.3.4. Odstąpienie od umowy na podstawie art. 493 KC - zawiniona niemożliwość jednego ze świadczeń wzajemnych * 5.3.5. Odstąpienie od umowy na podstawie art. 495 ő 2 KC - niezawiniona częściowa niemożliwość jednego ze świadczeń wzajemnych * 5.3.6. Szczególne uprawnienia konsumentów do odstąpienia od umowy sprzedaży przez Internet * 5.3.6.1. Odstąpienie od umowy na podstawie przepisów UONPK * 5.3.6.1.1. Forma oświadczenia o odstąpieniu od umowy * 5.3.6.1.2. Termin do odstąpienia od umowy * 5.3.6.1.3. Ograniczenia stosowania prawa odstąpienia od umowy * 5.3.6.1.4. Skutki odstąpienia od umowy * 5.3.6.2. Odstąpienie od umowy w projekcie nowej dyrektywy regulującej prawa konsumentów * 5.4. Prawo zatrzymania * ROZDZIAŁ 6. OGRANICZENIA SPRZEDAŻY WYBRANYCH TOWARÓW PRZEZ INTERNET * Adam Flaszewski * 6.1. Sprzedaż napojów alkoholowych przez Internet * 6.1.1. Wprowadzenie * 6.1.2. Prawne aspekty dopuszczalności prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych przez Internet * 6.1.3. Przesłanki zgodnego z prawem obrotu napojami alkoholowymi * 6.1.4. Sprzedaż przez Internet w świetle ustawowego zakazu reklamy i promocji napojów alkoholowych * 6.1.5. Utrata zezwolenia na obrót alkoholem * 6.1.6. Odpowiedzialność karna * 6.2. Sprzedaż wyrobów tytoniowych przez Internet * 6.2.1. Wprowadzenie * 6.2.2. Prawne aspekty dopuszczalności prowadzenia sprzedaży wyrobów tytoniowych przez Internet * 6.2.3. Obowiązki podmiotu dokonującego sprzedaży wyrobów tytoniowych przez Internet * 6.2.4. Konsekwencje prawne sprzecznej z UOZNUT sprzedaży wyrobów tytoniowych przez Internet * 6.3. Sprzedaż produktów leczniczych przez Internet * 6.3.1. Wprowadzenie * 6.3.2. Prawne aspekty dopuszczalności prowadzenia sprzedaży produktów leczniczych przez Internet * 6.3.3. Obowiązki podmiotu prowadzącego sprzedaż produktów leczniczych przez Internet * 6.3.4. Konsekwencje prawne sprzecznej z UPF sprzedaży produktów leczniczych przez Internet * ROZDZIAŁ 7. PROCESOWE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET * Justyna Engelgardt * 7.1. Uwagi wprowadzające do rozdziału * 7.2. Roszczenia z umów sprzedaży przez Internet jako przykład roszczeń znajdujących się w katalogu spraw cywilnych i ich egzemplifikacja * 7.3. Dochodzenie roszczeń z umów sprzedaży przez Internet na drodze sądowej * 7.4. Tok procesu cywilnego * 7.4.1. Wprowadzenie * 7.4.2. Warunki formalne skutecznego wytoczenia powództwa z umowy sprzedaży przez Internet * 7.4.3. Strony procesu * 7.4.3.1. Krąg podmiotów uprawnionych do wytoczenia powództwa * 7.4.3.2. Ustalenie tożsamości stron procesu * 7.4.3.3. Ustalenie miejsca zamieszkania pozwanego * 7.4.3.4. Pisma procesowe wnoszone przez strony i obowiązki z tym związane * 7.4.4. Sąd właściwy * 7.4.5. Postępowanie dowodowe * 7.4.6. Zapadłe rozstrzygnięcie, środki odwoławcze oraz wykonanie orzeczenia * 7.4.7. Postępowanie zabezpieczające * 7.4.8. Elektroniczne postępowanie upominawcze jako innowacyjny sposób dochodzenia roszczeń z umowy sprzedaży przez Internet * 7.5. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu grupowym * 7.6. Alternatywne metody rozwiązywania sporów dla roszczeń z umowy sprzedaży przez Internet * 7.6.1. Uwagi ogólne dotyczące pojęcia ADR * 7.6.2. Mediacja * 7.6.3. Arbitraż * 7.6.4. Stałe polubowne sądownictwo konsumenckie * ROZDZIAŁ 8. KOLIZYJNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET * Magdalena Łazanowska-Majcher * 8.1. Wprowadzenie * 8.2. Swoboda wyboru prawa właściwego dla zobowiązań umownych * 8.2.1. Wybór prawa jako łącznik normy kolizyjnej * 8.2.2. Swoboda wyboru - regulacje konwencyjne i krajowe * 8.3. Przepisy regulujące prawo właściwe w braku wyboru prawa * 8.3.1. Prawo właściwe dla zobowiązań umownych w oparciu o Rozporządzenie Rzym I * 8.3.2. Prawo właściwe dla zobowiązań umownych w oparciu o Konwencję rzymską * 8.3.3. Prawo właściwe dla zobowiązań umownych w oparciu o UPPM z 2011 r. * 8.4. Ochrona konsumenta w wyborze prawa właściwego * 8.4.1. Regulacje krajowe chroniące konsumenta * 8.4.2. Wybór prawa w umowach konsumenckich w oparciu o przepisy konwencyjne i wspólnotowe * 8.5. Ograniczenia swobody wyboru prawa właściwego * 8.5.1. Klauzula porządku publicznego * 8.5.2. Przepisy wymuszające swoje zastosowanie * 8.6. Charakterystyka wybranych łączników decydujących o wyborze prawa właściwego dla umowy sprzedaży przez Internet * 8.6.1. Łącznik zwykłego i zwyczajnego pobytu * 8.6.2. Witryna WWW jako miejsce zawarcia umowy, serwer jako miejsce siedziby * 8.6.3. Łącznik miejsca spełnienia świadczenia * ROZDZIAŁ 9. PODATKOWE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET * Włodzimierz Engelgardt * 9.1. Opodatkowanie sprzedaży przez Internet * 9.1.1. Podatek od towarów i usług * 9.1.2. Podatek akcyzowy * 9.1.3. Podatek od czynności cywilnoprawnych * 9.1.4. Podatek dochodowy od osób fizycznych * 9.1.5. Podatek dochodowy od osób prawnych * 9.2. Skutki niewykonania obowiązków podatkowych * 9.2.1. Szara strefa handlu internetowego * 9.2.2. Ocena kontroli podatkowej, skarbowej i celnej w związku z handlem internetowym * 9.2.3. Obecna polityka kontroli podatkowej * 9.2.4. Opodatkowanie przychodów nieujawnionych * 9.2.5. Przestępstwa i wykroczenia skarbowe * Wykaz literatury * Orzecznictwo * *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 52,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47817 (1 egz.)
Kaucja: 71,20 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej