Sorting
Source
Katalog centralny
(17)
Form of Work
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(15)
unavailable
(5)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Author
Tracy Brian (1944- )
(7)
Sugiero Joanna
(5)
Holiday Ryan
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Allen David (1945- )
(1)
Ducker Chris
(1)
Fraser Campbell
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hollins Peter
(1)
Horowitz Ben (1966- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lamont Edward
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Niespodziańska Joanna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Stolarczyk Bartłomiej
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Zahariades Damon
(1)
Year
2020 - 2025
(14)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(16)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Audience Group
Menedżerowie
(2)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Sukces
(9)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Samorealizacja
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Bogactwo
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Asertywność
(1)
Aspiracje
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Egoizm
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Menedżerowie
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samokontrola
(1)
Samowychowanie
(1)
Stoicyzm
(1)
Szacunek
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Współdziałanie
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(17)
Domain
Rozwój osobisty
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
17 results Filter
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Metoda Getting Things Done pokazała kompletnie nowy model pracy, zmieniła wręcz zasady gry. Wskazała, jak osiągać wysoką wydajność pracy na poziomie jednostki, i stała się niezawodnym wzorem dla milionów ludzi. Od ponad dwudziestu lat raz za razem przekonujemy się, że GTD(R) świetnie się sprawdza w indywidualnym działaniu. A sukces osobisty najczęściej wynika z dobrej, udanej pracy zespołowej. Dlatego pytanie o to, jak skorzystać z możliwości GTD(R) w kontekście współpracy, nasuwa się naturalnie. Ta książka dotyczy pracy zespołowej: wyzwań, z którymi mierzą się zespoły, i sposobów działania pozwalających na podnoszenie efektywności przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju poszczególnych osób. Znajdziesz tu proste do wdrożenia zasady produktywności zespołowej, które usprawniają komunikację, umożliwiają skuteczną realizację zadań i zmniejszają stres. Zasady te nabierają szczególnego znaczenia w popandemicznym świecie, gdy sama natura pracy zespołowej diametralnie się zmieniła. Potraktuj tę książkę jako najważniejsze uzupełnienie klasycznego kanonu GTD(R), a także praktyczną mapę drogową wiodącą do zbudowania kultury wysokiej wydajności - w każdej grupie i w każdej organizacji. [opis wydawcy].
Przedmowa Wprowadzenie CZĘŚĆ I. KRAJOBRAZ 1. Kiedy "praca zespołowa" nie sprawdza się w zespole 2. Nowy świat, nowa praca 3. Czym jest zespół? Dlaczego jest tak ważny? CZĘŚĆ II. PODSTAWOWE CZYNNIKI PRODUKTYWNEJ WSPÓŁPRACY 4. Utrzymywanie kontroli i skupienia uwagi 5. Horyzont piąty: cel nadrzędny i podstawowe zasady 6. Horyzont piąty - powrót do zasad 7. Horyzont czwarty - wizja 8. Horyzont trzeci - cele 9. Horyzont drugi - obszary skupienia i odpowiedzialności 10. Planowanie (i modyfiowanie planu) w złożonym, szybko zmieniającym się świecie CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM 11. Struktury przywództwa 12. Jeśli nie umiesz powiedzieć "nie", Twoje "tak" nie ma znaczenia 13. Skuteczne delegowanie 14. I co dalej? Podziękowania Dodatek 1. Czym, u licha, jest to GTD? Dodatek 2. Ponadczasowe spojrzenie na korzystanie z oprogramowania do współpracy Dodatek 3. Skuteczna praca w świecie wirtualnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 59808 (1 egz.)
Book
In basket
Ebook dostępny na ebookpoint.pl.
Osoby prowadzące własny biznes bardzo często cierpią na syndrom superprezesa. Uważają, że jeśli chcą odnieść sukces, muszą osobiście doglądać każdego, najmniejszego aspektu działania firmy. Poza kierowaniem przedsiębiorstwem mają być specjalistami w zakresie sprzedaży, technologii, zasobów ludzkich, spraw operacyjnych, logistyki i wielu innych niezbędnych dziedzin. Niepostrzeżenie dzień pracy takiego superprezesa wydłuża się do kilkunastu godzin, a spraw, które osobiście musi załatwić, systematycznie przybywa. Taka strategia działania nie doprowadzi właściciela firmy do sukcesu, a jedynie do wypalenia zawodowego i potężnej frustracji. Brzmi znajomo? Jeśli tak, to trzymasz w ręku książkę, dzięki której przerwiesz ten magiczny krąg i przestaniesz być własnością swojego przedsiębiorstwa. Na powrót poczujesz się jego właścicielem! Zyskasz więcej czasu, zwiększysz produktywność i przyspieszysz rozwój firmy, nawet przy bardzo skromnym budżecie. Dowiesz się, jak dzięki drobnym, ale konsekwentnym zmianom doprowadzić do kooperacji z wirtualnymi pracownikami. Zdobędziesz wiedzę niezbędną przy ustalaniu, które zadania warto objąć outsourcingiem, a także znajdowaniu, zatrudnianiu, szkoleniu i motywowaniu wirtualnych asystentów oraz zarządzaniu ich działaniami. Przekonasz się, że wirtualna kadra to jak najbardziej realny sposób na zbudowanie wymarzonej firmy odnoszącej imponujące sukcesy! Najważniejsze zagadnienia: w jakich przypadkach warto postawić na wirtualnych asystentów, według jakich zasad rekrutować zdalnych pracowników, jakie są techniki zarządzania wirtualną kadrą, jakie treści zamieszczać w internecie, by zwiększyć swój sukces, jak uniknąć błędów przy budowie wirtualnego zespołu. Wirtualna firma daje realną wolność!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 005 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 203-206.
Książka dostępna także jako e-book.
Tytuł oryginału: Ego is the enemy.
Historia zna wielu wybitnych ludzi, którzy po osiągnięciu sukcesu, zaślepieni sławą i bogactwem, popadali w obsesję na swoim punkcie, tracili swą świetność i ostatecznie upadali. Wiele fortun i wspaniałych firm utracono w spektakularny sposób. Równie wielu genialnych młodych ludzi nie osiągnęło pełni swoich możliwości, gdyż zaniechali zdobywania wiedzy i rozwoju. Każdy z nas łatwo może wpaść w pułapkę niedostrzegania własnych wad, ulegania złudzeniom i nieprzyjmowania krytyki. Przyczyna takich problemów jest znana od stuleci. Piszą o niej filozofowie i myśliciele, słusznie ostrzegając Cię przed najbliższym wrogiem: Twoim własnym ego. Trzymasz w ręku książkę, dzięki której łatwiej odpowiesz sobie na parę ważkich pytań. Niezależnie od tego, czy stoisz u progu sukcesu, czy znajdujesz się na szczycie kariery, czy też właśnie poniosłeś największą porażkę w życiu, Twoje ego może skutecznie doprowadzić Cię do samozniszczenia. Dzięki tej inspirującej książce umiejętniej pokierujesz swoim życiem. Nie przeoczysz ważnych ostrzeżeń, unikniesz błędów i łatwiej zrealizujesz swoje cele. Powstrzymasz ego, zanim rozwiną się złe nawyki, wykształcisz w sobie pokorę i dyscyplinę, aby posłużyły Ci w momencie sukcesu, a także nauczysz się pielęgnować siłę i wytrwałość, tak by żadna porażka Cię nie zniszczyła.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 58877 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The Obstacle Is the Way : The Timeless Art of Turning Trials into Triumph.
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
Bibliografia, netografia na stronach [201]-211.
Książka dostępna także jako e-book.
"Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli". Marek Aureliusz Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu Pokonywanie przeszkód, które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody są duże, nasze cele oddalają się z prędkością światła i na zawsze pozostają w sferze marzeń. Ta zasada nie dotyczy jednak wszystkich - istnieją ludzie, dla których przeszkody są częścią drogi umożliwiającej realizację celów. Potrafią oni zmienić perspektywę, trafnie określić rodzaj trudności, z jaką mają do czynienia, i wyciągnąć wnioski na przyszłość. To pozwala im obrócić dowolną przeszkodę w sukces. O takich ludziach i sposobach ich działania opowiada ta książka. Znajdziesz w niej zbiorową mądrość, opartą na zasadach starożytnych stoików. Pomoże Ci ona pokonać różne przeszkody: mentalne, fizyczne, emocjonalne, a także pozorne. Dowiesz się z niej, jak pokonać dowolną blokadę, w pełni wykorzystać swoje atuty i zmienić wiele negatywnych sytuacji, w których się znajdziesz, w pozytywne - albo przynajmniej znaleźć w nich jakieś dobre strony. Uwierz, że każde niepowodzenie da się przekształcić w sukces. Zdyscyplinuj postrzeganie, działanie i wolę Uświadom sobie swoją moc i trzymaj nerwy na wodzy Kontroluj emocje, ćwicz obiektywizm, zmień perspektywę Żyj tu i teraz, myśl inaczej, szukaj okazji Przygotuj się do działania - i działaj Naucz się wytrwałości, podejmuj próby i realizuj proces Rób dobrze to, co do Ciebie należy Pamiętaj, że dobre jest to, co działa Użyj przeszkody przeciwko niej samej Ukierunkuj swoją energię i przejdź do ofensywy Zbuduj wewnętrzną cytadelę Przewiduj, akceptuj to, co się dzieje, i medytuj nad śmiertelnością Naucz się sztuki przyzwolenia i samozaparcia Przygotuj się, żeby zacząć od nowa Nawet najcięższe próby możesz zmienić w największe triumfy! [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 23225 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.01.2026)
Book
In basket
Na okładce podtytuł: sztuka samodyscypliny, czyli jak zabrać się do pracy i doprowadzić ją do końca.
Dzięki tej książce łatwiej opanujesz trudną sztukę kończenia rozpoczętych zadań. Dowiesz się, skąd się bierze niechlubna skłonność do niepodejmowania działań i w jaki sposób wzmocnić motywację. Ustanowisz własne reguły, których przestrzeganie zbliży Cię do wyznaczonych celów. Dowiesz się, jakie nastawienie sprzyja realizacji zadań i jak zapanować nad nastrojami, które mogą obniżać Twoją efektywność. Sporo miejsca poświęcono strategiom walki z prokrastynacją. Nauczysz się łączyć obowiązek z przyjemnością, dzięki czemu wytrwanie w pracy stanie się o wiele łatwiejsze. Przekonasz się również, jak ważne jest zapewnienie odpowiedniego skupienia uwagi, i dowiesz się, w jaki sposób zastosować regułę 40 - 70 w skutecznym pokonywaniu własnej bezczynności. (opis wydawcy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 59129 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Tytuł oryginału: Hard Thing About Hard Things : Buildig a Business When There Are No Easy Answers.
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie - również emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 23068 (1 egz.)
Book
In basket
Naucz ich, jak mają cię traktować! : praktyczny podręcznik asertywności / Bartłomiej Stolarczyk. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 248 stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
"Bądź grzeczny", "czekaj na swoją kolej", "nie krzycz", "bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi"... Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby każdy stosował się do tych zasad. Jest jednak inaczej. Najpierw w dzieciństwie, a potem w dorosłym życiu wciąż spotykamy się z ludźmi, którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. I swoje reguły gry brutalnie narzucają innym - mniej asertywnym. Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom. Bartłomiej Stolarczyk — trener, przedsiębiorca, językoznawca, psychotrener sportowy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu asertywności, rozwoju osobistego i radzenia sobie ze stresem, obsługi klienta i telemarketingu, szkoleniach menedżerskich z motywacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale obsługi klientów korporacyjnych w międzynarodowej korporacji IT oraz firmach doradztwa personalnego. Wejdź na: www.bartlomiej-stolarczyk.pl.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 22318 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Książka stanowi zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate", nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością? Z tej publikacji dowiesz się, czym są "nawyki milionerów" - czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie - wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań! [opis wydawcy].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 22879 (1 egz.)
(dostępność ok. 02.01.2026)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menadżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientów, wreszcie ciągły niedobór wysoko wykwalifikowanych i efektywnych pracowników wymuszają na firmach naukę uzyskiwania jak najlepszych efektów przy ograniczonych zasobach. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wiele osób ma tendencję do unikania wysiłku, a próba zaradzenia temu problemowi przez autorytarne wydawanie poleceń, groźby i krzyki jest z góry skazane na porażkę. Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągnięcia maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad - stanowi więc ona wyczerpujące, a zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” - dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne! [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: TheLaws of Power : How to Use Time-Tested Truths to Get Everything You Want.
Książka dostępna także jako e-book.
Bestsellerowy autor New York Timesa Od wieków myśliciele i naukowcy odkrywają prawa rządzące światem - kierowani potrzebą poszukiwania prawdy, znalezienia odpowiedzi na ważne pytania i osiągania wielkich celów. W ich dorobku odnajdujemy uniwersalne zasady odnoszenia sukcesów. Są one ponadczasowe i niezmienne - tak jak prawa fizyki. A teraz cała ta wiedza została połączona w formułę gwarantującą sukces. Pierwszy raz w historii. To może być najważniejsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytasz! Dzięki temu poradnikowi poznasz sprawdzone zasady, które działają zawsze i wszędzie. Te uniwersalne reguły zostały przedstawione w klarowny i prosty sposób, z dokładnym, przystępnym wyjaśnieniem, jak działają i jak mogą Ci pomóc w praktyce. Dowiesz się, jak korzystać z praw korespondencji, przyczyny i skutku, przyciągania, koncentracji, podświadomej aktywności i wielu innych, aby osiągać cele, które dziś mogą się zdawać poza Twoim zasięgiem. Przekonaj się, jak skuteczne są podstawowe prawa rządzące sukcesem, szczęściem, finansami, bogactwem i samorealizacją! Na próżno robić więcej, jeśli można osiągnąć to samo, robiąc mniej. William Ockham [Opis pochodzi ze strony www.azymut.pl].
PRZEDMOWA 1. PRAWA SUKCESU 2. PRAWA OSIĄGNIĘĆ 3. PRAWA SZCZĘŚCIA 4. PRAWA RELACJI 5. PRAWA EKONOMII 6. PRAWA NEGOCJACJI 7. PRAWA PIENIĄDZA 8. PRAWA TWORZENIA BOGACTWA 9. PRAWA SPRZEDAŻY 10. PRAWA BIZNESU 11. PRAWA SZCZĘŚCIA 12. PRAWA SAMOREALIZACJI
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 59812 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.01.2026)
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.12.2025)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The phoenix transformation : 12 qualities of high achievers to reboot your career and life.
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy`ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołów! Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najpopularniejszych autorów publikacji i szkoleń motywacyjnych przygotował zestaw porad, które pozwolą Ci się odnaleźć w coraz bardziej skomplikowanym i trudniejszym w percepcji świecie; zmuszą Cię do myślenia, przewartościowania pewnych kwestii i przede wszystkim wzięcia odpowiedzialności za swoje życie. Książka stanowi doskonałe wsparcie dla osób, które czują się zagubione. Jest jednak na tyle uniwersalna i ciekawie napisana, że każdy znajdzie w niej wiele cennych dla siebie wartości. Zawarte tu porady bazują na aktualnych badaniach naukowych i teoriach psychologicznych, które zostały uzupełnione osobistymi spostrzeżeniami i doświadczeniami autora. To wszystko ułatwi Ci wprowadzenie pozytywnych zmian, które sprawią, że przejmiesz kontrolę nad swoim życiem, a w efekcie łatwiej wyznaczysz i osiągniesz cele stanowiące o Twoim sukcesie i poczuciu satysfakcji. "Nieważne kim się urodziłeś, ważne kim chcesz zostać"Brian Tracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.12.2025)
Book
In basket
Na okładce: Autor bestsellera Nawyki warte miliony.
Książka dostępna także jako e-book.
Życie to nie bajka, a kryzys może przyjść w każdej chwili. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz i jak doświadczonym jesteś menedżerem, musisz się liczyć z koniecznością stawienia czoła problemom, na które nie sposób się przygotować. Właśnie w takich kluczowych sytuacjach, w momentach nagłego kryzysu, wszystko zależy od tego, czy staniesz na wysokości zadania i podejmiesz właściwą decyzję we właściwym momencie. Czy wiesz, co robić, gdy los ? Twój lub firmy ? zawiśnie na włosku? Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ? znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować! Wyjdź zwycięsko z każdego kryzysu! [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Dziś produktywność jest kluczową sprawą. W teorii bycie produktywnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skupić się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za mało czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, że umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie. Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy. W tej książce: * dlaczego skupianie się na rzeczach ważnych ma znaczenie* współczesne obietnice i pułapki produktywności * ważniejsze elementy psychologii produktywności * skuteczne techniki podkręcania produktywności* jak ostatecznie pokonać prokrastynację * co łączy produktywność i zwizki Zorganizuj się i pozostań zorganizowany!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Podobno w dzisiejszych, szalonych czasach my, kobiety, nie możemy mieć wszystkiego. Nie można równocześnie rozwijać się zawodowo, należycie dbać o rodzinę, ćwiczyć, pilnować wizyt u fryzjera, nadążać za trendami w modzie i kulturze, a przy tym wciąż mieć swoje pasje. Musimy więc wybrać: rodzina albo kariera, a przez resztę życia wmawiać sobie, że przecież nie dało się inaczej. Nieprawda! Możemy mieć wiele obowiązków, wykonywać różne zadania, a mimo to wciąż czerpać dużo radości z czasu poświęconego sobie. * Aby to udowodnić, wiele mądrych kobiet mogących pochwalić się wymiernymi sukcesami zebrało twarde, liczbowe dane o tym, co dokładnie robiły godzina po godzinie przez wiele dni. Dzięki temu można było wyodrębnić kobiece strategie zarządzania czasem i pokazać, jak można spełniać się na wielu polach i nie tracić kontroli nad upływającymi godzinami. Zebrane rejestry pozwoliły również na wskazanie, gdzie kryją się cenne zasoby czasu do wykorzystania. Dzięki tej pięknie napisanej, inspirującej książce dowiesz się, jak postępować i na co zwrócić uwagę, aby cieszyć się wszystkim, co może przynieść Ci życie, i nie rezygnować z niczego wartościowego. * W tej książce: fascynująca historia projektu Mozaika, równowaga w pracy zawodowej i strategie sukcesu zawodowego, obowiązki domowe i czas dla rodziny, techniki ułatwiania sobie życia, dbanie o siebie: sen, ćwiczenia, drobne radości. Czym tak naprawdę jest dobre, wypełnione po brzegi życie?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 19892 (1 egz.)
Book
In basket
Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji. Czas przecieka przez palce, a poziom stresu rośnie: priorytetowych prac nie można ukończyć w terminie, a do listy trzeba regularnie dopisywać nowe zadania, które od razu domagają się uwagi. Listy zadań niespostrzeżenie robią się absurdalnie długie. Sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli i nikt rozsądny nie wierzy, że zadania umieszczone na liście kiedykolwiek zostaną zrealizowane...Dzięki tej niewielkiej książeczce dowiesz się, jak uniknąć tego czarnego scenariusza. Została napisana w taki sposób, aby bez tracenia cennej energii ułatwić Ci jak najszybsze przejście do działania i odzyskanie kontroli nad własnym czasem i obowiązkami. Zapoznasz się z kilkoma różnymi systemami prowadzenia list zadań, a następnie zbudujesz taki, który najlepiej będzie pasować do Twojego indywidualnego stylu pracy. Szybko zaczniesz pisać skuteczne listy. Poznasz cały ten proces krok po kroku i doprowadzisz do tego, by listy zadań stały się przydatnym, wspierającym Cię narzędziem, które po prostu działa bez zarzutu każdego dnia. Spośród zawartych w książce propozycji wybierzesz najlepsze dla Ciebie taktyki, dzięki którym zawsze zdążysz na czas, przestaniesz się stresować i poczujesz większą radość z życia!W tej książce znajdziesz informacje o:błędach popełnianych podczas tworzenia listy zadań oraz ich konsekwencjachnajpopularniejszych strategiach pisania listnajdoskonalszym systemie list zadańtechnikach i zasadach prowadzenia list rzeczy do zrobieniaprzyczynach, dla których warto tworzyć również listy zadań zrealizowanychLista zadań? Ma wspierać, nie stresować!O autorzeDamon Zahariades uważa siebie za korporacyjnego uchodźcę. Na bazie osobistych doświadczeń stał się ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem i własną wydajnością. W wolnych chwilach wspomaga rozwijające się firmy umiejętnościami z dziedziny copywritingu. Jest autorem lubianych książek, w tym kilku bestsellerów Amazona. Mieszka w południowej Kalifornii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 20893 (1 egz.)
Book
In basket
Napoleon Hill dzięki wytrwałej pracy odkrył prawa rządzące sukcesem. Opisał je skrupulatnie i niestrudzenie przekazywał tę wiedzę dalej. Po dziś dzień inspiruje rzesze ludzi i sprawia, że na trwałe zmieniają swoje życie i czynią świat lepszym. Hill napisał wiele znakomitych książek. Ta jednak jest szczególną pozycją: zawiera pięć najważniejszych sekretów bogacenia się i osiągania życiowych celów. Tych pięć lekcji daje niespożytą moc, dzięki której wkroczysz na ścieżkę samorozwoju i spełnienia. Poznaj najważniejsze przesłania, jakie Hill zaczerpnął z historii takich osobistości jak Andrew Carnegie, Thomas Edison, Henry Ford czy Mahatma Gandhi! Zgłębiaj i stosuj w praktyce proste techniki, które odnajdziesz na kartach tej niewielkiej książeczki. Przekonasz się, że możesz realizować swoje pragnienia i osiągać sukcesy: finansowe, zawodowe, osobiste. Na początek jednak musisz ich szczerze zapragnąć!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 20887 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again