Zasoby osobiste (psychologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Dąbrowska Anna (1965- )
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Hanson Forrest
(1)
Hanson Rick
(1)
Jasik Izabella
(1)
Lewandowska-Akhvlediani Sylwia
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sołtys Anna (psycholog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Kobieta
(5231)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3844)
Miłość
(3263)
Tajemnica
(2967)
Zasoby osobiste (psychologia)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2942)
Relacje międzyludzkie
(2526)
Zabójstwo
(2178)
Życie codzienne
(1913)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1595)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1369)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(942)
Sekrety rodzinne
(935)
Policjanci
(910)
Żydzi
(897)
Relacja romantyczna
(884)
Osoby zaginione
(879)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(780)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(683)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(638)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(446)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(425)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach289-[343]. Indeks.
W książce podjęto problematykę zasobów osobistych i społecznych wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych i ustalenia ich związku z dobro-stanem psychicznym. Autorka omawia znaczenie zasobów psychospołecznych w życiu człowieka oraz przybliża ich resocjalizacyjny potencjał. Wskazuje także na sytuacji, w której wtórna socjalizacja osób dorastających odbywa się w separacji od zewnętrznych, naturalnych środowisk życia. Odwołując się do literatury przedmiotu, ukazuje niekorzystny wpływ izolacji instytucjonalnej na zdrowie psychiczne adolescentów. Na tej podstawie i z uwzględnieniem wyników badań własnych przedstawia nowe rozwiązania w pracy z młodzieżą przebywającą w placówkach resocjalizacyjnych. Proponuje kierunki zmian koncentrujące się na rozwoju dobrostanu psychicznego oraz rekomenduje adekwatne programy, które z powodzeniem stosowane są w wielu krajach świata. Publikacja skierowana jest zarówno do teoretyków, jak i praktyków. Będzie szczególnie przydatna dla studentów kierunków pedagogicznych i pracy socjalnej, pedagogów szkolnych, kuratorów sądowych oraz kadry pedagogicznej instytucji wychowawczych i resocjalizacyjnych. "Autorka, sięgając zwłaszcza do podstaw współczesnej psychologii pozytywnej oraz do pedagogiki resocjalizacyjnej – w jej wymiarze teoretycznym i praktycznym – skonstruowała projekt badawczy koncentrujący się na poszukiwaniu u wykolejających się wychowanków nie deficytów socjalizacyjnych, a tkwiących w nich zasobów psychospołecznych stanowiących punkt wyjścia podejmowanych odpowiednich działań opiekuńczo-wychowawczych i resocjalizacyjnych. Dzięki takiemu właśnie ujęciu praca ta jest swoistym novum wśród licznych dzisiaj opracowań powstających w obszarze pedagogiki resocjalizacyjnej”. Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Ambrozika Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-360.
Monografia, którą przekazuję do rąk czytelników, powstała w wyniku moich wieloletnich badań, a także bogatych doświadczeń pedagogicznych i psychoterapeutycznych, obejmujących zjawisko, które od bodaj siedmiu czy ośmiu dekad literatura przedmiotu (licząca obecnie setki, jeśli nie tysiące, opracowań krytycznych czy przeglądowych) opatruje zbiorczym terminem "stres". W badaniach empirycznych zagadnienie stresu w profesji nauczyciela oraz czynników, które go warunkują, zaczęto podejmować dopiero w latach 70. XX wieku. Wtedy okazało się, że jedna trzecia nauczycieli przeżywa stres w związku ze swoją pracą, w kolejnych zaś latach skupiono się na ich konkretnych problemach.Tematem monografii jest związek między zasobami a wypaleniem, będącym pochodną stresu zawodowego i poczuciem zdrowia. Poruszam w niej problematykę stresu zawodowego u nauczycieli, wykorzystując osiągnięcia takich dziedzin, jak psychologia, pedagogika, pedeutologia, filozofia, medycyna, i diagnozuję stan polskiego systemu oświaty. Niezwykle istotne w tej książce jest, obok przedstawienia wyników badań nad stresem, podniesienie kwestii edukacji profilaktycznej. Jest to o tyle ważne, że zawód nauczyciela to jedna z najbardziej społecznie odpowiedzialnych funkcji. To nauczyciele, realizujący swoje zadania w niedomagającym systemie oświaty, formują przyszłe społeczeństwo. Tak znacząca rola jest determinowana przez następujące czynniki: brak motywacji, brak zaangażowania, brak zrozumienia społecznego, zbyt wysokie oczekiwania, przeciążenie obowiązkami w aspekcie indywidualnym, ale też społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Autor bestsellera Szczęśliwy mózg.
Materiały źródłowe na stronach 247-255.
Co pozwala nam stawiać czoła wielu przeciwnościom? Dzięki czemu możemy nie tylko się z nimi zmierzyć i je pokonać, ale także wyjść z trudnej sytuacji silniejsi niż wcześniej? W jaki sposób kształtuje się nasza zdolność radzenia sobie z wyzwaniami i elastycznego przystosowywania się do zmiennych, nie zawsze sprzyjających okoliczności? Nasza droga życiowa zależy od trzech czynników: tego, jak radzimy sobie z trudnościami, jak chronimy swoje słabości oraz jak zwiększamy swoje zasoby. Nie zawsze mamy wpływ na innych ludzi i okoliczności zewnętrzne. Możemy jednak polegać na swoich siłach wewnętrznych, wzmacniać je i rozwijać. O tym, jak to robić, pisze w swojej książce Rick Hanson, autor bestsellera Szczęśliwy mózg. Nasze mentalne zasoby stanowią o naszej rezyliencji, czyli umiejętności radzenia sobie z przeciwnościami i stawiania czoła wyzwaniom na drodze do wykorzystania pojawiających się możliwości. Rezyliencja sprzyja także dobrostanowi, kształtuje fundament spokoju, wewnętrznej siły i szczęścia. Autorzy pokazują, jak rozwinąć 12 kluczowych dla niej kompetencji psychicznych: współczucie, uważność, uczenie się, siłę charakteru, wdzięczność, wiarę w siebie, spokój, motywację, intymność, odwagę, dążenia i szczodrość. Rick Hanson wraz z synem napisali przejrzysty i wyczerpujący poradnik, w którym łączą teorię z osobistym doświadczeniem i praktycznymi wskazówkami. Napisana przyjaznym, jasnym i pełnym życzliwości stylem książka stanowi nieocenione źródło wiedzy i narzędzie do codziennej pracy. CO ZNAJDZIESZ W TEJ KSIĄŻCE? Ľ Praktyczne sposoby doświadczania, rozwijania i wykorzystywania podstawowych zasobów mentalnych w celu budowania rezyliencji Ľ Ćwiczenia i narzędzia służące rozwijaniu konkretnych kompetencji Ľ Szczere, osobiste obserwacje, przykłady i sugestie na każdy dzień Ľ Przystępne metody służące pokonaniu negatywnego nastawienia Ľ Przydatne informacje na temat mózgu i rozwijania jego pozytywnej plastyczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [285]-317.
Streszczenie w języku angielskim.
Przedstawiona do rezcenzji praca jest bogatym źródłem wiedzy z zakresu psychologii klinicznej i psychosomatyki. Zawiera wiele ważnych wskazowek dla psychologów, a także lekarzy w pracy terapeutycznej z osobami chorymi na nadciśnienie tętnicze. Ze względu na niezwykłą staranność analizy materiału badawczego może być też wzorem naukowego opracowania wyników badań. Z recenzji wydawniczej dr hab. Ewy Zasępy, prof. APS.
Wstęp * Rozdział I. Medyczne aspekty nadciśnienia tętniczego * 1.1. Epidemiologia, definicja i klasyfikacja nadciśnienia tętniczego * 1.2. Etiopatogeneza choroby nadciśnieniowej * 1.2.1. Rola czynników genetycznych w patogenezie nadciśnienia tętniczego * 1.2.2. Rola czynników środowiskowych w patogenezie nadciśnienia tętniczego * 1.2.3. Rola czynników psychologicznych w patogenezie nadciśnienia tętniczego * 1.3. Naturalny przebieg choroby nadciśnieniowej * 1.3.1. Obraz kliniczny nadciśnienia tętniczego * 1.3.2. Powikłania nadciśnienia tętniczego * 1.4. Postępowanie z pacjentem chorym na nadciśnienie tętnicze * 1.4.1. Diagnostyka nadciśnienia tętniczego * 1.4.2. Leczenie nadciśnienia tętniczego * 1.4.2.1. Leczenie niefarmakologiczne (modyfikacja stylu życia) * 1.4.2.2. Leczenie farmakologiczne * 1.5. Współpraca chorego z lekarzem i przestrzeganie zaleceń terapeutycznych * Rozdział II. Psychologiczne aspekty radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej - teoretyczne podstawy i przegląd badań * 2.1. Nadciśnienie tętnicze jako choroba przewlekła będąca źródłem stresu psychologicznego * 2.1.1. Pojęcie stresu psychologicznego * 2.1.2. Radzenie sobie ze stresem choroby przewlekłej * 2.1.3. Strategie radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.1.4. Zachowania zdrowotne w sytuacji choroby nadciśnieniowej * 2.2. Znaczenie wybranych czynników psychologicznych wpływających na radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.2.1. Cechy osobowości typu D a radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.2.2. Poczucie koherencji a radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.2.3. Poczucie własnej skuteczności a radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.2.4. Poczucie umiejscowienia kontroli zdrowia a radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.2.5. Kompetencje emocjonalne a radzenie sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 2.3. Temperamentalno-charakterologiczna koncepcja R.C. Cloningera w wyjaśnianiu funkcjonowania pacjentów z chorobą nadciśnieniową * Rozdział III. Metodologiczne podstawy badań własnych * 3.1. Problem pracy i pytania badawcze * 3.2. Charakterystyka metod badawczych * 3.2.1. Kwestionariusz Temperamentu i Charakteru (TCI) * 3.2.2. Inwentarz do Pomiaru Radzenia Sobie ze Stresem (Mini-COPE) * 3.2.3. Kwestionariusz Zachowań Zdrowotnych w Nadciśnieniu Tętniczym (KZZ-NT) * 3.2.4. Skala do pomiaru osobowości Typu D (DS14) * 3.2.5. Kwestionariusz Orientacji Życiowej (SOC-29) * 3.2.6. Skala Uogólnionej Własnej Skuteczności (GSES) * 3.2.7. Wielowymiarowa Skala Umiejscowienia Kontroli Zdrowia (MHLC) * 3.2.8. Kwestionariusz Kompetencji Emocjonalnych (EKF) * 3.2.9. Arkusz Danych Osobowych * 3.3. Strategia badań i charakterystyka badanej grupy * 3.4. Zastosowane procedury statystyczne * Rozdział IV. Struktura badanych zmiennych * 4.1. Struktura strategii radzenia sobie ze stresem - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.2. Struktura zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.3. Struktura cech osobowości typu D - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.4. Struktura poczucia koherencji - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.5. Struktura poczucia własnej skuteczności - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.6. Struktura umiejscowienia kontroli zdrowia - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * 4.7. Struktura kompetencji emocjonalnych - rezultaty konfirmacyjnej analizy czynnikowej * Rozdział V. Typy temperamentalno-charakterologiczne oraz ich związek z wybranymi zmiennymi osobowościowymi i radzeniem sobie z chorobą nadciśnieniową * 5.1. Podział na grupy homogeniczne ze względu na wyniki w wymiarach temperamentu i charakteru * 5.1.1. Charakterystyka grup * 5.2. Zmienne osobowościowe a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.2.1. Cechy osobowości typu D a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.2.2. Poczucie koherencji a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.2.3. Poczucie własnej skuteczności a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.2.4. Umiejscowienie kontroli zdrowia a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.2.5. Kompetencje emocjonalne a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.3. Radzenie sobie z chorobą a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.3.1. Strategie radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.3.2. Zachowania zdrowotne w nadciśnieniu tętniczym a typy temperamentalno-charakterologiczne * 5.4. Podsumowanie * Rozdział VI. Typy temperamentalno-charakterologiczne i predyktory osobowościowe w radzeniu sobie z chorobą nadciśnieniową - modele przyczynowe * 6.1. Typy temperamentalno-charakterologiczne i predyktory osobowościowe a strategie radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.1.1. Cechy osobowości typu D w predykcji strategii radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.1.2. Poczucie koherencji w predykcji strategii radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.1.3. Poczucie własnej skuteczności w predykcji strategii radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.1.4. Umiejscowienie kontroli zdrowia w predykcji strategii radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.1.5. Kompetencje emocjonalne w predykcji strategii radzenia sobie ze stresem choroby nadciśnieniowej * 6.2. Typy temperamentalno-charakterologiczne i predyktory osobowościowe a zachowania zdrowotne w chorobie nadciśnieniowej * 6.2.1. Cechy osobowości typu D w predykcji zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym * 6.2.2. Poczucie koherencji w predykcji zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym * 6.2.3. Poczucie własnej skuteczności w predykcji zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym * 6.2.4. Umiejscowienie kontroli zdrowia w predykcji zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym * 6.2.5. Kompetencje emocjonalne w predykcji zachowań zdrowotnych w nadciśnieniu tętniczym * Rozdział VII. Podsumowanie: typy temperamentalno-charakterologiczne i predyktory osobowościowe w radzeniu sobie z chorobą nadciśnieniową * 7.1. Ogólne wnioski z badań i próba syntezy * 7.2. Dyskusja wyników * 7.3. Implikacje wynikające z badań * Zakończenie * Bibliografia * Aneks * Spis rycin * Spis tabel * Streszczenie * Abstract
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57798 (1 egz.)
Kaucja: 59,46 zł
Książka
W koszyku
Na okładce: 21 dni treningu, który wzmocni Ciebie i Twoją organizację. Trening z udziałem Anny Sierpowskiej.
Książka - wyzwanie dla każdego świadomego lideraWyjątkowa, interaktywna publikacja. Jej trzon składa się z 21 tekstów - sesji inspiracji, pobudzających do refleksji na temat tego, co stanowi o sile psychicznej, REZYLIENCJI, człowieka, ułożonych w format 21 Dni Treningu Rezyliencji. Do każdego dnia przypisany został specjalny kod QR przenoszący Czytelnika w przestrzeń interaktywnych ćwiczeń outdoor, których bazą jest slow jogging wraz z 21 medytacjami. Skierowana do świadomych liderów, aktywizuje ich do odpowiedzialności za własne zdrowie psychiczne i fizyczne i prowokuje do tworzenia kultury organizacyjnej gotowej na wyzwania i zmiany.Zaprasza do udziału w programie rozwojowym (ze wsparciem specjalnej grupy w mediach społecznościowych), który:- podnosi poziom energii własnej i zespołu, wzmacniając sprawczość działania,- ułatwia radzenie sobie ze stresem i nieprzyjemnymi emocjami,- rozwija odporność i pojemność psychiczną lidera i organizacji,- wzmacnia poczucie sensu, szczęścia oraz spokoju wewnętrznego.Projekt publikacji i całego projektu powstał w czasie pandemii, w odpowiedzi na rosnące problemy ludzi, którym przyszło zmagać się nie tylko z problemami bytowymi, materialnymi, ale także, lub przede wszystkim, mentalnymi i emocjonalnymi.Autorka książki jest jedną z pierwszych w Polsce i nielicznych psychologów międzykulturowych, po studiach kierunkowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Pracuje w zawodzie od ponad piętnastu lat, działając w środowiskach biznesowych. Autorka książki 5 przebudzonych talentów - kompetencje liderów przyszłości (2018), członkini Rady Ekspertów ośrodka THINKTANK, współzałożycielka Leadership Festival, członkini GLEN - Global Learning & Exchange Network w Kalifornii w USA, Executive Partner w Progressive Partners. Zaufana powierniczka, mocna sparing partnerka, mentor i PCM® coach oraz przewodniczka transformacji najwyższej kadry zarządzającej w międzynarodowych organizacjach w Polsce i Europie. Projektuje i wdraża autorskie rozwiązania w obszarach rozwoju przywództwa i kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą i interesariuszami oraz wzmacniania rezyliencji - siły i odporności psychicznej człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [250]-284.
Książka jest pierwszą tego rodzaju publikacją na rynku wydawniczym, która ujmuje funkcjonowanie opiekunów osób z otępieniem typu alzheimerowskiego, z punktu widzenia potencjału determinującego ich zdrowie psychiczne. W książce przedstawiono uwarunkowania osobowościowe i czynniki psychospołeczne mające istotny udział w kształtowaniu poziomu obciążenia wynikającego z pełnienia długotrwałej opieki. Autorka wskazuje na potrzebę skupienia się na potencjale psychologicznym opiekunów, który należy wykorzystać, wspierając ich w trudnej pracy z podopiecznymi. Uwzględnienie czynników osobowościowych oraz indywidualnych zasobów stanowi w badaniach nowatorskie podejście, wskazując pozytywne czynniki, wspierające proces opieki.
Posługując się przystępnym językiem autorka wskazuje m.in. na: etiologię i patogenezę otępienia typu alzheimerowskiego ; znaczenie zasobów w procesie sprawowania opieki ; psychologiczne i społeczne konsekwencje sprawowania opieki ; powstawanie zespołu opiekuna ; jako następstwa sprawowania opieki ; pośredniczącą rolę zasobów osobistych w kształtowaniu poziomu obciążenia opiekunów.
Książka adresowana jest do psychologów i psychoterapeutów oraz pracowników instytucji pomocowych pracujących z opiekunami, jak również samych opiekunów. Ponadto może być przydatna dla lekarzy specjalizujących się w pracy z pacjentami dotkniętymi chorobami otępiennymi, np. neurologów, geriatrów, psychiatrów. Może stanowić również źródło i inspirację do dalszych prac badawczych prowadzonych przez naukowców. [taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22705 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej