Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(101)
Forma i typ
Książki
(100)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(7)
CN1 (św. Wincentego 85)
(62)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(4)
W64 (Radzymińska 121)
(7)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(31)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(4)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cymanow-Sosin Klaudia
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Heryszek Tomasz
(2)
Kozłowska Anna
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Maison Dominika
(2)
Murdoch Anna
(2)
Strużycki Marian
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Šmid Wacław
(2)
Almeida Fabrice d`
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwise Patrick
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Bierut Michael
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bond Jonathan (1957- )
(1)
Braiter Paulina
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filip Grażyna
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gogołek Włodzimierz
(1)
Goldacre Ben
(1)
Goldmann Martin
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Golka Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hammond Kathy
(1)
Heath Robert
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jones John Philip
(1)
Jupowicz-|Ginalska Anna
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kasprzak Kaja
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kirshenbaum Richard (1961- )
(1)
Kisielewski Andrzej
(1)
Kleppner Otto
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Konieczna Angelika
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane W. Ronald
(1)
Leśniak Teresa
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lipszyc Paweł
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Lux Jolanta
(1)
Maas Jane
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mayle Peter (1939- )
(1)
Michalska Anna (reklama)
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Agnieszka (tłumacz)
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Ogilvy David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Reklama
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Podręczniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedie
(1)
Esej
(1)
Komentarz prawny
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
101 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.: "Marketing aestetics : the strategic management of brands, identity, and image" 1997.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-317.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51679 (1 egz.)
Kaucja: 31,20 zł
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 279-283.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51567 (1 egz.)
Kaucja: 36,80 zł
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko "odbiorcą" kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem - a nawet "apokalipsę detaliczną", ale inne - jako niezwykłą okazję. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido. Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58455 (1 egz.)
Kaucja: 36,78 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 42,92 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45444 (1 egz.)
Kaucja: 53,10 zł
Audiobook
CD
W koszyku
11 godz.
Czyta: Wiesław Kolbusz.
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
Nagaranie w formacie mp3.
Przewrotna książka zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej kreatywnej intuicji. Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
Bibliografia na stronach [343]-355.
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; reklamę w mediach; ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57628 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / redakcja Tadeusz Tyszka. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 613 stron : fotografie, rysunki, tabele ; 24 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Na grzbiecie oznaczenie: Cz. 1, 2.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną.Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii:: finanse, marketing, reklama, kupowanie, negocjowanie, uiszczanie podatków, oszczędzanie, ubezpieczanie się oraz hazard. Te zagadnienia zostały omówione w sposób pełniejszy niż tylko z perspektywy modeli ekonomicznych, ujęto w nich bowiem zmienne związane z czynnikiem ludzkim.
Część 1. OGÓLNA * 1. Ekonomia i psychologia:: przedmiot psychologii ekonomicznej * 2. Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych * 3. Percepcja działań ekonomicznych * 4. Oczekiwania ekonomiczne * 5. Własność i posiadanie * 6. Psychologia pieniądza * 7. Dobrostan ekonomiczny i psychologiczny * 8. Altruizm i obdarowywanie * 9. Dylematy społeczne * 10. Socjalizacja ekonomiczna dzieci i dorosłych * Część 2. SZCZEGÓŁOWA * 11. Przedsiębiorczość i ryzyko * 12. Behawioralne finanse * 13. Psychologiczne podstawy marketingu * 14. Reklama i jej wpływ na zakupy * 15. Kupowanie – decyzje konsumenckie * 16. Negocjowanie * 17. Płacenie podatków * 18. Oszczędzanie * 19. Ubezpieczanie się * 20. Hazard * Słownik. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podstawowa wiedza o reklamie / Ulrich Werner. - Warszawa : "Thaurus", 1992. - 292, [1] s. ; 17 cm.
(Moja Firma.)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 40140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241- [254].
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam. Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych), którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego. Praca Nowe trendy w reklamie obala co najmniej kilka mitów na temat istoty reklamy, badań nad reklamą i jej miejsca we współczesnym świecie. Mit pierwszy teoretycy badań nad reklamą i praktycy rynku reklamowego nie mają sobie nic sensownego do powiedzenia. Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria, jak mawiało wielu wybitnych filozofów nauki i książka jest dobrym przykładem potwierdzającym tę sentencję. (...) Rynek, na którym trzeba obecnie działać, nie jest bynajmniej rynkiem łatwym. Dlatego jednym z najbardziej sensownych rozwiązań poszukiwania przewagi konkurencyjnej jest rozsądne wdrażanie odkryć naukowych w praktyce. Mit drugi teoretycy reklamy tylko teoretyzują, a praktycy wygłaszają same banały. Także i ten mit w książce skutecznie udaje się obalić . W zamieszczonych tekstach (powiedzmy umownie teoretycznych) znajdujemy mnóstwo wskazówek praktycznych. np. rozdział autorstwa Dariusza Dolińskiego, który odpowiada na pytanie o przyczyny nieskuteczności dobrych reklam lub rozdział Adama Sagana, który oferuje gotowe niemal rozwiązania metodologiczne. Natomiast teksty z drugiej części (praktycznej) są nierzadko ciekawymi i intrygującymi esejami, których nie powstydziłoby się niejedno opracowanie teoretyczne, np. tekst Łukasza Mikody o metamorfozach przekazu reklamowego. Mit trzeci neuromarketing jest kamieniem filozoficznym rynku reklamowego. W książce pojawiają się dwa teksty bezpośrednio dotyczące neuromarketingu. Po pierwsze, są one następnym potwierdzeniem udanego mariażu teorii i praktyki. Po drugie, ukazują nie tylko zalety, ale także i wady czy niebezpieczeństwa stosowania metod neuroobrazownaia w testowaniu reklam. Mit czwarty o reklamach powiedziano już wszystko. O reklamie rzeczywiście powiedziano już bardzo dużo. Ale czy wszystko Czy rzeczywiście osiągnęliśmy już fukuyamowski koniec historii Z pewnością nie. W książce jest przynajmniej kilka fragmentów zaprzeczających zacytowanemu mitowi. ( Z recenzji wydawniczej) dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, prof. SWPS Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi
Wprowadzenie * Część I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE * Rozdział 1 Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? * Rozdział 2 Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji * Rozdział 3 Podejście srodków-celów w badaniach reklamy * Rozdział 4 Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czasy reakcji i fale mózgowe * Rozdział 5 Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki * Rozdział 6 Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia * Rozdział 7 Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? * Część II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA * Rozdział 8 Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora * Rozdział 9 Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej * Rozdział 10 Reklama - metamorfozy przekazu * Rozdział 11 Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki * Rozdział 12 "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych * Rozdział 13 Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie * Literatura cytowana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka przybliża elementy komunikacji marketingowej: modele, funkcje, struktury i formy. Omawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje np. faktycznie zrealizowane kampanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 50,00 zł
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Forma i typ
Tytuł serii: Kreatywność
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Dla studentów wydziałów komunikacji, kadry zarządzającej oraz pracowników reklamy i marketingu.
Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartofony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Rozdział 1. Reklama jako forma komunikacji * Zwrot komunikacyjny * Czym jest reklama? * Język reklamy * Rola reklamy w procesie komunikacji społecznej * Reklama jako idea * Komunikacja informacyjna * Rozdział 2. Media a reklama * Podział typów reklam ze względu na nośnik * Telewizja * Prasa * Radio * Internet * Reklama zewnętrzna - miejska * Reklama ambientowa * Rozdział 3. Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu * Funkcje promocji * Narzędzia internetowe * Narzędzia multimedialne * Książka jako nośnik reklamy produktu * Rozdział 4. Tożsamość i wizerunek marki * Definicje tożsamości i wizerunku marki * Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica? * Identyfikacja wizualna * Składowe Corporate Identity * Proces komunikacji wizerunkowej * Świadomość marki * Zaufanie do marki * Lokowanie produktu * Emotional branding * Tworzenie Lovemarks * Magia opowieści * Grywalizacja - gra z konsumentem * Brief keratywny * Dizajn w kreowaniu marki * Rozdział 5. Społeczne kreowanie marki * Krótka historia public relations * Istota i cele public relations * Funkcje i cele public relations * Media relations * PR a reklama * PR i marketing * Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem * Benetton - odzież ludzi zszokowanych * Metro ludzi świadomych * Rola ambasadora marki * Rozdział 6. Technologiczne kreowanie marki * Rola e-PR w promocji wizerunku firmy * Rola agencji interaktywnych * Media interaktywne * Podstawowe narzędzia e-PR * Social media * Marketing szeptany
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55578 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje ; 26 cm.
Bibliografia na stronie [277]. Indeks.
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Polszczyzny)
Bibliogr. s. 343-360.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50942 (1 egz.)
Kaucja: 31,32 zł
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / [Karolina Janiszewska et.al]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 359 s. : il., wykr., diagramy ; 25 cm.
Forma i typ
Temat
Na okł. : Od pomysłu do efektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej